Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Mortyr 2 - Portable.rar

TylkoPortable / Gry Portable / Mortyr 2 - Portable.rar
Download: Mortyr 2 - Portable.rar

420,16 MB

5.0 / 5 (2 głosy)
obrazek
Rozpakować i grać. Chodzi bez CD.
Druga część gry akcji/FPS, Mortyr, stworzonej przez polską grupę developerską Mirage Interactive. Głównym bohaterem Mortyra 2 jest nowa postać, Sven, jednakże wywodząca się z tej samej rodziny co Sebastian, bohater pierwszego Mortyra. Akcja osadzona została w czasach II Wojny Światowej - rozpoczyna się Szwecji i prowadzi nas przez sporą część Europy, m.in. odwiedzimy Polskę, Słowację, a finalny rozdział toczy się w Grecji. Nasz bohater odkrywa plany superbroni nazistów „Wunderwaffe”, która ma zostać wykorzystana przeciwko wrogom Rzeszy i przez całą grę stara się zapobiec jej użyciu.

Nowy Mortyr nastawiony jest tylko i wyłącznie na czystą, wartką i dynamiczną akcję - żadnych elementów cRPG. Nie znaczy to jednak, iż gra jest prosta, wręcz przeciwnie, wymaga sporego wysiłku od gracza, tym bardziej, że podczas produkcji położono duży nacisk na elementy taktyczne – bieganie i masowa eksterminacja nie mają tu racji bytu. Naszymi przeciwnikami są tylko naziści - nie zobaczymy tu żadnych droidów, szkieletorów, obcych, czy potworów - wyłącznie ludzie. Dużo wysiłku włożono w opracowanie procedur komputerowego A.I., tak by przeciwnicy zachowywali się sensownie, wykorzystywali przeszkody terenowe, współpracowali ze sobą, osłaniali się wzajemnie, itp. W nasze ręce oddany został też spory arsenał „potężnych” broni, karabinów maszynowych, pistoletów, granatów, itp. Gra dysponuje w pełni trójwymiarową, efektowną grafiką (engine został napisany od podstaw).

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Brak możliwości ustawienia rozdzielczości !!! Ride To Hell: Retribution jest trzecioosobową grą akcji, traktującą o motocyklistach. Stoi za nią studio Eutychnyx twórcy m.in. udanej serii Big Mutha Truckers. Akcja Ride to Hell toczy się w okolicach 1960 roku, czyli w czasach, kiedy swoją świetność przeżywał ruch hipisowski, a amerykańskimi drogami rządzili harley’owcy. Wcielamy się w rolę członka jednego z gangów motocyklistów, tytułowej grupy zwanej Retribution. Jest nim Jake Conway, który postanawia zemścić się na członkach gangu Devil's Hand, za śmierć swojego brata. Rozgrywka łączy ze sobą elementy wyścigówki i gry akcji. Jake, jak na harley’owca przystało, przemierza amerykańskie szosy w siodle swojego motocykla. Maszynę da się ulepszać w warsztacie, a dostęp do lepszych części zyskujemy wykonując kolejne misje oraz eksplorując teren. Jadąc od lokacji do lokacji musimy skupiać się na omijaniu przeszkód, wykonywaniu akrobacji i bronieniu się przed atakującymi bandziorami. Okazje do walki przytrafiają się nie tylko na drogach, bowiem bohater wielokrotnie zmuszany jest obić komuś facjatę w walce w zwarciu. Jake doskonale radzi sobie nie mając na podorędziu niczego więcej prócz gołych pięści. Mimo to w grze spotykamy różne rodzaje broni białej, w tym noże, czy klucze francuskie, które często znajdujemy przy pokonanych przeciwnikach. Choć zazwyczaj starcia toczą się w tradycyjny sposób, są one w dużym stopniu oparte są na sekwencjach QTE (Quick Time Events). Prócz szeregowych członków gangu The Devil’s Hand, w grze spotykamy kilka grubych ryb, które pełnią rolę bossów, a ich pokonanie wymaga niekonwencjonalnego podejścia. W grze mamy też niejedną okazję, aby postrzelać do wrogów – bohater nosi przy sobie pistolety i strzelbę, co jakiś czas w jego ręce wpada też karabin maszynowy, a nawet zdarza mu się zasiąść za działkiem stacjonarnym. Podczas wymiany ognia Jake potrafi robić użytek z osłon terenowych. Oprawa wizualna w Ride To Hell: Retribution prezentuje się dość skromnie. Modele i tekstury są uproszczone, podobnie jak i animacje. Ma to związek ze stylem graficznym, nawiązującym do klasycznego amerykańskiego kina drogi. Twórcy starali się o pewną efektowność, dodając w co bardziej widowiskowych momentach klasyczne zbliżenie i spowolnienie akcji. Rozgrywce w Ride To Hell: Retribution towarzyszą hardrockowe kawałki, czyli ulubiona muzyka subkultury motocyklistów. Motywem przewodnim gry jest piosenka Pressure and Time grupy Rival Sons.
obrazek PL ustawiamy w opcjach gry. Metro: Last Light to pierwszoosobowa akcji stworzona przez studio 4A Games, czyli autorów poprzedniej części. Fabułę oparto na motywach serii powieści rosyjskiego autora Dimitrija Głuchowskiego. Akcja toczy się w niedalekiej przyszłości, w świecie zniszczonym przez nuklearną apokalipsę. Większość miast została zrównana z ziemią, a ich mieszkańców spotkała śmierć. Ocalała jedynie garstka ludzi, w tym kilkutysięczna grupa, która gdy spadły bomby akurat znajdowała się w moskiewskim metrze, będącym największym w historii schronem przeciwatomowym. W następnych latach stworzyli oni pod ziemią własną samowystarczalną społeczność. Natomiast na powierzchni promieniowanie zmutowało zwierzęta, zamieniając je w monstra, które coraz częściej atakują ostatnie bastiony ludzkości. Ponownie wcielamy się w Artema, czyli bohatera pierwszej części. Metro 2033 miało dwa różne zakończenia. Na potrzeby kontynuacji twórcy musieli zdecydować, które z nich okaże się prawdziwe. Ostatecznie wybrano bardziej pesymistyczny z finałów. Metro: Last Light to gra akcji rozgrywana z perspektywy pierwszoosobowej. Przez większość czasu naszym zadaniem jest przedzieranie się przez liniowe poziomy i strzelanie do wrogów. Jednocześnie zabawę urozmaicają sekcje skradankowe, w których najlepszą taktyką jest ciche eliminowanie nieprzyjaciół. Dodatkowo twórcy czerpali inspirację z gatunku survival horror. Oznacza to, że często brakuje nam amunicji, a sporo poziomów zaprojektowano tak, by wywoływały strach u graczy. W porównaniu z pierwszą częścią pojawiło się więcej dużych lokacji, w których możliwe jest zastosowanie różnych taktyk i wybranie kilku dróg do celu. Ulepszeniu uległy również sekwencje składankowe, sztuczna inteligencja przeciwników oraz dynamika starć. Rozszerzono także arsenał dostępnego uzbrojenia. Warto dodać, że emocjonujące starcia nie dominują jednak nad sekwencjami typu survival horroru znanymi z poprzedniego Metra. Proporcje pomiędzy tymi dwoma stylami pozostały takie same jak w pierwszej części. Całość powstała w oparciu o ulepszoną wersję silnika 4A-Engine, czyli potężnej technologii wykorzystanej do stworzenia poprzedniej części. Jednym z nowych elementów graficznych jest naturalnie rozprzestrzeniający się ogień. Każdy materiał pali się właściwą sobie intensywnością, więc przykładowo płomienie szybciej trawią tekturowe kartony niż drewno. Ponadto Metro: Last Light w przeciwieństwie do poprzedniej części oferuje nie tylko kampanię dla pojedynczego gracza, ale również tryb multiplayer.
obrazek Anomaly 2 jest strategią należącą do podgatunku określanego mianem odwróconego Tower Defense, co sprawa, że łączy w sobie cechy dynamicznej gry akcji oraz klasycznych RTS-ów. Mimo tytułu, produkcja jest już trzecią z kolei, po Anomaly: Warzone Earth i Anomaly: Korea, odsłoną serii Anomaly, która narodziła się w 2011 roku. Podobnie jak w przypadku dwóch poprzednich części, za przygotowanie gry odpowiada polskie 11 bit studios. Twórcy zadbali o to, by kampania singleplayerowa stanowiła wyzwanie nawet dla najbardziej doświadczonych graczy. Jej fabuła kontynuuje wątki rozpoczęte w Warzone Earth. Akcja Anomaly 2 rozgrywa się w 2034 roku. Ludzkość przegrywa wojnę z obcymi najeźdźcami. Ci, którzy ocaleli podróżują wspólnie w dużych konwojach przez mroźne pustkowia, poszukując zapasów i jedzenia, stale obawiając się ataku ze strony maszyn wroga. Starają się również dotrzeć do utrzymującej tropikalny klimat anomalii na południowej półkuli, by ostateczne zlikwidować pozaziemskie zagrożenie. Warto zaznaczyć, że w zależności od decyzji podjętej w ostatniej misji, obejrzymy jedno z dwóch różnych zakończeń historii. Modelu rozgrywki w Anomaly 2 nie dotknęły żadne drastyczne zamiany, w związku z czym nadal dowodzimy własnym oddziałem, starając się w jednym kawałku przebyć dany obszar i wykonać określone zadania. Producenci wprowadzili jednak szereg udoskonaleń gwarantujących nowe możliwości taktyczne. Najważniejszą z nich jest opcja przeobrażenia każdej jednostki bojowej w jej drugą formę, obdarzoną innymi właściwościami. Dzięki temu dwukrotnie zwiększa się liczba dostępnych dla dowódcy rodzajów pojazdów. Dodatkowo zabawę uatrakcyjniają okazjonalne skrypty w czasie kampanii oraz udoskonalona oprawa graficzna, działająca na autorskim silniku studia 11 bit.
obrazek Elemental: Fallen Enchantress – Legendary Heroes to samodzielny, a więc nie wymagający posiadania podstawowej wersji gry, dodatek do udanej turowej strategii z 2012 roku. Rozszerzenie opracowali autorzy pierwowzoru, czyli ludzie ze studia Stardock. Głównym projektantem był Derek Paxton, który ma na koncie również legendarną serię modów Fall from Heaven do Sid Meier’s Civilization IV. Dodatek oferuje nowy scenariusz dla pojedynczego gracza. Opowieść rozpoczyna się, gdy bohater imieniem Relias powraca, aby ostrzec królestwa przed nadchodzącym ze wschodu zagrożeniem. Dodatek wprowadza też do gry wiele nowych elementów. Gruntownie przebudowano system Czempionów. Nie musimy już szukać ich po mapach. Teraz sami się do nas zgłoszą, choć to, kto zaoferuje nam swoje usługi zależy od poziomu sławy naszego imperium i stopnia jego rozwoju. Ponadto zamiast losowo przydzielanych umiejętności Czempioni otrzymali oddzielne drzewko cech, dzięki czemu gracze sami decydują jak pokierować ich karierą. Pojawia się również opcja werbowania herosów z innych ras niż ludzka. Zmiany zaszły także w systemie bitew. Grupy wrogów atakujące jedną postać otrzymują teraz specjalne bonusy, co zwiększa znaczenie przewagi liczebnej i czyni słabe jednostki bardziej przydatnymi. Wprowadzone zostały również dodatkowe umiejętności dla frakcji oraz wszystkich typów uzbrojenia. Dzięki temu nawet np. zwykły włócznik posiada przynajmniej dwie specjalne zdolności. Nie zabrakło też nowych typów potworów. Wśród nich znajdziemy m.in. odporne na fizyczne ataki Banshee oraz potężne monstrum znane jako Garagox, którego każdy cios odrzuca przeciwników w tył, co utrudnia wykorzystanie przeciwko niemu przewagi liczebnej.
obrazek Call of Juarez: Gunslinger to rozgrywająca się na Dzikim Zachodzie zręcznościowa strzelanka pierwszoosobowa. Produkcja została stworzona przez wrocławskie studio Techland, czyli autorów marki Call of Juarez oraz wielu innych gier (Chrome, Dead Island, Mad Riders). Podobnie jak pierwsze dwie odsłony cyklu, Call of Juarez: Gunslinger zabiera nas na Dziki Zachód, w czasy kiedy po amerykańskiej ziemi chodziły takie legendy jak Billy Kid, Pat Garrett, czy Jesse James. To właśnie na nich poluje główny bohater gry – łowca nagród Silas Greaves. Call of Juarez: Gunslinger wyróżnia się ciekawym sposobem narracji. Odgrywane na zasadzie retrospekcji misje zostały okraszone komentarzem samego Silas Greavesa. Zabieg ten ma nadać grze charakteru opowiadania – nieraz zmiana toku myślenia podstarzałego łowcy nagród wpływa na bieg wydarzeń. Greaves zazwyczaj mocno ubarwia swoje przygody, przez co w grze realizm ustępuje miejsca widowiskowości. Jeśli kowboj twierdzi, że walczył z dwudziestoma bandytami, to właśnie tylu wrogów będziemy musieli pokonać, nawet jeśli w rzeczywistości było ich pięciu. Dla równowagi po świecie gry porozrzucane zostały notatki z prawdziwą wersją historii. Pod względem rozgrywki wciąż mamy do czynienia z pierwszoosobową strzelaniną, choć tym razem nacisk położono na zręcznościowy, niemal arcade’owy styl gry. W anihilacji zastępów złoczyńców pomagają nam rozmaite rewolwery, karabiny, strzelby, laski dynamitu, czy porozmieszczane gdzieniegdzie Gatlingi oraz wybuchające beczki. Dodatkowo główny bohater potrafi wejść w tryb koncentracji - czas spowalnia - a my możemy z większą precyzją powystrzelać pobliskich wrogów. Wszystkie zabójcze akcje nagradzane są odpowiednią liczbą punktów doświadczenia, a wysokość premii zależy od stopnia widowiskowości. Po każdej misji nasz wynik zostaje podsumowany, a my zostajemy ocenieni m.in. pod kątem celności i czasu reakcji. Wiąże się z tym pewna nowość dla serii, jaką jest system rozwoju bohatera. Dzięki niemu da się dostosować postać do osobistych preferencji. Twórcy przygotowali trzy drzewka rozwoju. I tak w zależności od upodobań możemy specjalizować się we władaniu dwoma pistoletami naraz, celnym strzelaniu na długie dystanse lub skuteczniejszym likwidowaniu wrogów z bliska. W grze nie zabrakło także flagowych dla serii pojedynków, w nieco zmienionej formie.
obrazek Rozpakować i grać. Multiplayer chodzi bez zarzutu. Wgrany najnowszy patch. Empire Earth to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios składający się z ludzi odpowiedzialnych za powstanie głośnej serii gier Age of Empires. Gra pozwala na rozgrywkę w kilku trybach: można niczym w Cywilizacji prowadzić swój naród (m.in. Greków, Anglików, Francuzów i Niemców) poprzez pół miliona lat rozwoju ludzkości (od paleolitu do epoki nanotechniki); można rozegrać jedną z czterech kampanii, gdzie obejmując pieczę nad postacią historyczną (np. baronem Ringhofebnem) musimy osiągnąć z góry założone cele; lub też zagrać z komputerem w trybie skirmish. Empire Earth zachwyca możliwościami rozwoju oraz ilością dostępnych technologii i jednostek. Występuje tu ponad 200 różnorodnych jednostek pochodzących z różnych epok (na przykład: paleolityczny chłop z oszczepem, kawalerzysta Napoleoński, współczesny czołg), oczywiście w danej epoce mamy dostęp tylko do odpowiednich dla niej oddziałów. Bitwy mogą toczyć się na wodzie (i pod nią), na lądzie i w powietrzu. W charakterze jednostek specjalnych spotkamy też wielu znajomych z książek historycznych, między innymi Aleksandra Wielkiego, Napoleona, czy Churchilla. Ciekawą innowacją jest fakt, że w zależności od epoki zmieniają się surowce konieczne do rozwoju gospodarki. Liczba technologii, jest ogromna, niemalże uniemożliwia odkrywanie wszystkiego „jak leci” i wymusza na graczu wybieranie pomiędzy różnymi drogami rozwoju. Ponadto autorom należą się duże brawa za niezwykle zaawansowane komputerowe AI, które w sposób dynamiczny reaguje na poczynania gracza. Przykładowo jeżeli chcemy dokonać nalotu bombowego na jego terytorium, to komputer, gdy tylko „wybada”, że gromadzimy armadę powietrzną, przystępuje do budowy broni przeciwlotniczej, niwecząc tym samym nasze plany. Dużym plusem Empire Earth jest bardzo ładna i szczegółowa grafika. Wyczyny naszej nacji obserwujemy w całkowitym trójwymiarze, z możliwością zbliżania i oddalania widoku oczywiście w rozsądnym zakresie. Zastosowano tu patent podobny do tego znanego z Emperor: Battle for Dune, tzn. im dalej oddalamy widok, tym perspektywa, z której patrzymy zmierza w stronę tzw. z lotu ptaka, a wraz z przybliżaniem otrzymujemy widok z boku. Program pozwala też na rozgrywkę wieloosobową w siei lokalnej i Internecie oraz na tworzenie swoich własnych map i scenariuszy (zaimplementowany edytor).
obrazek Rozpakować, odpalić setup.bat i cierpliwie czekać aż gra się rozpakuje. Driver: Parallel Lines to kolejna, czwarta już część popularnej serii przygodowych gier akcji, w których wyścigi samochodowe odgrywają niebagatelną rolę. Kontynuacja cyklu wymagała od Atari sporej dozy odwagi oraz wiary w jej dobre przyjęcie przez graczy, gdyż jak dobrze pamiętamy, trzecia część, Driv3r, została dosłownie „zmiażdżona” zarówno przez krytykę jak i docelowych odbiorców. Akcja Driver: Parallel Lines przenosi nas do Nowego Jorku, w lata 70-te zeszłego stulecia. Ponownie położono nacisk na korzystanie z różnej maści samochodów. W porównaniu z poprzednią częścią, ograniczeniu uległy strefy, w których poruszamy się na własnych nogach, zagęszczono ruch uliczny, a także ulepszono algorytmy sztucznej inteligencji. Historia opowiedziana w Driver: Parallel Line została podzielona na dwa ściśle powiązane ze sobą epizody. Akcja pierwszego z nich rozgrywa się w latach siedemdziesiątych, kiedy to osiemnastoletni nowojorczyk o pseudonimie TK (skrót od The Kid - pol. Dzieciak) pragnie zdobyć pieniądze i sławę. Uzdolniony, popularny i arogancki jak diabli młodzieniec, słynie w najbliższej okolicy z ponadprzeciętnych umiejętności w prowadzeniu samochodem. Jego wyczyny szybko przyciągają uwagę otoczenia, począwszy od nastolatków lubiących ścigać się po ulicach przedmieścia, na gangsterach kończąc. Ci ostatni należycie doceniają talent chłopca, płacąc mu za wykonywane zlecenia. TK ma jednak wyraźnego pecha. Podczas jednego z doskonale zaplanowanych zadań dla miejscowego króla przestępczości, coś idzie nie tak. Bliżej niezidentyfikowany kapuś wystawia naszego bohatera, co owocuje policyjną obławą. Zamiast za kierownicę, TK trafia za kratki. Na długo, bo 28 lat. Drugi epizod rozpoczyna się w 2006 roku, kiedy główny bohater w końcu opuszcza więzienie. TK pragnie zemsty. Aby jednak tego dokonać, musi wpierw powrócić do dawnej wprawy w kierowaniu samochodami. Nie jest to takie proste, wszak nie siedział on za kółkiem od ponad dwudziestu lat.
obrazek Rozpakować, odpalić setup.bat i cierpliwie czekać aż gra się wypakuje. Grę odpalamy z pliku dmcr.exe. Cossacks: The Art of War to pierwszy oficjalny dodatek do gry Cossacks: European Wars. W porównaniu do pierwowzoru większy nacisk położony został na ulepszenie i uczynienie bardziej dynamicznym trybu rozgrywki dla jednego gracza. Oczywiście nie zapomniano całkowicie o społeczności pragnącej toczyć wirtualne boje w Internecie czego efektem jest szereg modyfikacji usprawniających także ten tryb. W dodatku tym wprowadzono między innymi: Siedem nowych statków włączając w to np. słynną „Victorię”. Nowe nacje: Bawarczycy i Duńczycy. Pięć nowych kampanii: Prusy, Austria, Saksonia, Algieria oraz Polska. Możliwość wyboru jednego z czterech stopni trudności. Nowe misje przeznaczone dla trybu singleplayer. Nowe historyczne misje w których będzie można wziąć czynny udział i zmienić ich bieg według własnych zapatrywań. Rozbudowane możliwość tworzenia zespołów złożonych zarówno z żywych jak i komputerowych graczy i rozgrywania walk pomiędzy nimi. Ulepszony, bardziej intuicyjny interfejs. Zaimplementowany edytor pozwalający na tworzenie własnych map. Możliwość nagrywania i późniejszego odtwarzania przebiegu gry. Szczegółowe statystyki, ranking graczy w Internecie.
obrazek Rozpakować, odpalić setup.bat i cierpliwie czekać aż gra się wypakuje. Grę odpalamy z pliku dmcr.exe. Cossacks: European Wars to strategia czasu rzeczywistego. Akcja gry toczy się od XVI do XVIII wieku, kiedy takie państwa jak: Anglia, Francja, Hiszpania, Portugalia, Saksonia, Prusy, Rosja, Wenecja, Austria, Turcja i Rzeczpospolita Obojga Narodów były potęgami mającymi decydujący głos w sprawach całej Europy, od których zależało „być albo nie być” wielu mniejszych narodów. Gra zapewnia pełną różnorodność pod względem rozgrywanych kampanii, jak również miejsca ich odbywania. W Cossacks mamy do dyspozycji praktycznie całą Europę, a pokierować możemy losami jednego z 16. narodów, z których każdy posiada indywidualne cechy, jednostki, wynalazki, architekturę, itd. Jak w każdej nowoczesnej grze, także i tu nie zabrakło podziału na typy rozgrywki. Mamy więc do dyspozycji zarówno tryb dla pojedynczego gracza, jak również możliwość zabawy w trybie multiplayer do 8. osób poprzez sieć lokalną lub Internet. Ponad 80 różnych typów jednostek. Cztery kampanie, 33 misje + 12 misji historycznych (Wojna trzydziestoletnia, walki o niepodległość Ukrainy itp.). Sześć typów surowców naturalnych : żywność, drewno, kamień, złoto, żelazo i węgiel. Trójwymiarowy teren, realistyczna powierzchnia wody, różnorodne efekty specjalne: wybuchy, ogień, dym itp., rozdzielczość do 1600x1200. Rozbudowany system wynalazków umożliwiający dokonanie ponad 300. unowocześnień. W bitwach może brać udział do 8000. jednostek jednocześnie. Generator map losowych z możliwością ustalenia wielu ich parametrów np.: typu terenu, ilości surowców itp. Dołączona encyklopedia historii XVI-XVIII wiecznej Europy.
Sprawdzone spolszczenie firmy CENEGA.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności