Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

SPACE COLONY HD PL [ 2012 ] MX-PC.iso

Wolf-1 / Gry / - ◢◤ GRY - STRATEGIE / SPACE COLONY HD PL [ 2012 ] MX-PC.iso


Więcej NOWOŚCI FILMOWYCH pod tym linkiem : ZAPRASZAM MASSIVE-X-2014 :)

obrazek

Więcej NOWOŚCI FILMOWYCH pod tym linkiem : ZAPRASZAM MASSIVE-X-2014 :)

obrazekobrazek



Inne pliki do pobrania z tego chomika
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 512 RAM, karta grafiki 128MB, 2 GB HDD Stalingrad to gra strategiczna czasu rzeczywistego, dokładnie odwzorowująca jedną z najsłynniejszych operacji II Wojny Światowej (17 lipca 1942 – 2 lutego 1943). Rosyjscy developerzy wprowadzili do własnego dzieła parę odrębnych kampanii bitewnych: pierwsza poświęcona działaniom niemieckiego Wehrmachtu (6. armia Friedricha von Paulusa), a druga traktująca o poczynaniach sił militarnych Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich (koordynacja marszałka Gieorgija Konstantynowicza Żukowa). Łącznie w trybie fabularnym figurują zatem dwie grupy, po osiemnaście scenariuszy każda. Z kolei jako swoisty dodatek istnieje siedem ukrytych misji na podstawie sekretnych danych, nieznanych nawet fachowcom z telewizyjnego programu Discovery Channel.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 128 MB World War One jest turową strategią przygotowaną przez studio AGEOD, znane z kilku innych, podobnych tytułów. Charakterystyczną cechą dzieł tych twórców jest wierne odwzorowanie historycznych realiów panujących w epoce, do której dana produkcja nawiązuje. Mogliśmy się o tym przekonać na przykładzie obydwu części Birth of America oraz Napoleon's Campaigns.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB Sword of the Stars to kosmiczna gra strategiczna zrealizowana w konwencji 4X (Xplore, Xpand, Xploit i Xterminate). Znajdziemy w niej zarówno rozległą, trójwymiarową mapę przestrzeni kosmicznej, stanowiącą centrum naszych poczynań, turowy system budowy imperium, możliwość eksploracji planet, a także specjalny tryb walki gwiezdnej przywodzący na myśl takie gry jak Homeworld (pełne 3D, czas rzeczywisty). Cel rozgrywki jest dokładnie taki sam jak w innych przedstawicielach gier strategicznych typu 4X (jak np. Master of Orion czy Galactic Civilizations), tzn. objęcie pieczy nad jedną z nacji i podbój kosmosu. W tej produkcji możemy zająć się dowodzeniem jednej z czterech ras: Ludzi, Hiverian, Tarkasian i Liirian. Wszystkie diametralnie różnią się między sobą wizualne i technologicznie, a także posiadają swoje mocne i słabe punkty. Każda z nich wykorzystuje także inny sposób podróży pomiędzy systemami gwiezdnymi, np. Hiverianie poruszają się z prędkością podświetlną, a Ludzie wykorzystują specjalnie punkty załamania się przestrzeni.
Walia jest piękne i niezależne królestwo ostro plemiennych panów czarodziejów - i smoki, które drzemią pod korzeniami Snowdonia. Jego nowym liderem, King Ryons były najbardziej niebezpiecznych władcy tej ziemi. Chce przywrócić zasilanie Starego Wiara w Britannia i zawsze osiąga swoje cele. Kłaniać bogów starożytnych. Strach stworzeń powrocie z mroku i poszanowania sposobów druidów. I postępuj zgodnie z wojownika-króla, który zwycięży Britannia. Ta rozbudowa jest bliźniakiem King Arthur - Sasów, oferując szeroki wachlarz nowych treści (np. zwierzęta i inne potwory), jak również zupełnie nowych kampanii. System ekonomiczny gry podstawowej przeprojektowany dla zupełnie nowej struktury kampanii, w którym gracz będzie mógł zagrać w trybie piaskownicy jest mistrzem starej wiary. Ekspansja mają złożony system dyplomacji, zwycięska kampania warunków, które mogą być ustawiane przez gracza oraz zupełnie za darmo, gry historia nie oparte. Unikalne dyplomatyczne i walka questów. dodatek do gry król artur
wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB Besieger to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Primal Software, twórców gry The I of the Dragon. Akcja osadzona została w krainie fantasy, gdzie do walki stają dwie odmienne nacje. Łącznie spotykamy się tu z ponad 40 rodzajami budynków i dowodzimy 20 typami jednostek, przy czym wszystko, zarówno jednostki jak i budynki można stopniowo ulepszać i udoskonalać. Z punktu widzenia ekonomicznego, najważniejszą rolę w Besieger odgrywają domy mieszkalne, znacznie cenniejsze finansowo niż zwykłe jednostki (twórcy chcą zaznaczyć, że w innych grach cena jednostek i budynków jest niemal identyczna, tu zaś jest inaczej). To od ich ilości zależy liczebność populacji naszej rasy i to ich budowa oraz utrzymanie pochłania lwią część pozyskiwanych surowców. Drugim bardzo surowco-żernym aspektem jest szkolenie i ekwipowanie oddziałów.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB Star Wars: Empire At War jest grą strategiczną czasu rzeczywistego, powstałą w firmie developerskiej, zrzeszającej twórców m.in. Dune 2: The Building of a Dynasty i Emperor: Battle for Dune oraz trzeciej odsłony Civilization i pamiętnej serii Command & Conquer. Niniejszy produkt stanowi zarazem kolejną, po Star Wars: Force Commander i Star Wars: Galactic Battlegrounds, próbę przystosowania kultowego uniwersum „Gwiezdnych Wojen” do konwencji gatunku RTS.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, karta grafiki 256 MB, 1 GB RAM, Windows XP/Vista History: Great Battles Medieval to gra strategiczna stworzona przez studio Slitherine Software przy współpracy ze znaną stacją telewizyjną (History). Slitherine Software odpowiada między innymi za takie produkcje jak: Chariots of War, Commander: Europe at War oraz Legion oraz poprzednią odsłonę serii - The History Channel: Great Battles of Rome.Great Battles Medieval przenosi nas do czasów Wojny Stuletniej, skupiając się przede wszystkim na rozmaitych konfliktach, do których dochodziło pomiędzy Anglią i Francją w XIV i XV wieku. Twórcy postawili na realistyczne odwzorowanie zarówno wydarzeń, wojsk oraz uzbrojenia. Całość została przedstawiona w postaci rozbudowanej kampanii, uzupełnionej kilkoma dodatkowymi trybami, jak np. możliwością rozgrywania pojedynczych potyczek (Skirmish). Gracz, wcielający się w różne postacie historyczne (np. Czarnego Księcia oraz Joannę d'Arc), może w pewnym zakresie wybierać miejsce i czas danej walki dzięki specjalnej mapie strategicznej.W grze odwzorowano 70 średniowiecznych bitew, w tym 26 nawiązujących do historycznych potyczek tak zwanej Wojny Stuletniej. Do dyspozycji wirtualnych dowódców oddano ponad 40 typów różnych jednostek, które powstały na podstawie szczegółowej analizy prawdziwych oddziałów. Podwładnych możemy dodatkowo własnoręcznie dozbrajać i przypisywać im umiejętności, których jest ponad 100. Dokonane zmiany wpływają zarówno na siłę żołnierzy, ale i ich wygląd oraz sposób poruszania się. Dzięki temu stworzenie własnej, unikatowej armii nie jest problemem. Warto dodać, że poza standardowymi bitwami uczestniczymy także w zasadzkach. System walki został dodatkowo wsparty bojowymi kartami oferującymi bonusy oraz kary.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 500 MHz, 64 MB RAM, 8 MB karta grafiki Chariots of War to kontynuacja całkiem udanej, aczkolwiek nie przełomowej gry strategicznej Legion, osadzonej w czasach panowania Imperium Rzymskiego. Tym razem przenosimy się 4000 lat wstecz, w okres, gdy ówczesne imperia toczyły zacięte boje o tereny bogate w surowce naturalne, połacie urodzajnej ziemi, wodę, itp. Gracz może objąć dowodzenie nad jedną z 58 ośmiu nacji, w tym Egipcjanami, Babilończykami, Nubijczykami czy Asyryjczykami, i zadbać o jej niezakłócony rozwój. Akcja gry toczy się na mapie obejmującej swym zasięgiem cały Środkowy Wschód, a w głównej kampanii na mapie znajdują się 164 ówczesne miasta i 80 pomniejszych osad ludzkich. W Chariots of War zastosowano te same rozwiązania co w Legionie, a to oznacza, że zadanie gracza polega na rozwijaniu gospodarki państwa, rozbudowie infrastruktury miast, pozyskiwaniu i dysponowaniu dziewięcioma dostępnymi surowcami (w tym konie i kamienie szlachetne), uzyskiwaniu dochodów z handlu, a także na toczeniu kampanii militarnych i dowodzeniu w bitwach. Wszystkie dostępne nacje odtworzono w oparciu o podania historyczne. Łącznie spotykamy się z ponad 30 rodzajami wojsk, przy czym dziesięć bardziej znaczących nacji posiada swoje indywidualne, charakterystyczne oddziały.
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.33 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Men of War: Red Tide to samodzielny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Men of War, która została wydana w 2007 roku. Produkcję opracowało studio Best Way znane z kilku innych tytułów (np. Faces of War: Oblicza Wojny, Soldiers: Ludzie Honoru), utrzymanych raczej w podobnych klimatach. Do uruchomienia gry nie trzeba posiadać podstawowej wersji Men of War. W grze wcielamy się ponownie w przywódcę wojsk podczas II wojny światowej. Tym razem do dyspozycji graczy oddano oddziały sowieckich marines, znanych także jako Black Coats. Jest to elitarna grupa bojowa specjalizująca się w działaniu blisko linii brzegowej. Kampania, składająca się z 23 misji, została stworzona na podstawie twórczości Alexandra Zoricha. Jej uzupełnieniem jest sześć scenariuszy przedstawiających historyczne bitwy i operacje z okresu 1941-1945.
wymagania sprzętowe: Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D RIM: Battle Planets to strategia czasu rzeczywistego przenosząca graczy do odległej przyszłości. Ziemski statek badawczy Solarius przemierzając przestrzeń gwiezdną natrafia, w strefie nazywanej Outer RIM, na ślady starożytnej, wysokorozwiniętej cywilizacji. Nasza jednostka zaczyna badać tę sprawę, jednak po jakimś czasie okazuje się, że nie tylko ludzie są zainteresowani tym znaleziskiem. Pomiędzy cywilizacją ludzi i obcymi rasami wybucha konflikt zbrojny. Wcielamy się w postać weterana wojny (z rasą Slakz), o swojsko brzmiącym nazwisku Max Adamski, któremu zostaje powierzone dowództwo nad ziemskimi oddziałami. W konflikcie bierze udział sześć ras, każda z nich charakteryzuje się odmiennymi cechami i zdolnościami. Na graczy oczekuje 28 misji (o różnorodnych celach) składających się na jedenaście scenariuszy. Będą oni dowodzili ponad 70 typami jednostek. Gra oferuje: trójwymiarową oprawę graficzną, zaawansowane AI komputerowych oponentów oraz intuicyjny interfejs. Opcje rozgrywki wieloosobowej umożliwiają grę do ośmiu osób jednocześnie.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności