-
0 -
221 -
0 -
35
373 plików
232,77 GB
Star Wars: Empire At War jest grą strategiczną czasu rzeczywistego, powstałą w firmie developerskiej, zrzeszającej twórców m.in. Dune 2: The Building of a Dynasty i Emperor: Battle for Dune oraz trzeciej odsłony Civilization i pamiętnej serii Command & Conquer. Niniejszy produkt stanowi zarazem kolejną, po Star Wars: Force Commander i Star Wars: Galactic Battlegrounds, próbę przystosowania kultowego uniwersum „Gwiezdnych Wojen” do konwencji gatunku RTS.
Początek wirtualnego scenariusza umieszczono dwa lata przed wydarzeniami z czwartego epizodu (A New Hope – Nowa Nadzieja) filmowej sagi George'a Lucasa, chociaż warstwa fabularna zahacza również o część trzecią (Revenge of the Sith – Zemsta Sithów). Zatem osią akcji jest konflikt pomiędzy Imperium Galaktycznym i Sojuszem. W trakcie zabawy oglądamy więc mnóstwo charakterystycznych jednostek bojowych, czyli m.in. maszyny kroczące AT-AT i AT-ST, szturmowe statki klasy Acclamator, potężne Gwiezdne Niszczyciele, zwinne Snowspeedery oraz oczywiście regimenty piechoty. Autorzy zaimplementowali także nie pokazywane wcześniej w świecie elektronicznej rozrywki oddziały w postaci np. gąsienicowych pojazdów TIE Crawler (myśliwce TIE Fighter przerobione na czołgi).
Dostępne teatry działań militarnych obejmują zarówno powierzchnie rozmaitych ciał niebieskich (lodowa pustynia na Hoth, bezkresne stepy na Dantooine etc.), jak i rozległe przestrzenie międzyplanetarne (okolice księżyca Yavin 4 itp.). Rozgrywka składa się natomiast z dwóch sekcji: najpierw planujemy, a potem atakujemy. Naturalnie wszystko prezentowane jest w dopracowanym trójwymiarowym środowisku. Twórcy przygotowali rozbudowany tryb multiplayer, zawierający pojedynki i potyczki wieloosobowe. Ponadto, wzorem Warcraft III: Reign of Chaos, wprowadzono globalny internetowy ranking najlepszych dowódców.
Petroglyph ( producent )
LucasArts ( wydawca )
Licomp Empik Multimedia ( dystrybutor PL )
strategiczne ( RTS )
16 lutego 2006 ( światowa data premiery )
24 lutego 2006 ( data wydania w Polsce )
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 4 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows 2000/XP
Jak już zainstalujesz grę, zainstaluj patch z katalogu SPHiNX na plycie DVD (ważne, żeby patch zainstalować przed wgraniem cracka bo potem nie zainstalujemy patcha), potem skopiuj cracka i plik "PerceprionsFunctionG.dll" do folderu z grą. C\D:\Program Files\LucasArts\Star Wars Empire at War\GameData
Gra jest w pełni spolszczona, czyli audio też.
CD-KEY: 1E76-592-B24-B812-EU20
Wszystkie moje wstawki zawierają 10% danych naprawczych i w 100% działają. W razie jakichkolwiek pytań albo ewentualnych problemów pisać na pw.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
3 plików
1,49 GB