Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Hugo_Czarodziejskie_Zwierciadlo.rar

adamus19741 / DLA DZIECI / hugo kolekcja / Hugo_Czarodziejskie_Zwierciadlo.rar
Download: Hugo_Czarodziejskie_Zwierciadlo.rar

392,3 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
sterix i Obelix

Niewiarygodna rzecz przytrafiła się Hugo. Zła wiedźma Scylla zaczarowała pewne zwierciadło i uwięziła trolla w tafli szkła. A żeby mieć pewność, że nikt go nie uwolni, potłukła lustro na trzy części i kawałki rozrzuciła na trzy strony świata. Każdy z fragmentów trafił w inne ręce. Jeden do Wikingów, drugi do szefa gangu wiewiórek, trzeci do imperatora Cesarstwa Rzymskiego Bobrów. Trzeba je odzyskać. W niebezpieczną misję wyruszają dzieci Hugo: Rit, Rat i Rut. Gracz, wcielając się w ich postacie, weźmie udział w corocznym Wyścigu Dzikich Świń, zmierzy się z ochroną Cesarza Bobrów, będzie próbował wkraść się do kryjówki szefa szajki wiewiórek.



Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
sterix i Obelix
Podły Doktor Hypno rozpoczął realizację swego nikczemnego planu przejęcia kontroli nad światem. Zbudował hipnosatelitę, którego ma zamiar wystrzelić w kosmos z fortecy na tajnej wyspie, strzeżonej przez jego szalonych zahipnotyzowanych podwładnych. Po raz kolejny Agent Hugo powraca jako niezniszczalny tajny agent, by zmierzyć się z czasem i powstrzymać szalonego naukowca. Ciesz się godzinami zabawy jako Agent Hugo w ekscytującej przygodzie – razem z jego ściśle tajną ekipą, która zawsze spieszy z pomocą podczas najbardziej śmiałych misji. Czy uda mu się odnaleźć tajną kryjówkę Doktora Hypno i powstrzymać go przed realizacją zbrodniczego planu, zanim będzie za późno
"Bukkazoom! Szybka jazda" to niezwykle dynamiczna gra, która wymaga od dziecka koncentracji, sprawności manualnej, spostrzegawczości i wyobraźni. Tutaj wszystko jest w ruchu, zmienia się w okamgnieniu, dlatego dzięki tej zabawie dziecko uczy się szybkiego podejmowania decyzji. Bukkazoom to zupełnie niezwykły rajd samochodowy, który jest rozgrywany w świecie mszyc. Troll Hugo, jego przyjaciele, wrogowie i całkiem nowe postacie zostali zmniejszeni do rozmiarów owadów i poruszają się ich małymi, śmiesznymi samochodzikami. Poruszają się? Ależ nie! Oni pędzą z zawrotną prędkością w zupełnie zadziwiającym otoczeniu. Takich tras, samochodów wyścigowych, bram i innych, towarzyszących wszystkim wyścigom, elementów dzieci jeszcze nie widziały. Bramki inteligentnie uciekają przed zawodnikami, którzy muszą przez nie przejechać, by zdobyć punkty kontrolne. Premie nie są stałe i mogą dać graczom wielką, ale i zupełnie niespodziewaną, moc. Wreszcie innowacyjny system oceniania postępów w grze. To wszystko sprawi, że mały gracz będzie zachwycony niewiarygodnymi wyścigami Bukkazoom. Gracz ma do wyboru aż siedem poziomów rozgrywki, a każdą z nich może rozgrywać na trzech poziomach trudności. Wybiera również postać, krajobraz, porę dnia, a także to, czy chce grać sam, czy z przyjacielem. Duch rywalizacji, doskonała rozrywka i emocjonująca przygoda - tak! To wszystko zapewni młodemu poszukiwaczowi przygód wyścig Bukkazoom.
sterix i Obelix
Troll Hugo z przerażeniem odkrywa, że jego rodzina zniknęła. Uznaje to za sprawkę okropnej wiedźmy Scylli i oczywiście się nie myli. Czarownica porwała rodzinę Hugo i więzi trolle na Tropikalnej Wyspie. Trzeba działać szybko. Dziecko może włączyć się do misji, której celem jest uwolnienie sympatycznych trolli. Dziecko przeżywając wielką przygodę, rozwija zręczność i sprawność manualną. Uczy się, jak ważną wartością jest niesienie pomocy innym, i jak przyjemnym uczuciem jest zadowolenie z siebie wtedy, kiedy udało się dobrze wykonać zadanie. Na szczyt wulkanu można się dostać na trzy sposoby. Specjalny helikopter uniesie Hugo do góry. Wcielając się w postać trolla, gracz musi kontrolować poziom paliwa, a także unikać zderzeń z latającymi zwierzętami i wystającymi konarami drzew. Inna droga prowadzi przez pradawną piramidę Inków. Budowli pilnują groźne zwierzęta, ale też sami Inkowie zadbali o to, by w pobliże tego miejsca nie mogli się dostać obcy. Na małego gracza czeka mnóstwo zasadzek i niespodzianek. Mały gracz znajdzie ukryte pomieszczenie połączone z wulkanem tajnym przejściem. Teraz już nie grozi mu żadne niebezpieczeństwo. A może warto byłoby się wspiąć na najwyższe drzewo w dżungli? Tukan Fernando zauważył, że na wierzchołku drzewa jest magiczna lina. Wykorzystując ją, można przeskoczyć i wylądować wprost na szczycie wulkanu. Wspinaczka wymaga zręczności, gdyż dziecko musi omijać przeszkody, przeskakując z liany na lianę
Tornado, trzęsienie ziemi i wszystkie możliwe klęski spadły na Tropikalną Wyspę. Wielkie zadanie przed Hugo i małymi graczami - muszą poskromić szalejące żywioły i pomóc biednym Kiku. Scylla wyjechała na Sabat Czarownic i przykazała Donowi Kroko pilnować Tropikalnej Wyspy. Ciekawski Don Kroko, mimo zakazu czarownicy, zajrzał do jej księgi czarów i zupełnie przypadkiem wywołał tornado. Razem z tornado pojawiły się inne klęski żywiołowe - a wszystko to spadło na głowy biednych, małych Kiku. Na ratunek zrozpaczonym Kiku ruszają Hugo i jego przyjaciele - tukan Fernando, małpka Jean Paul i żółw Profesor Skorupko. Tym razem na Tropikalnej Wyspie czeka na małych graczy sześć różnych, ciekawych i zajmujących gier. Aby uratować biednych Kiku i ocalić wyspę, dzieci muszą rozwiązać wszystkie zadania. Trzeba poskromić szalejące siły natury, wykazując się pomysłowością i spostrzegawczością. Hugo potrzebuje pomocy w wykopywaniu Kiku spod śnieżnej lawiny, w ratowaniu innych przed straszliwym tornado i ochronie kryjówek Kiku przed gorącą lawą po erupcji wulkanu. Razem z małpką Jeanem Paulem mali gracze będą też musieli zapobiec powodzi i powstrzymać wielkie trzęsienie ziemi, które zagraża Tropikalnej Wyspie. Pomagając Hugo, dzieci poszerzając swoją wiedzę o siłach natury i bawią się doskonale razem z swoimi ulubionymi bohaterami
sterix i Obelix
Zła wiedźma Scylla ma straszliwy plan: chce zapełnić świat klonami! Zanim jednak tego dokona, musi skuć powierzchnię ziemi lodem, a pomoże jej w tym armia niegodziwych pingwinów. Podczas, gdy coraz większe połacie ziemi zamieniają się w lód, z pomocą nadchodzi Hugo, wyposażony w Hugokopter i maszynę roztapiającą. Tylko dzięki niemu świat ma szansę na nowo pokryc się zielenią. Pomóż mu pozbyć się lodu. Spraw by lód ztopniał, a ślizgające się po nim pingwiny zniknęły. Uważaj! Pingwiny zrobią wszystko, by cię powstrzymać!
sterix i Obelix
"Tropikalna Wyspa 2" to aż sześć minigier z sympatycznym trollem Hugo w roli głównej. Całość jest dla dziecka solidną porcją zabawy i rozrywki. Hugo nadal próbuje uwolnić swoją rodzinę. Robi wszystko, by dostać się na szczyt wulkanu, gdzie wiedźma Scylla przetrzymuje Hugolinę i dzieci. Mały gracz może przyjść mu z pomocą. Są trzy sposoby, by dostać się do kryjówki wiedźmy. Wspinanie się po drabinkach we wnętrzu wulkanu ćwiczy zręczność i refleks dziecka. Mały gracz musi być szybki, bo poziom lawy podnosi się szybko, a ta może poparzyć stopy i ogon trolla. Powodzenie misji zależy również od koncentracji dziecka i jego zdolności rozumienia komunikatów. Fernando daje graczowi pewne wskazówki, ale nie wprost. Informacja, jak dziecko może pomóc Hugo, pojawia się przy okazji pewnej swobodnej rozmowy, ale to od gracza zależy, czy będzie potrafił z niej skorzystać. A jeśli dziecko lubi gry na orientację w terenie i uwielbia szybką jazdę, powinno, wcielając się w postać Hugo, wskoczyć na grzbiet strusia i pędzić przez dżunglę do podnóża wulkanu, unikając zderzeń z tłoczącymi się zwierzętami. Albo wsiąść do wagonika i zacząć szaleńczą jazdę po torach starego szybu, omijając przeszkody. Każda z trzech pomyślnie zakończonych misji doprowadzi do uwolnienia rodziny trolla. Każde dziecko będzie miało satysfakcję z tego, że zdołało pomóc swojemu przyjacielowi. Gra mobilizuje dzieci do osiągania wyznaczonego sobie celu, rozwijając refleks i zręczność. Po trudach misji poszukiwawczych na graczy czekają jeszcze trzy gry: strategiczna, zręcznościowa i pamięciowa.
sterix i Obelix
Hugo nadal jest na Tropikalnej Wyspie. I znowu potrzebuje pomocy. Przed trollem zatem kolejna misja ratunkowa. Scylla nie daje spokoju jego rodzinie i znów uwięziła Hugolinę i dzieci na szczycie wulkanu. Żeby się tam dostać, Hugo musi znaleźć dawną kryjówkę piratów. Nurkując i uciekając przed wodnymi stworzeniami, dziecko rozwija sprawność manualną, a także ćwiczy koncentrację. Kiedy mały gracz dotrze już na szczyt wulkanu, musi wykazać się spostrzegawczością, wybierając odpowiednią buteleczkę z magiczną, zmniejszającą miksturą. Mieszkańcy wyspy urządzają przyjęcie, ale jeszcze nic nie jest gotowe. Rozchorował się dyrygent orkiestry, która miała przygotować muzyczny program na uroczysty wieczór. Leniwce nie zebrały owoców na sałatkę i nie złowiły ryb. Uratować przyjęcie może tylko Hugo, tukan Fernando i małpka Bananówka. Dziecko, wcielając się w te postacie, ma kilka zadań do wykonania. Hugo musi złapać ryby, Fernando pozbierać owoce na sałatkę, a Bananówka skomponować muzykę i pilnować muzyków, by nie fałszowali. Zadania trolla i tukana, które czekają na małych graczy, rozwijają zręczność, uczą cierpliwości i osiągania celów. Zadania z orkiestrą rozwijają wyobraźnię muzyczną dziecka i wzbogacają jego wrażliwość. Mały gracz uczy się pomagać innym, brać na siebie odpowiedzialność za wynik powierzonych mu zadań, a wykonując kolejne zadania, bawi się doskonale. Gra ma trzy poziomy trudności, które dostosowują się do indywidualnych umiejętności dziecka.
sterix i Obelix
Tym razem troll Hugo zabierze dzieci w kosmiczną podróż. Rakieta Hugo jest już w przestrzeni kosmicznej, a załoga statku ma do wykonania niebezpieczną misję. Magiczny Las Trolli, którego mieszkańcem jest Hugo, znalazł się w niebezpieczeństwie. Zła wiedźma Scylla leci w kierunku asteroidy, której jądro jest zbudowane z czarnych diamentów. Gdy je zdobędzie, stworzy promień czystego zła, a wtedy zmieni miłych mieszkańców lasu w, spełniające jej rozkazy, potwory. Zadanie małego gracza polega na poruszaniu się rakietą z ogromną prędkością, którą zapewni superpaliwo. Ale taka substancja jeszcze nie istnieje, wiadomo jednak, jak je otrzymać. Dziecko musi odnaleźć na planetach Układu Słonecznego odpowiednie składniki i stworzyć z nich paliwo kosmiczne. To świetna zabawa połączona z nauką astronomii. Żeby ułatwić sobie zadanie i pomyślnie zakończyć misję, dziecko powinno wcześniej wysłuchać wskazówek profesora Kosmoska. Mając wiedzę przekazywaną przez uczonego, dziecko bez trudu poradzi sobie z zadaniami: uporządkuje planety Układu Słonecznego, dopasuje liczbę księżyców do odpowiednich planet, sprawdzi, jakie konstelacje gwiazd widać na nocnym niebie i dowie się jeszcze wielu niezwykłych rzeczy o wszechświecie.
sterix i Obelix
Bawiąc się z Hugo w kolejnej części jego przygód, dziecko odkryje radość matematyki. Dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie, rozpoznawanie figur oraz inne zadania matematyczne i logiczne pomogą dziecku doprowadzić trolla Hugo na rodzinny piknik. Wiedźma Scylla zaczarowała stary dąb, w pobliżu którego rodzina Hugo zorganizowała piknik. Drzewo, wykorzystując gotowość Hugo do niesienia pomocy, podstępnie połknęło go i przeniosło w nieznane mu miejsce. Troll musi znaleźć drogę do domu, ale bez mapy nie jest to możliwe. Mapę puszczy ma kret, którego dziecko musi odwiedzić, rozpoczynając przygodę z Hugo. Korzystając z tej mapy, mały gracz musi poruszać się we właściwym kierunku, rozwiązując po drodze zadania matematyczne, logiczne i zręcznościowe. Gra ma trzy poziomy trudności, dzięki czemu może swobodnie dostosować się do poziomu matematycznych umiejętności dziecka. Ciekawa, wartka fabuła powoduje, że mały gracz, skupiając się na zabawie, bez trudu da się wciągnąć w rozwiązywanie zadań. Hugo ma niewiele czasu na powrót. W klepsydrze ciągle przesypuje się piasek, a zadania wykonuje się na czas. Za każde właściwe rozwiązanie dziecko otrzymuje premię w postaci garści piasku dosypywanego do klepsydry, ma zatem więcej czasu na rozwiązanie kolejnych, stojących przed nim zadań. Poza doskonaleniem matematycznych umiejętności dzieci uczą się również, jak ważna jest gotowość niesienia pomocy innym.
sterix i Obelix
Nazywa się Hugo - Agent Hugo! Już pierwszego dnia pracy jako tajny agent otrzymuje bardzo niebezpieczną misję. Musi stawić czoła groźnej organizacji przestępczej SPEKTRUM, które chce zniszczyć całe miasto. To tajne zadanie zmusi Agenta Hugo do licznych, zawrotnych pościgów zarówno na lądzie jak i na ziemi. Stawiając czoła gradowi kul i ogniowi eksplozji, musi przemykać ukradkiem, niezauważony przez nikogo, bo czas ucieka, a niebezpieczeństwo rośnie z każdą chwilą! - Zapierające dech w piersiach pościgi i pojedynki z wrogiem! - Niezwykle dynamiczna gra, wymagająca od gracza koncentracji, sprawności manualnej, spostrzegawczości i wyobraźni. - Jak każdy tajny agent, Hugo może korzystać z róznych rodzajów broni oraz z unikalnych gadżetów, które okażą się niezbędne przy wykonywaniu niebezpiecznych zadań! - W każdym rejonie miasta na Agenta Hugo czeka inna misja specjalna! - Agent Hugo, dla zmylenia wroga może zmieniać stroje a także jednostki, którymi się porusza.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności