CXMB.zip
-
►1.Przerabianie Konsoli -
►1a.PSP VITA (Przerabianie Konsoli) -
►2.Pluginy -
►3.Spolszczenie PsP (3004) -
►4.Themy (PSP 3004) -
►5.Gry(PSP 3004) -
►5a.Gry (VITA) -
►6.Filmy -
►7.Tapety -
►8.Softy -
►9.Downgrade 6.38-6.39 na 6.20 (3004) -
►Ps3 -
Dla softu 6.39 -
Dla softu 6.60 -
Do softu 6.20 -
Do softu do 5.03 -
eCFW ARK wydany! -
Exploit wraz z eCFW dla gry UNO -
Filmy na psp -
Firmware 2.05 dla PS Vita -
Gry -
Gry 1 -
Gry 2 -
Gry 3 -
Gry 4 -
Homebrew -
Motywy na PSP -
Motywy PSP -
NA 6.35 PRO-B2 -
Oficjalne softy (3004) -
openCMA r5 -
Przerabianie Konsoli -
Przerobka nietrwała softu 6.60 -
Przeróbka do psp go (soft pirat) -
PSP FAT -
PSP BRITE -
PSP GO -
PSP SLIM (3004)
Mini instrukcja
w archiwum znajduje się [jakiś plik].rar
1) wypakuj jego zawartość
2) podłącz PSP do PC
3) katalog KHBBS skopiuj do roota karty (tam gdzie jest ISO, PICTURE, MUSIC)
4a) odnajdujemy katalog seplugins a wnim plik game.txt i wklejamy linijke ms0:/nazwa/nazwa 1
4b) jeśli nie mamy pliku game.txt , kopiujemy go z archiwum [PLUGINS V5]
5) odłącz PSP i uruchom grę
Instrukcja dla początkujących ;)
vsh.txt - Wpisany do tego pliku plugin, będzie działał tylko i wyłącznie w menu konsoli (XMB),
game.txt - Odpowiada za działanie pluginu w grach i programach homebrew,
game150.txt - Jak wyżej, tylko dla homebrew pod kernelem 1.50,
pops.txt - Zadziała tylko w grach PSone,
Proszę się nie sugerować słowem "tylko", posłużyło mi ono tylko do podkreślenia wagi zadziałania pluginów w danych plikach. Oczywiście jak najbardziej bez przeszkód możemy dopisać jeden i ten sam dodatek do wszystkich plików, będzie on przez cały czas działał, nie ważne co będziemy na konsoli robić. No dobrze, ale jak je dopisujemy... Bardzo prosto. Załóżmy, że posiadamy plugin o zwykłej nazwie "plugin.prx" i chcemy by działał w menu konsoli (XMB).
- Przechodzimy na kartę konsoli i wchodzimy do folderu SEPLUGINS,
- Wchodzimy w plik VSH.txt (jeżeli nie istnieje to tworzymy go),
- Dopisujemy pełną ścieżkę pliku, która dla naszego dodatku będzie brzmieć: "ms0:/seplugins/plugin.prx 1" (bez cudzysłowów),
Owa " 1" oznacza tyle, że plugin jest aktywowany. 0 oznacza dezaktywacje. Teraz następują pewne rozbieżności. Użytkownicy softu 5.03 GEN-C właśnie tak włączają i wyłączają pluginy, zmieniając wartości 1 i 0. W stałych CFW, nie ChickHENowych jest jeszcze możliwość wejścia do Recovery Menu (R przy włączaniu konsoli) i przejścia do opcji Plugins.