Disciples 2 Bunt Elfów PL CD2.iso
-
Agony PL -
Beat Cop PL -
Bombshell Digital Deluxe Edition -
Broforce -
Carmageddon Reincarnation EN -
Crash Bandicoot -
Euro Truck Simulator 2 PL -
Football Manager 2015 PL -
Gothic 3 Rozszerzona Złota Edycja PL -
GTA 3 PL -
GTA The Trilogy The Definitive Edition PL -
Heroes of Might and Magic -
Heroes of Might and Magic II Gold Edition -
Heroes of Might and Magic IV Complete -
Heroes of Might and Magic V Bundle -
Koniec Wolverine -
LEGO Bionicle Heroes PL -
Mafia -
Majesty 2 Collection EN -
Majesty Anthology PL -
OlliOlli -
OlliOlli2 - Welcome to Olliwood -
Painkiller Overdose -
Pepsi Max Extreme Sports EN -
Postal 2 v2.1.0.10. Complete -
Red Faction Guerrilla PL -
Richard Burns Rally PL -
Risen 2 - Dark Waters Gold Edition PL -
S.T.A.L.K.E.R. Trilogy PL -
SWAT 4 Gold Edition -
Talisman Digital Edition PL -
The Elder Scrolls Arena -
The Elder Scrolls Daggerfall -
The Elder Scrolls III Morrowind GOTY Edition -
The Escapists PL -
The Golf Club Collector's Edition EN -
The Original Strife Veteran Edition -
Titan Quest Anniversary Edition PL -
Tony Hawk's Pro Skater -
Turok 2 - Seeds of Evil Remastered -
Vikings - Wolves of Midgard PL -
Wielka Encyklopedia Gier 2004 -
Wielka Encyklopedia Gier 2005 -
Wielka Encyklopedia Gier 2007 -
Wielka Encyklopedia Gier 2008 -
Worms.2-GOG -
Worms.Forts.Under.Siege.v2.0.0.9-GOG -
Worms.United.v2.0.0.20-GOG -
Ziggurat PL -
Zombie Night Terror PL
The Rise of the Elves to trzecie, oficjalne rozszerzenie do popularnej na całym świecie strategii turowej o nazwie Disciples II: Dark Prophecy, wprowadzające do oryginału kilka ciekawych nowości. Główną innowacją omawianego add-onu jest możliwość wybrania rasy Elfów. Te legendarne stworzenia postanawiają podjąć działania mające na celu odzyskanie kontroli nad lasami, czyli nad swoim naturalnym środowiskiem. Na ich drodze stają jednak - znane z poprzednich części gry czy dodatków - nacje: Imperium, Górskie Klany, Przeklęte Legiony oraz Hordy Nieumarłych. Konfrontacja jest nieunikniona...
Ród Elfów dzieli się tutaj na dwie, niezbyt przepadające za sobą, frakcje: Szlachetne Elfy oraz Dzikie Elfy. Pierwsza z nich preferuje pokojowe rozwiązywanie wszelkich konfliktów poprzez umiejętną politykę i negocjacje, zaś osobnicy należący do drugiej strony wolą zniżyć się do poziomu bandytów czy rabusiów, tylko po to, by raz na zawsze oczyścić lasy z obcych oddziałów, zamiast prowadzić niekończące się i bardzo często płowe rozmowy.