Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

CC700 - DEMONTAŻ SKRZYNI BIEGÓW.pdf

Wendkarz56 / Naprawa CINQUECENTO / CC700 - DEMONTAŻ SKRZYNI BIEGÓW.pdf
Download: CC700 - DEMONTAŻ SKRZYNI BIEGÓW.pdf

1,32 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Manual opracowany przez WOLF_89, zamieszczony na stronie:
http://cinquecentotuning.freeiz.com/
Transformacja do formatu PDF: egie 09.06.2012 r,

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Tu znajdują się wszelkie porady w naprawach i modernizacji różnych urządzeń w CC
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Po kilku nieudanych próbach przetrzymania klekotu silnika postanowiłem wymienić popychacze hydrauliczne. Odgłos jest dosyć charakterystyczny i nie miałem wątpliwości, że ta przypadłość stała się i moim udziałem. Opracowanie: egie - 02.03.2010, edyt. 02.01.2011
Jeżeli nie możemy włączyć zapłonu lub innych obwodów obsługiwanych przez stacyjkę i, po ich sprawdzeniu, uznaliśmy, że kostka stacyjki jest wadliwa, przystępujemy do jej wymiany. Czasem, jako czynność doraźną, możemy spróbować spryskać styki jakimś aerozolem do styków, np. Elektrosolem. Musimy w tym celu także kostkę wyjąć z obudowy ale dostęp do jej wnętrza i tak jest marny. Opracowanie: egie 30.10.2010 r.
Jeżeli zauważymy, że zaczęły się trudności z włączeniem poszczególnych biegów, musimy przyjrzeć się, w jakim stanie jest nasz mechanizm zewnętrzny zmiany biegów. Najczęściej wypracowaniu ulegają plastikowe części wewnątrz obudowy a czasem też przeguby krzyżakowe na drążkach. Konieczna jest wymiana zużytych części. Opracowanie: egie 09.10.2010 r.
Znajomość wartości ciśnienia oleju pozwala ocenić stan techniczny silnika. Kontrolka ciśnienia nie pozwala na taką ocenę, jej świecenie w czasie jazdy świadczy w najlepszym wypadku o konieczności uzupełnienia poziomu oleju, w gorszym – należy natychmiast wyłączyć silnik aby go nie zatrzeć. Okresowy pomiar rzeczywistej wartości ciśnienia pozwoli uprzedzić takie sytuacje. Opracowanie: egie 30.07.2010 r..edyt. 12.09.2010 r.
Sączący się olej na połączeniu silnika i skrzyni biegów to zmora wszystkich użytkowników cc700. Czasem jest to efekt przeciekającego uszczelnienia wału głównego ale najczęściej zawodzi uszczelniacz wałka sprzęgłowego. Oba te przypadki wymagają wymontowania zespołu napędowego albo samej przekładni. Ja wolę to drugie, wydaje się mniej pracochłonne. Można się posłużyć opracowaniem pt.: „CC 700 – wyjmowanie skrzyni biegów”. Opracowanie: egie 28.08.2010 r.
Konieczność wymiany lub sprawdzenia stanu sprzęgła, łożyska wyciskowego, uszczelniacza wału korbowego, szczelności zaślepki w wale korbowym, uszczelniacza wałka sprzęgłowego lub zużycia tego wałka, stanu mechanizmu wyłączania sprzęgła lub, co gorsza, rozbiórki i remontu skrzyni, wymaga wymontowania zespołu napędowego albo samej przekładni. Instrukcja opisuje to drugie. Samodzielne wyjęcie w warunkach garażowych jest możliwe, chociaż nieco pracochłonne. Opracowanie: egie 28.08.2010 r.
Konieczność wymiany lub sprawdzenia stanu sprzęgła, łożyska wyciskowego, uszczelniacza wału korbowego, szczelności zaślepki w wale korbowym, uszczelniacza wałka sprzęgłowego lub zużycia tego wałka, stanu mechanizmu wyłączania sprzęgła lub remontu skrzyni, wymaga wymontowania zespołu napędowego albo przekładni. Wymontowanie przekładni ułatwi użycie listwy do zawieszenia silnika. Można kupić zawiesie uniwersalne lub tanio wykonać uproszczone we własnym zakresie. Opracowanie: egie 28.08.2010 r.
Manual opracowany przez JaRabbit, zamieszczony 20.02.2010r. na Forum Fiat.auto.com.pl, na stronie: http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=71208&sid=31bb6ed4a6e79d34d3592a9462614fae Transformacja na PDF oraz dodatek na końcu tekstu: egie - 14.03.2010r.
Manual zawiera nieuporządkowane materiały dotyczące tematu, nie mojego autorstwa. Oryginalne linki wprawdzie są aktualne ale nie zawierają już zdjęć. Prawidłowości opracowań nie sprawdzałem, nie miałem jeszcze takiej potrzeby, do wykorzystania na własne ryzyko.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności