-
199 -
8 -
1430 -
17
2345 plików
10,25 GB
![Foldery Foldery](http://x4.static-chomikuj.pl/res/152bece31a.png)
![Ostatnio pobierane pliki Ostatnio pobierane pliki](http://x4.static-chomikuj.pl/res/152bece31a.png)
http://worldoftanks.eu/pl/news/46/version-811-release/
http://worldoftanks.eu/pl/content/guide/release-notes/release-notes-811/
Lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 8.11
Mapy
Dodano nową mapę miejską: „Wichura", 1000 x 1000 m (krajobraz europejski, zima).
Na następujących mapach poprawione zostały elementy gry: Erlenberg, Redshire, Autostrada, Północny Zachód.
Usunięto różnorodne błędy i usterki na mapach: „Himmelsdorf”, „Wichura”, „Autostrada”, „Północny Zachód”, „Zatoka rybacka”, „Ukryta wioska”, „Redshire”, „Erlenberg”, „Cichy brzeg”, „Urwisko”, „Murowanka”.
Mapa Port została całkowicie usunięta.
Poprawiono wydajność na mapie „Ukryta wioska”.
Dodano nową mapę „Ruinberg w ogniu” – Ruinberg (deszczowa pogoda, pożary, zmienione oświetlenie).
Dodano nową mapę „Himmelsdorf zimą” – jest to zimowa wersja istniejącej mapy „Himmelsdorf”.
Błąd pozwalający na dostanie się do budynku w strefie przejmowania na mapie „Himmelsdorf” w trybie bitwy spotkaniowej został usunięty.
Poprawiono wydajność gry na mapach „Zatoka rybacka”, „Cichy brzeg”, „Siewierogorsk” i „Ensk”.
Naprawiono nadmierną jasność niektórych efektów na kilku mapach.
Naprawiono niespójność pomiędzy modelami wizualnymi i modelami uszkodzeń części budynków i obiektów.
Naprawiono efekty migotania śladów gąsienic na zimowych mapach.
Nowy rodzaj bitwy: Konfrontacja
Ten rodzaj bitwy będzie dostępny w bitwach losowych wraz z trybami „Bój spotkaniowy” i „Szturm”. W trybie „Konfrontacja” przeciwko sobie stają drużyny złożone z pojazdów określonych państw. Nie dopuszcza się bitew pomiędzy zespołami walczącymi pojazdami tego samego pochodzenia. Przykładowo: drużyna grająca francuskimi maszynami może walczyć przeciwko pojazdom brytyjskim, amerykańskim, niemieckim lub radzieckim, ale nie przeciwko graczom w pojazdach francuskich. W trybie tym nie mogą uczestniczyć pojazdy chińskie ani japońskie. Wprowadziliśmy ograniczenie, ponieważ drzewa technologiczne tych państw nie obejmują wszystkich typów pojazdów. W bitwach nowego rodzaju można grać w plutonach, pod warunkiem, że wszyscy członkowie plutonu korzystają z pojazdów tego samego państwa (z wyłączeniem Chin i Japonii).
Inne zmiany
Dopracowano wymiary modeli T-54 i Type 59.
Opracowano ponownie model czołgu T-54.
Zmniejszono wagę artylerii na potrzeby systemu dobierania drużyn o 10%.
Poprawiono zbyt nisko położony punkt tonięcia działa samobieżnego M44.
Dokonano standaryzacji szczegółów modeli zniszczeń zawieszenia dla następujących amerykańskich maszyn: T29, T32, T34, M37, M41, Chaffee, Pershing, T92, Hellcat, M4A2E4, M46 Patton, M103, T57, T110E5, T26E4, T110E4, T110E3, M44, M53/M55, T69 and M60.
Naprawiono nieścisłości modeli wizualnych następujących pojazdów: Chaffee, KV-1S, Lorraine 40 t oraz Type 3 Chi-Nu.
Poprawiono modele dział czołgów M48A1 Patton oraz Conqueror.
Usunięto błędy związane z kamuflażem WZ-120.
W celu skrócenia czasu oczekiwania na bitwę pojazdów VIII poziomu usunięto 12. poziom bitewny z rozkładu mechanizmu losującego.
Dodano nowy rodzaj bitwy: Konfrontacja, w którym zespoły rozdzielone są według przynależności państwowej (ZSRR kontra Niemcy, USA przeciw Francji itd.).
Dodano grupowe zarządzanie członkami załogi: grupowe przetrenowanie całej załogi (dla nowego czołgu), przywrócenie starej załogi za pomocą jednego kliknięcia.
Dodano opcję wyłączenia czatu podczas bitwy (dotyczy tylko wiadomości tekstowych – rozkazy i wskaźniki na mapie dalej będą widoczne).
Dodano możliwość przeglądania historii czatu.
Dodano nowe głosy dla załogi brytyjskiej.
Wprowadzono nowy system kar i rekompensat za zniszczenia/obrażenia drużynowe.
Dodano bardziej widoczną ikonę płonącego czołgu, podobną do tej wyświetlanej podczas tonięcia.
Dodano możliwość wyłączenia podglądu czołgu, który zniszczył maszynę gracza.
Usunięto błędy w dziale „Misje i wydarzenia”.
Poprawiono kolejność poszczególnych działów menu kontekstowego wyświetlanego po kliknięciu prawym przyciskiem karuzeli czołgów w garażu.
Można teraz przejść do czołgu w hangarze prosto z okna badań, klikając nową ikonę.
Można użyć gaśnicy za pomocą kliknięcia lewym przyciskiem myszy ikony pożaru (lewy dolny róg ekranu).
W trybie po zniszczeniu kamera będzie teraz przełączać się najpierw na członków plutonu gracza (dopiero w dalszej kolejności na pozostałe czołgi).
Do wiadomości przeładowania dodano licznik czasu przeładowania.
Dodano nowe znaczniki do ustawień celownika.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że znikały zdobyte odznaki mistrzowskie.
Naprawiono czat zwykły i głosowy w bitwach drużynowych.
Naprawiono kilka usterek w interfejsie bitew drużynowych.
Naprawiono spadek wydajności gry, który miał miejsce przy dokonywaniu zbliżeń na niektóre japońskie czołgi.
Poprawiono sposób działania kamuflażu: kamuflaże kupione za złoto będą teraz przechowywane i będzie można z nich skorzystać ponownie po zastosowaniu innego wzoru.
Dodano nowe medale Bohater bitwy: „Wysoki kaliber” (najwięcej zadanych obrażeń) oraz „Czołgista-snajper” (najwięcej obrażeń zadanych na dystansie przekraczającym 300 metrów).
Medal Snajper został przeniesiony do kategorii specjalnej. Gracze mogą teraz sprawdzić, ile zdobyli medali Snajper i w których czołgach, lecz nie będą już one dostępne.
Dodano nowe osiągnięcia w trybie bitew drużynowych: „Geniusz wojny” (zdobycie największej liczby PD w 100 wygranych bitwach), „Pancerna pięść” (zniszczenie drużyny przeciwnej przy stracie maksymalnie jednego czołgu), „Taktyczne przełamanie” (wygranie trzech bitew z rzędu w losowym zespole), „Król wzgórza” (bycie jedynym ocalałym w bitwie, czołgiem lub niszczycielem czołgów), „Wilk pośród owiec” (zadanie największej liczby obrażeń w 100 zwycięskich bitwach).
Poprawiono opisy niektórych osiągnięć.
Zdobycie medalu mistrzowskiego jest teraz wyświetlane w raporcie po każdej bitwie, jeśli tylko warunki zostały spełnione (nawet jeśli w danym pojeździe zdobyto już taki medal).
Naprawiono błąd wyświetlania modułów i wyposażenia w sklepie w grze dotyczących pojazdów, których nie można kupić.
Zoptymalizowano wydajność efektów rozmycia ekranu.
Wyświetlane są teraz modyfikatory, które mają wpływ na umiejętności załogi (okno osobiste).
Przerobiono graficznie rykoszety.
Przerobiono medal Bohaterowie Rosieni.
Dokonano standaryzacji insygniów rang dla członków załóg wszystkich państw.
Usunięto błędy związane z powtórkami.
Wskaźnik prędkość przy poruszaniu się do tyłu został naprawiony.
Zmodyfikowano i ogólnie zmniejszono pole widzenia dla różnych rozmiarów ekranów.
Usunięto błąd zapisywania odległości kamery od czołgu po bitwie.
Dodano zapisywanie zastosowanego ostatnio kamuflażu pomiędzy sesjami gry.
Naprawiono błędy dźwięków interfejsu użytkownika.
Opracowano ponownie dźwięki przewracanych drzew.
Dodano mdal Najdina do licty nagród „Za bohaterski opór”.
Usunięto błędy występujące po zmianie domyślnych ustawień graficznych.
Równoważenie pojazdów
AMX 50 Foch (155):
Silnik Maybach HL 295 F (1200 k.m.) zastąpiono silnikiem Saurer (1000 k.m.).
Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP-T T368 na dziale 155 mm AC SA58 zredukowano z 850 do 750.
Obrażenia zadawane pociskami typu HEAT T267 na dziale 155 mm AC SA58 zredukowano z 850 do 750.
Wartość penetracji pocisków HEAT T267 (działo 155 mm AC SA58) zredukowano z 408 mm do 395 mm.
Dokonano zmian w pancerzu pojazdu.
Waffenträger auf E 100:
Prędkość zwrotu pojazdu WT E-100 zredukowano z 30 do 26.
Rozproszenie działa 12,8 cm Kanone L/61 podczas obrotu wieży zwiększono o 212%.
Rozproszenie działa 15 cm Pak L/38 podczas obrotu wieży zwiększono o 75%.
Prędkość obrotu wieży WT E-100 zredukowano z 24 stopni/sek. do 22 stopni/sek.
Zmniejszono o 200 punktów wytrzymałość pojazdu.
T110E3:
Czas przeładowania działa 155 mm AT Gun T7E2 zmieniono z 18.3 sekund na 17 sekund.
Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP M111E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750.
Obrażenia zadawane pociskami typu APCR M112E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750.
T110E4:
Czas przeładowania działa 155 mm AT Gun T7E2 zmieniono z 21 sek. na 19.5 sek.
Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP M111E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750.
Obrażenia zadawane pociskami typu APCR M112E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750.
Object 268:
Prędkość zwrotu pojazdu zredukowano z 30 do 28.
Rozproszenie działa podczas ruchu zwiększono o 11%.
Rozproszenie działa podczas obrotu pojazdu zwiększono o 11%.
Maksymalną prędkość wstecz zredukowano z 18 km/h do 15 km/h.
Czas przeładowania działa 152 mm М64 zmieniono z 17 sek. do 16.5 sek.
Obrażenia zadawane pociskami typu UBK551M (działo 152 mm M64) zredukowano z 850 do 750.
Wartość penetracji pocisków typu UBK551M (działo 152 mm M64) zredukowano z 450 mm do 395 mm.
Obrażenia zadawane pociskami typu UBR551M (działo 152 mm М64) zredukowano z 850 do 750.
Lista zmian przychodów z poszczególnych pojazdów:
T-34-3, przychody zwiększono o 10%.
112, przychody zwiększono o 10%.
FCM 50 t, przychody zwiększono o 5%.
Lorraine 155 mle. 50, przychody zwiększono o 5%.
G.W. Panther, przychody zwiększono o 5%.
Löwe, przychody zwiększono o 5%.
VK 20.01 (D), przychody zwiększono o 10%.
VK 28.01, przychody zwiększono o 10%.
VK 30.01 (D), przychody zwiększono o 10%.
Sexton I, przychody zwiększono o 10%.
M12, przychody zwiększono o 3%.
M6A2E1, przychody zwiększono o 8%.
T34, przychody zwiększono o 5%.
S-51, przychody zwiększono o 5%.
SU-14-1, przychody zwiększono o 5%.
Conqueror Gun Carriage, przychody zmniejszono o 10%.
Object 140, koszt naprawy zwiększono o 25%.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB
![Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (7) Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (7)](http://x4.static-chomikuj.pl/res/cba406437d.png)