HUGO - Magiczny Napój PL.zip
-
1 Zoo Tycoon 2 Podstawa PL -
2 Zoo Tycoon 2 Na ratunek Zwierzakom PL -
3 Zoo Tycoon 2 Afrykańskie Zwierzaki PL -
4 Zoo Tycoon 2 Podwodny świat PL -
5 Zoo Tycoon 2-Wymarłe gatunki PL -
Age Of Empires III dodatki -
Age Of Empires III PL -
ANGIELSKI -
Asterix Na Olimpiadzie -
Auta 2 -
Auta Mistrzostwa złomka -
AUTOMAPA 6.10 EUROPA FINAL STYCZEN 2012 -
Blind Shot -
Boulder Dash XL 2011 -
Civilization V -
Colin McRae DIRT 2 -
Corel Paint Shop Pro Photo X2 PL -
crack + generator kodów -
Desenie i tła -
Doom 3 PL -
Duke Nukem Forever 2011 -
Far Cry 2 -
Garmin City Navigator Europe NT 2012.30 -
HALF LIFE PL KOLEKCJA -
HUGO PL - KOLEKCJA- -
Kali - Gdy Zgaśnie Słońce [2012] -
Kurka wodna 2 -
LEFT 4 DEAD 2 -
LEGO Piraci z Karaibów -
Microsoft Winows 8 -
Muzyka Disco Polo 2012!!! -
NAWIGACJA -
OD WAS!! -
ODLOT -
Office 2010 PL + aktywator -
Ramki -
Return to Castle Wolfenstein -
SimCity Societies Deluxe Edition PL -
Sztuki walki Capoeira 2011 PL PC -
The Sims 2 - Erotic Dreams -
The Sims 3 - Miejskie Życie PL -
The Sims 3 Luksusowy Wypoczynek 2011 -
The Sims 8in1 FULL PC -
The Sims ŚREDNIOWIECZE -
Trening -
Wolfenstein -
X-MEN LEGENDS 2 PL -
X-MEN ORIGINS -
Złota Rączka Plemion -
Zoo Tycoon
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 30 czerwca 2000 ( światowa data premiery ) 30 czerwca 2000 ( data wydania w Polsce ) tryb gry: single / multiplayer wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM |
Hugo to śmieszny i zabawny stworek. Tym razem trafia do zupełnie nowego świata. Hugolina i dzieci – Trik, Trak i Truk – zostali uprowadzeni przez Scyllę, która ukryła się z nimi na Tropikalnej Wyspie. Ścigając ich Hugo zaprzyjaźnił się z małpką Bananówką i tukanem Fernandem. W tym czasie Scylla weszła w komitywę z krokodylem Don Kroko – groźnym tyranem Tropikalnej Wyspy. Musisz pomóc Hugo w uwolnieniu Hugoliny i dzieci – to Twoja misja. „Hugokopter”: W tym epizodzie, by uwolnić Hugolinę i dzieci, Hugo musi przelecieć nad dżunglą - nie jest to jednak łatwym zadaniem. Scylla i złośliwe małpy robią wszystko, by utrudnić mu osiągnięcie celu. „Wspinaczka po lianach”: Hugo musi się wspiąć na najwyższe drzewo w dżungli, by skorzystać z tajemnej liny pozwalającej dostać się na szczyt wulkanu. W dżungli jednak niczego nie można być pewnym. Wśród drzew czają się groźne niebezpieczeństwa. „Tajemnica piramidy Inków”: Aby uwolnić Hugolinę i dzieci, Hugo musi przedrzeć się przez dżunglę w kierunku piramidy Inków. Także i to przedsięwzięcie okazuje się trudne i niebezpieczne - za sprawą Scylli, Don Kroka i niebezpiecznych bestii. „Podążaj za małpą”: Aby zostać "Trollem Dnia" Hugo musi stawić czoła licznym wyzwaniom. Na szczęście Bananówka pomaga mu odnaleźć właściwą drogę. „Zabawy z małpami”: Aby pomóc Bananówce, Hugo stara się odebrać banany złośliwym małpom mając do dyspozycji tylko oślizgłą rybę. „Gra w pary”: Trzeba będzie nieźle się nagłowić, szukając w dżungli par identycznych zwierząt.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe ( przygodowa ) 04 marca 2003 ( światowa data premiery ) 04 marca 2003 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium II 450 MHz, 64 MB RAM, karta graficzna 32 MB VRAM (DirectX 9.0), 500 MB HDD |
Hugo: Wielka Ucieczka jest kolejną grą wirtualną, gdzie rolę nadrzędnej postaci pełni sympatyczny troll imieniem Hugo - przyjaciel wszystkich dzieci i dorosłych, znany głównie z różnych programów telewizyjnych. Tym razem nieustraszony bohater musi wydostać się z niewoli, zaserwowanej mu przez plemię Kawa. Zabawa stanowi świetną propozycję dla całej rodziny, chociażby ze względu na wesołość i przystępność (intuicyjny interfejs etc.). Przygodę rozpoczynamy w sercu ogromnej kamiennej świątyni, kryjącej wewnątrz skomplikowany system korytarzy. Pomyślne przebycie niebezpiecznego labiryntu otwiera przejście do pilnie strzeżonych pól uprawnych, po przemierzeniu których lądujemy wreszcie w domowych pieleszach u boku ukochanej Hugoliny i małoletnich latorośli. Jednakże w drodze do szczęśliwego końca należy omijać mnóstwo rozmaitych pułapek i pokonać sporo odmiennych przeciwników. Zatem trzeba nieustannie robić użytek ze zdolności zręcznościowych i sprytu. Wśród pozostałych charakterystycznych cech niniejszego produktu figurują m.in. następujące elementy: Atrakcyjna oprawa wizualna, złożona ze szczegółowo dopracowanych motywów trójwymiarowych. Multum rozbudowanych etapów fabularnych i porywający scenariusz. Profesjonalna lokalizacja językowa, precyzyjnie przygotowana dzięki polskiemu dystrybutorowi.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 18 czerwca 2002 ( światowa data premiery ) 18 czerwca 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 64MB RAM |
Troll Hugo wraca do dżungli, razem ze swoimi przyjaciółmi - małpką Jean-Paulem i tukanem Fernandem. Jeszcze raz musi spotkać się ze starymi wrogami - czarownicą Scyllą i jej wiernym sługą, Donem Kroko. Znowu pojawiają się nieznośne małpy, wciąż próbujące uniemożliwić Hugowi uratowanie jego pięknej żony, Hugoliny, oraz trójki dzieci. Do przejścia przygotowano kilka różnych zabaw. W zabawie „dżokej” Hugo musi pokonać labirynt, jadąc na grzbiecie szybkiego strusia. Trzeba uważać na lwy i inne groźne zwierzęta, które bynajmniej nie śpią. W grze „Wulkan” trzeba pomóc Hugowi wdrapać się na szczyt wulkanu zanim dogoni go fala gorącej lawy. Oprócz lawy grożą mu także spadające kamienie i bezczelne małpy. „Głośna jazda” to szalone wyścigi ciężarówką przez sztolnie kopalni ukrytej głęboko w Wulkanie. Za to „Bitwa żuków” to fascynująca gra planszowa, w którą można zagrać tylko na wyspie. Trzeba w niej pokonać Jean-Paula w bitwie zwierząt. Wreszcie w „Pojedynku Małp” możemy odgryźć się nieznośnym małpom siedzącym na pniu i przedostać się na drugą stronę. Ostatnia zabawa to „Mahjongg”, gdzie należy wykazać się bystrym wzrokiem i sprytem – Hugo powinien zdejmować cegiełki we właściwej kolejności, by opróżnić planszę.
ITE Media APS ( producent ) 1C / Cenega ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 12 kwietnia 2004 ( światowa data premiery ) 06 maja 2004 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium II 266 MHz, 64 MB RAM, grafika zgodna z DirectX, system Windows 98/ME/2000/XP, DirectX 8.1, CD-ROM 8x, 150 MB HDD |
„Hugo: Tropikalna Wyspa 3” to kolejna część przygód sympatycznego trolla imieniem Hugo, którego polscy gracze znają głównie z telewizji Polsat. Omawiana produkcja, „Tropikalna Wyspa 3” pod względem fabuły jest kontynuacją dwóch poprzednich części o tym samym tytule. Główny bohater ponownie wybiera się w emocjonującą podróż w głąb tytułowej wysepki, na której króluje złowroga czarownica Scyllia. Wraz ze swoimi dziećmi, Hugo – czyli w istocie użytkownik – musi pokrzyżować plany swemu największemu, odwiecznemu wrogowi. W trakcie zabawy natkniemy się tu na siedem zręcznościowych mini-gierek: młody gracz zbiera diamenty, pomaga w uwolnieniu biednych Kilku, a także bierze udział w szaleńczej bitwie żuków i zabawie pamięciowej. Rozwiązując kolejne zadania zwiedzimy między innymi starożytny Egipt oraz niepowtarzalne miejsce zwane Cafe Muzyka. Zróżnicowany poziom trudności (trzy poziomy) sprawia, że dzieci w wieku od 6 do 12 lat nie mają większych problemów z rozwiązaniem zagadek logicznych i zręcznościowych, natomiast pełna, polska profesjonalna wersja językowa w połączeniu z niezgorszą oprawą audiowizualną sprawia, że pociechy starszych graczy chętnie sięgają po ten tytuł.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) CD Projekt ( dystrybutor PL ) gry akcji / zręcznościowe 24 listopada 2005 ( światowa data premiery ) 24 listopada 2005 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 250 MB HDD |
Przygód sympatycznego trolla imieniem Hugo ciąg dalszy. Tym razem, nasz bohater postanowił wcielić się w rolę agenta wywiadu i niczym słynny James Bond rozwikłać zagadkę żądnej władzy organizacji. Oczywiście najpotężniejszą bronią Hugo, jest humor. Przestępczą siatką o nazwie SUSPECTRA kieruje diaboliczny Dr. Nogo. To na skutek jego zbrodniczej aktywności, czarne chmury zawisły nad miastem Aquapolis. Co więcej, istnieje realna groźba, iż Dr. Nogo w swych planach ma także dominację nad całym światem. Nie widząc innego rozwiązania, agencja wywiadowcza R.I.S.K. (Risky Intelligent Spy Knights) na pomoc wzywa właśnie Hugo. Wcielony w trybie natychmiastowym do służb specjalnych, już pierwszego dnia przywdziewa stosowny, czarny garnitur i rusza do akcji. Jego zadaniem jest powstrzymanie despotycznych zapędów Dr. Nogo i wyjaśnienie tajemniczych okoliczności zaginięcia Agenta 01. Całą akcję, torpeduje zatrudniony w charakterze kreta człowiek SUSPECTRY.
Developer: ITE Media Dystrybutor PL: CD Projekt Premiera: 17. listopada 2006 Gatunek: familijna Kategoria wiekowa: od 3 lat Wydanie / seria: edycja premierowa |
Agent HUGO wraca, aby po raz kolejny stawić czoło niebezpiecznym szaleńcom - tym razem wyposażony w inteligentną deskolotkę TEX 2000, posiadającą takie funkcje jak: doładowanie, antygrawitacja, pole siłowe i wyposażoną w cały arsenał broni. Tym razem HUGO musi zmierzyć się z najbardziej szalonym wśród szaleńców, niebezpiecznym i niegodziwym Geekdorph'em. Władca robotów chce, by światem rządziły maszyny, a wszystkie inne stworzenia zostały niewolnikami. Aby zrealizować swój demoniczny plan, Geekdorph stworzył potężną armię robotów. Na pierwszy cel wybrał miasto Aquapolis. Obywatele miasta są zaskoczeni i przerażeni inwazją. W obliczu niebezpieczeństwa tajna agencja wywiadowcza S.O.S. podejmuje decyzję o wysłaniu na akcję swego najlepszego agenta. Agent HUGO wyrusza na niebezpieczną misję, pokonując przeszkody na terenie Aquapolis i sąsiadującej z miastem pustyni. Wznosi się nawet w przestrzeń kosmiczną, poszukując kryjówki lorda Geekdorph'a. Tam też odbywa się ostateczna bitwa z niepokonanym robotem WorldToaster 4000.
Wydawca: ITE Media APS Deweloper: ITE Media APS Dystybutor: CD Projekt Premiera: 20 października 2006 Gatunek: familijna / zręcznościowa Wydanie: edycja premierowa Wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III, 64 MB pamięci RAM, karta graficzna TNT 16 MB ze sterownikami kompatybilnymi z DirectX 8, Windows 98/ME/XP |
Zła wiedźma Scylla ma straszliwy plan: chce zapełnić świat klonami! Zanim jednak tego dokona, musi skuć powierzchnię ziemi lodem, a pomoże jej w tym armia niegodziwych pingwinów. Podczas, gdy coraz większe połacie ziemi zamieniają się w lód, z pomocą nadchodzi Hugo, wyposażony w Hugokopter i maszynę roztapiającą. Tylko dzięki niemu świat ma szansę na nowo pokryc się zielenią. Pomóż mu pozbyć się lodu. Spraw by lód ztopniał, a ślizgające się po nim pingwiny zniknęły. Uważaj! Pingwiny zrobią wszystko, by cię powstrzymać!
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 05 sierpnia 2002 ( światowa data premiery ) 05 sierpnia 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 16MB RAM |
Hugo Bohaterowie Sawanny to kolejna część szalenie popularnej wśród dzieci serii gier edukacyjnych, powiązanych z programem telewizyjnym nadawanym w niedzielę o 9.00 na Polsacie. Tym razem Troll Hugo i jego przyjaciele - tukan Fernando i małpka Jean Paul przenieśli się do domku Huga na sawannie. Nagle pojawił się tam bardzo zapracowany i zmęczony bocian. Poprosił naszych bohaterów, by pomogli mu dostarczyć trzy ostatnie jajka, które zostały mu z dzisiejszej dostawy. Zadanie na pozór proste, w praktyce okazuje się być bardzo wymagające. Trzy otrzymane jajka musimy dostarczyć do strusiego gniazda, do orlego gniazda oraz do krokodylego gniazda. Przed naszymi trzema przyjaciółmi, trollem Hugiem, tukanem Fernandem i małpką Jean Paul droga pełna niebezpieczeństw i przeszkód, napotkamy, m.in. na rozgniewanego lwa, na stado niebezpiecznych hipopotamów, oraz na nieznośne małpy. Rozgrywka stanowi połączenie elementów przygodowych, zręcznościowych oraz edukacyjnych, dzięki czemu gra jednocześnie bawi i uczy - dzieci poznają świat roślin i zwierząt afrykańskich.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 16 stycznia 2001 ( światowa data premiery ) 16 stycznia 2001 ( data wydania w Polsce ) tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: LAN liczba graczy: 1 - 4 wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 64MB RAM |
Tym razem szalona wiedźma, Scylla, nie mogąc znieść radosnej atmosfery Bożego Narodzenia w malutkim mieście skrzatów Świętego Mikołaja, rzuciła najstraszniejszy czar jaki znała i zamroziła wszystkie skrzaty w bryłkach lodu. Sam Święty Mikołaj wpadł do studni, gdzie też zamarzł. Na wszelki wypadek Scylla przywiązała też do drzewa swojego wiernego kruka, by jego oczami obserwować, co dzieje się w miasteczku i aby w razie potrzeby powstrzymał on każdego, kto mógłby pomóc skrzatom. Na szczęście pierwszego grudnia Hugo przyjeżdża do miasteczka i szybko orientuje się, że tylko on może pomóc biednym skrzatom. Teraz musimy pomóc trollowi w złamaniu zaklęcia Scylli, aby skrzaty zdążyły przygotować wszystkie prezenty przed Wigilią. Codziennie, od pierwszego dnia aż do samej Wigilii, postawione zostaje przed nami nowe zadanie, które trzeba wykonać. Można także wysłuchać opowieści Świętego Mikołaja, wystarczy otworzyć księgę z baśniami u niego w domu. Każda pomyślnie wykonana misja przybliża ciche miasteczko do pełnych radości Świąt.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 04 października 2002 ( światowa data premiery ) 04 października 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium II 233MHz, 32MB RAM |
Tornado, trzęsienie ziemi i wszystkie możliwe klęski spadły na Tropikalną Wyspę. Wielkie zadanie przed Hugo i małymi graczami - muszą poskromić szalejące żywioły i pomóc biednym Kiku. Scylla wyjechała na Sabat Czarownic i przykazała Donowi Kroko pilnować Tropikalnej Wyspy. Ciekawski Don Kroko, mimo zakazu czarownicy, zajrzał do jej księgi czarów i zupełnie przypadkiem wywołał tornado. Razem z tornado pojawiły się inne klęski żywiołowe - a wszystko to spadło na głowy biednych, małych Kiku. Na ratunek zrozpaczonym Kiku ruszają Hugo i jego przyjaciele - tukan Fernando, małpka Jean Paul i żółw Profesor Skorupko. Tym razem na Tropikalnej Wyspie czeka na małych graczy sześć różnych, ciekawych i zajmujących gier. Aby uratować biednych Kiku i ocalić wyspę, dzieci muszą rozwiązać wszystkie zadania. Trzeba poskromić szalejące siły natury, wykazując się pomysłowością i spostrzegawczością. Hugo potrzebuje pomocy w wykopywaniu Kiku spod śnieżnej lawiny, w ratowaniu innych przed straszliwym tornado i ochronie kryjówek Kiku przed gorącą lawą po erupcji wulkanu. Razem z małpką Jeanem Paulem mali gracze będą też musieli zapobiec powodzi i powstrzymać wielkie trzęsienie ziemi, które zagraża Tropikalnej Wyspie. Pomagając Hugo, dzieci poszerzając swoją wiedzę o siłach natury i bawią się doskonale razem z swoimi ulubionymi bohaterami.