Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

StuntMANIA Reloaded v1.0.1 - Portable.rar

TylkoPortable / Gry Portable / StuntMANIA Reloaded v1.0.1 - Portable.rar
Download: StuntMANIA Reloaded v1.0.1 - Portable.rar

125,18 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek
StuntMANIA! Reloaded to szalona gra wyścigowa. Gracz może tu wybierać przeróżne lokacje oraz modele samochodów. Głównym elementem zabawy są wszelkiego rodzaju rampy i skocznie, na których można wykonywać skomplikowane ewolucje.Standardowo w StuntMANIA! Reloaded dostępnych jest pięć, zupełnie różnych trybów gry: czasem zadaniem gracza jest zdobycie jak największej ilości punktów, czasem - wykonanie zadania czy konkretnego tricku w jak najkrótszym czasie. Nowością w grze jest opcja wchodzenia w efektowne poślizgi (drifty).

Wymagania:
System: Windows XP / Windows Vista / Windows 7
Procesor: 1.0 GHz
Miejsce na dysku: 256 MB
Grafika: 64 MB VRAM
Dźwięk: DirectX

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Przed uruchomieniem gry uruchom wpis rejestru. Niemieckie studio X1 Software specjalizuje się głównie w produkcji dodatków do gier tematycznie nawiązujących do okresu II wojny światowej (np. Silent Hunter III: Seawolves, Pacific Fighters: Banzai! czy U-Boat: Battle in the Mediterranean). Iron Front - Liberation 1944 to jednak pełnowymiarowa produkcja, łącząca elementy strategii taktycznej i strzelaniny z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPS). Akcja gry osadzona została latem roku 1944, a więc w okresie, gdy zgodnie z historycznymi faktami Armia Czerwona prowadziła ofensywę na terenie Polski. Niemieckie wojska próbują spowolnić marsz sowietów na zachód. Dochodzi do wielu krwawych starć z użyciem broni pancernej oraz lotnictwa. W dwóch kampaniach trybu solowego gracze mają okazję wcielić się zarówno w żołnierzy Wehrmachtu jak i Czerwonogwardzistów. Na polach bitew mogą przejąć rolę dowódców czołgów, w tym słynnych Panzerkampfwagen VI i JS-2, a także usiąść na fotelu pilota w myśliwcach pokroju Focke Wulf 190 lub bombowcach jak Petlakow PE-2. Zarówno pojazdy jak i broń oraz umundurowanie w grze odwzorowane zostały z dużą dbałością o szczegóły. Rozgrywka w Iron Front - Liberation 1944 łączy elementy pierwszoosobowej strzelaniny i strategii taktycznej. Poza trybem kampanii solowych twórcy gry zadbali także o funkcjonalny multiplayer z opcjami starć w kooperacji i rywalizacji. Oprawa graficzna Iron Front - Liberation 1944 bazuje na możliwościach silnika graficznego Real Virtuality 3, znanego chociażby z ARMA II Operation Arrowhead. Do atutów gry zaliczyć można edytor scenariuszy, umożliwiający graczom tworzenie własnych misji i dzielenie się nimi za pośrednictwem sieci Internet.
obrazek Soldiers: Heroes of World War II to gra strategiczna, stworzona przez ukraiński zespół Best Way, w której naszym zadaniem jest dowodzenie oddziałem świetnie wyszkolonych żołnierzy, wykonujących rozmaite działania, przeważnie na tyłach wroga, w czasie II Wojny Światowej. Akcja ma miejsce na terytorium Europy, a do przejścia czeka ponad 25 misji bojowych inspirowanych heroicznymi wyczynami żołnierzy w czasów IIWŚ, wchodzących w skład sił Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Rosji i Niemiec. Dużym plusem programu jest dobra, trójwymiarowa grafika z realistycznie zrealizowanymi elementami środowiska, które w trakcie misji, można częściowo, lub całkowicie zniszczyć. Poza tym, Soldiers: Heroes of World War II oferuje: Akcję widzianą z perspektywy trzeciej osoby, która dzięki solidnej realizacji, pozwala poczuć się, jak podczas oglądania filmu wojennego. Ponad sto pojazdów i dwadzieścia pięć broni, nawiązujących do epoki. Bezpośrednią kontrolę nad wyborem celu. W grze, dzięki skutecznemu trafieniu można wyeliminować czołg, niszcząc jego gąsienice, lub zabijać żołnierzy wroga, szybkim strzałem w głowę. Dopracowany silnik fizyczny, z realistyczną trajektorią lotu wystrzeliwanych pocisków. Zaawansowaną inteligencję komputerowego przeciwnika: wróg atakuje w formacjach, wycofuje się w sytuacjach zagrożenia, szuka naturalnych barier ochronnych i kryjówek, próbuje zorganizować zasadzkę, itp. Ponad sto różnych animacji żołnierzy, zwiększających realizm rozgrywki.
obrazek Sacred 2: Fallen Angel to kontynuacja udanego cRPG z 2004 roku. Za produkcją tego tytułu stoi niemieckie studio Ascaron Interactive, mające na swym koncie m.in. strategiczną serię Port Royale. Akcja gry dzieje się 2000 lat przed wydarzeniami opisanymi w Sacred. Miejscami zmagań z różnorakimi monstrami tradycyjnie są krainy fantasy. Tym razem do wyboru oddano nam sześciu odmiennych wojowników (Strażnika Świątyni, Inkwizytora itd.). Każdy z nich dysponuje odpowiednim wachlarzem ruchów i specjalnych zaklęć, dzięki którym udowadnia NPC-om, że jest nieoceniony jako pogromca potworów. Główną zmianą w stosunku do poprzedniej części cRPG, jest wprowadzenie pełnego 3D. Trójwymiarowe środowisko wyparło obraz przedstawiany nam w rzucie izometrycznym. Pozostałe elementy omawianego dzieła uległy zaś niewielkim modyfikacjom. Kampania dla pojedynczego gracza pozwala nam na włączenie się w konflikt dobra ze złem. Co ciekawe, możemy stanąć po dowolnej stronie barykady i swoimi działaniami przyczynić się do zwycięstwa wybranej frakcji. Jeśli chodzi o gameplay, to nadal podróżujemy po rozległych lokacjach, odwiedzając tętniące życiem miasta i wioski. Mieszkające w nich osoby zlecają nam misje główne, a także multum zadań pobocznych. Jeśli chcemy, możemy wynająć któregoś z napotkanych śmiałków, by towarzyszył nam w szczególnie niebezpiecznych wyprawach. Pomiędzy baśniowymi krainami przemieszczamy się na grzbiecie gryfa lub smoka. Walka z oponentami w dalszym ciągu polega na machaniu mieczami, toporami i innym białym orężem, przy jednoczesnym wspomaganiu się magią. Tak, jak w pierwszym Sacred, tak i tutaj istnieje opcja łączenia zaklęć w sekwencje. Poziom trudności gry został odczuwalnie zwiększony.
obrazek Ogniem i Mieczem: Dzikie Pola jest bardziej rozbudowaną wersją Mount & Blade: Ogniem i Mieczem. Oprócz zawartości znanej z tego tytułu, wprowadzono również szereg usprawnień do rozgrywki, a przede wszystkim dodano tryb wieloosobowy. Produkt jest bardzo dobrą propozycją przede wszystkim dla osób, które nie miały wcześniej do czynienia z podstawową edycją. Tym razem dostaliśmy bowiem to samo, a jeszcze wzbogacone o nowe możliwości. Akcja gry rozgrywa się w XVII wieku, a przedstawiane w niej sceny i zadania wyraźnie są inspirowane powieściami Henryka Sienkiewicza oraz adaptacjami filmowymi tych dzieł. Rozgrywka stanowi połączenie elementów gier akcji, RPG oraz strategii. Najpierw działamy w trybie mapy, gdzie kontrolujemy całą naszą armię, by po napotkaniu zagrożenia wkroczyć do trybu akcji. W tym przypadku kontrolujemy określoną postać z widoku pierwszej lub trzeciej osoby, a zabawa zaczyna przypominać rasową grę akcji. W stosunku do Mount & Blade: Ogniem i Mieczem, w pewnym stopniu poprawiono Sztuczną Inteligencję sterowanych przez komputer żołnierzy. Rzadziej zdarza się, by udawali się w nie te miejsca gdzie trzeba lub zacinali się na chwilę w jednym miejscu. Oprócz kilku innych mniej istotnych usprawnień, naturalnie wprowadzono także szereg różnego rodzaju nieznanych wcześniej zadań. Dzięki temu gra starcza na dłużej i zapewnia dodatkowe godziny zabawy. Największą nowością w stosunku do pierwowzoru jest jednak tryb wieloosobowy, którego wyraźnie brakowało w oryginale. Tym razem rozgrywka nie kończy się nawet po ukończeniu kampanii dla jednego gracza, gdyż żywotność została przedłużona właśnie dzięki możliwości przeprowadzania potyczek ze znajomymi. Różnego rodzaju opcje zabawy sprawiają, że gra w tym trybie oferuje coś więcej niż najprostsze bitwy, które musimy jedynie wygrać. Z kolei oprawa wizualna nadal prezentuje się średnio, ale została nieco poprawiona względem pierwowzoru.
obrazek The Settlers 7: Droga do Królestwa to strategia czasu rzeczywistego koncentrująca się na warstwie ekonomicznej. Naszym zadaniem jest odpowiednie pokierowanie podległymi osadnikami, tak by nasze królestwo stało się krainą mlekiem i miodem płynącą. Tytuł stanowi powrót do korzeni serii, choć jednocześnie zadbano, by gra była atrakcyjna nie tylko dla weteranów cyklu. The Settlers 7 oferuje dużą swobodę w wyborze ścieżki rozwoju naszego imperium. Możemy położyć nacisk na stronę militarną, handlową lub też na nowe technologie. Jednak sukcesy w tych dziedzinach są jedynie rezultatem zdrowej gospodarki. Dopiero dzięki mądremu zarządzaniu włościami oraz podwładnymi uzyskamy środki potrzebne do pokonania konkurencji. Walka jest kompletnie automatyczna i nie umożliwia ręcznego sterowania przebiegiem bitew. Sukces lub porażka podbojów jest więc głównie rezultatem tego, na jak dobre oddziały było nas stać. W grze o wygranej decydują punkty zwycięstwa. Wymagania, jakie musimy spełnić, by je zdobyć, są różnorodne (np. wymyślenie odpowiednio zaawansowanej technologii). By wygrać, musimy uzyskać odpowiednią liczbę punktów i utrzymać je przez określony czas. Mechanizmy rozgrywki charakteryzuje spory stopnień skomplikowania. W bezproblemowym zapanowaniu nad przebiegiem gry pomaga przemyślany interfejs i system budowli oraz obejść. Wszystko jest na miejscu i pod ręką. Gra na każdym kroku tłumaczy, jak co działa i podpowiada, co należy zrobić, by odnieść sukces. W The Settlers 7: Droga do Królestwa zawarty został ponadto rozbudowany tryb rozgrywki wieloosobowej, uwzględniający zarówno rywalizację pomiędzy graczami, jak i kooperację. Produkcja Blue Byte zapewnia graczom dostęp do edytora zamku, map oraz dodatków (w tym np. nowych przeciwników SI). Oprócz tego wprowadzono wsparcie dla serwisu Facebook, czatów, system pomocy online, czy chociażby panel przyjaciół. Warto dodać, że gra wymaga stałego połączenia z Internetem. Zmagania zostały przedstawione za pomocą ładnej oprawy graficznej, za którą odpowiada zmodyfikowana wersja silnika Trinigy. Zastosowanie znalazła tu także zaawansowana sztuczna inteligencja – zarówno poddanych, jak i przeciwników.
obrazek Jade Empire to zdobywca licznych tytułów i wyróżnień w kategorii „cRPG roku” oraz jeden z najlepszych RPGów na konsolę Microsoftu. Gra, która urzekła tysiące graczy na całym świecie, po roku wyłączności na Xboxie została przeniesiona na PCty, aby komputerowi gracze również mieli szansę zapoznać się z tym tytułem. Jade Empire została osadzona w antycznym świecie opartym na chińskich mitach i legendach, gdzie obecność magii i mitologicznych stworzeń jest na porządku dziennym. Gracz wciela się w jedną z sześciu dostępnych postaci, a każda z nich różni się głosem, wyglądem, umiejętnościami, szybkością, siłą i stylem walki. Przygodę rozpoczyna się jako uczeń sztuk walki sławnej szkoły „Master Li”, który pod nadzorem swojego mistrza musi dokonać wyboru własnego stylu walki i rozwinąć go do perfekcji, by stać się prawdziwą legendą. Innowacyjny system walki w Jade Empire pozwala na zadawanie ciosów w czasie rzeczywistym, co jest niewątpliwym novum w grach BioWare. Każdy styl posiada szybkie ataki, potężne uderzenia i blok. Dzięki łączeniu poszczególnych ciosów w złożone sekwencje, walka przypomina istny taniec śmierci. Gracz podczas potyczek z licznymi potworami i przeciwnikami może wspomagać się bronią białą, systemem czarów opartym na energii Chi oraz trybem Focus, który spowalnia akcję niczym „Bullet-time” z Max Payne’a. Równie efektowna pozostaje transformacja naszego bohatera w odpowiadającą jego charakterowi wielką bestię. Jade Empire czerpie wiele elementów z wcześniejszej gry BioWare – Star Wars: KOTOR. Gra jest oparta na wyborze między ścieżką dobra a drogą zła. Każda interakcja z otoczeniem, rozmowa z NPCem i walka, uruchamia określone mechanizmy, które wpływają na dalszy przebieg fabuły. Niezmieniony pozostał również dialog z napotkanymi postaciami, polegający na wyborze jednej z kilku dostępnych odpowiedzi. Całość dopełniają dziesiątki godzin profesjonalnie nagranych rozmów. Grafika Jade Empire prezentuje wysoki poziom. Otoczenie posiada liczne detale, a zaawansowany system światła i cieni potrafi szokować swoją widowiskowością. Poszczególne lokalizacje posiadają własną atmosferę, o czym można się przekonać wędrując przez postrzępione góry i ponure groty, a następnie przechadzając się po kwiecistych ogrodach „Imperial City”. Modele postaci charakteryzują się wysoką jakością tekstur i detali oraz efektem własnej poświaty. Gra, mimo wielkiego przepychu i nie przerwanej akcji, działa płynnie, czego zasługą jest odpowiednio zmodyfikowany i ulepszony silnik Star Wars: KOTOR.
obrazek Total War: SHOGUN 2 to epicka strategia autorstwa zespołu Creative Assembly. Gra kontynuuje tradycję cyklu oferując połączenie turowej warstwy strategicznej z taktycznymi bitwami rozgrywanymi w czasie rzeczywistym. Akcja gry osadzona jest w szesnastowiecznej Japonii, w czasach, gdy kraj podzielił się na wiele zwaśnionych frakcji. Wcielamy się w jednego z dziesięciu Daimyo - przywódcę klanu, który rości sobie pretensje do władania całym krajem jako nowy szogun. Do osiągnięcia tego celu tradycyjnie potrzebne będzie odpowiednie pokierowanie aspektami ekonomicznymi podległych nam terytoriów, wykorzystanie dyplomacji oraz przede wszystkim wojna. Wraz z postępami w grze rozwijać się będą statystyki nie tylko poszczególnych oddziałów naszej armii, ale także generałów. Co ważne, dla każdego aspektu gry przygotowano rozbudowane tutoriale, dzięki którym nawet nowicjusze szybko nauczą się podstaw rozgrywki. Weteranów serii ucieszy napisany od nowa system sztucznej inteligencji, który został oparty na zasadach zawartych w Sztuce Wojny autorstwa Sun Tzu. Rozgrywane w czasie rzeczywistym bitwy są jeszcze bardziej realistyczne niż w poprzednich grach z cyklu. Na jednej mapie może znaleźć się nawet 56 tysięcy jednostek. Znacznie większą rolę odgrywa teraz pogoda, która potrafi istotnie wpłynąć na teren. Oblężenia są wieloetapowe i oferują m.in. możliwość podpalania budynków w celu wykurzenia ukrytych w nich wrogich oddziałów. Zmiany zaszły też w potyczkach morskich. Wprowadzono m.in. walki przy liniach brzegowych, dzięki czemu wyspy potrafią ukryć nas przed wzrokiem wroga, a mielizny oraz rafy wykorzystamy do zastawiania pułapek na nieprzyjacielską flotę. Główną kampanię można rozegrać samotnie lub z przyjacielem. W tym drugim wypadku gracze otrzymają możliwość konkurowania ze sobą lub połączenia sił przeciwko komputerowi. Rozbudowano też tryb multiplayer. Zanim rozpoczniemy zabawę, musimy stworzyć własne wirtualne alter ego w postaci generała. Jest on czymś więcej niż jedynie naszym awatarem i wraz z postępami w grze zdobywać będzie punkty doświadczenia, które wydamy następnie na rozwój jego drzewka umiejętności. Centrum rozgrywek wieloosobowych ma postać podzielonej na szereg terytoriów mapy strategicznej. Triumf w konkretnej jej sekcji daje dostęp do określonych zdolności specjalnych oraz nowych oddziałów. W sieciowych potyczkach na raz może brać udział do 8 graczy. Ich osiągnięcia znajdują odzwierciedlenie w odpowiednim rankingu.
obrazek Frontlines: Fuel of War jest wojenną grą akcji/FPS stworzoną przez zespół KAOS Studios, składający się głównie z byłych pracowników Trauma Studios, któremu zawdzięczamy znakomitą modyfikację gry Batllefield 1942 pt. Desert Combat. W żadnym stopniu nie dziwi więc, że nowa produkcja tych panów do pewnego stopnia stylem rozgrywki przypomina właśnie pierwszą grę z serii Batllefield. Walczymy na rozbudowanych polach bitew, wykorzystując we własnych celach zdobyte pojazdy. Duży nacisk położony jest na tryb multiplayer, choć gra pozwala również na rozgrywkę w trybie single-player. Autorzy ze studia Kaos postanowili umieścić akcję gry w roku 2024. W oparciu o pesymistyczne przewidywania niektórych futurologów przedstawiono nam wizję nowego konfliktu, który podzieli świat. Wojny o paliwo. W dobie kryzysu energetycznego, ten kto będzie miał dostęp do ropy, ten będzie miał władzę. W grze prześledzimy losy amerykańskiej jednostki specjalnej o nazwie Bezdomne Psy. Jej głównym celem jest powstrzymanie Rosjan dążących do podboju świata. Podczas kampanii będziemy towarzyszyć grupie od momentu rozpoczęcia wojny, aż po zdobycie rosyjskiej stolicy - Moskwy. W grze korzystać możemy z wielu nowoczesnych, futurystycznych rozwiązań technicznych (przede wszystkim zdalnie sterowanych pojazdów pokroju mobilnego karabinu maszynowego, miniaturowego śmigłowca szturmowego, sondy bojowej lub jeżdżącej miny przeciwpancernej) oraz wszelkiego rodzaju pojazdów, zaczynając od opancerzonych wozów bojowych, poprzez czołgi, na śmigłowcach szturmowych kończąc. Gracz może również skorzystać z wielu typów broni, w tym między innymi karabinów szturmowych, snajperskich, pistoletów, strzelb oraz wyrzutni rakiet czy stacjonarnych ciężkich karabinów maszynowych. Ważnym elementem rozgrywki jest dynamiczna linia frontu, która przemieszcza się wraz z naszymi postępami (bądź porażkami) w grze. Misje zostały tak skonstruowane, żeby zmuszać graczy do działania w kooperacji ze swoimi wirtualnymi kompanami
obrazek Codename: Panzers – Cold War to trzecia odsłona udanej serii wojennych gier strategicznych czasu rzeczywistego, autorstwa węgierskiego studia developerskiego InnoGlow (dawniej Stormregion). W odróżnieniu od poprzedniej części, która de facto skupiała się na merytorycznym uzupełnieniu tematyki pierwowzoru i wprowadzała raczej kosmetyczne zmiany, trójka niesie ze sobą nową jakość dla całego cyklu – oferuje bowiem oprawę audiowizualną nowej generacji oraz daje możliwość prześledzenia bardziej współczesnych wydarzeń, związanych pośrednio z okresem tytułowej zimnej wojny. Lata pięćdziesiąte ubiegłego stulecia z pewnością należy zaliczyć do grona najgorętszych okresów historycznych. Mimo braku konfliktów na dużą skalę, każdego dnia ważyły się losy ludzkości, zaś za kurtyną oficjalnych spotkań dyplomatycznych dwa najpotężniejsze mocarstwa prowadziły cichą rozgrywkę o wpływy i dominację. W przeciwieństwie do dwóch poprzednich odsłon serii Codename: Panzers, które wiernie odwzorowywały wydarzenia znane z kart historii, Cold War oferuje możliwość sprawdzenia alternatywnej wersji rzeczywistości. Zabawa rozpoczyna się od incydentu na berlińskim lotnisku Tempelhof, gdzie dochodzi do kolizji pomiędzy radzieckim odrzutowcem, a alianckim samolotem zaopatrzeniowym. W krótkim okresie wydarzenie to doprowadza do znacznej eskalacji konfliktu. Do walk przystępują siły NATO i Związiek Radziecki. Sercem trybu dla pojedynczego gracza jest rozbudowana kampania, oferująca w sumie 18 misji i podzielona na cztery zasadnicze akty. Dowodzimy żołnierzami pozornie reprezentującymi różne strefy narastającego konfliktu, aczkolwiek tak naprawdę nieustannie dążymy do pohamowania ambicji radzieckich generałów, którym marzy się rozpoczęcie działań na znacznie większą skalę. Każda misja poprzedzona jest szczegółowym briefingiem, a sukces w kolejnych etapach gwarantuje wypełnianie zlecanych przez dowództwo zadań. Rozgrywka opiera się w głównej mierze na konieczności przejmowania znajdujących się na każdej mapie punktów kontrolnych. Docelowo pozwala to na rekrutowanie nowych jednostek, a ponadto zapewnia dodatkowe profity (darmowa naprawa uszkodzonych czołgów, odkrycie pozycji przeciwników itp.)
obrazek Company of Heroes jest strategią czasu rzeczywistego, stworzoną przez autorów Warhammer 40,000: Dawn of War i popularnej serii Homeworld. Omawiany produkt nawiązuje do burzliwych lat II Wojny Światowej, ale koncentruje się na działaniach Stanów Zjednoczonych w zachodniej części kontynentu europejskiego. Scenariusz niniejszej pozycji otwiera moment słynnego morsko-powietrznego desantu Aliantów w Normandii, zaciekle bronionej przez okupacyjne wojska III Rzeszy. Kampania dla pojedynczego gracza, niczym wysokiej klasy film fabularny, przedstawia losy dzielnych amerykańskich żołnierzy z tytułowej „Kompanii Bohaterów”. Natomiast tryb multiplayer umożliwia zabawę (sieć lokalna, albo Internet) maksymalnie ośmiu osobom, kontrolującym siły sprzymierzone lub dowodzącym Niemcami. Naturalnie twórcy zaimplementowali mnóstwo autentycznych lokacji, maszyn militarnych itd. Za sprawą graficznego „silnika” o nazwie Essence Engine wirtualna rzeczywistość prezentuje się niezwykle sugestywnie. Trójwymiarowy świat podatny jest na zniszczenia, więc oglądamy np. rozjeżdżanie przez czołgi kamiennych krzyży na cmentarzach, powstawanie lejów po eksplozjach oraz spektakularne walenie się budynków pod wpływem ciężkiego ostrzału. Dodatkowo realistycznie funkcjonująca Sztuczna Inteligencja czyni z towarzyszy broni znakomicie działający zespół, wykorzystujący przeszkody terenowe w charakterze osłon, błyskawicznie reagujący na ruchy przeciwnika etc. Z kolei technologia Havok (vide m.in. Painkiller, Max Payne 2: The Fall of Max Payne i Thief: Deadly Shadows) gwarantuje należyte odzwierciedlenie praw fizyki.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności