Painkiller.Resurrection.PL-PROPHET.part2.rar
-
Agony PL -
Beat Cop PL -
Bombshell Digital Deluxe Edition -
Broforce -
Carmageddon Reincarnation EN -
Crash Bandicoot -
Euro Truck Simulator 2 PL -
Football Manager 2015 PL -
Gothic 3 Rozszerzona Złota Edycja PL -
GTA 3 PL -
GTA The Trilogy The Definitive Edition PL -
Heroes of Might and Magic -
Heroes of Might and Magic II Gold Edition -
Heroes of Might and Magic IV Complete -
Heroes of Might and Magic V Bundle -
Koniec Wolverine -
LEGO Bionicle Heroes PL -
Mafia -
Majesty 2 Collection EN -
Majesty Anthology PL -
OlliOlli -
OlliOlli2 - Welcome to Olliwood -
Painkiller Overdose -
Pepsi Max Extreme Sports EN -
Postal 2 v2.1.0.10. Complete -
Red Faction Guerrilla PL -
Richard Burns Rally PL -
Risen 2 - Dark Waters Gold Edition PL -
S.T.A.L.K.E.R. Trilogy PL -
SWAT 4 Gold Edition -
Talisman Digital Edition PL -
The Elder Scrolls Arena -
The Elder Scrolls Daggerfall -
The Elder Scrolls III Morrowind GOTY Edition -
The Escapists PL -
The Golf Club Collector's Edition EN -
The Original Strife Veteran Edition -
Titan Quest Anniversary Edition PL -
Tony Hawk's Pro Skater -
Turok 2 - Seeds of Evil Remastered -
Vikings - Wolves of Midgard PL -
Wielka Encyklopedia Gier 2004 -
Wielka Encyklopedia Gier 2005 -
Wielka Encyklopedia Gier 2007 -
Wielka Encyklopedia Gier 2008 -
Worms.2-GOG -
Worms.Forts.Under.Siege.v2.0.0.9-GOG -
Worms.United.v2.0.0.20-GOG -
Ziggurat PL -
Zombie Night Terror PL
Painkiller: Resurrection to trzecia odsłona popularnego cyklu strzelanin, zapoczątkowanych hitowym dziełem polskiego studia deweloperskiego People Can Fly, zarządzanego przez Adriana Chmielarza. Przygotowała ją austriacka grupa Homegrown Games, na zlecenie firmy JoWood będącej właścicielem praw do marki.
W Painkiller: Resurrection wcielamy się rolę Dzikiego Billa Shermana, zabójcy działającego na zlecenie CIA i wysoko postawionych urzędników państwowych. Właśnie ci ostatni zlecają Dzikiemu Billowi intratne zadanie, które bardzo szybko komplikuje się i wymyka spod kontroli bohatera. Mogłoby się wydawać, że banalna likwidacja politycznego rywala zleceniodawców Billa będzie przysłowiową kaszką z mleczkiem. I tak też było – przynajmniej do momentu, kiedy w pobliże służbowego pojazdu, należącego do celu Shermana, nie podjechał szkolny autobus wypełniony gromadką dzieciaków. Bomba podłączona do stacyjki wybuchła z chwilą przekręcenia kluczyka. W efekcie śmierć poniosły nie tylko dzieci i polityk, ale również Dziki Bill, który starał się powstrzymać całe zdarzenie. Śmierć protagonisty jest początkiem właściwej gry.
W Painkiller: Resurrection podtrzymana została zatem tradycja wcielania się w nieumarłych bohaterów, przed którymi stawiane jest zadanie rozprawienia się z przeważającymi siłami piekielnej armii. Tak było w jedynce, w której pomagaliśmy ukończyć ową misję Danielowi Garnerowi, a także w Overdose, gdzie mieliśmy okazję poznać zarówno wydarzenia sprzed jedynki, jak i te, mające miejsce po historii opowiedzianej w dziele People Can Fly. W Resurrection akcję również osadzono w Czyśćcu, lecz tym razem wydarzenia mające w nim miejsce nabiorą zupełnie nowego znaczenia. Dziki Bill wyląduje bowiem w samym środku konfliktu pomiędzy siłami Nieba i Piekła. Gracz wykonuje misje dla obu frakcji, lecz finał historii nosi znamiona typowe dla Painkillera. Jego osiągnięcie wymaga rozprawienia się z ogromną liczbą przeciwników. Dokonujemy tego przy wykorzystaniu wielu rodzajów broni, w tym kultowego Painkillera.
Jedną z najistotniejszych zmian zastosowanych w Painkiller: Resurrection jest z pewnością wprowadzenie trybu kooperacji. W jego ramach gracze (maksymalnie dwóch) może ukończyć zarówno główną kampanię, jak i kilka dodatkowych poziomów, które zostaną opracowane z myślą o tejże opcji rozgrywki. Produkcja oferuje także standardowy multiplayer, stanowiący jeden z głównych atutów cyklu Painkiller.
Painkiller: Resurrection powstał w oparciu o mocno zmodyfikowany silnik graficzny znany z jedynki. Wprowadzenie kilku nowości – w tym efektów takich, jak motion blur czy też dynamiczne oświetlenie – spowodowało, że produkcja straszy wyglądem jedynie w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Za projekty wszelkich elementów oprawy graficznej odpowiada austriacki artysta Peter Siedl.