Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

uczymy się czytać i pisać.rar

aandzia12 / komputer / GRY EDUKACYJNE DLA DZIECI / uczymy się czytać i pisać.rar
Download: uczymy się czytać i pisać.rar

13,62 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek "Misja na Ser-io" to czwarta część serii programów edukacyjnych z Królikiem Bystrzakiem. Przy wsparciu doświadczonych nauczycieli, psychologów i specjalistów od terapii pedagogicznej dostosowaliśmy stymulujący rozwój intelektualny dziecka program zaadaptowaliśmy do wymagań zintegrowanego nauczania w polskich szkołach, tak by utrwalał zdobyte wiadomości oraz poszerzał wiedzę dziecka o nowe odkrycia zgodnie z założeniami podstawy programowej MENiS. System nagród skutecznie motywuje do pokonywania nowych wyzwań, ponieważ zaś poziom trudności każdego zadania dostosowuje się do umiejętności gracza, wyzwania te nigdy nie przerastają jego możliwości. Gra "Misja na Ser-io", pomagając w zdobywaniu wiedzy, przekazuje jednocześnie wartości: uczy znaczenia przyjaźni, pomagania innym, rozwiązywania problemów bez użycia przemocy i szacunku dla przyrody. W programie, który - w obszernej części poświęconej muzyce i rysunkom - umożliwia "naukę poprzez sztukę", znajduje się także narzędzie służące utrwalaniu wiedzy dziecka na temat upływu czasu i rozwijaniu umiejętności organizacji i obserwacji. Gra w przystępny sposób pomaga rozwijać istotne w codziennym życiu umiejętności, takie jak liczenie pieniędzy czy stosowanie różnych sposobów zapisywania czasu, i przekazuje przydatne wiadomości na temat budowy i życia owadów. Dodatkowe zalety programu to oryginalna grafika oraz dowcipne dialogi i piosenki, które są wspólnym dziełem doświadczonych tłumaczy literatury dziecięcej oraz znanych polskich aktorów.
obrazek Pewnego dnia w wesołym miasteczku nieznośny klaun popsuł wszystkie zabawki. Odtąd dzieci nie mają się gdzie bawić. Twoje dziecko, rozwiązując kolejne zadania matematyczne, uruchomi ponownie wesołe miasteczko, a przy okazji rozwinie umiejętność logicznego myślenia, spostrzegawczość i twórcze podejście do rozwiązywania zadań matematycznych. Program eduROM Wesołe Miasteczko został wpisany na listę środków dydaktycznych zalecanych przez Ministra Edukacji Narodowej i Sportu pod numerem: 1624/2004.
obrazekobrazekobrazekobrazek Wprowadza w świat matematyki, uczy liczyć i porównywać. Rozwija sprawność liczenia i kształtuje myślenie matematyczne. Program jest zbiorem specjalnie przygotowanych gier, zadań i ćwiczeń matematycznych przeznaczonych dla dzieci w wieku 5-8 lat. Ćwiczenia uczą liczyć i porównywać, rozwijają sprawność liczenia, kształtują myślenie matematyczne. Stanowią świetną pomoc w początkach edukacji matematycznej. Atrakcyjna forma realizacji programu sprawia, że dzieci chętnie z niego korzystają, bawią się i rozwijają swoje umiejętności matematyczne. Dzięki wyborowi poziomu trudności każdej gry i ćwiczenia, program umożliwia dopasowanie ćwiczeń do aktualnych umiejętności dziecka. Każde ćwiczenie dostępne jest w 3 stopniach trudności przez co program może wzrastać wraz z rozwojem dziecka i być stale wykorzystywany. Wszystkie ćwiczenia są dokładnie omówione i przedstawione na przykładach, pozwala to dzieciom samodzielnie i bezstresowo korzystać z programu. * Wprowadza w świat matematyki * Uczy liczyć i porównywać * Rozwija sprawność liczenia * Kształtuje myślenie matematyczne
obrazek "Kubusiowe Przedszkole Maluchy” to gra familijna dla najmłodszych dzieci (od 3 lat) . Program „Maluchy” umożliwia młodym graczom na spotkanie i uczestnictwo w różnych zabawach pełnych przygód i humoru, z postaciami doskonale znanymi z bajkowego odpowiednika – Kubusiem, Prosiaczkiem, Tygryskiem oraz Krzysiem. Omawiana pozycja składa się z szeregu „mini-gierek”, w których dziecko szlifuje swoje praktycznie umiejętności, przydatne podczas stawiania pierwszych kroków w przedszkolu. I tak, „Kto lubi?...” rozwija umiejętność obserwacji i uważnego słuchania. Dzięki tej zabawie dziecko pozna także wiele nowych słów. W „Wesołych balonikach” nasze pociechy uczą się rozpoznawać litery, cyfry, kolory jak również kształty geometryczne. Z kolei „Megajęzykofon Pana Sowy” pozwala zapamiętać wiele przydatnych słówek w języku angielskim i francuskim. Inne miejsca, takie jak przytulna i sympatyczna chatka Kubusia, umożliwiają między innymi wspólne śpiewanie humorystycznych piosenek, bawiących zarówno dziecko, jak i rodzica. Rzeczona gra została w całości zlokalizowana, zaś całości dopełnia przesympatyczna oprawa graficzna, przypominająca kinowy lub telewizyjny obraz.
obrazek W tej części zabaw z Cliffordem najmłodsi gracze będą mogli wraz z bohaterem ćwiczyć wymowę oraz nauczą się kultury języka. Clifford wraz z przyjaciółmi dowiaduje się, że do Birdwell Island dotarło wesołe miasteczko, do którego postanawiają wyruszyć. Wraz z bohaterami, dzieci poruszając się po wesołym miasteczku będą wykonywać zadania, a dzięki temu poznawać nowe wyrazy z ich poprawną wymową oraz pisownią. Wesoła kolorystyka i animacja, łatwość poruszania się po grze, a także - podobnie jak w poprzednich częściach serii - zabawna i ciekawa fabuła zapewnią każdemu graczowi świetną zabawę. Cechy charakterystyczne: * 12 ciekawych gier i zabaw komputerowych * Dziesięć interaktywnych historyjek z możliwością wydrukowania * Trzy poziomy trudności * System automatycznej pomocy pozwala dzieciom na samodzielną grę * Specjalne raporty poinformują Cię o postępach Twojej pociechy * Bohaterowie znani z telewizyjnego serialu * Gra w polskiej wersji językowej - pełna lokalizacja z nagraniami. Umiejętności: * Rozpoznawanie liter i dźwięków * Rodziny wyrazów * Rymowanie * Artykulacja * Literowanie * Pisowania * Zasób słownictwa * Rozpoznawanie wyrazów * Budowanie wyrazów * Kojarzenie wyrazów * Budowanie zdań * Kreatywność
obrazek Pewne popularne czasopismo szuka do swojego artykułu kilku wyjątkowych psów. Clifford, T-Bone oraz Cleo postanowili wywrzeć na autorach jak najlepsze wrażenie! Pomagając mieszkańcom wyspy Birdwell, dzieci rozwiną swoje umiejętności oraz wezmą udział w wielu edukacyjnych zabawach wraz z Cliffordem i jego przyjaciółmi. Kiedy zdjęcia do czasopisma będą już gotowe, na molo odbędzie się wielkie przyjęcie! Umiejętności: znaczenie słów, budowanie zdań, rymowanie, liczenie, dodawanie i odejmowanie, podejmowanie decyzji, rozpoznawanie wzorów, logiczne myślenie, kolory i kształty, wyobraźnia przestrzenna, grupowanie i sortowanie, przyczyny i skutki, pamięć i dobieranie w pary, dźwięki i rytmika, kreatywność, ćwiczenia ruchowe. Cechy programu: - 10 wspaniałych ćwiczeń zapewniających doskonałą zabawę. - 3 poziomy trudności. - Ćwiczenia same dostosowują się do umiejętności dziecka. - Możliwość wydrukowania plakatów z Cliffordem. - System automatycznej pomocy pozwala dzieciom na samodzielną grę. - Znane postaci i bohaterowie popularnego w USA programu telewizyjnego. - Obszerny poradnik dla rodziców.
obrazek Program Multimedialny Świat Juliana Tuwima to kolejna propozycja literacka przedstawiana przez firmę Young Digital Poland, zaś pierwsza prezentacja utworów tego autora na płycie CD-ROM. Wiersze Tuwima, w połączeniu z możliwościami komputerowego nośnika multimedialnego, nabierają niepowtarzalnego kolorytu. Młody użytkownik programu poznaje rodzimą literaturę w wykonaniu znanych artystów polskiej estrady, dla których muzykę i aranżacje piosenek przygotował Andrzej Pawlukiewicz. Choreografię układów tanecznych stworzyła Ewa Napiórkowska. Program obejmuje: 25 wierszy Juliana Tuwima; nagrania utworów z możliwością samodzielnego ich wykonania lub odsłuchania wersji aktorów; piosenki (opcje: samodzielny śpiew, gra na instrumentach muzycznych); komputerowe puzzle z wyborem stopnia trudności; zabawy logiczne rozwijające spostrzegawczość; kolorowanki; kurs tańca przy akompaniamencie muzyki - lekcje wideo
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności