Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Hugo_Zaczarowany_Dab.rar

agalaik / hugo kolekcja / Hugo_Zaczarowany_Dab.rar
Download: Hugo_Zaczarowany_Dab.rar

221,57 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
sterix i Obelix

Bawiąc się z Hugo w kolejnej części jego przygód, dziecko odkryje radość matematyki. Dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie, rozpoznawanie figur oraz inne zadania matematyczne i logiczne pomogą dziecku doprowadzić trolla Hugo na rodzinny piknik.

Wiedźma Scylla zaczarowała stary dąb, w pobliżu którego rodzina Hugo zorganizowała piknik. Drzewo, wykorzystując gotowość Hugo do niesienia pomocy, podstępnie połknęło go i przeniosło w nieznane mu miejsce. Troll musi znaleźć drogę do domu, ale bez mapy nie jest to możliwe. Mapę puszczy ma kret, którego dziecko musi odwiedzić, rozpoczynając przygodę z Hugo. Korzystając z tej mapy, mały gracz musi poruszać się we właściwym kierunku, rozwiązując po drodze zadania matematyczne, logiczne i zręcznościowe. Gra ma trzy poziomy trudności, dzięki czemu może swobodnie dostosować się do poziomu matematycznych umiejętności dziecka. Ciekawa, wartka fabuła powoduje, że mały gracz, skupiając się na zabawie, bez trudu da się wciągnąć w rozwiązywanie zadań. Hugo ma niewiele czasu na powrót. W klepsydrze ciągle przesypuje się piasek, a zadania wykonuje się na czas. Za każde właściwe rozwiązanie dziecko otrzymuje premię w postaci garści piasku dosypywanego do klepsydry, ma zatem więcej czasu na rozwiązanie kolejnych, stojących przed nim zadań. Poza doskonaleniem matematycznych umiejętności dzieci uczą się również, jak ważna jest gotowość niesienia pomocy innym.



Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
sterix i Obelix
Tym razem troll Hugo zabierze dzieci w kosmiczną podróż. Rakieta Hugo jest już w przestrzeni kosmicznej, a załoga statku ma do wykonania niebezpieczną misję. Magiczny Las Trolli, którego mieszkańcem jest Hugo, znalazł się w niebezpieczeństwie. Zła wiedźma Scylla leci w kierunku asteroidy, której jądro jest zbudowane z czarnych diamentów. Gdy je zdobędzie, stworzy promień czystego zła, a wtedy zmieni miłych mieszkańców lasu w, spełniające jej rozkazy, potwory. Zadanie małego gracza polega na poruszaniu się rakietą z ogromną prędkością, którą zapewni superpaliwo. Ale taka substancja jeszcze nie istnieje, wiadomo jednak, jak je otrzymać. Dziecko musi odnaleźć na planetach Układu Słonecznego odpowiednie składniki i stworzyć z nich paliwo kosmiczne. To świetna zabawa połączona z nauką astronomii. Żeby ułatwić sobie zadanie i pomyślnie zakończyć misję, dziecko powinno wcześniej wysłuchać wskazówek profesora Kosmoska. Mając wiedzę przekazywaną przez uczonego, dziecko bez trudu poradzi sobie z zadaniami: uporządkuje planety Układu Słonecznego, dopasuje liczbę księżyców do odpowiednich planet, sprawdzi, jakie konstelacje gwiazd widać na nocnym niebie i dowie się jeszcze wielu niezwykłych rzeczy o wszechświecie.
sterix i Obelix
Nazywa się Hugo - Agent Hugo! Już pierwszego dnia pracy jako tajny agent otrzymuje bardzo niebezpieczną misję. Musi stawić czoła groźnej organizacji przestępczej SPEKTRUM, które chce zniszczyć całe miasto. To tajne zadanie zmusi Agenta Hugo do licznych, zawrotnych pościgów zarówno na lądzie jak i na ziemi. Stawiając czoła gradowi kul i ogniowi eksplozji, musi przemykać ukradkiem, niezauważony przez nikogo, bo czas ucieka, a niebezpieczeństwo rośnie z każdą chwilą! - Zapierające dech w piersiach pościgi i pojedynki z wrogiem! - Niezwykle dynamiczna gra, wymagająca od gracza koncentracji, sprawności manualnej, spostrzegawczości i wyobraźni. - Jak każdy tajny agent, Hugo może korzystać z róznych rodzajów broni oraz z unikalnych gadżetów, które okażą się niezbędne przy wykonywaniu niebezpiecznych zadań! - W każdym rejonie miasta na Agenta Hugo czeka inna misja specjalna! - Agent Hugo, dla zmylenia wroga może zmieniać stroje a także jednostki, którymi się porusza.
Agent HUGO wraca, aby po raz kolejny stawić czoło niebezpiecznym szaleńcom - tym razem wyposażony w inteligentną deskolotkę TEX 2000, posiadającą takie funkcje jak: doładowanie, antygrawitacja, pole siłowe i wyposażoną w cały arsenał broni. Tym razem HUGO musi zmierzyć się z najbardziej szalonym wśród szaleńców, niebezpiecznym i niegodziwym Geekdorph'em. Władca robotów chce, by światem rządziły maszyny, a wszystkie inne stworzenia zostały niewolnikami. Aby zrealizować swój demoniczny plan, Geekdorph stworzył potężną armię robotów. Na pierwszy cel wybrał miasto Aquapolis. Obywatele miasta są zaskoczeni i przerażeni inwazją. W obliczu niebezpieczeństwa tajna agencja wywiadowcza S.O.S. podejmuje decyzję o wysłaniu na akcję swego najlepszego agenta. Agent HUGO wyrusza na niebezpieczną misję, pokonując przeszkody na terenie Aquapolis i sąsiadującej z miastem pustyni. Wznosi się nawet w przestrzeń kosmiczną, poszukując kryjówki lorda Geekdorph'a. Tam też odbywa się ostateczna bitwa z niepokonanym robotem WorldToaster 4000.
W Magicznym Lesie Trolli zbudowano wioskę olimpijską. To może oznaczać tylko jedno! Już wkrótce rozpocznie się szalony turniej Smakkaball. Największe święto sportu mieszkańców lasu. Wszędzie panuje radosna atmosfera. Wiedźma Scylla i jej towarzysz, krokodyl Don Kroko, zdecydowali się nawet zakopać topór wojenny, żeby tylko móc wziąć udział w rozgrywkach. Teraz dziecko ma niepowtarzalną okazję, by wcielić się w dowolną postać występującą w grze i czerpać radość z tej niezwykłej zabawy. Smakkaball łączy sport ze sztukami walki, dlatego jest tak widowiskowy. Każdy zawodnik ma własny znaczek, strój i rozpoznawalny styl walki. Dziecko może na wiele sposobów budować wybraną postać, bo to ono decyduje, jak sprawny, wytrzymały i silny ma być zawodnik. Oczywiście, wzmacniając którąś z cech, równocześnie musi osłabić inną. Dziecko podejmuje również decyzję o tym, czy woli grać samo, czy raczej zaprosi do rozgrywki swojego przyjaciela. Gra polega na celnym rzucaniu piłkami w podświetlone fragmenty ścian. Można też rzucać piłką w przeciwnika. Wtedy czasowo eliminuje się go z gry i otrzymuje się dodatkowe punkty. Atrakcję stanowią również niespodzianki, które dziecko może otrzymać podczas gry. Łapiąc różne, pojawiające się tylko na chwilę przedmioty dziecko na jakiś czas ma dodatkowe moce. Szybszy bieg, mocniejszy rzut, przyciąganie i zmiana toru lotu piłek przeciwnika, podwójnie liczone punkty, a nawet przeszkadzający przeciwnikowi chochlik - to premie, które może zdobyć mały gracz. Smakkaball to najbardziej dynamiczny turniej rozgrywany w świecie Hugo, dlatego na każde dziecko czeka wspaniała zabawa. Zręczność, styl, szybkość, celność, strategia - to cechy, które dzieci doskonalą, grając w Smakkaball.
sterix i Obelix
Dzieci uwielbiają Święta Bożego Narodzenia. Wtedy dostają prezenty, ozdabiają choinkę, słuchają opowieści o Świętym Mikołaju i wypatrują wszędzie jego małych pomocników. W pięknym, śnieżnym miasteczku, w którym mieszkają Święty Mikołaj i skrzaty, stało się nieszczęście. Wiedźma Scylla, nie mogąc znieść radosnej, przedświątecznej atmosfery, rzuciła na mieszkańców straszliwy czar. Zamroziła wszystkich w bryłkach lodu. Skończyły się przygotowania do świąt, zamarła radosna krzątanina skrzatów, nie słychać śmiechu Świętego Mikołaja. Miasteczko jest ciche i smutne. Hugo przybywa na pomoc. Gracz, wcielając się w postać trolla, odczarowuje miasteczko. Musi rozwiązać 24 adwentowe zadania. Ważne jest to, że owe zadania należy wykonywać we wskazanej kolejności, a informacje o nich można znaleźć w chatkach skrzatów. Gry są proste, dostarczają jednak wiele radości. Niektóre z nich to zabawy pamięciowe, inne to gry zręcznościowe, jeszcze inne odwołują się do przedświątecznych czynności. Łapanie ozdób choinkowych, strojenie świątecznego drzewka, malowanie bombek i wiele, wiele innych, które radośnie wprowadzą dziecko w atmosferę świąt. W chatce Świętego Mikołaja gracz znajdzie wielką księgę gwiazdkowych opowieści. Dzięki niej dzieci mogą wysłuchać aż dwudziestu pięciu pięknych bajek. Piękna animacja, sympatyczny bohater, zupełnie wyjątkowa atmosfera, mnóstwo ciekawych i zajmujących zadań, a także ulubione bajki spowodują, że dziecko polubi święta jeszcze bardziej.
sterix i Obelix
Niewiarygodna rzecz przytrafiła się Hugo. Zła wiedźma Scylla zaczarowała pewne zwierciadło i uwięziła trolla w tafli szkła. A żeby mieć pewność, że nikt go nie uwolni, potłukła lustro na trzy części i kawałki rozrzuciła na trzy strony świata. Każdy z fragmentów trafił w inne ręce. Jeden do Wikingów, drugi do szefa gangu wiewiórek, trzeci do imperatora Cesarstwa Rzymskiego Bobrów. Trzeba je odzyskać. W niebezpieczną misję wyruszają dzieci Hugo: Rit, Rat i Rut. Gracz, wcielając się w ich postacie, weźmie udział w corocznym Wyścigu Dzikich Świń, zmierzy się z ochroną Cesarza Bobrów, będzie próbował wkraść się do kryjówki szefa szajki wiewiórek.
sterix i Obelix
Hugo nadal jest na Tropikalnej Wyspie. I znowu potrzebuje pomocy. Przed trollem zatem kolejna misja ratunkowa. Scylla nie daje spokoju jego rodzinie i znów uwięziła Hugolinę i dzieci na szczycie wulkanu. Żeby się tam dostać, Hugo musi znaleźć dawną kryjówkę piratów. Nurkując i uciekając przed wodnymi stworzeniami, dziecko rozwija sprawność manualną, a także ćwiczy koncentrację. Kiedy mały gracz dotrze już na szczyt wulkanu, musi wykazać się spostrzegawczością, wybierając odpowiednią buteleczkę z magiczną, zmniejszającą miksturą. Mieszkańcy wyspy urządzają przyjęcie, ale jeszcze nic nie jest gotowe. Rozchorował się dyrygent orkiestry, która miała przygotować muzyczny program na uroczysty wieczór. Leniwce nie zebrały owoców na sałatkę i nie złowiły ryb. Uratować przyjęcie może tylko Hugo, tukan Fernando i małpka Bananówka. Dziecko, wcielając się w te postacie, ma kilka zadań do wykonania. Hugo musi złapać ryby, Fernando pozbierać owoce na sałatkę, a Bananówka skomponować muzykę i pilnować muzyków, by nie fałszowali. Zadania trolla i tukana, które czekają na małych graczy, rozwijają zręczność, uczą cierpliwości i osiągania celów. Zadania z orkiestrą rozwijają wyobraźnię muzyczną dziecka i wzbogacają jego wrażliwość. Mały gracz uczy się pomagać innym, brać na siebie odpowiedzialność za wynik powierzonych mu zadań, a wykonując kolejne zadania, bawi się doskonale. Gra ma trzy poziomy trudności, które dostosowują się do indywidualnych umiejętności dziecka.
sterix i Obelix
Kolejna gra z przyjacielem dzieci, sympatycznym trollem Hugo, przeniesie małych graczy w czasie. Podróż przez wieki stanie się dla nich okazją do świetnej zabawy i do odkrywania historii. Małe trolle znajdują opuszczone wesołe miasteczko. Chciałaby się w nim pobawić, ale żadna z kolejek nie działa, bo do miasteczka nie dopływa prąd. To dlatego, że wiatrak, wytwarzający energię, został zniszczony przez wiedźmę Scyllę. Zadanie, które stoi przed graczem, polega na znalezieniu części niezbędnych do naprawienia wiatraka. Każdej z nich trzeba szukać w innej epoce historycznej. Dziecko, poruszając się zaklętą kolejką, której załogę stanowią zaprzyjaźnione z nim trolle, odwiedzi aż osiem różnych miejsc i trafi aż do ośmiu różnych, ważnych dla dziejów świata, okresów historycznych. Epoka kamienia łupanego, Cesarstwo Rzymskie, starożytna Grecja, średniowiecze, XIX i XX wiek - czekają na odkrycie przez małych graczy. Mała wyprawa do epoki kamienia łupanego i układanie potłuczonych fragmentów figurki Wenus z Willendorfu to zetknięcie dziecka z historią sztuki. Przeniesienie do dnia 21 lipca 1969 i kosmiczna podróż rakietą Neila Armstronga, to zapoznanie z najnowszą historią. Na małych podróżników w czasoprzestrzeni, czeka jeszcze sześć innych, pasjonujących zadań. "Zaklęta kolejka" jest doskonałą grą edukacyjną, dzięki której dzieci będą się doskonale bawić, poszerzać swoją wiedzę i rozwijać ciekawość. Piękna grafika, ciekawy scenariusz i sympatyczny, znany dzieciakom bohater sprawią to gwarancja wspaniałej zabawy.
sterix i Obelix
Podły Doktor Hypno rozpoczął realizację swego nikczemnego planu przejęcia kontroli nad światem. Zbudował hipnosatelitę, którego ma zamiar wystrzelić w kosmos z fortecy na tajnej wyspie, strzeżonej przez jego szalonych zahipnotyzowanych podwładnych. Po raz kolejny Agent Hugo powraca jako niezniszczalny tajny agent, by zmierzyć się z czasem i powstrzymać szalonego naukowca. Ciesz się godzinami zabawy jako Agent Hugo w ekscytującej przygodzie – razem z jego ściśle tajną ekipą, która zawsze spieszy z pomocą podczas najbardziej śmiałych misji. Czy uda mu się odnaleźć tajną kryjówkę Doktora Hypno i powstrzymać go przed realizacją zbrodniczego planu, zanim będzie za późno
sterix i Obelix
"Magiczna podróż" jest grą, która na wesoło pomaga w nauce geografii. Przed dziećmi kolejna wielka przygoda - tym razem w poszukiwaniu skarbu kapitana Bardzobrodatego. Pewnej nocy Trak obudziły dziwne, dochodzące z góry, dźwięki. Odważna dziewczynka poszła na strych i tam, na starej skrzyni, znalazła zakurzony dziennik pokładowy. Stary mól Introligator, który znał dokładnie historie opisane w dzienniku, opowiedział dziewczynce o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje wyruszają w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni są w posiadaniu kluczy potrzebnych do otworzenia skrzyni. Tak zaczyna się wielka przygoda, w którą dzieci wyruszą razem z Trak i Introligatorem. Podczas tej magicznej podróży dzieci odwiedzają ponad 20 państw, poznają ich kulturę i zwyczaje. Przed małymi graczami wiele zadań, w rozwiązaniu których pomoże im mól książkowy. Introligator opowie też wiele ciekawostek o odwiedzanych krajach. Grając w "Magiczną podróż", dzieci rozwijają spostrzegawczość, dobierając i malując flagi państw oraz wrażliwość muzyczną, komponując egzotyczną muzykę.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności