rld-cx12.part6.rar
-
!!!! Riley Reid -
◉ ENERGY ◉ -
Civilization V Bogowie i Królowie [PL] -
Diablo 3 [PL] -
DiRT Showdown [REPACK] -
Energy2000 Mix Vol.01 -
Energy2000 Mix Vol.02 -
Energy2000 Mix Vol.03 -
Energy2000 Mix Vol.04 -
Energy2000 Mix Vol.05 -
Energy2000 Mix Vol.06 -
Energy2000 Mix Vol.07 -
Energy2000 Mix Vol.08 -
Energy2000 Mix Vol.09 -
Energy2000 Mix Vol.10 -
Energy2000 Mix Vol.11 -
Energy2000 Mix Vol.12 -
Energy2000 Mix Vol.13 -
Energy2000 Mix Vol.14 -
Energy2000 Mix Vol.15 -
Energy2000 Mix Vol.16 -
Energy2000 Mix Vol.17 -
Energy2000 Mix Vol.18 -
Energy2000 Mix Vol.19 -
Energy2000 Mix Vol.20 -
Energy2000 Mix Vol.21 -
Energy2000 Mix Vol.22 -
Energy2000 Mix Vol.23 -
Energy2000 Mix Vol.24 -
Energy2000 Mix Vol.25 -
Energy2000 Mix Vol.26 -
Energy2000 Mix Vol.27 -
Epoka Lodowcowa 4 Wędrówka Kontynentów -
F.E.A.R Perseus Mandate [PL] -
Filmy 2017 -
Gas Guzzlers [SKIDROW] -
Gemini Wars [SKIDROW] -
Gra o Tron [RELOADED] [PL] -
Krater [SKIDROW] [PL] -
LEGO Batman 2 DC Super Heroes [PL] -
Mad Riders [SKIDROW] -
Magicka + 14 DLC [PL] -
Max Payne 3 [RELOADED] [PL] -
Max Payne 3 [REPACK] [PL] -
Scania Truck Driving Simulator [FLT] [PL] -
Sins of a Solar Empire Rebellion -
Spec Ops The Line [SKIDROW] -
Spellforce 2 Faith in Destiny -
The Dark Eye Chains of Satinav [SKIDROW] -
Worms Reloaded [PL]
Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB, 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2012 jest rozbudowanym symulatorem budowy i zarządzania miastem, za którego produkcją stoi francuskie Focus Home Interactive, odpowiadające miedzy innymi za serię TrackMania czy grę Blood Bowl. W 2010 roku Francuzi kupili prawa do marki Cities XL od bankrutującego studia Monte Cristo. Efektem przejęcia było rozwinięcie oraz udoskonalenie stworzonego przez upadłego już dewelopera projektu i wydanie Cities XL 2011, w którym zamiast skupiać się na trybie multiplayer (tak jak zrobił to poprzednik), powrócono do modelu zabawy opartego przede wszystkim na rozgrywce jednoosobowej.
W Cities XL 2012, podobnie jak w Sim City i innych grach z gatunku, celem zabawy jest zbudowanie jak najbardziej zbliżonego do ideału miasta, którego mieszkańcy wiodą sielskie życie, płacąc niskie podatki, nie przejmując się porannymi korkami, kolejkami w przychodni i zanieczyszczeniem powietrza. Wcielamy się w rolę burmistrza, a naszym zdaniem jest nie tylko planowanie urbanistycznego układu metropolii, ale także zadbanie o wydajny i sprawny transport, bezpieczeństwo energetyczne, budowę mieszkań i domów oraz służących zamieszkującym je ludziom instytucji społecznych i miejsc, gdzie mogą spędzić swój wolny czas. W porównaniu z poprzednią częścią do tysiąca wzrosła liczba unikalnych elementów i struktur, które postawimy w naszym mieście, a ich wygląd i styl architektoniczny zależy od miejsca w jakim je wzniesiono. Pojawiają się więc budowle typowe dla górskich miast, portów czy nadmorskich kurortów wypoczynkowych.
Cities XL 2012 oddaje do dyspozycji graczy ponad 60 nowych map. Część z nich jest wiernym odwzorowaniem prawdziwych ziemskich lokacji, takich jak wyspy Kajmany czy leżące w Wielkim Kanionie jezioro Powell, inne natomiast są fantastycznymi lokacjami, które mogą być wyzwaniem dla zdolności graczy lub po prostu odznaczać się atrakcyjnymi wizualnie krajobrazami.
Jedną z najważniejszych nowości dla wielu fanów serii jest z pewnością oficjalne wsparcie dewelopera dla wszelkiej maści twórczości moderskiej. Instalowanie i korzystanie z modów w poprzednich odsłonach gry wiązało się z modyfikacją plików za pomocą edytorów i narzędzi tworzonych przez graczy. Twórcy uprościli ten proces i umieścili w grze szczegółowy poradnik, który pomoże początkującym moderom.
Co prawda Cities XL 2012 jest samodzielnym tytułem nie potrzebującym do działania poprzednich części serii, ale możemy go także nabyć w formie elektronicznego uaktualnienia wersji 2011. Sprawi to, że nie stracimy dostępu do miast, którym poświeciliśmy dziesiątki godzin ciężkiej pracy w poprzedniej odsłonie tytułu.