Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
agu-agu
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Kobieta Julka

widziany: 11.04.2024 19:02

  • pliki muzyczne
    1422
  • pliki wideo
    19001
  • obrazy
    590
  • dokumenty
    2135

26264 plików
7302,55 GB

Ukryj opis
« poprzednia stronanastępna strona »
  • 506,0 MB
  • 10 paź 12 22:09
Playboy: The Mansion to pierwsza gra na dużą skalę, powstała na zlecenie wydawcy chyba najsłynniejszego magazynu dla mężczyzn – Playboy Enterprises, Inc, który postanowił poszerzyć swoją ofertę i wejść z nią również na rynek gier video.

Playboy: The Mansion to „symulacja rozwoju posiadłości” wzorowana na bestsellerowym The Sims oraz strategia-ekonomiczna w jednym. Gra ta, to nie tylko zwykły symulator pozwalający na projektowanie wyglądu własnego domu i zapraszania do niego gości. Autorzy gry poszli dalej i umożliwili graczowi możliwość wcielenia się w rolę samego Hugh Hefnera i stworzenia własnego (niestety jedynie wirtualnego ;-) imperium wypełnionego pięknymi, bardzo skąpo odzianymi kobietami. Musimy zapraszać do siebie słynne postacie (aktorów, polityków, muzyków czy sportowców), i dbać o ich zadowolenie w typowy dla Hefnera sposób, czyli sprawić, aby opływali we wszystkie możliwe luksusy. Tych w Playboy: The Mansion oddany do naszej dyspozycji został naprawdę szeroki wachlarz: korty tenisowe, zoo, garaże na drogie samochody, sale kinowe, baseny, a nawet słynna grota miłości.

Gotówkę na utrzymanie swojej posiadłości i wzbogacanie jej o nowe atrakcje zdobywamy sprzedając kolejne, własnoręcznie zaprojektowane (okładka, układ stron, itp.) numery magazynu Playboy. Musimy więc dbać o to, co stanowi jego główną atrakcję, czyli zdjęcia pięknych, nagich lub przynajmniej bardzo skąpo odzianych kobiet. Te z kolei możemy robić własnoręcznie, zapraszając odwiedzające naszą willę modelki na sesje zdjęciowe.


Całość wykonana została z zastosowaniem grafiki 3D pozwalającej na swobodne przemieszczanie kamery: zoom, obracanie, itp.
Dwa typy rozgrywki: tryb kampanii i tryb misji.
Kompleksowe opcje zarządzania tego typu imperium finansowym, tj. zatrudnianie fachowej kadry pracowniczej, organizowanie różnych imprez, itp.
W grze znajdują się autentyczne zdjęcia słynnej rezydencji Playboy’a.

z chomika StrangerDanger

  • 638,9 MB
  • 10 paź 12 22:09
Playboy: The Mansion to pierwsza gra na dużą skalę, powstała na zlecenie wydawcy chyba najsłynniejszego magazynu dla mężczyzn – Playboy Enterprises, Inc, który postanowił poszerzyć swoją ofertę i wejść z nią również na rynek gier video.

Playboy: The Mansion to „symulacja rozwoju posiadłości” wzorowana na bestsellerowym The Sims oraz strategia-ekonomiczna w jednym. Gra ta, to nie tylko zwykły symulator pozwalający na projektowanie wyglądu własnego domu i zapraszania do niego gości. Autorzy gry poszli dalej i umożliwili graczowi możliwość wcielenia się w rolę samego Hugh Hefnera i stworzenia własnego (niestety jedynie wirtualnego ;-) imperium wypełnionego pięknymi, bardzo skąpo odzianymi kobietami. Musimy zapraszać do siebie słynne postacie (aktorów, polityków, muzyków czy sportowców), i dbać o ich zadowolenie w typowy dla Hefnera sposób, czyli sprawić, aby opływali we wszystkie możliwe luksusy. Tych w Playboy: The Mansion oddany do naszej dyspozycji został naprawdę szeroki wachlarz: korty tenisowe, zoo, garaże na drogie samochody, sale kinowe, baseny, a nawet słynna grota miłości.

Gotówkę na utrzymanie swojej posiadłości i wzbogacanie jej o nowe atrakcje zdobywamy sprzedając kolejne, własnoręcznie zaprojektowane (okładka, układ stron, itp.) numery magazynu Playboy. Musimy więc dbać o to, co stanowi jego główną atrakcję, czyli zdjęcia pięknych, nagich lub przynajmniej bardzo skąpo odzianych kobiet. Te z kolei możemy robić własnoręcznie, zapraszając odwiedzające naszą willę modelki na sesje zdjęciowe.


Całość wykonana została z zastosowaniem grafiki 3D pozwalającej na swobodne przemieszczanie kamery: zoom, obracanie, itp.
Dwa typy rozgrywki: tryb kampanii i tryb misji.
Kompleksowe opcje zarządzania tego typu imperium finansowym, tj. zatrudnianie fachowej kadry pracowniczej, organizowanie różnych imprez, itp.
W grze znajdują się autentyczne zdjęcia słynnej rezydencji Playboy’a.

z chomika StrangerDanger

  • 0,93 GB
  • 10 paź 12 22:09
obrazek

The Matrix: Path of Neo jest kalką filmowej trylogii (a poza tym opowiada historie znane z serii filmów animowanych Animatrix), więc oglądamy tu wszystkie najsłynniejsze sceny znane z kinowych ekranów, takie jak pamiętny pojedynek Neo z kilkoma setkami Agentów Smithów. Pomimo tego autorzy dali nam trochę dowolności, dzięki czemu nieraz stajemy przed moralnymi wyborami. Niektóre decyzje mogą nawet w ograniczonym stopniu zmienić losy Matrixa. Rozgrywkę zwieńcza zupełnie nowe, zaskakujące zakończenie. Neo w pojedynkach z przeciwnikami wykorzystuje znane z filmu sztuki walki (uczymy się ich w podobny sposób, co w ekranizacji), a poza tym bierze w dłoń broń palną (pistolety, strzelby, karabiny). W sumie dostajemy siedem stylów walki, a także szereg zdolności, np. widzenie świata przedstawionego za pomocą charakterystycznego jaskrawozielonego kodu, unikanie pocisków czy fruwanie w powietrzu.

z chomika filmy-lektor-DiT

  • 0,93 GB
  • 10 paź 12 22:09
obrazek

The Matrix: Path of Neo jest kalką filmowej trylogii (a poza tym opowiada historie znane z serii filmów animowanych Animatrix), więc oglądamy tu wszystkie najsłynniejsze sceny znane z kinowych ekranów, takie jak pamiętny pojedynek Neo z kilkoma setkami Agentów Smithów. Pomimo tego autorzy dali nam trochę dowolności, dzięki czemu nieraz stajemy przed moralnymi wyborami. Niektóre decyzje mogą nawet w ograniczonym stopniu zmienić losy Matrixa. Rozgrywkę zwieńcza zupełnie nowe, zaskakujące zakończenie. Neo w pojedynkach z przeciwnikami wykorzystuje znane z filmu sztuki walki (uczymy się ich w podobny sposób, co w ekranizacji), a poza tym bierze w dłoń broń palną (pistolety, strzelby, karabiny). W sumie dostajemy siedem stylów walki, a także szereg zdolności, np. widzenie świata przedstawionego za pomocą charakterystycznego jaskrawozielonego kodu, unikanie pocisków czy fruwanie w powietrzu.

z chomika filmy-lektor-DiT

  • 0,93 GB
  • 10 paź 12 22:09
obrazek

The Matrix: Path of Neo jest kalką filmowej trylogii (a poza tym opowiada historie znane z serii filmów animowanych Animatrix), więc oglądamy tu wszystkie najsłynniejsze sceny znane z kinowych ekranów, takie jak pamiętny pojedynek Neo z kilkoma setkami Agentów Smithów. Pomimo tego autorzy dali nam trochę dowolności, dzięki czemu nieraz stajemy przed moralnymi wyborami. Niektóre decyzje mogą nawet w ograniczonym stopniu zmienić losy Matrixa. Rozgrywkę zwieńcza zupełnie nowe, zaskakujące zakończenie. Neo w pojedynkach z przeciwnikami wykorzystuje znane z filmu sztuki walki (uczymy się ich w podobny sposób, co w ekranizacji), a poza tym bierze w dłoń broń palną (pistolety, strzelby, karabiny). W sumie dostajemy siedem stylów walki, a także szereg zdolności, np. widzenie świata przedstawionego za pomocą charakterystycznego jaskrawozielonego kodu, unikanie pocisków czy fruwanie w powietrzu.

z chomika filmy-lektor-DiT

  • 180,0 MB
  • 10 paź 12 22:09
obrazek

Diplomacy to kolejna, komputerowa adaptacja słynnej, klasycznej gry planszowej pod tym samym tytułem. Akcja tego tytułu osadzona została w początkach XX wieku, a gracze otrzymują możliwość zapoznania się ze zmaganiami militarnymi oraz politycznymi relacjami i zależnościami pomiędzy nacjami. Komputerowa wersja gry jest bardzo dokładnym odwzorowaniem reguł rozgrywki swojego planszowego poprzednika.
Na potrzeby Diplomacy zaprojektowano zupełnie nowy silnik o zaawansowanych możliwościach (tym samym zrezygnowano z silnika napędzającego m.in. Hearts of Iron 2, który de facto zastosowano juz w Europa Universalis). Kluczowym elementem rozgrywki są sojusze zawierane między państwami, które niejednokrotnie przesądzają o zwycięstwie lub porażce. Tak jak w planszowej wersji gry, mamy możliwość stanięcia na czele jednego z siedmiu mocarstw początku wieku, m.in. Rosji, Anglii, Niemiec czy Austro-Węgier. Warto jednak zaznaczyć, iż Diplomacy nie jest wiernym przedstawieniem historii, mimo dość dokładnego odwzorowanie realiów tamtego okresu. Jest raczej czymś w rodzaju abstrakcyjnej próby napisania historii na nowo.
Diplomacy oferuje zarówno rozgrywkę dla jednego gracza, który może zmierzyć się z komputerowymi przeciwnikami, jak i zmagania wieloosobowe, w których niebagatelną rolę odgrywa rozbudowana interakcja pomiędzy graczami m.in. koordynowanie ataków czy wymiana informacji o oponentach.

z chomika Sauros

  • 764,6 MB
  • 10 paź 12 22:09
XxHardStylersxX

Wymagania Sprzętowe:

Procesor - Pentium III 800 MHz
RAM - 256MB
Karta Graficzna - 32MB

Głównymi bohaterami gry są naukowcy, którzy pod wodzą Reeda Richardsa wyruszają w przestrzeń kosmiczną, aby przeprowadzić doświadczenia mogące pomóc w przyszłości mieszkańcom Ziemi. W trakcie pobytu na orbicie, załoga zostaje prześwietlona promieniami nieznanego pochodzenia, co powoduje, że każdy jej członek otrzymuje fantastyczne moce. I tak: Reed Richards jako Mr. Fantastic może rozciągać swoje ciało w dowolny sposób, Sue Storm (Invisible Woman) produkuje pola siłowe oraz czyni się niewidzialną na zawołanie, natomiast Johnny Storm (The Human Torch) uzyskuje kontrolę nad ogniem, pozwalając płomieniom objąć całe jego ciało. Grupę super-bohaterów, która wkrótce potem przybiera nazwę Fantastic Four („Fantastyczna Czwórka”) uzupełnia Ben Grimm, drugi pilot i bliski współpracownik Reeda Richardsa, którego skóra wskutek promieniowania stała się twarda jak głaz. Zarówno w filmie jak i w grze głównym przeciwnikiem Fantastycznej Czwórki jest Doctor Doom, władca królestwa o nazwie Latveria, który za wszelką cenę stara się zabić Reeda Richardsa oraz opanować Ziemię.

z chomika XxHardStylerxX

  • 675,8 MB
  • 10 paź 12 22:09
XxHardStylersxX

Wymagania Sprzętowe:

Procesor - Pentium III 800 MHz
RAM - 256MB
Karta Graficzna - 32MB

Głównymi bohaterami gry są naukowcy, którzy pod wodzą Reeda Richardsa wyruszają w przestrzeń kosmiczną, aby przeprowadzić doświadczenia mogące pomóc w przyszłości mieszkańcom Ziemi. W trakcie pobytu na orbicie, załoga zostaje prześwietlona promieniami nieznanego pochodzenia, co powoduje, że każdy jej członek otrzymuje fantastyczne moce. I tak: Reed Richards jako Mr. Fantastic może rozciągać swoje ciało w dowolny sposób, Sue Storm (Invisible Woman) produkuje pola siłowe oraz czyni się niewidzialną na zawołanie, natomiast Johnny Storm (The Human Torch) uzyskuje kontrolę nad ogniem, pozwalając płomieniom objąć całe jego ciało. Grupę super-bohaterów, która wkrótce potem przybiera nazwę Fantastic Four („Fantastyczna Czwórka”) uzupełnia Ben Grimm, drugi pilot i bliski współpracownik Reeda Richardsa, którego skóra wskutek promieniowania stała się twarda jak głaz. Zarówno w filmie jak i w grze głównym przeciwnikiem Fantastycznej Czwórki jest Doctor Doom, władca królestwa o nazwie Latveria, który za wszelką cenę stara się zabić Reeda Richardsa oraz opanować Ziemię.

z chomika XxHardStylerxX

  • 619,0 MB
  • 10 paź 12 22:09
XxHardStylersxX

Wymagania Sprzętowe:

Procesor - Pentium III 800 MHz
RAM - 256MB
Karta Graficzna - 32MB

Głównymi bohaterami gry są naukowcy, którzy pod wodzą Reeda Richardsa wyruszają w przestrzeń kosmiczną, aby przeprowadzić doświadczenia mogące pomóc w przyszłości mieszkańcom Ziemi. W trakcie pobytu na orbicie, załoga zostaje prześwietlona promieniami nieznanego pochodzenia, co powoduje, że każdy jej członek otrzymuje fantastyczne moce. I tak: Reed Richards jako Mr. Fantastic może rozciągać swoje ciało w dowolny sposób, Sue Storm (Invisible Woman) produkuje pola siłowe oraz czyni się niewidzialną na zawołanie, natomiast Johnny Storm (The Human Torch) uzyskuje kontrolę nad ogniem, pozwalając płomieniom objąć całe jego ciało. Grupę super-bohaterów, która wkrótce potem przybiera nazwę Fantastic Four („Fantastyczna Czwórka”) uzupełnia Ben Grimm, drugi pilot i bliski współpracownik Reeda Richardsa, którego skóra wskutek promieniowania stała się twarda jak głaz. Zarówno w filmie jak i w grze głównym przeciwnikiem Fantastycznej Czwórki jest Doctor Doom, władca królestwa o nazwie Latveria, który za wszelką cenę stara się zabić Reeda Richardsa oraz opanować Ziemię.

z chomika XxHardStylerxX

  • 550,6 MB
  • 10 paź 12 22:09
XxHardStylersxX

Wymagania Sprzętowe:

Procesor - Pentium III 800 MHz
RAM - 256MB
Karta Graficzna - 32MB

Głównymi bohaterami gry są naukowcy, którzy pod wodzą Reeda Richardsa wyruszają w przestrzeń kosmiczną, aby przeprowadzić doświadczenia mogące pomóc w przyszłości mieszkańcom Ziemi. W trakcie pobytu na orbicie, załoga zostaje prześwietlona promieniami nieznanego pochodzenia, co powoduje, że każdy jej członek otrzymuje fantastyczne moce. I tak: Reed Richards jako Mr. Fantastic może rozciągać swoje ciało w dowolny sposób, Sue Storm (Invisible Woman) produkuje pola siłowe oraz czyni się niewidzialną na zawołanie, natomiast Johnny Storm (The Human Torch) uzyskuje kontrolę nad ogniem, pozwalając płomieniom objąć całe jego ciało. Grupę super-bohaterów, która wkrótce potem przybiera nazwę Fantastic Four („Fantastyczna Czwórka”) uzupełnia Ben Grimm, drugi pilot i bliski współpracownik Reeda Richardsa, którego skóra wskutek promieniowania stała się twarda jak głaz. Zarówno w filmie jak i w grze głównym przeciwnikiem Fantastycznej Czwórki jest Doctor Doom, władca królestwa o nazwie Latveria, który za wszelką cenę stara się zabić Reeda Richardsa oraz opanować Ziemię.

z chomika XxHardStylerxX

  • 0,9 MB
  • 10 paź 12 22:09

zachomikowany

  • 314,6 MB
  • 10 paź 12 22:09
obrazek

„The Punisher” to typowy shooter, stworzony przez konsorcjum wydawnicze THQ wraz ze studiem developerskim Volition Inc. Grę zdominowały elementy akcji i walki, natomiast warstwa fabularna została bezpośrednio oparta na słynnym cyklu komiksów o tym samym tytule, autorstwa Jimmy Palmiotta. Warto w tym miejscu dodać, że program komputerowy ma niewiele wspólnego z kinową adaptacją Punishera, która w roku 2004 okazała się hollywoodzkim niewypałem.
Atmosferę w „The Punisher” budują przede wszystkim sugestywne, ciemne zaułki Nowego Jorku oraz okolic, pośród których przewijają się plugawi i bezwzględni przestępcy. Gracz wcielając się w rolę Franka Castle’a, twardziela z krwi i kości, któremu wymordowano rodzinę, mści się na wszystkich złych tego świata, stanowiąc tym samym ład i porządek. Do skutecznej eksterminacji wroga używa on szeregu zróżnicowanych narzędzi i broni, które w trakcie właściwej rozgrywki można, a wręcz trzeba odpowiednio modernizować i ulepszać. Ciekawostką wartą odnotowania, niespotykaną w innych tego typu produkcjach, jest możliwość użycia żywego człowieka jako tarczy ochronnej. Przykładowo, boss wrogiej ekipy z nożem na gardle rozkaże swoim podwładnym złożyć broń i skapitulować. Napotkane przedmioty typu telewizor, szafka lub też butelka mogą zostać użyte do walki wręcz – gra tym samym zyskuje na atrakcyjności. Ponadto, innowacyjny system przesłuchań pozwala inkwirować złapanych i zaaresztowanych bandziorów, od których użytkownik dowiaduje się wielu cennych, kluczowych dla przebiegu rozgrywki informacji.
Silnik graficzny, na którym pracuje ten tytuł, znamy z takich produkcji jak seria gier „Red Faction”. Na potrzeby „Punishera” został on jednak znacząco unowocześniony. Na uwagę zasługuje również specjalny model fizyczny. Przykładowo, zastrzelony bandzior przewracając się uszkadza krzesło, na które upada jego ciało, itp.

zachomikowany

  • 650,7 MB
  • 10 paź 12 22:09
obrazek

„The Punisher” to typowy shooter, stworzony przez konsorcjum wydawnicze THQ wraz ze studiem developerskim Volition Inc. Grę zdominowały elementy akcji i walki, natomiast warstwa fabularna została bezpośrednio oparta na słynnym cyklu komiksów o tym samym tytule, autorstwa Jimmy Palmiotta. Warto w tym miejscu dodać, że program komputerowy ma niewiele wspólnego z kinową adaptacją Punishera, która w roku 2004 okazała się hollywoodzkim niewypałem.
Atmosferę w „The Punisher” budują przede wszystkim sugestywne, ciemne zaułki Nowego Jorku oraz okolic, pośród których przewijają się plugawi i bezwzględni przestępcy. Gracz wcielając się w rolę Franka Castle’a, twardziela z krwi i kości, któremu wymordowano rodzinę, mści się na wszystkich złych tego świata, stanowiąc tym samym ład i porządek. Do skutecznej eksterminacji wroga używa on szeregu zróżnicowanych narzędzi i broni, które w trakcie właściwej rozgrywki można, a wręcz trzeba odpowiednio modernizować i ulepszać. Ciekawostką wartą odnotowania, niespotykaną w innych tego typu produkcjach, jest możliwość użycia żywego człowieka jako tarczy ochronnej. Przykładowo, boss wrogiej ekipy z nożem na gardle rozkaże swoim podwładnym złożyć broń i skapitulować. Napotkane przedmioty typu telewizor, szafka lub też butelka mogą zostać użyte do walki wręcz – gra tym samym zyskuje na atrakcyjności. Ponadto, innowacyjny system przesłuchań pozwala inkwirować złapanych i zaaresztowanych bandziorów, od których użytkownik dowiaduje się wielu cennych, kluczowych dla przebiegu rozgrywki informacji.
Silnik graficzny, na którym pracuje ten tytuł, znamy z takich produkcji jak seria gier „Red Faction”. Na potrzeby „Punishera” został on jednak znacząco unowocześniony. Na uwagę zasługuje również specjalny model fizyczny. Przykładowo, zastrzelony bandzior przewracając się uszkadza krzesło, na które upada jego ciało, itp.

zachomikowany

  • 653,4 MB
  • 10 paź 12 22:09
obrazek

„The Punisher” to typowy shooter, stworzony przez konsorcjum wydawnicze THQ wraz ze studiem developerskim Volition Inc. Grę zdominowały elementy akcji i walki, natomiast warstwa fabularna została bezpośrednio oparta na słynnym cyklu komiksów o tym samym tytule, autorstwa Jimmy Palmiotta. Warto w tym miejscu dodać, że program komputerowy ma niewiele wspólnego z kinową adaptacją Punishera, która w roku 2004 okazała się hollywoodzkim niewypałem.
Atmosferę w „The Punisher” budują przede wszystkim sugestywne, ciemne zaułki Nowego Jorku oraz okolic, pośród których przewijają się plugawi i bezwzględni przestępcy. Gracz wcielając się w rolę Franka Castle’a, twardziela z krwi i kości, któremu wymordowano rodzinę, mści się na wszystkich złych tego świata, stanowiąc tym samym ład i porządek. Do skutecznej eksterminacji wroga używa on szeregu zróżnicowanych narzędzi i broni, które w trakcie właściwej rozgrywki można, a wręcz trzeba odpowiednio modernizować i ulepszać. Ciekawostką wartą odnotowania, niespotykaną w innych tego typu produkcjach, jest możliwość użycia żywego człowieka jako tarczy ochronnej. Przykładowo, boss wrogiej ekipy z nożem na gardle rozkaże swoim podwładnym złożyć broń i skapitulować. Napotkane przedmioty typu telewizor, szafka lub też butelka mogą zostać użyte do walki wręcz – gra tym samym zyskuje na atrakcyjności. Ponadto, innowacyjny system przesłuchań pozwala inkwirować złapanych i zaaresztowanych bandziorów, od których użytkownik dowiaduje się wielu cennych, kluczowych dla przebiegu rozgrywki informacji.
Silnik graficzny, na którym pracuje ten tytuł, znamy z takich produkcji jak seria gier „Red Faction”. Na potrzeby „Punishera” został on jednak znacząco unowocześniony. Na uwagę zasługuje również specjalny model fizyczny. Przykładowo, zastrzelony bandzior przewracając się uszkadza krzesło, na które upada jego ciało, itp.

zachomikowany

  • 399,0 MB
  • 10 paź 12 22:09
obrazek

Pierwsza gra strategiczna zespołu PopTop Software wykorzystująca turowy system rozgrywki. Dotychczas developerzy z tego studia zasłynęli w świecie dzięki opracowaniu drugiej i trzeciej części serii Railroad Tycoon, a także obu części cyklu Tropico. Akcja tej produkcji rozgrywa się w czasach współczesnych, a umiejscowiona została na terenie Stanów Zjednoczonych, które po raz drugi w historii podzieliła wojna domowa. Użytkownik stając po stronie jednej z walczących stron musi doprowadzić do zjednoczenia państwa.
Łącznie w konflikcie bierze udział siedem frakcji: Nowa Republika Teksasu, Arcadia (obszar północno-zachodniego Pacyfiku), Wielka Kalifornia, Heartland (środkowy zachód i stany wielkich równin), Dixieland, Unia Jankesów oraz Europejskie Siły Ekspedycyjne. Gracz jako głównodowodzący prowadzi swoje siły przez obszar całych Stanów Zjednoczonych, wybiera cele ataków i środki zagłady jakie użyje w walce. Nic nie stoi na przeszkodzie aby zbombardować i zrównać z ziemią Chicago, przejść Góry Skaliste i zaatakować Kalifornię, zdobyć fabryki czołgów znajdujące się w Ohio, czy zamknąć w kleszczach oblężenia Nowy Jork. Kampania ma przebieg nielinearny, tzn. na jej postęp bezpośredni wpływ mają decyzje podjęte przez gracza.
Do dyspozycji użytkowników oddano bogaty asortyment nowoczesnego uzbrojenia. Mowa tu zarówno o sprzęcie amerykańskim jak czołgi M1 Abrams, śmigłowce Apache czy sławetne, niewykrywalne myśliwce, ale i pochodzącym z innych krajów, np. o rosyjskich MIG-ach i czołgach T-95.
Cała gra została zrealizowana przy użyciu ładnej, trójwymiarowej grafiki, co ma tu duże znaczenie, ponieważ, pomimo tego, iż rozkazy wydajemy w turach, to przebieg akcji obserwujemy w czasie rzeczywistym. Widzimy zatem (z lotu ptaka) płynnie poruszające się modele pojazdów, liczne efektowne eksplozje oraz płonące miasta i lasy. Autorzy postarali się również o w pełni interaktywne otoczenie – co oznacza tyle, że zniszczyć możemy dosłownie wszystko, budynki, mosty etc.
Zarówno w wersji na PC jak i na konsolę Xbox, Shattered Union pozwala na rozgrywkę wieloosobową offline (na jednej maszynie) i Online (Internet/LAN).

z chomika Kraina_Downloadu

  • 399,0 MB
  • 10 paź 12 22:09
obrazek

Pierwsza gra strategiczna zespołu PopTop Software wykorzystująca turowy system rozgrywki. Dotychczas developerzy z tego studia zasłynęli w świecie dzięki opracowaniu drugiej i trzeciej części serii Railroad Tycoon, a także obu części cyklu Tropico. Akcja tej produkcji rozgrywa się w czasach współczesnych, a umiejscowiona została na terenie Stanów Zjednoczonych, które po raz drugi w historii podzieliła wojna domowa. Użytkownik stając po stronie jednej z walczących stron musi doprowadzić do zjednoczenia państwa.
Łącznie w konflikcie bierze udział siedem frakcji: Nowa Republika Teksasu, Arcadia (obszar północno-zachodniego Pacyfiku), Wielka Kalifornia, Heartland (środkowy zachód i stany wielkich równin), Dixieland, Unia Jankesów oraz Europejskie Siły Ekspedycyjne. Gracz jako głównodowodzący prowadzi swoje siły przez obszar całych Stanów Zjednoczonych, wybiera cele ataków i środki zagłady jakie użyje w walce. Nic nie stoi na przeszkodzie aby zbombardować i zrównać z ziemią Chicago, przejść Góry Skaliste i zaatakować Kalifornię, zdobyć fabryki czołgów znajdujące się w Ohio, czy zamknąć w kleszczach oblężenia Nowy Jork. Kampania ma przebieg nielinearny, tzn. na jej postęp bezpośredni wpływ mają decyzje podjęte przez gracza.
Do dyspozycji użytkowników oddano bogaty asortyment nowoczesnego uzbrojenia. Mowa tu zarówno o sprzęcie amerykańskim jak czołgi M1 Abrams, śmigłowce Apache czy sławetne, niewykrywalne myśliwce, ale i pochodzącym z innych krajów, np. o rosyjskich MIG-ach i czołgach T-95.
Cała gra została zrealizowana przy użyciu ładnej, trójwymiarowej grafiki, co ma tu duże znaczenie, ponieważ, pomimo tego, iż rozkazy wydajemy w turach, to przebieg akcji obserwujemy w czasie rzeczywistym. Widzimy zatem (z lotu ptaka) płynnie poruszające się modele pojazdów, liczne efektowne eksplozje oraz płonące miasta i lasy. Autorzy postarali się również o w pełni interaktywne otoczenie – co oznacza tyle, że zniszczyć możemy dosłownie wszystko, budynki, mosty etc.
Zarówno w wersji na PC jak i na konsolę Xbox, Shattered Union pozwala na rozgrywkę wieloosobową offline (na jednej maszynie) i Online (Internet/LAN).

z chomika Kraina_Downloadu

  • 399,0 MB
  • 10 paź 12 22:09
obrazek

Pierwsza gra strategiczna zespołu PopTop Software wykorzystująca turowy system rozgrywki. Dotychczas developerzy z tego studia zasłynęli w świecie dzięki opracowaniu drugiej i trzeciej części serii Railroad Tycoon, a także obu części cyklu Tropico. Akcja tej produkcji rozgrywa się w czasach współczesnych, a umiejscowiona została na terenie Stanów Zjednoczonych, które po raz drugi w historii podzieliła wojna domowa. Użytkownik stając po stronie jednej z walczących stron musi doprowadzić do zjednoczenia państwa.
Łącznie w konflikcie bierze udział siedem frakcji: Nowa Republika Teksasu, Arcadia (obszar północno-zachodniego Pacyfiku), Wielka Kalifornia, Heartland (środkowy zachód i stany wielkich równin), Dixieland, Unia Jankesów oraz Europejskie Siły Ekspedycyjne. Gracz jako głównodowodzący prowadzi swoje siły przez obszar całych Stanów Zjednoczonych, wybiera cele ataków i środki zagłady jakie użyje w walce. Nic nie stoi na przeszkodzie aby zbombardować i zrównać z ziemią Chicago, przejść Góry Skaliste i zaatakować Kalifornię, zdobyć fabryki czołgów znajdujące się w Ohio, czy zamknąć w kleszczach oblężenia Nowy Jork. Kampania ma przebieg nielinearny, tzn. na jej postęp bezpośredni wpływ mają decyzje podjęte przez gracza.
Do dyspozycji użytkowników oddano bogaty asortyment nowoczesnego uzbrojenia. Mowa tu zarówno o sprzęcie amerykańskim jak czołgi M1 Abrams, śmigłowce Apache czy sławetne, niewykrywalne myśliwce, ale i pochodzącym z innych krajów, np. o rosyjskich MIG-ach i czołgach T-95.
Cała gra została zrealizowana przy użyciu ładnej, trójwymiarowej grafiki, co ma tu duże znaczenie, ponieważ, pomimo tego, iż rozkazy wydajemy w turach, to przebieg akcji obserwujemy w czasie rzeczywistym. Widzimy zatem (z lotu ptaka) płynnie poruszające się modele pojazdów, liczne efektowne eksplozje oraz płonące miasta i lasy. Autorzy postarali się również o w pełni interaktywne otoczenie – co oznacza tyle, że zniszczyć możemy dosłownie wszystko, budynki, mosty etc.
Zarówno w wersji na PC jak i na konsolę Xbox, Shattered Union pozwala na rozgrywkę wieloosobową offline (na jednej maszynie) i Online (Internet/LAN).

z chomika Kraina_Downloadu

  • 179,4 MB
  • 10 paź 12 22:09
obrazek

Dotychczas wszystkie części serii Close Combat (w sumie pięć), były przedstawicielami strategii czasu rzeczywistego, wszystkie też osadzono w realiach II Wojny Światowej. Należy też dodać, iż wyznaczyły one nową drogę w rozwoju gier wojennych i zdobyły sporą ilość prestiżowych nagród. „Close Combat: First to Fight” zrywa z tą tradycją, i to zarówno gatunkowo jak i fabularnie. Jest to bowiem taktyczna gra akcji rozgrywająca się w czasach obecnych, gdzieś na Środkowym Wschodzie. W tym miejscu skojarzenia z innym głośnym tytułem „Full Spectrum Warrior”, są jak najbardziej na miejscu, niemniej jednak, gry te różni kilka rzeczy. Jedną z nich jest fakt, iż akcja CC zaprezentowana została z perspektywy pierwszej osoby, a nie trzeciej jak w FSP. Dowodzić przyjdzie nam też inną liczbą żołnierzy, mówiąc dosłownie oddziałem czterech marines.
Podobnie jak w przypadku FSW, tak i tu w pracach nad grą brali udział amerykańscy żołnierze (w tym weterani z Iraku i Afganistanu), i wzorem „Full Spectrum Warrior”, „Close Combat: First to Fight” również stworzono w dwóch wersjach: cywilnej, dla graczy, oraz specjalnej, przeznaczonej do treningu marines w amerykańskich bazach szkoleniowych. Według zapewnień autorów, obie wersje są identycznie w około 90%, co rzecz jasna gwarantuje rzadko spotykany realizm rozgrywki. Nie dziwnie więc, iż w czasie wykonywania zadań, naszych czterech bohaterów, tj. gracz w roli dowódcy (pseudonim „Team”), strzelec („Ready”), żołnierz z ciężką bronią automatyczną („Fire”) oraz żołnierz kryjący tył oddziału („Assist”), porusza się zgodnie z panującymi w oddziałach marines zasadami i taktyką walki w terenie urbanizowanym. Możemy być więc pewni, że np. podczas pokonywania ulicy, dwóch marines zapewni pozostałym dwóm dobrą osłonę ogniową.
Gracz jako lider, ma całkowitą dowolność w podejmowaniu decyzji dotyczących wykonania celu danej misji. Dzięki prostemu w obsłudze radialnemu menu rozkazów, może wydawać polecenia każdemu żołnierzowi. W skład rozkazów wchodzą m.in.: zapewnić osłonę, przygnieść ogniem, rzucić granat, postawić zasłonę dymną , zajść przeciwnika z flanki. Cele poszczególnych zadań dokładnie odzwierciedlają te znane z Iraku, Afganistanu, czy innych współczesnych konfliktów zbrojnych, tzn. uwalniamy zakładników lub jeńców, atakujemy wrogie pozycje, itp. Autorzy szczycą się również tym, że przeciwnicy poruszają się i atakują nas zewsząd, w tym z dachów budynków i z podziemi (wrogowie poruszają się kanałami i tunelami). Nasi podopieczni z kolei dysponują nie tylko arsenałem autentycznego uzbrojenia, ale także mogą skorzystać ze wsparcia powietrznego (m.in. śmigłowce Cobra) i naziemnego (inne odziały marines, czołgi, artyleria).

z chomika SmashTV

  • 300,0 MB
  • 10 paź 12 22:09
obrazek

Dotychczas wszystkie części serii Close Combat (w sumie pięć), były przedstawicielami strategii czasu rzeczywistego, wszystkie też osadzono w realiach II Wojny Światowej. Należy też dodać, iż wyznaczyły one nową drogę w rozwoju gier wojennych i zdobyły sporą ilość prestiżowych nagród. „Close Combat: First to Fight” zrywa z tą tradycją, i to zarówno gatunkowo jak i fabularnie. Jest to bowiem taktyczna gra akcji rozgrywająca się w czasach obecnych, gdzieś na Środkowym Wschodzie. W tym miejscu skojarzenia z innym głośnym tytułem „Full Spectrum Warrior”, są jak najbardziej na miejscu, niemniej jednak, gry te różni kilka rzeczy. Jedną z nich jest fakt, iż akcja CC zaprezentowana została z perspektywy pierwszej osoby, a nie trzeciej jak w FSP. Dowodzić przyjdzie nam też inną liczbą żołnierzy, mówiąc dosłownie oddziałem czterech marines.
Podobnie jak w przypadku FSW, tak i tu w pracach nad grą brali udział amerykańscy żołnierze (w tym weterani z Iraku i Afganistanu), i wzorem „Full Spectrum Warrior”, „Close Combat: First to Fight” również stworzono w dwóch wersjach: cywilnej, dla graczy, oraz specjalnej, przeznaczonej do treningu marines w amerykańskich bazach szkoleniowych. Według zapewnień autorów, obie wersje są identycznie w około 90%, co rzecz jasna gwarantuje rzadko spotykany realizm rozgrywki. Nie dziwnie więc, iż w czasie wykonywania zadań, naszych czterech bohaterów, tj. gracz w roli dowódcy (pseudonim „Team”), strzelec („Ready”), żołnierz z ciężką bronią automatyczną („Fire”) oraz żołnierz kryjący tył oddziału („Assist”), porusza się zgodnie z panującymi w oddziałach marines zasadami i taktyką walki w terenie urbanizowanym. Możemy być więc pewni, że np. podczas pokonywania ulicy, dwóch marines zapewni pozostałym dwóm dobrą osłonę ogniową.
Gracz jako lider, ma całkowitą dowolność w podejmowaniu decyzji dotyczących wykonania celu danej misji. Dzięki prostemu w obsłudze radialnemu menu rozkazów, może wydawać polecenia każdemu żołnierzowi. W skład rozkazów wchodzą m.in.: zapewnić osłonę, przygnieść ogniem, rzucić granat, postawić zasłonę dymną , zajść przeciwnika z flanki. Cele poszczególnych zadań dokładnie odzwierciedlają te znane z Iraku, Afganistanu, czy innych współczesnych konfliktów zbrojnych, tzn. uwalniamy zakładników lub jeńców, atakujemy wrogie pozycje, itp. Autorzy szczycą się również tym, że przeciwnicy poruszają się i atakują nas zewsząd, w tym z dachów budynków i z podziemi (wrogowie poruszają się kanałami i tunelami). Nasi podopieczni z kolei dysponują nie tylko arsenałem autentycznego uzbrojenia, ale także mogą skorzystać ze wsparcia powietrznego (m.in. śmigłowce Cobra) i naziemnego (inne odziały marines, czołgi, artyleria).

z chomika SmashTV

  • 300,0 MB
  • 10 paź 12 22:09
obrazek

Dotychczas wszystkie części serii Close Combat (w sumie pięć), były przedstawicielami strategii czasu rzeczywistego, wszystkie też osadzono w realiach II Wojny Światowej. Należy też dodać, iż wyznaczyły one nową drogę w rozwoju gier wojennych i zdobyły sporą ilość prestiżowych nagród. „Close Combat: First to Fight” zrywa z tą tradycją, i to zarówno gatunkowo jak i fabularnie. Jest to bowiem taktyczna gra akcji rozgrywająca się w czasach obecnych, gdzieś na Środkowym Wschodzie. W tym miejscu skojarzenia z innym głośnym tytułem „Full Spectrum Warrior”, są jak najbardziej na miejscu, niemniej jednak, gry te różni kilka rzeczy. Jedną z nich jest fakt, iż akcja CC zaprezentowana została z perspektywy pierwszej osoby, a nie trzeciej jak w FSP. Dowodzić przyjdzie nam też inną liczbą żołnierzy, mówiąc dosłownie oddziałem czterech marines.
Podobnie jak w przypadku FSW, tak i tu w pracach nad grą brali udział amerykańscy żołnierze (w tym weterani z Iraku i Afganistanu), i wzorem „Full Spectrum Warrior”, „Close Combat: First to Fight” również stworzono w dwóch wersjach: cywilnej, dla graczy, oraz specjalnej, przeznaczonej do treningu marines w amerykańskich bazach szkoleniowych. Według zapewnień autorów, obie wersje są identycznie w około 90%, co rzecz jasna gwarantuje rzadko spotykany realizm rozgrywki. Nie dziwnie więc, iż w czasie wykonywania zadań, naszych czterech bohaterów, tj. gracz w roli dowódcy (pseudonim „Team”), strzelec („Ready”), żołnierz z ciężką bronią automatyczną („Fire”) oraz żołnierz kryjący tył oddziału („Assist”), porusza się zgodnie z panującymi w oddziałach marines zasadami i taktyką walki w terenie urbanizowanym. Możemy być więc pewni, że np. podczas pokonywania ulicy, dwóch marines zapewni pozostałym dwóm dobrą osłonę ogniową.
Gracz jako lider, ma całkowitą dowolność w podejmowaniu decyzji dotyczących wykonania celu danej misji. Dzięki prostemu w obsłudze radialnemu menu rozkazów, może wydawać polecenia każdemu żołnierzowi. W skład rozkazów wchodzą m.in.: zapewnić osłonę, przygnieść ogniem, rzucić granat, postawić zasłonę dymną , zajść przeciwnika z flanki. Cele poszczególnych zadań dokładnie odzwierciedlają te znane z Iraku, Afganistanu, czy innych współczesnych konfliktów zbrojnych, tzn. uwalniamy zakładników lub jeńców, atakujemy wrogie pozycje, itp. Autorzy szczycą się również tym, że przeciwnicy poruszają się i atakują nas zewsząd, w tym z dachów budynków i z podziemi (wrogowie poruszają się kanałami i tunelami). Nasi podopieczni z kolei dysponują nie tylko arsenałem autentycznego uzbrojenia, ale także mogą skorzystać ze wsparcia powietrznego (m.in. śmigłowce Cobra) i naziemnego (inne odziały marines, czołgi, artyleria).

z chomika SmashTV

  • 300,0 MB
  • 10 paź 12 22:09
obrazek

Dotychczas wszystkie części serii Close Combat (w sumie pięć), były przedstawicielami strategii czasu rzeczywistego, wszystkie też osadzono w realiach II Wojny Światowej. Należy też dodać, iż wyznaczyły one nową drogę w rozwoju gier wojennych i zdobyły sporą ilość prestiżowych nagród. „Close Combat: First to Fight” zrywa z tą tradycją, i to zarówno gatunkowo jak i fabularnie. Jest to bowiem taktyczna gra akcji rozgrywająca się w czasach obecnych, gdzieś na Środkowym Wschodzie. W tym miejscu skojarzenia z innym głośnym tytułem „Full Spectrum Warrior”, są jak najbardziej na miejscu, niemniej jednak, gry te różni kilka rzeczy. Jedną z nich jest fakt, iż akcja CC zaprezentowana została z perspektywy pierwszej osoby, a nie trzeciej jak w FSP. Dowodzić przyjdzie nam też inną liczbą żołnierzy, mówiąc dosłownie oddziałem czterech marines.
Podobnie jak w przypadku FSW, tak i tu w pracach nad grą brali udział amerykańscy żołnierze (w tym weterani z Iraku i Afganistanu), i wzorem „Full Spectrum Warrior”, „Close Combat: First to Fight” również stworzono w dwóch wersjach: cywilnej, dla graczy, oraz specjalnej, przeznaczonej do treningu marines w amerykańskich bazach szkoleniowych. Według zapewnień autorów, obie wersje są identycznie w około 90%, co rzecz jasna gwarantuje rzadko spotykany realizm rozgrywki. Nie dziwnie więc, iż w czasie wykonywania zadań, naszych czterech bohaterów, tj. gracz w roli dowódcy (pseudonim „Team”), strzelec („Ready”), żołnierz z ciężką bronią automatyczną („Fire”) oraz żołnierz kryjący tył oddziału („Assist”), porusza się zgodnie z panującymi w oddziałach marines zasadami i taktyką walki w terenie urbanizowanym. Możemy być więc pewni, że np. podczas pokonywania ulicy, dwóch marines zapewni pozostałym dwóm dobrą osłonę ogniową.
Gracz jako lider, ma całkowitą dowolność w podejmowaniu decyzji dotyczących wykonania celu danej misji. Dzięki prostemu w obsłudze radialnemu menu rozkazów, może wydawać polecenia każdemu żołnierzowi. W skład rozkazów wchodzą m.in.: zapewnić osłonę, przygnieść ogniem, rzucić granat, postawić zasłonę dymną , zajść przeciwnika z flanki. Cele poszczególnych zadań dokładnie odzwierciedlają te znane z Iraku, Afganistanu, czy innych współczesnych konfliktów zbrojnych, tzn. uwalniamy zakładników lub jeńców, atakujemy wrogie pozycje, itp. Autorzy szczycą się również tym, że przeciwnicy poruszają się i atakują nas zewsząd, w tym z dachów budynków i z podziemi (wrogowie poruszają się kanałami i tunelami). Nasi podopieczni z kolei dysponują nie tylko arsenałem autentycznego uzbrojenia, ale także mogą skorzystać ze wsparcia powietrznego (m.in. śmigłowce Cobra) i naziemnego (inne odziały marines, czołgi, artyleria).

z chomika SmashTV

  • 300,0 MB
  • 10 paź 12 22:09
obrazek

Dotychczas wszystkie części serii Close Combat (w sumie pięć), były przedstawicielami strategii czasu rzeczywistego, wszystkie też osadzono w realiach II Wojny Światowej. Należy też dodać, iż wyznaczyły one nową drogę w rozwoju gier wojennych i zdobyły sporą ilość prestiżowych nagród. „Close Combat: First to Fight” zrywa z tą tradycją, i to zarówno gatunkowo jak i fabularnie. Jest to bowiem taktyczna gra akcji rozgrywająca się w czasach obecnych, gdzieś na Środkowym Wschodzie. W tym miejscu skojarzenia z innym głośnym tytułem „Full Spectrum Warrior”, są jak najbardziej na miejscu, niemniej jednak, gry te różni kilka rzeczy. Jedną z nich jest fakt, iż akcja CC zaprezentowana została z perspektywy pierwszej osoby, a nie trzeciej jak w FSP. Dowodzić przyjdzie nam też inną liczbą żołnierzy, mówiąc dosłownie oddziałem czterech marines.
Podobnie jak w przypadku FSW, tak i tu w pracach nad grą brali udział amerykańscy żołnierze (w tym weterani z Iraku i Afganistanu), i wzorem „Full Spectrum Warrior”, „Close Combat: First to Fight” również stworzono w dwóch wersjach: cywilnej, dla graczy, oraz specjalnej, przeznaczonej do treningu marines w amerykańskich bazach szkoleniowych. Według zapewnień autorów, obie wersje są identycznie w około 90%, co rzecz jasna gwarantuje rzadko spotykany realizm rozgrywki. Nie dziwnie więc, iż w czasie wykonywania zadań, naszych czterech bohaterów, tj. gracz w roli dowódcy (pseudonim „Team”), strzelec („Ready”), żołnierz z ciężką bronią automatyczną („Fire”) oraz żołnierz kryjący tył oddziału („Assist”), porusza się zgodnie z panującymi w oddziałach marines zasadami i taktyką walki w terenie urbanizowanym. Możemy być więc pewni, że np. podczas pokonywania ulicy, dwóch marines zapewni pozostałym dwóm dobrą osłonę ogniową.
Gracz jako lider, ma całkowitą dowolność w podejmowaniu decyzji dotyczących wykonania celu danej misji. Dzięki prostemu w obsłudze radialnemu menu rozkazów, może wydawać polecenia każdemu żołnierzowi. W skład rozkazów wchodzą m.in.: zapewnić osłonę, przygnieść ogniem, rzucić granat, postawić zasłonę dymną , zajść przeciwnika z flanki. Cele poszczególnych zadań dokładnie odzwierciedlają te znane z Iraku, Afganistanu, czy innych współczesnych konfliktów zbrojnych, tzn. uwalniamy zakładników lub jeńców, atakujemy wrogie pozycje, itp. Autorzy szczycą się również tym, że przeciwnicy poruszają się i atakują nas zewsząd, w tym z dachów budynków i z podziemi (wrogowie poruszają się kanałami i tunelami). Nasi podopieczni z kolei dysponują nie tylko arsenałem autentycznego uzbrojenia, ale także mogą skorzystać ze wsparcia powietrznego (m.in. śmigłowce Cobra) i naziemnego (inne odziały marines, czołgi, artyleria).

z chomika SmashTV

  • 639,6 MB
  • 10 paź 12 22:09
obrazek
Second Sight to kolejna propozycja studia Free Radical Design, które zasłynęło przede wszystkim za sprawą wydawanej na platformy nowej generacji serii TimeSplitters a także hitowego Goldeneye 007 na Nintendo 64. W przeciwieństwie do wspomnianych tytułów akcja opisywanej gry nie musi być przez cały czas obserwowana z perspektywy pierwszej osoby, gdyż gracz w każdej chwili może przełączyć podgląd na widok TPP. Miłośników serii TimeSplitters zainteresuje zapewne to, iż w grze zastosowano bardzo zbliżony model sterowania główną postacią.
Gracz rozpoczyna zabawę w ściśle strzeżonym kompleksie medycznym, który prowadzi bliżej niesprecyzowane badania na ludziach. Prowadzona postać wykazuje oznaki amnezji, nie pamięta bowiem nic z przeszłości. Główny bohater odkrywa natomiast, że obdarzony został licznymi nadnaturalnymi zdolnościami. Usiłuje wydostać się z kompleksu i odkryć tajemnicę swej przeszłości. Warto przy tym dodać, iż z racji dopracowanego sterowania gracz może równocześnie poruszać postacią i korzystać z nowo nabytych mocy.
W miarę rozwoju gry sterowana postać nabywa nowe zdolności, a także rozwija już posiadane. Istotną rolę odgrywa przy tym wskaźnik mocy, który informuje ile energii na wykorzystanie nabytych zdolności postać jeszcze posiada. W przypadku przekroczenia dozwolonej wartości główny bohater na kilka sekund traci orientację przez co jest narażony na ataki przeciwników. Lista dostępnych mocy obejmuje leczenie (główny bohater musi wtedy pozostać w bezruchu), przejmowanie ciał innych ludzi (dzięki temu można na przykład odblokować pozornie niedostępne drzwi), uderzenie psychokinetyczne (trafiona postać zostaje przewrócona oraz traci przytomność na kilka sekund), telekinezę (gracz może podnosić większość przedmiotów i na przykład rzucać nimi we wrogów), projekcję (wyświetlanie wizerunku własnej postaci w celu zmylenia wroga), psychokinetyczny impuls (unieruchamia wszystkich przeciwników znajdujących się w okolicy) oraz oczarowanie danej postaci (główny bohater dla wybranych osób staje się wtedy niewidzialny). Ponadto, podczas rozgrywki bohater może korzystać z tradycyjnych środków „perswazji”, tj. 13 broni (pistoletów, karabinów maszynowych, karabinów snajperskich, itd.). W wielu miejscach główna postać musi się skradać. Bohater wzorem najlepszych pozycji gatunku może „przyklejać się” do ścian, chować wewnątrz metalowych szafek, odwracać uwagę okolicznych strażników czy też wychylać na boki. Osamotnionych wrogów można ponadto eliminować pojedynczym strzałem w głowę.
Co pewien czas bohater miewa przebłyski wydarzeń, które miały miejsce w przeszłości. Co ciekawe, elementy te są w pełni interaktywne i pozwalają bliżej poznać istotne wydarzenia z przeszłości. To między innymi dzięki tym wizjom dowiadujemy się kim jest.
Oprawa wizualna gry skoncentrowana została przede wszystkim na efektownym ukazaniu używanych przez głównego bohatera mocy. Prowadzona przez gracza postać bada różnorakie bazy wojskowe, laboratoria aczkolwiek niektóre etapy rozgrywane są pod gołym niebem.

z chomika Tommy_Halffinger

  • 0,91 GB
  • 10 paź 12 22:09

zachomikowany

  • 1,02 GB
  • 10 paź 12 22:09

zachomikowany

  • 1,54 GB
  • 10 paź 12 22:09
Imperial GLory

z chomika Slooniu

  • 1,40 GB
  • 10 paź 12 22:09

z chomika cyranxx

  • 3,43 GB
  • 10 paź 12 22:09




wymagania sprzętowe:
Pentium III 800 MHz, 256MB RAM, karta grafiki 64MB

„Moment of Silence” to typowy przykład gry przygodowej zrealizowanej w klasycznym stylu, ale przy użyciu nowoczesnych technologii. Za jej produkcję odpowiedzialne jest studio House of Tales, które w przeszłości wydało już inną przygodówkę – „Mystery of the Druids”. Najnowsze dzieło niemieckiego producenta w założeniach ma być mrocznym politycznym thrillerem. Akcję gry osadzono w niezbyt odległej przyszłości. Mamy rok 2030, a gracz wciela się w rolę Petera Wrighta zamieszkującego futurystyczny Nowy Jork. Główny bohater jest specem od komunikacji i pracuje dla jednej z rządowych organizacji w ramach okrytego tajemnicą projektu „Freedom of Speech” (Swoboda Wypowiedzi). Peter żyje w przeświadczeniu, iż wszystko jest w najlepszym porządku, jednak jego światopogląd ulega drastycznemu pogorszeniu w dniu, w którym brygada antyterrorystyczna włamuje się do okolicznego domu i porywa jednego z jego sąsiadów. Wright spróbuje podążyć jego śladami i jak na dobry thriller przystało, bardzo szybko okazuje się, iż samo porwanie ma między innymi związek z tajnymi planami przejęcia kontroli nad światem.

zachomikowany

  • 0,99 GB
  • 10 paź 12 22:09

z chomika MentalNihilist89

« poprzednia stronanastępna strona »
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

86 plików
98,02 GB




jarkomen09

jarkomen09 napisano 28.12.2015 20:08

zgłoś do usunięcia
obrazek

wadem-film napisano 15.02.2016 17:29

zgłoś do usunięcia

SPAKSIK-1976

SPAKSIK-1976 napisano 20.03.2016 14:21

zgłoś do usunięcia
ZAPRASZAM DO CHOMIKA bajki2013
PROGRAMY2016

PROGRAMY2016 napisano 5.06.2016 19:39

zgłoś do usunięcia

kaleb077 napisano 4.02.2017 00:55

zgłoś do usunięcia
SZKOLENIE SEX NA 1 RANDCE, tylko u mnie.
cromac2016

cromac2016 napisano 25.04.2020 16:25

zgłoś do usunięcia
Zapraszam

baribal2 napisano 10.12.2020 15:02

zgłoś do usunięcia
ZAJRZYJ
wecem58214

wecem58214 napisano 23.03.2022 11:52

zgłoś do usunięcia
Super chomik
nexonem395

nexonem395 napisano 21.11.2022 06:52

zgłoś do usunięcia
Super chomik

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (6)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (6)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności