Gena Showalter - Władcy Podziemi #6 - Mroczne kłamstwa.rar
-
!!AMAZING!! Best Techno Tracks 1990s - 2000 -
♥ !!! Alawar KEYGEN!!! ♥ -
Angry Birds -
Animacja i kreskówki -
Aquapolis PL -
audio booki -
Biuro podróży PL -
biznesowe tycoon -
Bracia Figo Fago -
Centrum Mody Juliette PL -
Collection of Tycoon PC -
Collection of Tycoon PC(1) -
Ebook -
Ekipa ratunkowa 2 PL -
Energy 2000 Valentine Mix 2017 -
Extra Klasyka Gier na PC -
FANTASY (postacie, smoki, pejzaże) -
Filmy [PL] -
Formacja Cmentarz -
Gang Albani - Królowie Życia -
George R.R. Martin Gra o Tron PDF Całość -
GRAFIKA (kolorowanie, lineart) -
Gry Alawar PC -
Gry Java 240x320 -
gry PC -
Gry Samsung Wave S8500 -
gry torrent -
Hotelowe Imperium PL -
KOMIKS (DC, Marvel itp.) -
KSIĄŻKI NOWE -
Kurs Rysunku Manga -
Kursy rysunku -
literatura erotyczna -
Magix Music Maker Premium 2014 PL -
Manga -
MANGA -
Playboy The Mansion (PL) -
Playboy the Mansion PL -
Pool Hall Pro -
Restauracja rodzinna PL -
Rysowanie mangi -
salber16 -
Seria Tycoon, Theme -
Shellerini - PDG Gawrosz -
Sketching Manga-style [dodatkowe książki] -
Slums Attack - Reedukacja -
Słoń - Chore melodie -
Solar & Białas - ToNiePolskeYess -
Supermarket Mania -
Tede - Elliminati
Gra o tron W Zachodnich Krainach o ośmiu tysiącach lat zapisanej historii widmo wojen i katastrofy nieustannie wisi nad ludźmi. Zbliża się zima, lodowate wichry wieją z poacute;łnocy, gdzie schroniły się wyparte przez ludzi pradawne rasy i starzy bogowie. Zbuntowani władcy na szczęście pokonali szalonego Smoczego Kroacute;la, Aerysa Targaryena, zasiadającego na Żelaznym Tronie Zachodnich Krain, lecz obalony władca pozostawił po sobie potomstwo, roacute;wnie szalone jak on sam... Tron objął Robert - najznamienitszy z buntownikoacute;w. Minęły już lata pokoju i oto możnowładcy zaczynają grę o tron. W pakiecie znajduje się 6 części: 1. Gra o tron 2. Starcie królów 3/1 Nawałnica mieczy (Krew i złoto) 3/2 NAWAŁNICA MIECZY (Stal i śnieg) 4/1 Uczta dla wron (Cienie śmierci) 4/2 Uczta dla wron (Sieć spiskowców)
Fantasy Kiedy Dor, syn Binka, był małym chłopcem, często podziwiał magiczny gobelin wiszący na ścianie zamku Roogna. Godzinami obserwował przedstawionych na nim ludzi. Teraz zdecydowanie woli inne widoki, takie jak urodziwa Millie, której jego ojciec przywrócił wdzięczną, materialną postać. A jednak za sprawą magii chłopak trafi do świata z gobelinu jako dorosły Przyziemianin. Czekają go przygody równie zawikłane jak nici tworzące magiczną tkaninę! W tym specyficznym powrocie do przeszłości spotkamy nowych bohaterów i poznamy nowe talenty magiczne. Nie zabraknie jednak dobrze już nam znanego humoru. Warto przeczytać, co ma do powiedzenia mistrz humorystycznej fantasy, zwłaszcza że książka w nowym przekładzie skrzy się od dowcipu jak szlachetne kamienie w smoczym legowisku.
Fantasy Król Trent wysyła na wyprawę w poszukiwaniu źródła magii wyjątkową ekipę. Binka, który ma przechlapane, bo żona niedługo rodzi (a do tego jest piekielnie inteligentna), centaura Chestera (który ma przechlapane, bo jego żona niedawno urodziła i interesuje się głównie źrebakiem, a nie małżonkiem) oraz Crombiego (który ma jeszcze bardziej przechlapane, bo na czas misji został zamieniony w gryfa i może tylko krakać). Niedługo później do grupy dołączają Dobry Czarodziej Humfrey oraz grudka gliny w postaci golema z niewyparzoną gębą i darem tłumaczenia każdego języka na ludzki. Gdzie znajduje się źródło magii? Czy bohaterowie do niego dotrą? Jak wygląda wieczór w wiosce zamieszkanej przez same kobiety? Na te oraz wiele innych pytań odpowiada drugi tom serii "Xanth", który przypominamy czytelnikom w zupełnie nowym przekładzie (wydawca zapewnia, że żaden golem nie ucierpiał podczas jego powstawania).
Fantasy Xanth. Kraina, gdzie każdy ma jakiś magiczny talent bądź sam jest magiczny. Albo inteligentny. Trochę to skomplikowane, ale jeśli w grę wchodzi magia, trzeba się do tego przyzwyczaić. Młody Bink jest chyba pozbawiony talentu, za to ma determinację i nadzieję, z którymi udaje się do czarodzieja Humfreya. W drodze trafia na centaury i nagle akcja rusza z kopyta. Później w dziwnej Rozpadlinie, której nie ma na mapach, chłopak spotyka smoka i w trakcie ucieczki pytanie, czy stwór jest inteligentny, czy ma talent magiczny, nabiera praktycznego wymiaru... Tak zaczyna się pierwszy tom legendarnej serii "Xanth", którą Wydawnictwo "Nasza Księgarnia" przypomina czytelnikom w nowym przekładzie.