World In Conflict 2009 Complete Edition PL Kompletna Edycja PL PC.part6.rar
-
3xKlan -
3xKlan - Dom pełen drzwi -
3xKlan - Łza wyobraźni (singiel) -
Fokus -
Fokus - Alfa I Omega -
Fokus - Usta Miasta Kast -
GRID 2 -
Kaliber 44 -
Kaliber 44 - 3;44 -
Kaliber 44 - Film (singiel) -
Kaliber 44 - Konfrontacje -
Kaliber 44 - Księga tajemnicza. Prolog -
Kaliber 44 - Magia i miecz (singiel) -
Kaliber 44 - Usłysz nasze demo -
Kaliber 44 - W 63 minuty dookoła świata -
Kwadrat Skład -
Kwadrat Skład - Pierwszy element -
Morwa -
Paktofonika -
Paktofonika - Ja to Ja (singiel) -
Paktofonika - Jestem Bogiem (EP) -
Peja - CNO -
Peja - Czarny wrzesień -
Peja - Fturując -
Peja - I nie zmiena się nic -
Peja - Mordercy -
Peja - Na legalu -
Peja - Na serio -
Peja - Najlepszą obroną jest atak -
Peja - Otrzuty -
Peja - 'Slums Attack' -
Peja - Styl życia G'NOJA -
Peja - Szacunek ludzi ulicy -
Peja - Uliczne historie -
Peja - Zwykła codzienność -
Peja (Slums Attack) -
Pijani Powietrzem -
Pokahontaz -
Pokahontaz - R+ -
Pokahontaz - Receptura -
Pokahontaz - Wstrząs dla mas (singiel) -
Pokahontaz - Za szybcy się wściekli (singiel) -
Rahim -
Rahim - 33 Obroty Mixtape -
Rahim - DynamoL -
Rahim - Homoxymoronomatura -
Saints Row 4 Repack -
Soundtrack z filmu Jesteś Bogiem -
W JEDNYM PLIKU -
WERSJA RELOADED
Pentium 4 2.5 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB , 9 GB HDD, Windows XP/Vista/7
World in Conflict jest strategią czasu rzeczywistego, zaprojektowaną przez twórców hitowej serii Ground Control. Ludzie ze szwedzkiej firmy Massive Entertainment umożliwili nam wcielenie się w militarnego dowódcę i wzięcie udziału w globalnym konflikcie zbrojnym. Została nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dochodzi do bezpośredniej konfrontacji.
Developerzy rodem ze Skandynawii wprowadzili do wirtualnej rzeczywistości mnóstwo rozmaitych jednostek bojowych, pasujących do realiów z drugiej połowy ubiegłego stulecia. W akcji oglądamy więc piechotę, czołgi, pływające transportery opancerzone, samoloty, wyrzutnie rakietowe, baterie dział samobieżnych, helikoptery etc. Wszystkie obiekty militarne są dokładnie wymodelowane w trzech wymiarach, podobnie zresztą jak całe otoczenie.
Główny cel rozgrywki stanowi przejmowanie kontroli nad kluczowymi miejscami na polach bitew poprzez umiejętne kierowanie wojskami. Każda z walczących stron dysponuje określoną liczbą specjalnych punktów, przeznaczonych na ściąganie posiłków. W ten sposób została wyeliminowana konieczność gromadzenia zasobów, a zabawa zyskała wyjątkową dynamikę.
Rozbudowana kampania single-player jest ubarwiona scenkami przerywnikowymi, zapewniającymi całości spójność fabularną. Natomiast opcja multiplayer umożliwia posiadaczom PeCetów prowadzenie działań wojennych w sieci lokalnej lub za pośrednictwem Internetu. Szwedzcy autorzy opracowali kilka różnych trybów zabawy wieloosobowej, a także pozwolili użytkownikom na przygotowywanie rozmaitych modyfikacji.
---------- DODATEK SOVIET ASSAULT ----------
Soviet Assault to dodatek do World in Conflict – gry szwedzkiego studia Massive Entertainment, która przyniosła jej twórcom liczne nagrody, m.in. tytuł najlepszego RTS-a w 2007 roku.
W kampanii single-playerowej World in Conflict gracze brali udział w opowieści political-fiction w klimacie zimnej wojny, wyłącznie z amerykańskiej perspektywy. Soviet Assault rozgrywa się w znanej nam z World in Conflict rzeczywistości, jednak tym razem Massive pozwoli nam obserwować wojnę między Stanami Zjednoczonymi a Związkiem Radzieckim z perspektywy rosyjskiej.
W Soviet Assault wcielamy się w postać rosyjskiego żołnierza, którego twarzy, ani głosu, podobnie jak w przypadku Parkera z wersji podstawowej gry, nie będzie nam dane zobaczyć, ani usłyszeć.
Za wyjątkiem kilkunastu nowych map oraz kilku jednostek, rozgrywka w stosunku do wersji podstawowej nie zmienia się. Zadaniem gracza będzie koncentrowanie się na dowodzeniu jednostkami bojowymi (czołgi, transportery, piechota, snajperzy, amfibie, helikoptery, samoloty), wzywaniu posiłków, bronieniu, zajmowaniu lub niszczeniu określonych punktów.
Zarówno w World in Conflict, jak też w jego dodatku, zrezygnowano z RTS-owej ekonomii – budowania baz i wydobywania surowców – co pozwala na prowadzenie dynamicznej walki z użyciem jednostek dostarczanych, przy pomocy zrzutu spadochronowego, wprost na pole walki.
W kampanii single-playerowej w rosyjski klimat wprowadzają graczy nastrojowe przerywniki filmowe Tobiasa Nymana opatrzone zarówno muzyką głównego kompozytora Massive Entertainment Ola Stranda, jak też tradycyjnymi rosyjskimi utworami Nikolaia Osipova czy Włodzimierza Wysockiego.