Fallout.3.PL.PAL.XBOX360-TEAM.TripHaZaRd.&.SKAZA.nfo
-
�� FOOTBALL MANAGER 2014 [PL] -
� !-Diablo 3 XBOX360 - PL -
� !-Disney Infinity (2013) XBOX360 -
� !-Symulator Farmy (2013) XBOX360 - PL -
! Diablo 3 (2013) XBOX360 -
!!!-Soulcalibur V (2012) XBOX360 -
!▣ BATTLEFIELD 4 (2013) XBOX360 - PL -
!▣ WRC 4 CHOMIKUJ (2013) XBOX360 -
!▣ Call of Duty - Ghosts (2013) XBOX360 -
!▣ Diablo 3 XBOX360 - PL -
!▣ FIFA 14 (2014) XBOX360 FULL -
!▣ Just Dance 2014 - (2013) XBOX360 -
!▣ Payday 2 (2013) XBOX360 -
!▣ Truck Racer (2013) XBOX360 -
!▣Truck Racer (2013) XBOX360 chomikuj -
■ MAX PAYNE 3 XBOX360 FULL ! -
■BAJKI(STRAŻAK SAM)■ -
▶ Young Justice Legacy - xbox 360 -
◄LEGO Piraci z Karaibów 2011PL -
◉ WIEDZMIN 2 ZABOJCY KROLOW PL (2012) XBOX360 -
◖ Diablo 3 XBOX360 PL chomikuj -
◖ Payday 2 (2013) XBOX360 -
★ GTA V PL LT3.0 dvd1 Xbox 360 -
★ GTA V PL LT3.0 dvd2 Xbox 360 -
♦ Bionicle Heroes Xbox 360 -
♦ Bolt Xbox 360 -
♦ Call of Juarez The Cartel PL Xbox 360 -
♦ Lego- Batman Xbox 360 -
♦ Lego Harry Potter Years 1-4 Xbox 360 -
♦ Lego Rock Band Xbox 360 -
♦ Lego Star Wars The Complete Saga Xbox 360 -
♦ Monopoly Street Xbox 360 -
♦ Monsters vs Aliens Xbox 360 -
Battlefield 4 PL LT3.0 Xbox 360 dvd1 -
Battlefield 4 PL LT3.0 Xbox 360 dvd2 -
Crysis 3 PL Xbox 360 (2013) -
Dead Space 3 XBOX 360 (2013) -
Forza Motorsport 3 PL -
Forza Motorsport 4 PL Xbox 360 (2013) -
Gears of War Judgment XBOX 360 PL -
GTA V PL LT3.0 dvd1 Xbox 360 -
Nowy folder -
Real Steel HD -
SimCity 4 Deluxe Edition PL -
Strażak Sam (wszystkie odcinki) -
Transformers Cybertron Adventures (X360) -
Transformers Dark of the Moon -
TRANSFORMERS SEZON-2 -
Transformers The Game Xbox 360 -
Zoo Tycoon (2013) PL - XBOX360
Działa na iXtreme
producent: Bethesda Softworks
wydawca: Bethesda Softworks
dystrybutor PL: Cenega Poland
kategoria: cRPG
Data Premiery:
Europa (PAL): 31 październik 2008
Polska: 20 marzec 2009
USA (NTSC): 28 październik 2008
tryb gry: single player/Xbox Live
wymagania wiekowe: 18+
nośnik: 1 DVD+R DL :)
Galeria: LINK
Fallout 3 to kolejna odsłona kultowej serii z gatunku cRPG, zapoczątkowanej w 1997 roku. Opracowaniem niniejszej części cyklu zajęli się twórcy gry The Elder Scrolls IV: Oblivion, wykorzystując jej ulepszony silnik. Aczkolwiek przykładowo system animacji i efektów świetlnych zaprojektowano od podstaw.
Grać można z wykorzystaniem perspektywy FPP lub TPP, ale niezależnie od wybranej kamery wysoka jakość oprawy wizualnej cieszy oko. Developerzy przedstawili nam życie w postnuklearnej rzeczywistości już od chwili narodzin głównego bohatera. Na początku zostajemy zabrani od konającej przy porodzie matki i poddani przez ojca (głos podłożył Liam Neeson) testowi DNA. Wybieramy wtedy swoją płeć, pochodzenie etniczne, unikalne aspekty aparycji etc. Szczególny nacisk został położony na wygląd twarzy, a po zakończonym procesie ojciec zdejmuje maskę i ukazuje swoje oblicze, będące wyraźnie podobne do naszego.
Z kolei tryb kształtowania siedmiu głównych cech protagonisty zaprezentowano w formie lektury specjalnej książeczki dla dzieci, natomiast zapoznawanie się z systemem sterowania przypomina naukę chodzenia. W wieku dziesięciu lat otrzymujemy pistolet-zabawkę na kulki oraz naręczny komputerek Pip-Boy 3000, pozwalający chociażby na podgląd stanu zdrowia, umiejętności i zbioru posiadanych przedmiotów. Dzięki temu urządzeniu słuchamy również stacji radiowych po uprzednim dostrojeniu się do ich częstotliwości. Rozgłośnie serwują nie tylko oryginalną muzykę z lat czterdziestych i pięćdziesiątych XX wieku, ale także podają istotne informacje (np. odnośnie zadań do wykonania). Nasze przygotowania do wyjścia z Krypty 101 kończą się w wieku lat dziewiętnastu, kiedy ruszamy śladem zbiegłego ojca. Jest to rok 2277.
Statystyki głównego bohatera przedstawiono w formie typowego falloutowego systemu S.P.E.C.I.A.L. (siła, percepcja, wytrzymałość itd.). Dowolne trzy spośród czternastu cech można rozwijać nieco szybciej, niż pozostałe. Egzystencja poza Kryptą 101 jest właściwie walką o przetrwanie. Nie można obejść się bez wody (nierzadko radioaktywnej i tym samym koniecznej do neutralizowania medykamentami), pożywienia oraz rzecz jasna broni (np. rozmaite narzędzia do atakowania na dystans, piła spalinowa, a nawet młot). Używamy jej w ramach systemu walki o nazwie V.A.T.S. (Vault-Tec Assisted Targeting System), umożliwiającego w oparciu o punkty akcji m.in. zatrzymanie upływu czasu i namierzanie konkretnych części ciała przeciwnika. Eksplorując wirtualny świat poruszamy się po obszarze nieznacznie mniejszym od tego, który widzieliśmy w Oblivionie. Jest to rejon niegdysiejszej stolicy Stanów Zjednoczonych, więc napotykamy jej charakterystyczne ruiny (chociażby pozostałości Mauzoleum Jeffersona).
Brutalność w Fallout 3 została silnie wyeksponowana. Przykładowo trafiony w głowę wróg żegna się z życiem w asyście rozbryzgującej się na wszystkie strony zawartości czaszki. Sceny tego typu prezentowane są w zwolnionym tempie. Konfrontacje z oponentami nie należą jednak do najłatwiejszych z uwagi na dopracowaną Sztuczną Inteligencję. Wrogowie kryją się za przeszkodami terenowymi, zbierają się w obliczu zagrożenia w trudne do pokonania grupy etc. Warto zauważyć, że trudność walk nie dostosowuje się, tak jak w Oblivionie, do bieżącego stopnia umiejętności protagonisty, więc odwiedzenie niektórych miejsc jest możliwe dopiero po osiągnięciu odpowiedniego progu doświadczenia (ostateczny to dwudziesty).
Developerzy z Bethesda Softworks zaserwowali nam sporą ilość dostępnych zakończeń fabuły. Związane są one naturalnie z podejmowanymi podczas rozgrywki działaniami. W akcji ponownie oglądamy falloutowy system karmy, ewidencjonujący nasze uczynki i wpływający na relacje pomiędzy bohaterem a światem. Ponadto do pomocy możemy zatrudnić najemników, aczkolwiek Fallout 3 jest przede wszystkim grą, skoncentrowaną na jednej postaci.