Ver;) w Hibernacji, ale pamiętam o Was
widziany: 20.04.2021 22:58
-
10552 -
8324 -
53254 -
6544
81279 plików
5172,76 GB
![Foldery Foldery](http://x4.static-chomikuj.pl/res/152bece31a.png)
![Ostatnio pobierane pliki Ostatnio pobierane pliki](http://x4.static-chomikuj.pl/res/152bece31a.png)
NAJBARDZIEJ NIEZAWODNE SAMOCHODY
Zdecydowanym liderem brytyjskiego rankingu niezawodności jest najnowsza Honda Jazz. Te japońskie auta prawie w ogóle nie muszą odwiedzać warsztatów mimo tego, że w ciągu średniego wieku 3,5 lat użytkowane są głównie w trudnych, miejskich warunkach. Co równie ważne, koszty napraw też są poniżej średniej. Sporadyczne usterki dotyczą elektryki lub zawieszenia. Warto wspomnieć o tym, że mimo wieku również pierwsza generacja Hondy Jazz może pochwalić się świetnym wynikiem i z takim samym współczynnikiem jak najnowszy Ford Fiesta tylko minimalnie mu ustępuje.
Współczynnik niezawodności: 3.
najbardziej niezawodne używane samochody"
MARKI Z NAJBARDZIEJ WYTRZYMAŁYMI SILNIKAMI
Niekwestionowanym liderem rankingu, przygotowanego przez Warranty Direct jest Honda, której silniki psują się dwa razy rzadziej, niż w przypadku Toyoty. Japońska marka już przed laty opracowała silniki, wykorzystujące nowoczesne rozwiązania, a to pozwoliło na skuteczne dopracowanie jednostek, które dzisiaj mogą pochwalić się wzorową niezawodnością. Zaledwie 1 na 344 właścicieli zgłaszał problemy z pracą silnika.
Awaryjność silników - 0,29 proc.
EKRANY PRZY AUTOSTRADACH TO SKANDAL
JAZDA LATEM NA ŚWIATŁACH
Jazda na światłach przez cały rok to 1,5% zużytego więcej paliwa w skali roku, 50% szybszego zużycia akumulatorów, 80% większego zużycia żarówek. Ile można zaoszczędzić? 150 - 350 zł rocznie, w zależności od samochodu.
Jednak najbardziej szokującą kwestią związaną z nakazem jazdy na światłach w dzień jest fakt, że w Polsce ginie najwięcej pieszych ze wszystkich krajów Unii Europejskiej. W 2009 roku zginęło 1467 pieszych. W żadnym innym kraju UE nie ginie więcej niż 1000 osób rocznie.
Piesi to najsłabsi użytkownicy ruchu, a w sytuacji, kiedy wszystko dookoła świeci, a oni nie, stają się po prostu niewidoczni, a co za tym idzie kompletnie bezbronni. Kierowca w naturalny sposób zwraca uwagę na oświetlone obiekty, ignorując tym samym tych, którzy nie świecą.
Przy tak oczywistych statystykach tylko historia pewnego Polaka może zobrazować stan prawny naszego kraju. Nasz rodak w Wielkiej Brytanii za jazdę na światłach dostał 100 funtów mandatu za brak zdrowego rozsądku. Polak tłumaczył się, że w Polsce to obowiązek, ale policjant cierpliwie tłumaczył mu: "a u nas wierzy się w zdrowy rozsądek i nie zapomina się o tym, że człowiek ma zdolność widzenia w dzień".
![obrazek](http://motoryzacyjna.pl/opinie/loga/honda.jpg)
Wnętrze nowej Hondy Jazz oferuje dużo więcej miejsca niż jej poprzedniczka. Dzięki temu, komfort podróżowania należy do dobrych. Miejsca z przodu jak i z tyłu jest sporo i wszyscy pasażerowie nie mogą narzekać na jego brak. Przednie fotele są dobrze wyprofilowane i nawet mają niezłe trzymanie boczne. Tylna kanapa jest komfortowa, przestronna i skonstruowana w bardzo ciekawy sposób. Całe siedzisko możemy podnieść do góry, uzyskując dodatkową przestrzeń na bagaże. Bardzo dobry pomysł! Jeśli, jednak podróżujemy w komplecie pasażerów na bagaże mamy 346 litrów przestrzeni ładunkowej.
Deska rozdzielcza jest uporządkowana i bardzo ładnie zaprojektowana. Wszystko jest pod ręką i łatwe w obsłudze, a złącze USB przyda się przy odtwarzaniu muzyki z MP3. Zegary umiejscowiono w trzech oddzielnych tubach, więc są czytelne i przejrzyste. Po prostu tak powinno być!
Materiały wykorzystane we wnętrzu Hondy Jazz, stoją na bardzo wysokim poziomie i nie możemy mieć do nich większych zastrzeżeń. Podobnie jest z plastikami, które są miłe w dotyku i dobrze spasowane.
Pod maską testowanej Hondy Jazz znajduje się benzynowy silnik 1.4 zbudowany w technologii IVTEC, osiągający moc równą 100KM. Jak to bywa w Hondzie moc ta dostępna jest dopiero przy 6000obr./min. Napęd przekazywany jest na przednie koła za pomocą, pięciobiegowej skrzyni biegów o bardzo krótkich przełożeniach. Jedyny bieg na którym możemy jechać od 30 do 120km/h, to uniwersalna trójka. Dobrą elastyczność, przy ważącym niecałą tonę aucie zapewnia 127Nm momentu obrotowego, który najlepiej poczujemy przy 4900obr./min. Pierwszą setkę osiągniemy po 11.4 sekundach i maksymalnie rozpędzimy Jazz do 184km/h.
Układ kierowniczy i zawieszenie idealnie dopasowano do charakteru auta. Wszystko zestrojone jest komfortowo z nastawieniem na bezpieczeństwo wszystkich podróżujących Hondą Jazz.
Koszty podróżowania prezentowanym dziś autem do najdroższych nie należą. Średnie spalanie, podczas całego testu oscylowało w granicach 6 litrów benzyny bezołowiowej na każde 100 kilometrów. Dzięki, temu na 42 litrach mamy możliwość przejechania około 750 kilometrów. W mieście zużycie wzrasta nawet do 7 litrów co i tak trzeba uznać za dobry wynik.
HONDA JAZZ - małe jest wielkie
HONDA JAZZ - Jazz w najlepszym wydaniu
HONDA JAZZ - jakość jest w cenie
HONDA JAZZ - ale jazz
TESTUJEMY NOWĄ HONDĘ JAZZ
HONDA JAZZ - cały ten jazz
NOWA HONDA JAZZ
NOWA HONDA JAZZ
JEDYNY W SWOIM RODZAJU
NOWA HONDA JAZZ - autotest
NOWA HONDA JAZZ - polska premiera
NOWA HOZDA JAZZ - duże wnętrze w małym aucie
NOWA HONDA JAZZ - pierwsza jazda
NOWA HONDA JAZZ - jazzowa jazda
NOWA HONDA JAZZ - Nowe choć znane dźwięki Jazza
NOWA HONDA JAZZ - test
NOWA HONDA JAZZ - oto nowy Jazz
NOWA HONDA JAZZ - Po prostu Dżezik
NOWA HONDA JAZZ - ewolucja
NOWA HONDA JAZZ - auto w dobrym rytmie
PODPORZĄDKOWANY FUNKCJONALNOŚCI
NOWA HONDA JAZZ - wielkie rozwiązania małych problemów
HONDA JAZZ 1,4......
NOWA HONDA JAZZ - 1,4 i-VTEC
HONDA JAZZ HYBRID - miejskie eco
HONDA JAZZ HYBRID - ekonomiczna i użyteczna
HONDA JAZZ 2011
HONDA JAZZ HYBRID 2011
NOWA HONDA JAZZ - niby mały a taki duży
NOWA HONDA JAZZ - mały, wielki samochód
HONDA JAZZ - auto miejskie po japońsku
MAŁE TEŻ MOŻE
PRAKTYCZNY MAŁY SAMOCHÓD
HONDA JAZZ - MAZDA2 - MITSUBISHI COLT
HONDA JAZZ - VW POLO - PEUGEOT 207
HONDA JAZZ - CITROEN C3 - KIA SOUL
HONDA JAZZ - NISSAN NOTE
HONDA JAZZ - TOYOTA YARIS
1.Pierwsze wrażenie BARDZO POZYTYWNE ! - Samochodem tym, jeżdżę dopiero 2 miesiące, więc trudno powiedzieć cokolwiek o potencjalnej awaryjności itp. Pierwszą i najważniejszą zaletą tej Hondy, jest mały apetyt na paliwo, w mieście 5,5-6,0 l/100km, na trasie przy spokojnej, płynnej jeździe bez problemu można zejść poniżej 5,0 l / 100km! Spalanie-REWELACJA :) Druga ważna sprawa, to sporo przestrzeni w samochodzie i duży bagażnik jak na auto w tym segmencie. Samochód prowadzi się bardzo przyjemnie, ładnie zbiera nierówności, dobrze i pewnie zachowuje się na zakrętach. Jak na tak mały silnik, samochód ma przyzwoite osiągi, jeśli auto nie jest mocno obciążone, to radzi sobie naprawdę dobrze, troszkę gorzej jest przy pełnym obciążeniu. Generalnie jednak bez zarzutów. Ogólnie świetne auto do miasta, ale i w dalszych podróżach sprawdza się bez zarzutów.
2.Bardzo przyjemny mały Wielki samochodzik, początkowo odstraszająca cena, ale po bliższym przyjrzeniu i porównaniu z konkurencją, nie dopłacamy za metalik, kurtyny, poduszki boczne wiec suma sumarum wychodzi podobnie. Bardzo pojemne i ekonomiczne auto, w ekonomi pomaga wskaźnik podpowiadający kiedy zmienić bieg na wyższy bądź niższy. Moc jak na tą pojemność wystarczająca, silnik bardzo cichy o wysokiej kulturze pracy. Nie jest to sportowa konfiguracja, tylko ekonomiczna jednostka, w zupełności wystarczająca do miasta i poza. Bardzo dobrze wykonane wnętrze. wszystko opakowane w sympatycznie wyglądające nadwozie.
Zalety: duży bagażnik, małe zużycie paliwa, bardzo pojemne auto, cichutki silnik.
3. Polecam - Jeśli ktoś szuka rodzinnego samochodu do którego będzie tylko musiał wlewać benzynkę - polecam, ogromne przestronne wnętrze, z wielkim bagażnikiem. Jeśli ktoś nie będzie żałować kasy na przeglądy w ASO autko będzie mu służyć i służyć. Mankamentem jest wymiana żarówki w przednich światłach, zdejmowanie nadkola, ewentualnie jak komuś sprężynka odpadnie to całego zderzaka-na trasie nie ma szans. ogólne moja ocena dla autka 10/10
Zalety: Bez awaryjność silnika i całej mechaniki, Niskie spalanie, Ogromny bagażnik, bdb system audio, dzielenie tylnej kanapy - genialne.
4.Autem tym jeżdżę od zakupu w salonie 3 lata temu. Mam obecnie przejechane 115000. Żadnych usterek. Fantastyczny samochód i bardzo trwały. Polecam rodzinom z małymi dziećmi. W bagażniku mieści się cały złożony wózek do dziecka, co nie jest możliwe w innych samochodach tej klasy. Miałem dwukrotnie wypadek tym samochodem, każdorazowo byłem uderzony w inną stronę. Bardzo mocny i bezpieczny samochód. Polecam każdemu, kto poszukuje samochodu w tej klasie.
5.Autko bardzo dobrze się prowadzi i wszędzie się wciśnie. Jazz ma ciekawy wygląd zewnętrzny jak i w środku ładne zegary, dobre materiały. Silnik hondy jest bardzo cichy na postoju wręcz go nie słychać. Jak na auto w tej klasie jazzik jest pojemny, ekonomiczny i niezawodny jednym słowem polecam!!! Jest to rewelacyjne miejskie autko, które zaskakuje swoimi możliwościami. Naprawdę ciężko się do czegoś doczepić, jedynym mankamentem może być dość wysoka cena zakupu, zarówno nowego jak i używanego samochodu. Uważam jednak że są to dobrze zainwestowane pieniądze, a w zamian dostajemy wiele radości.
6.Jak na auto z klasy "miejskich" Honda Jazz zaskakuje dynamiką i bardzo przestronnym wnętrzem podnoszącym komfort podróży pasażerów siedzących na tylnej kanapie. Pojemność bagażnika przyzwoita, natomiast kultura pracy jednostki napędowej więcej jak dobra, świetny system składania kanapy tylnej, wysoka jakość wykonania, oraz dobre wyposażenie w standarcie. Mnie samochodem jeździ się bardzo dobrze i przyjemnie. 100 KM w zupełności wystarcza do tego autka, nie jest pociskiem ani zawalidrogą zbiera się już od dołu przy 1500 obr można śmiało przyspieszać jak na tą moc niskie zużycie paliwa, cicha praca na postoju nie słychać silnika.
7. To niezwykły samochód. Poręczny na mieście i jednocześnie wygodny w trasie. Wnętrze i bagażnik ma większe niż niejeden kompakt. No i te składane siedzenia. Nawet w 30st. mrozach, na krótkich odcinkach działa jak szwajcarski zegarek. To autko po prostu się odpala i jedzie w każdych okolicznościach. 5-6 l/100. Dzielnie znosi 'sadystyczną' eksploatację, jakby z myślą o kobietach zrobione. Bezkonkurencyjny w swojej klasie, a i niektóre kompakty mogą się schować. Cena w stosunku do wyposażenia jest OK, pozornie tylko wysoka.
8.Aranżacja wnętrza i składanie tylnej kanapy jest super Bagażnik taki sam jak w astrze III hatchback czy alfie 157 kombi większy niż w peugeocie 206 kombi. a do tego po złożeniu siedzeń przestrzeń której nikt nie liczy a można dużo przewieść nawet małą torbę i drobiazgi pod tylną kanapą gdy siedzą pasażerowie. Spalanie bardzo niskie o dwa litry mniejsze niż miałem w astrze III też z silnikiem 1,4 tylko że słabszym bo miał 90KM a wielkość wnętrza porównywalna. Cena zakupu niby wysoka ale jak sie w Kia Venga dołoży wyposażenie to wychodzi podobnie skoda fabia kombi wychodzi drożej i jeszcze nie ma kurtyn bocznych. Tworzywa i materiały bardzo dobrej jakości.
- sortuj według:
-
0 -
3 -
0 -
0
3 plików
1,07 MB
![Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (19) Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (19)](http://x4.static-chomikuj.pl/res/cba406437d.png)