GOTHIC 3 PL + ZMIERZCH BOGóW + UPDATE PL.part2.rar
-
!!!GANGSTERS.PL!!! -
►►►►GRY 2013◄◄◄◄ -
♥ Epoka Lodowcowa 3 (2009) -
♥ Gnomeo i Julia (2011) -
♥ Jak wytresować smoka (2010) -
♥ Kung Fu Panda 2 (2011) -
♦9 KOMPANIA PL -
♦AGGRESSION PL -
♦GOTHIC 1 PL -
♦GOTHIC 2 PL -
♦GOTHIC 3 PL -
♦GOTHIC 4 PL -
♦GRAY MATTER PL -
♦GREED CORP -
♦GT LEGENDS PL -
♦GTA 4 CARS PACK -
♦GTA 4 EFLC -
♦GTA 4 PL -
♦GTA SA PL -
♦GUITAR HERO WORLD TOUR -
♦HALF LIFE PL KOLEKCJA -
♦HALO 2 -
♦HANK HANEY WORLD GOLF 2011 -
♦HARRY POTTER I INSYGNIA ŚMIERCI 1 -
♦HARRY POTTER I INSYGNIA ŚMIERCI 2 -
♦HARRY POTTER I KSIĄŻĘ PÓŁKRWI PL -
AIR CONFLICTS VIETNAM [ 2013 ] -
Avatars -
DARK [ 2013 ] -
DEVIL MAY CRY PL [ 2013 ] -
DungeonLand [ 2013 ] -
Filmy - 1 Moje RMVB -
FOOTBALL MANAGER 2014 PL [ 2013 ] -
Format Factory 2.30 PL -
Galeria -
gry -
GRY NOKIA 5800 -
LOST PLANET 3 PL [ 2013 ] -
METRO LAST LIGHT PL [ 2013 ] -
OF ORCS AND MEN PL [ 2012 ] -
PC -
RESIDENT EVIL 6 PL [ 2013 ] -
Retrovirus [ 2013 ] -
różne -
SAINTS ROW 4 PL + DLC [ 2013 ] -
SHADOW WARRIOR [ 2013 ] -
Symbian -
śmieszne(1) -
THE WALKING DEAD SURVIVAL INSTINCT -
Wszystkie inne gry!
Pentium 4 3 GHz, 1.5 GB RAM, karta graficzna 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 4.6 GB HDD, Windows 2000/XP/7
Po walce o przetrwanie w kolonii górniczej (Gothic I), po walce z orkami na terenie całej wyspy Khorinis (Gothic II), po odkryciu, że Khorinis kryje znacznie więcej, znacznie starszych od orków niebezpieczeństw (Gothic II: Noc Kruka), przyszła kolej na trzecią część Gothika, która oddaje nam do dyspozycji kawał stałego lądu. Świat przedstawiony w Gothiku III składa się z trzech wielkich krain: pustynnego Varrantu, skutego lodem Nordmaru oraz utrzymanej w europejskim, średniowiecznym klimacie Myrthany. Jest to obszar mniej więcej czterokrotnie większy od oferowanego nawet przez Noc Kruka.
Walka z orkami, która rozpoczęła się na dobre w drugiej części gry, dobiegła końca – ludzie przegrali ją z kretesem. Wszystkie miasta Myrthany znalazły się pod kontrolą orkowych oddziałów, ludzie zostali zniewoleni albo przystali na haniebną pracę dla okupanta, natomiast król Rhobar z wierną mu garstką paladynów schronił się w stolicy – Vengardzie – pod osłoną bariery magicznej. Takiej samej, jaka stanowiła więzienie gracza w pierwszej części. Gracz – wraz z towarzyszącymi mu od zawsze w przygodach towarzyszami: Lee, Lesterem, Gornem, Miltenem i Diego – przybija do brzegu Myrthany, by z miejsca wdać się w walkę z orkami. Jego dalsze poczynania jednak nie są już w żaden sposób ograniczone. Może walczyć o wyzwolenie Myrthany u boku kryjących się po lasach rojalistów, może przystać do orków i pracując dla nich umacniać ich zwycięstwo, może również sprzymierzyć się z żyjącymi na pustyni assassynami.
Podobnie jak w poprzednich odsłonach gry, gracz nie może samodzielnie wykreować postaci, lecz jej rozwój został znacząco rozbudowany. Znacznie ułatwiona została, względem poprzedniczki, walka mieczem, tracąc jednocześnie gros oferowanych wcześniej możliwości. Z drugiej strony gracz może się obecnie nauczyć walki dwoma mieczami. Poza ćwiczeniem się w walce wręcz gracz może rozwijać swoją postać w kierunku łucznictwa lub magii.