Syberia 2 PL.part1.rar
-
Adept -
Alesana -
Call of Duty Black Ops II [PC] -
Child of Light (2014) RELOADED -
Chiodos -
Comfort and Happiness -
Crysis 3 [PC] -
Dark Shadows Army of Evil [PC] -
Darksiders II [PC] -
Dawid Podsiadło -
Dead Island Game Of The Year Edition PL -
Doctor Who - The Adventure Games -
Doctor Who Children in Need special pl -
Doctor Who Dreamland pl -
doctor who odcinki specjalne 2009-2010 pl -
Doctor who SEZON 1 pl -
Doctor who SEZON 2 pl -
Doctor who SEZON 3 pl -
Doctor who SEZON 4 pl -
Doctor who SEZON 5 pl -
Doctor who SEZON 6 pl -
Doctor who SEZON 7 pl -
Doctor Who The Eternity Clock [PC] -
doctor who time crash special pl -
Doktor Who -
Ed Sheeran -
Electra Heart ALBUM -
Gra o Tron PC 2012 -
HIM -
Marina & The Diamonds -
Midnight Memories ALBUM -
Napisy -
Season 1 -
Season 2 -
Season 3 -
Selena Gomez-For You(2014) -
sezon 1 -
sezon 2 -
sezon 3 -
Sherlock Holmes Crimes and Punishments -CODEX -
Snow White's Poison Bite -
Sorry I'm Late ALBUM -
Sticks&Stones ALBUM -
Take Me Home ALBUM -
Teen Wolf -
Teen Wolf OST -
The Hobbit Soundtrack -
Up All Night ALBUM -
Utopia ALBUM -
Wersja z Napisami sezonu 5
Kontynuacja Syberii, tytułu, którego nie trzeba nikomu przedstawiać – zdecydowanie najlepszej gry przygodowej ostatnich lat, wybranej przez wszystkie serwisy zajmujące się grami „Najlepszą przygodówką roku 2002”.
Kontynuacja Syberii, tytułu, którego nie trzeba nikomu przedstawiać – zdecydowanie najlepszej gry przygodowej ostatnich lat, wybranej przez wszystkie serwisy zajmujące się grami „Najlepszą przygodówką roku 2002”. Scenariusz do gry, podobnie jak do jej poprzedniczki, napisał znany francuski pisarz i artysta Benoit Sokal, brał on też czynny udział w pracach developerskich. Fabuła drugiej Syberii jest kontynuacją wydarzeń opisanych w części pierwszej - sam Sokal przyznaje, iż pierwotnie powstała jedna opowieść, którą potem podzielono na dwie części: Syberia i Syberia II. Wszystko zaczyna się dokładnie w tym miejscu gdzie skończyła się akcja pierwszej Syberii, tj. w rosyjskim mieście Romansbourg. W tej części głównymi postaciami są Kate i Hans, w przygodach towarzyszy im też mechaniczny Oscar. Tym razem Kate decyduje się podążyć śladem Hansa powodowana wyłącznie swoim osobistym pragnieniem, pozostawiając za sobą sprawy rodzinne, pracę, itp. Staje się jego towarzyszką i pomaga mu odkryć zagadkę mamutów.
Największą zmianą w stosunku do części pierwszej, naturalnie poza fabułą, jest jakość grafiki oraz ożywienie gry i zwiększenie dynamiki rozgrywki. Dodanych zostało szereg nowych efektów graficznych, jak: dynamiczne cienie czy animowany śnieg, akcja rozgrywa się w całkowicie nowych lokacjach (głownie na otwartej przestrzeni), otoczenie nie jest tak puste jak poprzednio, spotkamy więcej ludzi i postaci pobocznych (w tym ponad 25 postaci ludzkich i 10 zwierzęcych), więcej jest też scen dramatycznych. Gra wyjaśnia również szereg niewyjaśnionych wątków z części pierwszej. Fabuła rozgrywa się w czterech lokacjach. Pierwszą jest miasto Romansbourg, następnie akcja prowadzi bohaterów do lokacji zwanej Great North Passage, trzecią jest wioska Youkol, a czwarta to sama, pokryta lodem Syberia.
Początkująca wampirzyca, Zoey Redbird, trafia do szkoły Domu Nocy. To tu będzie musiała przejść nieodzowną Przemianę, by zdobyć kwalifikacje dorosłego wampira. Pomimo początkowych trudności, przyzwyczaja się do nadprzyrodzonych zdolności, jakimi obdarzyła ją Nyx, Bogini Wampirów, i coraz lepiej wchodzi w rolę nowej przywódczyni Cór Ciemności. I co najważniejsze – zaczyna czuć się w Domu Nocy, jak w swym własnym. Ma swego chłopaka, a nawet… dwóch. Ale oto zdarza się coś niewyobrażalnego. Pewnego dnia w zewnętrznym świecie ludzi ginie kilkoro nastolatków, a wszystkie ślady prowadzą do Domu Nocy. Zoey zaczyna zdawać sobie sprawę, że nadprzyrodzone siły, które wyróżniają ją spośród innych, mogą też obrócić się przeciwko jej najbliższym. Dziewczyna zwraca się o pomoc do swych nowych przyjaciół, a wtedy śmierć zakrada się również do Domu Nocy. Zoey musi pogodzić się ze zdradą, która łamie jej serce i podkopuje fundamenty jej nowo zbudowanego świata.