-
1706 -
10203 -
10191 -
2420
28995 plików
8046,84 GB
Zamieściłem tutaj kilka modów do kultowej gry jaką jest Diablo w odsłonie 2. Mam nadzieje, że spodobają się miłośnikom serii.
A oto opis:
Alchemic
Spis zmian, ktore wprowadza mod :
1) Mapki :
A) Zmiana polaczen mapek;
B) Zmiany w wygladzie juz istniejacych mapek;
C) Dodane nowe mapki (ponad 100 dodanych);
Poniewaz chcialem zeby gra wygladala zupelnie inaczej zmienilem miasta i inne wazne miejsca, oraz zmienilem polaczenie, wiec teraz na poczatku drogi nikt nie bedzie znal. Dodalem duzo nowych miejsc w grze, takze ukrytych, wiec bedzie co odwiedzac.
2) Potworki :
A) Zmiana wygladu wielu waznych potworkow;
B) Zmienione nazwy wielu waznych potworkow;
C) Dodane nowe potworki (polowa ma wlasne unikalne dzwieki);
D) Dodani nowi bosowie;
Zmian w potworkach jest duzo poniewaz zmienilem wszystkich npc'ow w miastach i nie tylko, wszystkich bossow, oraz dodalem mnostwo nowych stworkow. Wszyscy npc'e maja zmienione imiona, bosowie tez wiec gra bedzie troche inna ;) Npc'e maja tez odrobinke zmienione teksty co do questow.
3) Przedmioty :
A) Nowe przedmioty setowe (komplety, zielone);
B) Nowe przedmioty unikatowe (zlote);
C) Dodany worek na runy i worek na klejnoty;
D) Dwa nowe klejnoty;
E) Dodane magiczne strzaly i magiczne belty;
F) Dodane magiczne zwoje;
G) Dodane magiczne mikstury;
H) Talizmany sa rzadkie (zolte) i unikalne;
I) Troche przedmiotow do kostki;
J) Dodany nowy przedmiot: tatuaz;
K) Nowe przedmioty z opisem;
Przdmiotow dodanych jest oczywiscie bardzo duzo :) Zmian tez troche jest np aktywne magiczne strzaly i belty, moga byc tez rzadkie (zolte). Wywalilem jeden pierscien z ekwipunku i teraz wklada sie tam tatuaz, nowy przedmiot w grze, ktory robi sie w kostce. Oczywiscie dodanych jest duzo unikatow i setowych przedmiotow, oraz wiele innych ktore beda potrzebne do kostki lub nie ;)
4) Umiejetnosci :
A) Dodana 4 strona ze wspulnymi umiejetnosciami;
B) Zmienione ikony oraz niektore umiejetnosci odrobine upgrade'owane ;)
C) Dodana nowa wlasciwosc 'zlosc' od ktorej zalezna jest jedna umiejetnosc;
Na 4 stronie kazdy ma prawie wszystkie umiejetnosci takie same oprocz jednej. Jedna umiejetnosc to przyzwanie potworka i kazdy ma innego. Jedna umiejetnosc jest zalezna od nowej wlasciwosci postaci ktora wzrasta w miare zabijania potworkow.
5) Reszta zmian :
A) Nowe recepty do kostki (jest spis);
B) Nowe slowa runiczne (jest spis);
C) Najemnicy maja wyglad graczy i nowe umiejetnosci, oraz pelny ekwipunek, moga takze nosic rozne bronie;
D) Poziom trudnosci leciutko zwiekszony;
E) Zmienione wyposazenie na start dla graczy;
F) Mozna dojsc do 100 poziomu i doswiadczenie rosnie na kazdym tak samo;
G) Powiekszony jest ekwipunek, kostka oraz skrzynia;
H) Teraz jest pelny opis wlasciwosci w oknie postaci;
I) Zmienione ceny u kupcow oraz ich wyposazenie;
J) Kapliczki sa lekko zmienione;
K) Nowe przydomki postaci;
L) Zmieniony wyglad zabojczyni;
M) Duzo jest zmienionej grafiki w grze;
N) Dodanych jest troche nowych dzwiekow;
O) Muzyka jest calkowicie podmieniona;
P) Na poziom dostaje sie 7 punktow statystyk oraz 2 punkty umiejetnosci;
Q) Kilka filmow jest zmienionych;
R) Dodany jest uber quest z patcha 1.11;
S) Wszystkie sekretne questy i mapki sa zmienione;
I inne zmiany, ktore ciezko spamietac ;) Oczywiscie sekretow nie zdradzilem zadnych, prawie ;)
Mod posiada konfigurator, dzieki ktoremu mozna moda aktywowac lub deaktywowac. Oznacza to, ze nie potrzeba instalowac wymaganego patcha 1.10, a mozna miec wersje 1.11 lub 1.12 spokojnie. Aktywujemy tylko moda i gramy po czym zamykamy gre, deaktywujemy moda i mozemy wlaczyc gre z patchem 1.12 i sprawdzic co sie dzieje na battle necie ;)
TECHNOLOGY 2007
V. 2.05 A
Mod do Diablo 2 LoD. Wymagana wersja gry to 1.11b.
1. Zmiany w grze :
- Wiekszy ekwipunek i kostka horadrimow.
- Bardzo wielka skrzynia.
- Doswiadczenie zdobywa sie tak samo na kazdym poziomie az do 100.
- Co poziom zdobywa sie 3 punkty umiejetnosci.
- Umiejetnosci mozna podniesc do 30 lewelu.
- W ksiedze portali mozna umiescic max 50 zwojow.
- W ksiedze identyfikacji mozna umiescic max 50 zwojow.
- Kluczy mozna miec max 25 w jednym peku.
- W jednym kolczanie mozna umiescic max 500 strzal, beltow.
- Dodano magiczne strzaly oraz belty.
- Zmieniony poziom trudnosci na trudniejszy.
- Zmienione poczatkowe statystyki postaci.
- Nowe slowa runiczne.
- Nowe recepty kostki horadrimow.
- W hazardzie mozna znalezc prawie kazdy przedmiot.
- Najemnicy maja nowe umiejetnosci i zmienione statystyki.
- Wiecej pieniedzy za przedmioty od kupcow.
- Ulepszone kapliczki.
- Zlikwidowano wszystkie stare komplety.
- Latwiej znalezc brazowe, zielone i zolte przedmioty.
- Zmieniono wyglad, nazwy i dzwieki kilku potworow.
- Dodano nowe potworki.
- Potworki ukazuja sie w wiekszych grupkach.
- Kilka terenow ma zmieniony wyglad.
- Zmieniony wyglad niektorych przedmiotow.
- Zmieniony wyglad oraz nazwy niektorych postaci.
- Zmienione niektore questy.
- Zmienione niektore dzwieki.
- Zmienione niektore filmiki.
- Zmieniona muzyka.
- Zmieniono troche grafiki w grze.
- Dodano wiele nowych przedmiotow.
2. Nowe zmiany :
- Ulepszono stare zmiany i zlikwidowano bledy.
- Co poziom zdobywa sie 10 punktow statystyk.
- Zlikwidowano kusze na rzecz broni palnej.
- Zlikwidowano mikstury do rzucania na rzecz granatow.
- Buty, rekawice i pasy moga miec miejsca na klejnot.
- Mozna miec 2 walkirie lub 2 golemy naraz.
- Punkt do krowiego poziomu i do swiatyni Tal Rasha.
- Mroczne tereny.
- Nowe potwory, dzwieki, muzyka, grafika.
- Bardzo duzo roznych, nowych przedmiotow :)
- Dodano konfigurator moda :>
- 2 nowe poziomy.
3. Przedmioty :
Nowe Komplety :
= 16 zwyklych z dwoch przedmiotow 32
= 12 zwyklych z trzech przedmiotow 36
= 14 zwyklych z czterech przedmiotow 56
= 12 zwyklych z pieciu przedmiotow 60
= 2 zwykle z szesciu przedmiotow 12
= 10 klasowych z trzech przedmiotow 30
= 3 klasowe z czterech przedmiotow 12
= 1 klasowy z pieciu przedmiotow 5
= 5 klasowych z trzech nowych przedmiotow 15
= 10 zwyklych z trzech nowych przedmiotow 30
razem kompletow = 85 razem przedmiotow = 288
Nowe Unikaty :
= Zbroje przedmiotow = 33
= Helmy przedmiotow = 17
= Buty przedmiotow = 2
= Rekawice przedmiotow = 4
= Tarcze przedmiotow = 22
= Pasy przedmiotow = 2
= Bron dluga przedmiotow = 25
= Bron krotka przedmiotow = 14
= Miecze przedmiotow = 12
= Topory przedmiotow = 11
= Mloty przedmiotow = 3
= Palki przedmiotow = 3
= Laski przedmiotow = 2
= Luki przedmiotow = 4
= Noze przedmiotow = 1
= Szpony przedmiotow = 2
= Bron miotana przedmiotow = 1
= Mikstury przedmiotow = 1
= Strzaly przedmiotow = 5
= Amulety przedmiotow = 18
= Pierscienie przedmiotow = 22
= Talizmany przedmiotow = 65
( unikaty ) razem przedmiotow = 269
Nowy Pancerz :
= Zbroje przedmiotow = 98
= Helmy przedmiotow = 70
= Buty przedmiotow = 23
= Rekawice przedmiotow = 26
= Tarcze przedmiotow = 50
= Pasy przedmiotow = 28
( pancerz ) razem przedmiotow = 295
Nowe Bronie
= Miecze przedmiotow = 101
= Noze przedmiotow = 10
= Topory przedmiotow = 45
= Mloty przedmiotow = 18
= Palki przedmiotow = 26
= Luki przedmiotow = 23
= Bron dluga przedmiotow = 23
= Bron krotka przedmiotow = 14
= Drzewce przedmiotow = 9
= Rozdzki przedmiotow = 4
= Laski przedmiotow = 10
= Szpony przedmiotow = 12
= Mikstury przedmiotow = 7
= Bron miotana przedmiotow = 8
( bron ) razem przedmiotow = 270
Nowe Runy
( runy ) razem przedmiotow = 19
Przedmioty do Skladania razem przedmiotow = 107
Przedmioty do Kostki razem przedmiotow = 169
Dodane Przedmioty razem przedmiotow = 215
wszystkich przedmiotow = 1632
4. Recepty do kostki :
Stare:
- bron + (1-6)Kamien Dusz + Buteleczka z Magia = bron z (1-6)miejscami na klejnot
- pancerz + (1-6)Kamien Dusz + Buteleczka z Magia = pancerz z (1-6)miejscami na klejnot
- Magiczna Reka + unikatowa bron + Buteleczka z Magia = elite unikatowa bron
- Magiczna Reka + unikatowy pancerz + Buteleczka z Magia = elite unikatowy pancerz
- bron + Magiczny Krysztal + Buteleczka z Magia = zolta bron
- pancerz + Magiczny Krysztal + Buteleczka z Magia = zolty pancerz
- talizman + Magiczny Krysztal + Buteleczka z Magia = zolty talizman
- Magiczne Strzaly + Magiczny Krysztal + Buteleczka z Magia = zolte Magiczne Strzaly
- Magiczne Belty + Magiczny Krysztal + Buteleczka z Magia = zolte Magiczne Belty
- zolty przedmiot + Magiczny Krysztal + Buteleczka z Czarna Magia = high level zolty przedmiot
- Kamien Likwidacji + przedmiot z zajetymi miejscami na klejnot + Buteleczka z Magia = przedmiot z wolnymi miejscami
- Magiczny Klej + Mikstura Zamiany + Buteleczka z Magia = Buteleczka z Czarna Magia
- (2-4)kawalki przedmiotu + Magiczny Klej = sklejone kawalki
- sklejone kawalki + Mikstura Zamiany = przedmiot
- Furi + Han = przedmiot
- Furi + Ima = przedmiot
- Furi + Moribeshi = przedmiot
- Okyou + Han = przedmiot
- Okyou + Ima = przedmiot
- Okyou + Moribeshi = przedmiot
- Okyou + Furi = Asia
- Asia + Han = przedmiot
- Asia + Ima = przedmiot
- Asia + Moribeshi = przedmiot
- Han + Moribeshi = przedmiot
- Ima + Moribeshi = przedmiot
- Han + Ima = przedmiot
- 7 Magicznych Kul = unikat
Nowe :
- pancerz + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikatowy pancerz
- bron + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikatowa bron
- pierscien + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikatowy pierscien
- amulet + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikatowy amulet
- talizman + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikatowy talizman
- bron + Buteleczka z Kwasem = zwiekszenie obrazen broni o 1%
- talizman + runa(od El do Zod) = ten sam talizman z dodanymi ladunkami umiejetnosci
- (potrzebne przedmioty) + Schemat = przedmiot
- Kamien + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikat
- 6 kart z grupy = unikat
Diablo 2 - Valhalla 2005
Wymagania: Pentium II 300 MHz, 32MB RAM, akcelerator 3D
Gra wymaga zainstalowanego Diablo II + Expansion Pack v1.10
GRA NIE DZIAłA Z v1.11
Opis:
Po zainstalowaniu tego moda gra zmienia się niesamowicie. Jest to dobra rzecz dla ludzi znudzonych zwykłą grą, którzy chcą mieć ten upragniony 99lvl i najlepsze itemki :P. Tutaj zaczyna się zabawa gdyż w Valhalli maksymalny poziom to 300 (co do tego to nie jestem pewien, a każda umiejętność (czyt. skill) może mieć max 45 poziom. Wydaje się, że gra będzie łatwa? :) - jednak wcale nie.
POTWORY
Potwory są również silniejsze i nie należy się zniechęcać gdy po wyjściu z miasta okazuje się, że zwykłe Zombie bijemy 20 – 40s (zależy od wybranej postaci na początku).
Potwory w tym modzie wyglądają zupełnie inaczej. Autorzy zapożyczyli tekstury z pierwszej części sagi Diablo oraz z gry Icewind Dale 2. Wraz ze zmianą „zwykłych” potworów zmieniają się także boss’owie. Tu wygląd dotyczy głównie Andariel, Griswolda i Kowala (zarówno ten z klasztoru jak i z piekielnej kuźni).
ŚWIAT
Odnośnie miasta – wykonawcy moda całkowicie zmienili Obozowisko Łotrzyc (I akt) oraz lekko Doki Kurast (III akt), Fortece Pandemonium (IV akt) i Harrogath (V akt). Bez zmian pozostało jedynie miasto w II akcie czyli Lut Gholein. W III i V akcie w miastach możemy znaleźć różne skrzynie i inne cuda, które zwykle widywaliśmy gdzieś w trakcie gry i z których wypadały różne badziewia :). Zmiana wyglądy dotyczy również niektórych NPC.
Zmieniony został nie do poznania 4 poziom katakumb (tam biega Andariel) oraz Krowi poziom czyli „Farma Muu Muu” :P. Oba są powiększone prawie 10 razy co zwiększa liczbę potworów a zarazem ilość wypadających itemów – przede wszystkim unikatów
Dostajemy możliwość teleportacji na Krowi Poziom w dowolnej chwili. W V akcie teleport „Sale Bólu” został zastąpiony jego odpowiednikiem do krowiej krainy :). Możemy się tam dostać oczywiście po zabiciu Baala. Gdy to zrobimy wystarczy w kostce zmieszać księgę miejskiego portalu i.... księgę identyfikacji. Noga nie jest już nam do tego potrzebna :).
PRZEDMIOTY
Ho ho, tutaj byłoby za dużo pisania gdybym wymienił wszystkie graty (nie dosłownie :-) które zostały wprowadzone do Valhalli. Główną uwagę gracza powinny skupić nowe kamyczki o dziwnych nazwach typu: „Onyx”, „Stone of Odin” lub też inne których użycie wzmacnia nasze przedmioty niesamowicie.
Wszystkie kamyki z LoD (topazy, ametysty, szafiry, itp) pozostały lecz zostały jednocześnie ulepszone. Ich opcje są mocno „podpompowane”. Dla porównania mogę dodać, że doskonały ametyst (ten fioletowy) daje po włożeniu do broni (o ile dobrze pamiętam) 40% zwiększone obrażenia, +1 do umiejętności Barbarzyńcy i 23 do maksymalnych obrażeń :).
Autorzy dodali nowe unikaty do każdego typu broni i opancerzenia a także całkowicie nowe 2 armory. Każdy może je nosić lecz moim zdaniem najlepsze są dla Czarodziejki i Nekromanty.
EKWIPUNEK
Wydaje mi się że standardowa w każdym modzie jest zwiększona wielkość skrzyni i ekwipunku. W Valhalli skrzynia ma wymiary 10x10 kratek a ekwipunek 9x10. Może każdy sobie porównać do Diablo 2:LoD bez moda :).
Dodatkową, i bardzo pożyteczną rzeczą, jest skrzynka, która na pierwszy rzut oka nie różni się niczym, poza wielkością, od tej zwykłej (czyli bez moda :P). Jednak pozory mylą. Skrzynia została zaprojektowana w podobny sposób jak książka. Mamy nieskończoną ilość „stron”, które możemy przewracać i składować nasze przedmioty. Dzięki temu nigdy nie zabraknie miejsca. Skrzynia posiada dodatkową funkcje. Już nigdy nie będziecie musieli dawać pliku d2gfx aby włączyć grę 2 razy i przerzucać sobie przedmioty z jednej postaci do drugiej (znam takie osoby :). Teraz, gdy mamy „ulepszoną” skrzynie wystarczy przełączyć na drugi tryb (przycisk widać gdy otworzymy skrzynkę), wpakować przedmioty i wyjąc je inną postacią gdyż skrzynka umożliwia nam przerzucania przedmiotów między postaciami :).
Zmianie ulega również ekwipunek naszego pomocnika lub pomocniczki. Możemy dać jej rękawice, pas i buty. W skrócie może on / ona nosić wszystko to co nasza postać.
CIEKAWOSTKI
Ciekawym faktem jest to, że tak naprawdę w tym modzie istnieją 2 Diablo czyli „niby to samo a co innego” :). Jeden Diablo, jak zapewne każdy wie, siedzi sobie spokojnie w IV akcie. Drugi natomiast jest o wiele silniejszy. Można go porównać z Diablo, który występuje w BattleNet Event – w skrócie ten który wyrzuca amulet Annihillus. Nasz Diablo z Valhalli nie wyrzuca tego amuletu lesz tonę innych unikatowych przedmiotów. Tak jak napisałem jest on o wiele silniejszy od zwykłego i podczas ataku rzuca Armageddon na przeciwnika (jedna z umiejętności Druida). Spotkać go możemy na Zimnej Równinie w jaskini :). Dobra miejsce na szukanie przedmiotów dla silniejszych graczy :P
Bardzo duży problemem jest wybranie odpowiednich umiejętności dla początkującego gracza. Po włączeniu moda problem mija. Autorzy dodali możliwość resetowania umiejętności. Powiedzmy że masz 10lvl i prawdopodobnie wykonałeś już 1 misje u Akary więc rozdałeś w sumie 10pkt umiejętności. Jeżeli pomyliłeś się przy rozdawaniu lub chcesz zmienić taktykę to możesz w każdej chwili zresetować skille i znowu pojawi się do rozdania całkowita suma wcześniej rozdanych pkt – czyli w tym przypadku 10. Podobnie jest z punktami cech, to te 5 punktów... teraz nie 5 tylko 6 do rozdania co poziom. W takim przypadku po 150 lvl będziesz miał o 150 więcej w to już jest różnica :). Dodatkowo możesz te punkty odejmować i dodawać do innej cechy jeżeli źle rozdałeś. Poręczne i przydatne :)
Diablo II: Pan Zniszczenia
mod Median XL Ultimative v.XII
data wydania 14 styczeń 2014 roku :) nowiutki
Median XL Ultimative to jedna z największych i najbardziej popularnych modyfikacji, jakie powstały z myślą o Diablo II: Lord of Destruction. Jej zadaniem jest wzbogacenie zawartości gry i uczynienie jej ciekawszą dla weteranów. W tym celu rozszerzono listę umiejętności dla każdej z klas i jednocześnie dodano setki przedmioty wymagają konkretnego talentu. Ponadto świat gry zapełniono licznymi tzw. uberquests, czyli długimi i bardzo wymagającymi przygodami, przeznaczonymi dla bohaterów na maksymalnym poziomie doświadczenia. Wszystkie one posiadają ciekawe tło fabularne zgodne z historią przedstawioną przez ludzi z Blizzard Entertainment. Twórcy przerobili także potwory, zmieniając ich statyki, poprawiając animacje i sztuczną inteligencję.
Przed zainstalowaniem moda upewnijcie się, że posiadacie program D2SE Modmanager. Następnie wystarczy wypakować archiwum do katalogu „Mods” w miejscu zainstalowania gry, a potem aktywować moda za pomocą D2SE Modmanager.
Alchemic | Diablo II Pan Zniszczenia mod Median XL Ultimative v.XII | Median_XL_-_Ultimative_XIVb |
Screens | Technology | Valhalla |
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB