Gothic III.iso
-
▣ Hitman Absolution PC - BlackBox (11 GB) -
▣ PES 14 PC - Chomikuj -
•Arcania Fall of Setarrif -
•Assassins Creed -
•Assassins Creed Brotherhood -
•Assassins Creed II -
•Gothic I -
•Gothic II -
•Gothic II Noc Kruka -
•Gothic III -
•Gothic III Zmierzch Bogów -
•Harry Potter i Czara Ognia -
•Harry Potter i Książę Półkrwi -
•Harry Potter i Zakon Feniksa -
•Just Cause -
•Just Cause 2 -
•ParaWorld -
•Risen 2 Mroczne Wody -
•Sniper Elite Berlin 1945 -
•Sniper Elite V2 -
•Worms 2 -
•Worms 2 Armageddon -
•Worms 3D -
Akcji -
Big Time Rush-24seven -
Big Time Rush-B.T.R -
Big Time Rush-Elevate -
Big Time Rush-Holiday Bundle -
Big Time Rush-Inne -
Crack -
Crack-Patch -
Empire -
FIFA 2003 -
FIFA 2010 -
Klasyczne cRPG -
Kursy -
Mody i kody -
Obrazki ze znaków interpunkcyjnych -
One Direction-Inne -
One Direction-Take Me Home -
One Direction-Up All Night -
Patch -
Poradnik -
Programy -
SAMP-gamemody DM -
SAMP-Scripty -
Spolszczenie -
Strzelanki -
Texture Packi do Minecraft -
Trainer
===========================================================================================
Gothic IIIPo walce o przetrwanie w kolonii górniczej (Gothic I), po walce z orkami na terenie całej wyspy Khorinis (Gothic II), po odkryciu, że Khorinis kryje znacznie więcej, znacznie starszych od orków niebezpieczeństw (Gothic II: Noc Kruka), przyszła kolej na trzecią część Gothika, która oddaje nam do dyspozycji kawał stałego lądu. Świat przedstawiony w Gothiku III składa się z trzech wielkich krain: pustynnego Varrantu, skutego lodem Nordmaru oraz utrzymanej w europejskim, średniowiecznym klimacie Myrthany. Jest to obszar mniej więcej czterokrotnie większy od oferowanego nawet przez Noc Kruka.
Walka z orkami, która rozpoczęła się na dobre w drugiej części gry, dobiegła końca – ludzie przegrali ją z kretesem. Wszystkie miasta Myrthany znalazły się pod kontrolą orkowych oddziałów, ludzie zostali zniewoleni albo przystali na haniebną pracę dla okupanta, natomiast król Rhobar z wierną mu garstką paladynów schronił się w stolicy – Vengardzie – pod osłoną bariery magicznej. Takiej samej, jaka stanowiła więzienie gracza w pierwszej części. Gracz – wraz z towarzyszącymi mu od zawsze w przygodach towarzyszami: Lee, Lesterem, Gornem, Miltenem i Diego – przybija do brzegu Myrthany, by z miejsca wdać się w walkę z orkami. Jego dalsze poczynania jednak nie są już w żaden sposób ograniczone. Może walczyć o wyzwolenie Myrthany u boku kryjących się po lasach rojalistów, może przystać do orków i pracując dla nich umacniać ich zwycięstwo, może również sprzymierzyć się z żyjącymi na pustyni assassynami.
Podobnie jak w poprzednich odsłonach gry, gracz nie może samodzielnie wykreować postaci, lecz jej rozwój został znacząco rozbudowany. Znacznie ułatwiona została, względem poprzedniczki, walka mieczem, tracąc jednocześnie gros oferowanych wcześniej możliwości. Z drugiej strony gracz może się obecnie nauczyć walki dwoma mieczami. Poza ćwiczeniem się w walce wręcz gracz może rozwijać swoją postać w kierunku łucznictwa lub magii.
Pare Screenów z gry:
===========================================================================================
===========================================================================================