Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

SBK 2011.iso

Download: SBK 2011.iso

2,03 GB

0.0 / 5 (0 głosów)
Superbike World Championship 2011

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Apache: Air Assault - nowy symulator śmigłowca szturmowego doskonały Apache AH-64D Longbow. Ty - jeden z członków elitarnego zespołu do zwalczania terroryzmu. Twoje zadanie - zniszczyć wroga i nie dać mu szansę realizacji ich niecnych planów. Weź udział w różnorodnych zadań, podzielonych na trzy nowe odcinki. Spróbuj wyobrazić sobie wszystkie cechy malowniczych krajobrazów Afryki, Azji Środkowej i Ameryce Środkowej. Staniesz się nie tylko żołnierzem, a zemsty prawicy "demokracji"! Apache: Assault Air (2010/MULTI6/REPACK) Rok produkcji: 2010 | PC | Producent: Gaijin Entertainment | Wydawca: Activision Inc | 2,14 GB Język: angielski / rosyjski / niemiecki / francuski / hiszpański / polski Gatunek: Symulator (Helicopter) / 3D Minimalne wymagania systemowe: Procesor: Intel Pentium 4 3200 MHz (lub odpowiednik) RAM: 2048 MB Karta graficzna: NVIDIA GeForce 8600 256 MB lub ATI Radeon X1950 256 MB. dysk twardy (HDD): 3 GB wolnego miejsca na dysku do instalacji gry. System operacyjny: Microsoft Windows XP SP3, biblioteki DirectX 9.0c. Karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX (AC `97 lub podobne); Połączenie internetowe: 56 kb / s / c Klawiatura, mysz. obrazek
POLSKA WERSJA JĘZYKOWA !!! wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 lub lepszy), Windows XP/Vista/7 Budżetowa gra akcji/FPS. Terroryści przejmują kontrolę nad elektrownią w Czarnobylu i grożą zdetonowaniem bomby. Do akcji wkracza jeden człowiek – elitarny żołnierz. Czarnobyl: Terrorist Attack to strzelanka pierwszoosobowa, w której ratujemy świat przed groźnymi terrorystami. Produkcja została przygotowana przez polskie studio Silden. W nieodległej przyszłości silnie uzbrojona grupa terrorystów przejmuje kontrolę nad okolicą miasta Prypeć i grozi zdetonowaniem reaktorów elektrowni w Czarnobylu, co doprowadziłoby do uwolnienia radioaktywnej chmury, która przykryje sporą część północnej półkuli. Przywódca grupy przekazuje żądania – miliard euro w ciągu 24 godzin. Państwa Europy nie zamierzają płacić. Zamiast tego, do akcji zostaje wysłany przedstawiciel elitarnej jednostki. Zadaniem gracza jest zakradnięcie się do elektrowni i powstrzymanie bandytów. Bitwa z terrorystami na terenie Czarnobyla została przedstawiona w postaci jedenastu poziomów, podczas których zwiedzamy zarówno okolice jak i wnętrze elektrowni. Twórcy chwalą się realistycznym odwzorowaniem wszelkich lokacji i skomplikowanymi celami zadań. Podczas zabawy uczestniczymy w wielu spektakularnych scenach – unikamy ognia z helikoptera, korzystamy z lokalnej kolejki i jesteśmy świadkami bombardowania. Do walki z groźnymi przestępcami potrzeba odpowiedniego sprzętu. W grze pojawia się łącznie siedem potężnych broni, wśród których nie brakuje dobrze znanych modeli karabinów, czy pistoletów. Po przejściu gry otrzymujemy dostęp do realistycznego trybu trudności, gwarantującego nowe doznania.
Darkspore to RPG pozwalające graczom na tworzenie drużyn złożonych z potężnych kosmitów, którzy potem próbują ocalić wszechświat przed pradawnym złem, torując sobie drogę przez zabijanie tysięcy potworów. Grę stworzyło studio Maxis, znane z tytułów takich jak Sims, Sim City czy Spore. Fabuła Darkspore obraca się wokół dokonań starożytnej rasy znanej jako Crogenitorzy, która stworzyła cały żywy kod genetyczny, jaki można znaleźć we wszechświecie. Te pradawne istoty eksperymentowały także ze specjalną odmianą DNA, która miała niezwykłe możliwości rozwoju, ale jednocześnie była wyjątkowo niestabilna. Jeden z Crogenitorów połączył te eksperymentalne geny z własnymi (co dało mu niewyobrażalną potęgę), a następnie wykorzystał tę technologię do stworzenia armii potworów, która wyrżnęła większość pozostałych Crogenitorów. Ocalała garstka skryła się w komorach kriogenicznych wypuszczonych w odległe zakątki kosmosu. Tam czekali, aż zaprogramowana przez nich sztuczna inteligencja znajdzie rozwiązanie całego problemu. Akcja Darkspore zaczyna się, gdy komputery znalazły wreszcie rozwiązanie. Posprzątać cały ten bałagan ma zmodyfikowany genetycznie heros, w którego przychodzi się nam wcielić. Na szczęście nie jesteśmy sami. W trakcie gry zbierzemy drużynę złożoną z potężnych stworów, które pomogą nam w realizacji zadania. Gracze mają dostęp do pięciu typów istot podzielonych zależnie od możliwości ofensywnych. Są to: Biogenesis (ataki roślinne i organiczne), Plasmagenesis (zdolności ofensywne bazujące na ogniu i elektryczności), Necrogenesis (trucizny i wykorzystanie mocy śmierci), Cybergenesis (ataki robotyczne) oraz Quantumgenesis (moce bazujące na manipulowaniu strumieniem czasu i właściwościami fizycznymi przestrzeni). Postacie dzielą się dodatkowo na trzy klasy, specjalizujące się w różnego rodzaju taktykach walki. Sentinel to powolny wojownik dysponujący potężnymi ciosami, Ravager jest z kolei bardzo szybki, ale mało wytrzymały, więc musi trzymać wrogów na dystans. Trzecią klasą jest korzystający z szeregu przypominających czary mocy genetycznych Tempest. Na każdą misję zabieramy tylko trzy istoty. Naraz kontrolować możemy jedynie pojedynczego stwora, a zachowaniami pozostałych dwóch rządzi sztuczna inteligencja. W każdym momencie możemy jednak przeskoczyć z ciała jednego bohatera do drugiego i osobiście pokierować jego ruchami. Przygotowania przed misją przypominają gry karciane. Zmuszeni jesteśmy do ciągłego kalkulowania, które istoty warto zabrać ze sobą tym razem. Na szczęście nie decydujemy w ciemno. Zanim wylądujemy na planecie, mamy zawsze wgląd w to, z czym przyjdzie nam zmierzyć się na powierzchni. Twórcy zadbali też o to, by w grze znalazło się wielkie bogactwo przedmiotów, od drobiazgów dających tymczasowe bonusy do statystyk, aż po części ciała, które można wszczepić naszym podopiecznym. i.
Gothic 3 to kolejna, trzecia już, odsłona jednej z najlepszych gier cRPG. Historia przedstawiona w tej części stanowi kontynuację wydarzeń opowiedzianych w jej poprzedniczce. Po walce o przetrwanie w kolonii górniczej (Gothic I), po walce z orkami na terenie całej wyspy Khorinis (Gothic II), po odkryciu, że Khorinis kryje znacznie więcej, znacznie starszych od orków niebezpieczeństw (Gothic II: Noc Kruka), przyszła kolej na trzecią część Gothika, która oddaje nam do dyspozycji kawał stałego lądu. Świat przedstawiony w Gothiku III składa się z trzech wielkich krain: pustynnego Varrantu, skutego lodem Nordmaru oraz utrzymanej w europejskim, średniowiecznym klimacie Myrthany. Jest to obszar mniej więcej czterokrotnie większy od oferowanego nawet przez Noc Kruka. Walka z orkami, która rozpoczęła się na dobre w drugiej części gry, dobiegła końca – ludzie przegrali ją z kretesem. Wszystkie miasta Myrthany znalazły się pod kontrolą orkowych oddziałów, ludzie zostali zniewoleni albo przystali na haniebną pracę dla okupanta, natomiast król Rhobar z wierną mu garstką paladynów schronił się w stolicy – Vengardzie – pod osłoną bariery magicznej. Takiej samej, jaka stanowiła więzienie gracza w pierwszej części. Gracz – wraz z towarzyszącymi mu od zawsze w przygodach towarzyszami: Lee, Lesterem, Gornem, Miltenem i Diego – przybija do brzegu Myrthany, by z miejsca wdać się w walkę z orkami. Jego dalsze poczynania jednak nie są już w żaden sposób ograniczone. Może walczyć o wyzwolenie Myrthany u boku kryjących się po lasach rojalistów, może przystać do orków i pracując dla nich umacniać ich zwycięstwo, może również sprzymierzyć się z żyjącymi na pustyni assassynami. Podobnie jak w poprzednich odsłonach gry, gracz nie może samodzielnie wykreować postaci, lecz jej rozwój został znacząco rozbudowany. Znacznie ułatwiona została, względem poprzedniczki, walka mieczem, tracąc jednocześnie gros oferowanych wcześniej możliwości. Z drugiej strony gracz może się obecnie nauczyć walki dwoma mieczami. Poza ćwiczeniem się w walce wręcz gracz może rozwijać swoją postać w kierunku łucznictwa lub magii. Ta ostatnia prezentuje się w Gothiku 3 cokolwiek inaczej. Magia runiczna, którą dotychczas gracz się posługiwał, została unicestwiona przez nekromantę Xardasa i obecnie zaklęcia opierają się na wiedzy pradawnych, którą gracz jest w stanie sobie stopniowo przyswajać – choć sprowadza się to do korzystania ze standardowego zestawu czarów, od kuli ognistej poczynając, na ognistym deszczu kończąc. wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1.5 GB RAM, karta graficzna 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 4.6 GB HDD, Windows 2000/XP/7
Strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby osadzona w niedalekiej przyszłości. Homefront to przedstawiciel nieustająco popularnego gatunku First Person Shooterów. Gra opracowana przez firmę KAOS Studios, autorów dobrze przyjętego Frontlines: Fuel of War, utrzymana jest w konwencji nowoczesnego, filmowego doznania wojennego, które jest uzupełniane przez dopracowany tryb multiplayer. Fabuła Homefront, nakreślona przez amerykańskiego scenarzystę Johna Miliusa (twórcę skryptu do m.in. Czasu Apokalipsy), została osadzona w 2027 roku i opowiada wydarzenia dziejące się dziesięć lat po ekonomicznej zapaści Stanów Zjednoczonych. W produkcji wcielamy się w członka amerykańskiego ruchu oporu walczącego z okupantem, którego rolę w grze pełni armia Korei Północnej. Podczas starć nieustannie towarzyszy nam trójka kompanów - Hooper, Connor oraz Rianna, którzy wspomagają nas w walkach z okupantem. Należy jednak zaznaczyć, że nie mamy żadnego wpływu na ich poczynania. Oprócz tego od czasu do czasu do walki przyłączają się grupy ruchu oporu, a nawet armii amerykańskiej. Homefront oferuje nam nie tylko dobrze nakreślony tryb rozgrywki dla pojedynczego gracza, ale również rozbudowany multiplayer z obsługą dedykowanych serwerów. Rozgrywka zaprezentowana w Homefront jest dość często przerywana animowanymi wstawkami, w których w pierwszej osobie obserwujemy wydarzenia rozgrywające się na ekranie. Podczas gry możemy korzystać z wielu rodzajów broni - od zwykłych karabinów M16, po przyszłościowe modele strzelb i snajperek. Nie zabrakło również możliwości polatania śmigłowcem czy wcielenia się w strzelca pokładowego pojazdu Humvee. Od czasu do czasu możemy też skorzystać ze zdalnie sterowanego pojazdu o nazwie Goliath, który świetnie radzi sobie zarówno z piechotą, jak i wszelkiego rodzaju pojazdami przeciwnika. Na uwagę zasługuje ciekawe przedstawienie okupowanej Ameryki – w grze nie brakuje brutalnych i kontrowersyjnych momentów, na przykład krwawych egzekucji czy pokazywania grobów masowej zagłady. wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7900 lub lepsza), 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
L-2 Sturmovik: Cliffs of Dover to kolejny przedstawiciel gatunku symulatorów lotniczych. Za powstanie i wydanie tytułu odpowiedzialni są ludzie z Maddox Games i Ubisoftu. Wspomniany duet współpracował już ze sobą wcześniej, ze znakomitym skutkiem w postaci bardzo dobrze przyjmowanych przez graczy serii IL-2 Sturmovik i Pacific Fighters. Tym razem na warsztat trafiła jedna z najbardziej znanych (jeśli nie najsłynniejsza) bitew powietrznych Drugiej Wojny Światowej – Bitwa o Anglię. Twórcy gry przygotowali dynamiczną kampanię dla pojedynczego gracza, a także możliwość potyczek online dla 128 osób. Ląd nad którym toczymy powietrzne starcia jest bardzo zróżnicowany: walczymy nad miastami (oczywiście z Londynem włącznie), wioskami, węzłami drogowymi, lotniskami, portami, stacjami radarowymi i obiektami przemysłowymi. Co więcej, wszystkie lokacje żyją, nie są tylko statycznymi obiektami. I tak, możemy ujrzeć pracujących i przemieszczających się ludzi, maszyny, przewalające się morskie fale i całe mnóstwo detali np. jeżdżące po Londynie piętrowe autobusy. Stworzony na potrzeby gry silnik 3D pozwala ukazać wszystkie szczegóły z niezwykła dokładnością. W każdym z samolotów można uszkodzić do 40 elementów, a sam sposób obrazowania zniszczeń również udoskonalono: teraz uszkodzenia pojawiają się dokładnie w tym miejscu gdzie trafiły pociski. Gracze mogą usiąść za sterami wielu historycznych maszyn, zarówno myśliwców jak i bombowców. Do wyboru mamy między innymi angielskie Hurricane i Spitfire oraz niemieckie Messerschmitt i Junkers (by wymienić tylko te najbardziej znane). W starciach biorą udział także naziemne siły przeciwlotnicze. Bardzo ciekawie rozwiązano również kwestię współpracy i tworzenia eskadr bojowych. Każdy z występujących w grze pilotów ma własny charakter, styl walki i ulubione taktyki. Znając je, gracz może modyfikować skład oddziału, dobierając lotników i ich umiejętności do konkretnych zadań i wyzwań jakie stawia dana misja. Na wynik potyczki, oprócz zdolności konkretnych asów lotnictwa, wpływają takie elementy jak znakomicie odwzorowana i zmieniająca się w trakcie walki pogoda, oraz efekty fizyki. Musimy liczyć się z tym, że lecąc zbyt blisko tyłu maszyny wroga narazimy się na turbulencję, trzeba też wykorzystywać chmury do ukrywania swych poczynań oraz uważać na oślepiające rozbłyski słońca. Istotnym elementem jest również umiejętność współpracy ze oddziałami naziemnymi: dowództwem, artylerią przeciwlotniczą wspomagającą nasze poczynania oraz obsługą radaru namierzającego cele. Autorzy IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover zadbali również o początkujących adeptów sztuki latania. Tryb Novice pozwala cieszyć się grą nie tylko starym wyjadaczom i asom przestworzy.Intel Core i5 2.66 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB (GeForce 250 lub lepsza), 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności