Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Komputerowa Gratka - Eliksir Zamiany.iso

adamus19741 / DLA DZIECI / komputerowa gratka / Komputerowa Gratka - Eliksir Zamiany.iso
Download: Komputerowa Gratka - Eliksir Zamiany.iso

205,91 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
sterix i Obelix


W tym numerze "Komputerowej Gratki" dziecko rusza na ratunek Papatki uwięzionej przez Gryziwąsa w Eliksirze Zamiany. Z misiem Barnabą dba o oświetlenie Tęczowej Polanki. Z Filipem odwiedza sklep wysyłkowy Pani Sowy. Z Tosią zdobywa kwiat paproci na moczarach. Zapraszamy przedszkolaki do zabawy! Rodziców zachęcamy do pisania listów, gdyż od kolejnego numeru startuje "Poczta Papatki"! Prosimy o przysyłanie do nas opinii na temat Komputerowej Gratki. Najciekawsze listy nagrodzimy. Komputerowa Gratka jest również patronem medialnym akcji "Świecę przykładem - jestem widoczny".
"Komputerowa Gratka" też zdobywa nagrody! Pismo otrzymało tytuł Innowacyjnego produktu wspierającego Dyrektora Przedszkola w Ogólnopolskim Konkursie "Innowator Roku 2006" organizowanym przez Europejskie Centrum Wspierania Nauczycieli oraz miesięcznik Wychowanie w Przedszkolu. Przyznany tytuł jest gwarancją dobrej edukacji i bezpiecznej rozrywki przedszkolaka.


NAUKA NA WESOŁO:
•Utrwalanie znajomości liter
•Czytanie sylab i wyrazów z sylabami typu gra-, kra-
•Przyroda - zwierzęta nocne, zioła
•Zawody - lekarz, weterynarz, aptekarz
•Konstruowanie - ludziki i zwierzątka z kasztanów i żołędzi
•Cyfry i liczby - przedmioty występujące parami, liczenie par
•Muzyczne zabawy - piosenka o Eliksirze Zamiany
•Ciekawostki - hartowanie ciała, higiena i domowe sposoby na przeziębienie
•Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury

ZABAWY:
•Literkowe porządki
•Zapal lampy
•Testuj elektroniczną maszynę
•Wyprawa na moczary
•Sklep wysyłkowy Pani Sowy
•Przygotuj drewno na zimę
•Kolorowanki
•Multimedialna bajka
•Rymowanki i wierszyki

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Filipowi pomóżcie ustawić czas na zegarach i odnaleźć w kamieniołomach szlachetne kamienie, a Tosi wymienić ciastka na zgubioną część maszyny Barnaby. Z misiem oczyśćcie jezioro i złóżcie zegary. Razem ze mną rozwiążcie krzyżówki mądrej sówki i pomóżcie wiewiórkom zapełnić spiżarnie.Zapraszamy do zabawy! NAUKA NA WESOŁO: •Dwuznaki Ch, Cz, Dz, Dź, Dż, Rz i Sz •Przyroda - rzęsorek rzeczek, szczupak, szpak, orzesznica •Cyfry i liczby - czas i zegar •Technika - wszystko o komputerze •Ciekawostki - wynalazki i wynalazcy •Muzyczne zabawy - Piosenka Gryziwąsa •Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: •Zakład fryzjerski •Wyprawa do kamieniołomów •Składanie zegarów •Krzyżówki z dwuznakami •Wymiana z żabkami •Układanka •Wynalazek Barnaby •Z pamiętnika dziadka Patryka •Rymowanki i wierszyki
Z Filipem zagrajcie w grę planszową. Barnabie pomóżcie przygotować karty do gry oraz japońskie kukiełki. Ze mną rozwiążcie krzyżówkę i rebus, a z Tosią przygotujcie obiad dla samurajów.Zapraszamy do zabawy! NAUKA NA WESOŁO: •Przygotowanie do czytania i pisania - układanie podpisów do obrazków •Technika - latawce •Cyfry i liczby - dodawanie i odejmowanie w zakresie 12 •Ciekawostki - wszystko o Japonii •Przyroda - bonsai •Sztuka - ikebana i origami •Muzyczne zabawy - Piosenka o smutnej Księżniczce •Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: •Zawody sumo •Składanie latawców •Labirynt w ogrodzie •Układanie ikebany •Gra planszowa •Układanka •Japońska kaligrafia •Parzenie herbaty •Z pamiętnika dziadka Patryka •Rymowanki i wierszyki
Witamy w nowym numerze "Komputerowej Gratki"! Tym razem pomagamy mieszkańcom Tęczowej Polanki odnaleźć zaginione skrzypce Filipa. Należy zbierać wskazówki, dzięki którym odnajdziemy złodziejaszka i odzyskamy skrzypce. Z Papatką oddajemy Biedronce Gamie utracone kropki i gramy w magiczne domino, a z Barnabą budujemy wodne cymbałki dla Komara Bzyka i sprawdzamy słuch na dźwiękowej maszynie, wynalazku misia-konstruktora. Warto także zajrzeć do Filipa i pomóc mrówkom w uporządkowaniu mrowiska, a także wziąć lekcję gry na leśnym pianinie. Nie zapominaj o Tosi i małych pajączkach, z którymi myszka plecie dla największej pleciugi na Tęczowej Polance struny do harfy, a w jaskini pomaga muszce odnaleźć ukryte instrumenty. Zapraszamy przedszkolaki do wspólnej zabawy z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki! NAUKA NA WESOŁO: •Utrwalanie znajomości liter •Rozpoznawanie pierwszej głoski •Przyroda - mrówki, pająki, biedronki, modliszki, motyle i ćmy •Muzyka - kompozytor, nuty, orkiestra, koncert, metronom, instrumenty muzyczne •Zawody - lutnik •Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12, porównywanie liczebności zbiorów •Muzyczne zabawy - zaśpiewaj Roztańczoną Piosenkę •Ciekawostki - wszystko o owadach •Obsługa komputera - klawiatura i myszka ZABAWY: •Magiczne domino •Upleć struny •Zbuduj wodne cymbałki •Maszyna dźwiękowa •Posprzątaj mrowisko •Zagraj na leśnym pianinie •Multimedialna bajka •Rymowanki •Kolorowanki
W tym numerze „Komputerowej Gratki” dziecko wraz z Papatką odnajduje tajemnicze jajo i rozwiązuje przyrodnicze zagadki. Z Filipem handluje na straganie, Barnabie pomaga dobrać odpowiednie narzędzia, a z Tosią uczy się robić omlet. Gra edukacyjna zawiera wiadomości o zwierzętach jajorodnych, a także uczy obsługi komputera. NAUKA NA WESOŁO: •Czytanie – rozpoznawanie wyrazów •Przyroda – kolczatka, kangur, struś, emu, dziobak •Konstruowanie – naprawa zepsutych przedmiotów •Cyfry i liczby – całość i połowa •Muzyczne zabawy – Jajeczna piosenka •Ciekawostki – wszystko o dinozaurach •Obsługa komputera – mysz i klawiatura ZABAWY: •Czary w magicznej kuli •Kolorowanie jajek •Handlowanie na straganie •Naprawa gratów •Bociania misja •Ratunek dla zboża •Układanki •Multimedialna bajka •Rymowanki i wierszyki
Pomóż przyjaciołom z Tęczowej Polanki pokonać Smoga i Gryziwąsa. Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania - literki J, P, W - Technika - rower - Zwierzęta - ryby, czapla, bóbr - Ekologia - segregacja śmieci - Przyroda - grzyby jadalne, niejadalne i trujące - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj dwie ekoPiosenki - Kolejność - pierwszy z prawej, pierwszy z lewej - Wielkość: najwyższy-najniższy, największy-najmniejszy - Cyfry i liczby - 0, 10 Zabawy: - Łowienie puszek - Skaczące bobry - Magiczny wiatraczek - Leśny labirynt - Zrób domowe przetwory - Składanie roweru - Rowerowa przejażdżka - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki.
sterix i Obelix
Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania: Ą, Ę, Ń, Ź - Czytanie - ukryte wyrazy - Przyroda - dokarmianie zwierząt zimą - Cyfry i liczby - przeliczanie, porównywanie - Technika - wszystko o prądzie, pojazdy śnieżne - Czas - miesiące - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj 2 zimowe piosenki - Obsługa komputera - klawiatura, myszka - Polskie tradycje świąteczne Zabawy: - Uwolnij Mikołaja - Ubierz choinkę - Złóż skuter śnieżny - Ulep bałwana - Zapakuj prezenty - Piernikowa fabryka - Gwiazdkowa pamięciówka - Wygraj bitwę z Gryziwąsem - Multimedialna bajka - Rymowanki - Układanki
Przyjaciele Tęczowej Polanki wyruszają po skarb. Mapę prowadzącą do skarbu posiada Papatka i czarodziej Gryziwąs. Droga po skarb wiedzie przez góry. Głównym bohaterem gry jest Filip, który, przy pomocy gry na flecie, może kruszyć skały, otwierać przejścia oraz czarować przeciwników. Mieszkańcy Tęczowej Polanki wędrują przez skalne przejścia, pokonują rozpadliny, spotykają dzikie górskie zwierzęta. INFORMACJA DLA RODZICÓW Papatka, dobrze znana wszystkim dzieciom mała czarodziejka, ponownie zaprasza do trójwymiarowego świata Tęczowej Polanki. Tym razem wraz przyjaciółmi wyrusza po skarb ukryty w górach. Dziecko biorąc udział w przygodach nauczy się, co to żleb, piarg i szlak. Pozna górską szatę roślinną i zwierzęta. Wyruszy do jaskini, gdzie nauczy się odróżniać stalagmity od stalaktytów. Pomoże wybrać sprzęt przydatny podczas wycieczek w góry. Rozwiąże krzyżówkę i liczne zagadki, w trakcie których pozna litery i cyfry, ale przede wszystkim będzie się dobrze bawić. •Poznawanie górskich zwierząt i roślin •Rebusy i zagadki •Gra planszowa •Krzyżówka •Labirynty
Pomóż przyjaciołom z Tęczowej Polanki odczarować Gryziwąsa. NAUKA NA WESOŁO: •Przygotowanie do pisania Literki Ż, RZ •Zwierzęta żuraw, żuk, świetlik, kaczka, żaby i ropuchy •Cyferki liczenie od 0 do 10 •Muzyczne zabawy zaśpiewaj złotą piosenkę •Przyroda wszytko o pszczołach •Obsługa komputera klawiatura i myszka ZABAWY: •Zbieranie miodu •Złap świetliki •Złów złotą rybkę •Lis w kurniku •wyścig z ropuchami •Układanki obrazkowe •Multimedialna bajka •Kolorowanki •Rymowanki
Pomóż przyjaciołom z Tęczowej Polanki odnaleźć zaginione myszki. NAUKA NA WESOŁO: •Utrwalanie znajomości liter •Czytanie krótkich wyrazów •Środki lokomocji - autobus, pociąg •Zawody - policjant, strażak, listonosz •Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 10 •Muzyczne zabawy - zaśpiewaj piosenkę •Ciekawostki - wszytko o poczcie, policji, straży pożarnej •Bezpieczeństwo na ulicy •Obsługa komputera - klawiatura, myszka ZABAWY: •Przygotuj portret pamięciowy •Złap chuligana •Odszukaj różnice •Zrób zakupy •Posortuj listy •Tor przeszkód •Multimedialna bajka •Rymowanki •Kolorowanki
Pomóż przyjaciołom z Tęczowej Polanki uwolnić Rekina schwytanego przez Gryziwąsa. Nauka na wesoło: Przygotowanie do pisania Cz, Sz. Czas - dni tygodnia Zwierzęta - rekin, mewa, konik morski, meduza, ośmiornica, krab, rozgwiazda Technika -latarnia, statek Cyfry - przeliczanie i dodawanie Muzyczne zabawy - zaśpiewaj piosenkę o rekinie i szprotce Obsługa komputera - klawiatura i myszka Zabawy: - Zagraj w siatkówkę - Siłuj się na rękę - Napełnij kufelki - Zostań sprzedawcą lodów - Rozwiąż zagadki papugi - Nurkuj w morzu - Ułóż książki w bibliotece - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności