Cities.XL.2011.PL.part4.rar
-
AGNIESZKA WŁODARCZYK -
ANDREA BOCELLI -
ANNA JANTAR -
BARTEK WRONA -
BAYER FULL -
CASCADA -
Czarodziejki (Charmed) rmvb SezOn 2 - lektOr -
Czarodziejki (Charmed) rmvb SezOn 3 - lektOr -
Czarodziejki Sezon 1 -
Czarodziejki Sezon 4 -
F.E.A.R. 2 -
FARBA -
Gas Guzzlers Combat Carnage -
IWONA WĘGROWSKA -
Jurassic Park -
KASA -
KATE RYAN -
KRZYSZTOF KILIAŃSKI -
LENNY KRAVITZ -
ŁZY -
MAX PAYNE 3 -
MIGUEL ANGEL MUNOZ -
Need For Speed - SHIFT -
NHL 2009 -
Overlord 2 -
PIOTR RUBIK -
PUSSYCAT DOLLS -
Różne filmy -
RUDI SCHUBERT -
Scooby-Doo Nawiedzone Bagno -
Sezon 3 -
sezon 4 (lektor) -
sezon 5 -
sezon 6 -
sezon 7 -
sezon 8 -
SZYMON WYDRA I CARPE DIEM -
Take On Helicopters -
TATIANA OKUPNIK -
Technik Informatyk -
Tess Gerritsen -
T-LOVE -
Top Gun Hard Lock -
UEFA Euro 2012 -
VANILLA NINJA -
WAŁY JAGIELLOŃSKIE -
Watchman - The End Is Night part2 -
WILKI -
Worms Revolution - Chomikuj -
Yesterday
Minimalne : Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.
W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Rozbudowano opcje transportu publicznego (autobusy, koleje podziemne itp.) oraz systemu podatkowego. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, Cities XL 2011 oferuje tylko zabawę solową.
Całość gry ukazana jest w dość szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Wszystko to możemy oglądać z bardzo dużej wysokości lub bezpośrednio z poziomu ulicy.