2006 Nr 5 Komputerowa Gratka Eliksir Zamiany.iso
-
^v^ CZASOPISMA ^v^ -
ALFABET -
ALFABET W OBRAZKACH ABECADŁO -
ANGIELSKI DLA DZIECI HALLO.RAR -
ANGIELSKI W DOMU CD -
AVALON DLA NAJMŁODSZYCH -
BOLEK I LOLEK ANG.DLA DZIECI.RAR -
BOŻE NARODZENIE -
Część 1 -
Część 2 -
Część 4 -
Część I -
Część II -
Część III -
Część IV -
Część V -
CZYTANIE METODA SYLABOWA -
ĆWICZENIA GRAFOMOTORYCZNE -
Dekoracje -
dodatkowe dla 7-latka -
dziecięce teatrzyki piosenki + podkłady -
ELEMENTARZ PRZEDSZKOLAKA -
ELEMENTARZE -
JA I MOJA RODZINA ANGIELSKI.ISO -
KIRIGAMI -
KLASA I -
kolorowanki -
kursik rysunku -
LITERKOWE NUTKI -
LITERY-EWA I FELIKS PRZYŁUBSCY -
matematyka -
METODA DOBREGO STARTU OD PIODENKI DO LITERKI -
MÓJ DOM I OKOLICA -ANGIELSKI -
PAPIEROPLASTYKA -
PICTURE DICTIONARY RICHMOND -
pomysły -
pomysły(1) -
PRZYKŁADY -
RYSOWANIE -
skany(1) -
skany(1)(1) -
skany(3) -
SŁOWNICZEK OBRAZKOWY -
SŁOWNIK DO WYDRUKU -
ŚWIAT WOKÓŁ NAS ANGIELSKI -
wesole karteczki kl 1 -
wszystko po angielsku -
ZAGADKI -
Zdrowe odżywianie -
Zdrowie
W tym numerze "Komputerowej Gratki" dziecko rusza na ratunek Papatki uwięzionej przez Gryziwąsa w Eliksirze Zamiany.
NAUKA NA WESOŁO:
* Utrwalanie znajomości liter
* Czytanie sylab i wyrazów z sylabami typu gra-, kra-
* Przyroda - zwierzęta nocne, zioła
* Zawody - lekarz, weterynarz, aptekarz
* Konstruowanie - ludziki i zwierzątka z kasztanów i żołędzi
* Cyfry i liczby - przedmioty występujące parami, liczenie par
* Muzyczne zabawy - piosenka o Eliksirze Zamiany
* Ciekawostki - hartowanie ciała, higiena i domowe sposoby na przeziębienie
* Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury
ZABAWY:
* Literkowe porządki
* Zapal lampy
* Testuj elektroniczną maszynę
* Wyprawa na moczary
* Sklep wysyłkowy Pani Sowy
* Przygotuj drewno na zimę
* Kolorowanki
* Multimedialna bajka
* Rymowanki i wierszyki