19 - Track 19.mp3
-
#sezon 6 -
02.MOTYWACJA A SUKCES -
Agent pod Przykryciem Sezon 2 (napisy PL) -
ARSENE LUPIN - 1971 - 1974 -
Bezimienni (The Forgotten) -
BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE - 2011 -
Bosch lektor (2014) PL -
Bosch lektor (2014) PL(1) -
Braterstwo - sezon 3 - NAPISY -
Brian Tracy -
CARNIVALE napisy -
Game of Thrones (Gra o tron) - Sezon 4 -
Historia Natalie Wood -
Historia Natalie Wood(1) -
Homeland -
INTELLIGENCE - 2014 -
Jeśli nadejdzie jutro (Komplet) LEKTOR -
Joe Vitale -
Joe Vitale(1) -
Krok od domu sezon 1 PL -
Krok od domu sezon 1 rmvb lektor PL -
Krok od domu sezon 2 PL -
Krok od domu sezon 2rmvb lektor PL -
Motywacja i sukces -
Ostatni Don II - The Last Don II - 1998 -
rmvb -
rmvb [Bari] -
Season 2 -
sezon 1 -
Sezon 1 -
Sezon 1 [lektor] -
sezon 2 -
Sezon 3 -
Sezon 3 avi -
Sezon 4 - Napisy PL -
Sezon 4 avi -
sezon 4 lektor avi -
sezon 4 lektor rmvb -
Sezon 5 avi -
sezon 5 lektor rmvb -
sezon2 lektor -
Sons of Anarchy Sezon 6 -
Suits Sezon 3 Napisy -
SYTYCD USA S6 -
SYTYCD USA S7 -
TANIEC -
The Lottery. Lektor ivo -
Trupia Farma -
Wydzial spraw zamknietych -
Zorganizuj się!
W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna. Ta książka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.
Zastanów się: Z jakim handlowcem chciałbyś rozmawiać? Co chciałbyś od niego usłyszeć? Jaki musiałby być, abyś chciał z nim współpracować? Wiedz, że niewielu handlowców zadaje sobie trud poszukiwania odpowiedzi na te pytania. A to tylko początek drogi doskonalenia, na jaką wejdziesz, kiedy zaczniesz czytać tę książkę i chłonąć praktyczne rady w niej zawarte.
Dowiedz się:
* jak budować sympatię, wiarygodność i zaufanie
* jak dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta
* jak nawiązywać relacje i przekształcać je w cenne kontrakty
* jak wykorzystywać narzędzia perswazji w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta
* jak umiejętnie wykorzystać wiedzę o procesach decyzyjnych Twoich klientów
To książka dla tych, którzy stawiają zaufanie i wiarygodność ponad nieudolną manipulację prowadzącą do frustracji i nieuchronnej katastrofy.