Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

battleswarm Field of Honor PC.rar

adusryba / • Gry strzelanki - chomikuj / battleswarm Field of Honor PC.rar
Download: battleswarm Field of Honor PC.rar

704,27 MB

0.0 / 5 (0 głosów)




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64 MB

Battleswarm: Field of Honor to darmowa gra sieciowa z mikro-transakcjami, która w ciekawy sposób łączy dwa gatunki (FPS i RTS). Tytuł został opracowany przez studio Gameworld Tech pod nadzorem samego Nolana Bushnella. Bushnell jest założycielem legendarnej firmy Atari oraz pomysłodawcą między innymi kultowego Ponga.

Pomysł zawarty w Battleswarm: Field of Honor spodoba się zarówno fanom dynamicznych strzelanek, jak i strategii czasu rzeczywistego. Jak to możliwe? Twórcy zastosowali rozwiązanie znane przykładowo z Battlezone. W potyczkach biorą udział dwie drużyny graczy. Po jednej stronie mamy kosmicznych żołnierzy wyposażonych w potężne bronie i zbroje (FPS). Po drugiej natomiast gracze zostają dowódcami obcych i sprawują kontrolę nad produkcją oraz poczynaniami hord robaków (RTS).

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D Czwarta odsłona serii kultowych strzelanin osadzonych w perspektywie pierwszej osoby (FPS), która została opracowana przez firmę Raven Software (producentów m.in. Hexen: Beyond Heretic oraz Star Wars: Jedi Knight II – Jedi Outcast), pod ścisłym nadzorem członków id Software. Akcja Quake IV rozpoczyna się tuż po zakończeniu drugiej części, wydanego w 1997 roku programu. Bezimienny komandos, który samotnie postanowił przemierzyć planetę Stroggów, ostatecznie pokonał głównego przeciwnika – Makrona. Bolesny cios, jaki został zadany rasie obcych nie przypieczętował jednak ich klęski. Niedobitki żołnierzy wroga przegrupowały się i stworzyły nowe, realne zagrożenie. Na dodatek Stroggowie powołali do życia nowego Makrona, znacznie bardziej niebezpiecznego, niż ich dotychczasowy lider. Do akcji wkracza specjalna grupa komandosów, kryjąca się pod kryptonimem Rhino Squad. Jej zadanie jest proste: raz na zawsze pozbyć się obcych.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.33 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP SP2/Vista Strzelanina z akcją obserwowaną z perspektywy trzeciej osoby. Autorami omawianej produkcji są programiści ze studia deweloperskiego Grin, czyli twórcy między innymi PeCetowych odsłon cyklu Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter.Weapons of Fate stanowi kontynuację wydarzeń przedstawionych w filmie pod tytułem Wanted. Głównym bohaterem jest księgowy o imieniu Wesley, który pewnego dnia dowiaduje się, że jego ojciec był zawodowym zabójcą. Chłopak wkracza w szeregi bractwa, rozwijając swoje nadnaturalne zdolności i szukając zemsty na osobach odpowiedzialnych za zamordowanie członka jego rodziny. Sporą ciekawostką jest to, że Wesley nie jest jedyną grywalną postacią omawianej produkcji, albowiem w niektórych misjach aktywny staje się Cross. Etapy te opracowane są w formie flashbacków, mających za zadanie uzupełnienie głównego wątku fabularnego. W sumie do przejścia jest dziewięć rozbudowanych poziomów, przedzielonych efektownymi scenkami przerywnikowymi.Właściwa rozgrywka zakłada przede wszystkim wykorzystanie efektu spowolnienia czasu do neutralizacji przeciwników. Podstawową atrakcją Weapons of Fate jest to, że gracz może w pewnym stopniu podkręcać wystrzeliwane pociski. Ma to na celu między innymi skuteczne eliminowanie przeciwników chowających się za różnego rodzaju przeszkodami. Używanie tej umiejętności jest mocno limitowane, a to dlatego, że potrzebna jest adrenalina, przyznawana za każdego zabitego przeciwnika.Wanted stawia też duży nacisk na wykorzystanie przez sterowaną postać osłon i funkcjonuje to na zbliżonych zasadach do produktów z serii Gears of War. Gracz może „przykleić się” do większości stołów, krzeseł, sof i innych elementów otoczenia, a także swobodnie przemieszczać się pomiędzy nimi. Dodatkową atrakcją jest możliwość prowadzeniu ostrzału na oślep, celem ułatwienie sobie zaskoczenia wrogów od flanki.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 13 GB HDD, Windows XP/Vista Cryostasis: Sleep of Reason to mroczne dzieło programistów z ukraińskiego studia Action Forms (twórcy między innymi serii Carnivores i Vivisector). Tym razem mamy do czynienia z mieszanką gatunków: elementy właściwe strzelankom i grom akcji są obficie doprawione klimatem rodem z najlepszych horrorów.Fabuła przenosi nas do 1981 roku na koło podbiegunowe, do rosyjskiego lodołamacza o napędzie atomowym „Północny Wiatr”. Głównym bohaterem jest jeden z naukowców – meteorolog Alexander Nesterov. To właśnie w tą postać wcielamy się w grze.Pewnego dnia Alexander wykonując swoje obowiązki zostaje zmuszony do poszukania schronienia przed nadchodzącą burzą śnieżną. Jego wybór pada na atomowy lodołamacz, przed wielu laty schwytany w pułapkę lodowych okowów. Szybko okaże się jak nietrafna jest ta decyzja. Na pokładzie okrętu panuje mroczna, mrożąca krew w żyłach atmosfera. Co więcej, z zaciemnionych miejsc dochodzą dźwięki nie do końca pasujące do opuszczonego okrętu. Najwyraźniej członkowie załogi, którzy od dawna powinni nie żyć, nie są całkowicie martwi, a naszego bohatera czeka ciężka walka o przeżycie. Jeśli chce się wydostać na wolność musi utorować sobie drogę przez hordę dziwacznych monstrów, będących niegdyś marynarzami.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 7600 lub lepsza), Windows XP/Vista Precursors to kolejna gra ukraińskiej firmy developerskiej Deep Shadows, odpowiedzialnej m.in. za produkcję Boiling Point: Road to Hell. Jest ona ulepszoną kompilacją starego, dobrego symulatora kosmicznego Elite, klasycznych filmów SF, świata z powieści Andre Norton oraz nowoczesnego, pierwszoosobowego shootera. To połączenie tworzy bardzo nietypową ale zarazem ekscytującą mieszankę gatunków.Już w Boiling Point twórcy starali się stworzyć wiarygodny świat, w którym "wolność" rozgrywki jest rzeczą nadrzędną. W Precursors posunęli się jeszcze dalej - gra prowadzi graczy w niezbadane rejony przestrzeni kosmicznej, gdzie mogą przemieszczać się od planety do planety na pokładach ogromnych statków wojennych, których długość dochodzi niejednokrotnie do 10km! Wcielamy się w postać bezimiennego Bohatera, który został rzucony w sam środek konfliktu pomiędzy dwoma dominującymi w kosmosie rasami.Przed nami ponad 250 zróżnicowanych misji, podczas których musimy podejmować właściwe decyzje zależne od naszej profesji: przemytnik szmugluje towary i handluje nimi, łowca nagród bez skrupułów chwyta przestępców, a jako sławny zdobywca możemy rządzić jednym z niezliczonych, odległych światów. Walki, w których bierzemy udział toczą się zarówno na pokładzie statku (polowanie na pasażerów na gapę czy starcie z piratami), jak i w przestrzeni kosmicznej osiągając epickie rozmiary.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.66 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 mb Mercenaries 2: World in Flames to sequel jednej z największych elektroniczno-rozrywkowych niespodzianek 2005 roku. Początkowo utalentowani developerzy z firmy Pandemic Studios postanowili skupić się tylko na jednej konsoli (PlayStation 3), ale po podpisaniu umowy wydawniczej z korporacją Electronic Arts zapowiedziano jeszcze wersję dla Xboxa 360, PlayStation 2 oraz PeCetów. Tym razem nie trafiamy do Korei Północnej, lecz wykonujemy misje na terytorium Wenezueli. Operujemy zarówno w głębi lądu (np. w dżungli), jak i na przybrzeżnych wodach, odwiedzając chociażby platformę wiertniczą. Przebieg akcji obserwujemy oczywiście z perspektywy trzeciej osoby, aczkolwiek przykładowo w trakcie precyzyjnego celowania włącza się widok FPP. Kampanię w trybie single player podzielono na szereg trudnych zadań, traktujących o różnych akcjach militarnych (m.in. wysadzanie w powietrze określonych budowli i uprowadzenie konkretnej osoby).
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 Ti4200 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP Terrorist Takedown 2 to kolejna odsłona cyklu pierwszoosobowych strzelanin, który został zapoczątkowany w 2004 roku przez polską firmę CITY Interactive. Tym razem twórcy programu przenoszą nas do bliżej nieokreślonego kraju na Bliskim Wschodzie, gdzie trwa bezpardonowa wojna pomiędzy tytułowymi terrorystami, a siłami rządowymi, pragnącymi za wszelką cenę utrzymać pokój.Podobnie jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach tej serii, tak i w Terrorist Takedown 2 wcielamy się w doskonale wyszkoloną maszynę do zabijania. Pracując dla sił stabilizacyjnych gracz zmierzy się z wrogą partyzantką, strzelającą nie tylko do żołnierzy, ale również do cywilów. Uwalnianie zakładników, chronienie bezbronnych mieszkańców przed samobójczymi atakami, czy wreszcie tradycyjne dla strzelanin misje, w których musimy wyeliminować wszystkich bojowników – w sześciu bardzo rozbudowanych misjach gracz ma pełne ręce roboty.Jak na porządną strzelaninę przystało, produkt oferuje sporo rozmaitych środków zagłady. Wśród szczegółowo odwzorowanych broni znalazły się m.in.: karabiny szturmowe FN SCAR-H, Steyr AUG 203 i AKS-74, pistolet H&K MK.23 USSOCO, pistolet samopowtarzalny Calico M950, lekki karabin maszynowy M249 SAW oraz materiały wybuchowe.Za oprawę wizualną w grze odpowiada silnik Jupiter EX firmy Lithtech – ten sam, którywcześniej napędzał takie produkty, jak: F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon czy Condemned: Criminal Origins. Oprócz ładnej grafiki, autorzy popracowali również nad sztuczną inteligencją komputerowych przeciwników. Wróg uderza znienacka, przygotowuje zasadzki, próbuje manewrów oskrzydlających, a nawet zawiązuje sojusze, aby zlikwidować gracza i jego pomocników. Firma CITY Interactive wykorzystała również w grze oferowany przez silnik zaawansowany system oddziaływań fizycznych. Prowadzony przez nas żołnierz może przemieszczać, uszkadzać lub całkowicie niszczyć przedmioty oraz wykorzystywać je przeciwko wrogom.
Wymagania systemowe: PIII / AMD 1GHz 256 MB pamięci RAM Egipt, 1939 andndash; Fritz Braun, szef niemieckiej jednostki specjalne badania odkrywa na jednej z wykopalisk tajemniczy materiał, z którego według tradycji ogromną ilość energii może być wydobyty. Natychmiast, tajemniczy materiał jest transportowany do Niemiec, gdzie możliwości zatrudnienia go jako broni wojskowej jest testowany w tajnych podziemnych zakładach doświadczalnych. Mimo, że badania te są ściśle tajemnicy, Amerykanie uczą niemieckich planów i wysłać swoich najlepszych służb agent Mike Baker do Niemiec z celu uzyskania informacji, do przechwytywania lidera badań Fritza Braun i zniszczenie obiektów doświadczalnych. W środku wojny szaleje, Mike Baker kapelusz, aby szukać wskazówek na temat tajemnicy lokalizacji badań laboratoria. Wreszcie, otrzymuje informacje, które prowadzą go do tajemniczego zamku w południowych Niemczech: Wolfsburg! W dniu jego przybycia, musi zauważyć, że z Niemcy stracili kontrolę nad wykopalisk i grozi prowadzić do strasznych klęsk żywiołowych. Czy Mike Baker uda się zniszczyć podziemnych obiektów doświadczalnych wraz z ich wynalazków straszne potworne?
Wymagania sprzętowe Procesor: 2.0 GHz; 1 GB RAM ob Ties Tokyo to nowa strzelanka, w której użytkownik włącza się do podziemnego świata tokijskiej mafii. Główny bohater jest specem od czarnej roboty, który pracuje nad tym, aby ograniczyć wpływy gangów ulicznych. Są one bezpośrednią konkurencją dla triady, co jej szefom się nie podoba. Grafika jest raczej porównywalna z Quake 3, ale atutem jest dobre odwzorowanie Tokio, kultury Dalekiego Wschodu, a także duże i rozbudowane plansze.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D (DirectX 8.1) Nieskomplikowany shooter, w którym jesteśmy jednoosobową armią przeciwstawiającą się setkom żołnierzy wroga. Pomimo tego, że wojna odbywa się w fikcyjnym świecie to bardzo szybko można się domyślić kto ze sobą walczy. Przedstawione wydarzenia osadzono w realiach zbliżonych do II Wojny Światowej. Wcielamy się w jednego z żołnierzy podległych United Sovereign Territories. Państwo, którego barwy reprezentujemy zaciekle broni się przed atakami Saruvian Empire. UST pod względem technicznym spokrewnione jest z państwami alianckimi (a w szczególności USA), z kolei SE używa wyposażenia podobnego do tego, z którego korzystali żołnierze Trzeciej Rzeszy.Całą akcję obserwujemy z widoku pierwszej osoby (FPP). Zadaniem gracza jest przerwanie linii zaopatrzeniowych wrogiej armii. Dowództwo zdecydowało, że najlepszym miejscem do wykonania tego zadania będzie mała wyspa umiejscowiona dokładnie w centrum wrogich linii zaopatrzeniowych. Postępy gracza są ukazywane na specjalnej mapce. Widzimy na niej wyspę która została podzielona na kilka sektorów. Zajęcie każdego sektora wymaga pozytywnego ukończenia kilku misji bojowych. Zajęcie całej mapy jest równoznaczne ze zwycięstwem. Każda misja charakteryzuje się odrębnymi celami. Może to być konieczność odpierania wrogiego ataku przez określoną ilość minut czy też próba zniszczenia ściśle określonych jednostek. Aktualne cele przez cały czas są widoczne na ekranie. W miarę pokonywania kolejnych etapów gracz nagradzany jest coraz lepszym sprzętem.
wymagania sprzętowe: Pentium III 750MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 2 lub lepsza), 1 GB HDD Army Ranger: Mogadishu to dynamiczna, militarna strzelanka pierwszoosobowa (gra akcji/FPS), przywodząca na myśl Combat: Task Force 121. Za jej przygotowanie odpowiada studio developerskie Jarhead Games, rola wydawcy przypadła zaś firmie Groove Games.Gracze wcielają się tutaj w dowódcę świetnie wyszkolonego oddziału do zadań specjalnych armii Stanów Zjednoczonych, tj. US Army Rangers. Prowadzona jednostka bierze udział w historycznej operacji wojskowej o kryptonimie „Task Force Ranger”, jaka została przeprowadzona 3 października 1993 roku w Somalii.W sumie, do przejścia przygotowano 10 rozbudowanych scenariuszy, zaś wśród zadań, jakie przed graczami postawił producent, wypada wymienić: ochronę konwojów z zaopatrzeniem, aresztowanie kluczowych oficjeli wroga, odbijanie zakładników, niszczenie fabryk i magazynów przeciwnika, czy obronę amerykańskiej bazy przed atakami partyzantów oraz miejscowej ludności. Podczas niektórych misji można korzystać z rozmaitych pojazdów wojskowych (terenowe HMMVV, czy też śmigłowce bojowe Blackhawk), jak również wzywać lotnicze wsparcie sojuszniczych jednostek.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności