Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Little Inferno ENG - Portable.7z

TylkoPortable / Gry Portable / Little Inferno ENG - Portable.7z
Download: Little Inferno ENG - Portable.7z

181,44 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Little Inferno to wspólny projekt Kyle'a Gablera (World of Goo) oraz Allana Blomquista i Kyle'a Gray'a (Henry Hatsworth in the Puzzling Adventure), czyli członków ekipy deweloperskiej Tomorrow Corporation. Produkcja wyróżnia się oryginalną tematyką oraz kreskówkową oprawą graficzną.

Akcja gry osadzona została w ponurym świecie, w którym z niewiadomych przyczyn od wielu lat trwa nieprzerwana zima. Największym marzeniem marznących dzieci jest posiadanie dostarczającego ciepła i rozrywki kominka Little Inferno (Małe Piekiełko), w którym maluchy palą swoje zabawki. Gracz wciela się w rolę szczęśliwego posiadacza wspomnianego urządzenia grzewczego.

Zabawa polega na paleniu rozmaitych zabawek (i przedmiotów), przy czym każda z nich odznacza się określoną podatnością na ogień i specyficznymi właściwościami. Przykładowo miniaturowy księżyc posiada własną grawitację, a ogarnięte płomieniami lalki wydają przeraźliwe okrzyki. Za spalone rzeczy gracz otrzymuje monety, w tym większej ilości, im bardziej spektakularny efekt uda się osiągnąć poprzez wywołanie interakcji pomiędzy przedmiotami. Za zdobyte w ten sposób fundusze można zamawiać nowe zabawki z katalogu wysyłkowego. Dodatkowo, szczególnie udane palenie nagradzane jest znaczkami pocztowymi, które skracają czas oczekiwania na przesyłkę.

Wraz z postępami w rozgrywce rośnie poziom trudności – zgodnie z prognozami podawanymi przez Pana Pogodynkę (Weather Man) temperatura na zewnątrz systematycznie spada i trudniej jest też utrzymać właściwą ciepłotę ciała. Twórcy wzbogacili grę również o wątki fabularne, w których pojawiają się m.in. listy od sąsiada oraz cierpiącej na nadaktywność dziewczynki Sugar Plumbs.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Rollcage Stage II to kontynuacja dynamicznej gry samochodowej Rollecage. Podobnie jak w oryginale, do naszej dyspozycji oddano grę z możliwością nieskrępowanego jeżdżenia gdziekolwiek tylko zechcemy i wykonywania ekstremalnych akrobacji przy olbrzymich prędkościach. Oczywiście jak w każdej kontynuacji jest tu wszystkiego więcej: więcej samochodów, więcej torów i więcej trybów gry. Cel Rollcage Stage II to zapewnienie graczowi maksimum zabawy, niezależnie od tego czy będzie to krótka, ale szaleńcza przejażdżka (tryb Arcade), czy poważna, wielogodzinna rozgrywka (tryb ligowy), czy też wreszcie test sprawności (tryb scramble). * 24 całkowicie nowe bronie. * 16 rodzajów rozgrywki, w tym Pościg, Kampania i Demolka. * Pięć nowych lig, z rewolucjonizowanym systemem rozgrywek. * Pięć aren bitewnych. * Dwie trasy pościgowe. * Instrukcja i opakowanie w języku polskim.
obrazek Ideą Angry Birds Seasons jest kontynuacja niezwykle popularnej gry Angry Birds. W naszej grze dochodzą nowe poziomy w różnych porach roku i świętach. Mimo, że nie będzie żadnych nowych ptaków, będzie wiele nowych przeszkód i ładnie zaprojektowanych krajobrazów, kiedy będziemy strzelać swoje ptaszki.
obrazek Mad Skills Motocross to gra motocyklowa w starym stylu. Widok dwuwymiarowy, kolorowa grafika i plansze motocross. Mad Skills Motocross - gracz musi pokonywać jak najszybciej przygotowaną trasę wykorzystując do tego celu skoki, odpowiednie przyspieszanie. Proste lecz wciągające.
obrazek Crysis 2 to pierwszoosobowa strzelanina, w której ponownie przywdziewamy dający nadludzkie możliwości nanokombinezon, by stanąć przeciwko hordom obcych najeźdźców. Stawką w tym starciu jest przyszłość naszej planety. Akcja gry zaczyna się trzy lata po wydarzeniach, których świadkami byliśmy w pierwszej części. Przez ten czas obcy zadbali, by znaczna część naszej planety przeobraziła się w pole bitewne. Największe miasta świata, takie jak Rio de Janeiro, Londyn czy Tokio, stały się wyludnionymi ruinami, których ulicami władają sondy obcych, a niebo nad nimi patrolują masywne statki kosmiczne. Gracz zostaje rzucony w samo serce zrujnowanego Nowego Jorku, gdzie musi stawić czoło nie tylko potworom z innej planety, ale również wrogo nastawionym żołnierzom C.E.L.L. Podobnie jak w przypadku części pierwszej, Crysis 2 od innych gier FPS odróżnia duża swoboda działania. W czasie zabawy przemierzamy rozbudowane lokacje, które powalają na zastosowanie wielu różnorodnych taktyk. Tym razem jednak twórcy zdecydowali się zrezygnować z ogromnych i otwartych poziomów na rzecz bardziej zwartych miejscówek. Powodem jest położenie znacznie większego nacisku w grze na fabułę. Jej przebieg śledzimy nie tylko dzięki scenkom przerywnikowym, ale również poprzez konwersacje między postaciami. W porównaniu z pierwszą częścią spore zmiany zaszły w sposobie funkcjonowania nanokombinezon. Tym razem sposób jego działania jest nieco inny, do wyboru mamy dwa główne tryby: cloak (niewidzialność) i armor (zwiększenie odporności na obrażenia). Oprócz tego działają jeszcze dwie dodatkowe moce, znane z pierwowzoru: superbieg i superskok. Są one pasywne, co oznacza, że uruchamiają się automatycznie same, gdy przyciśniemy klawisz odpowiedzialny za bieg lub skok. Właściwości kombinezonu można usprawniać za pomocą tzw. nanokatalizatorów, które zbiera się z ciał zabitych obcych. Crysis 2 korzysta z nowoczesnej technologii CryEngine 3, która gwarantuje wspaniałą grafikę i sprawia, że gra bez problemu radzi sobie z wyświetlaniem złożonych poziomów. Ważnym dodatkiem do rozgrywki jednoosobowej jest rozbudowany tryb multiplayer, przygotowany przez brytyjski oddział firmy Crytek. W produkcji zawarto wiele form potyczek drużynowych i zróżnicowane mapy. Każdy z uczestników walk zdobywa punkty doświadczenia, za które można odblokować nowe bronie i modyfikatory nanokombinezon. Dobierając różne zestawy uzbrojenia i sprzętu tworzymy unikalną klasę postaci.
obrazek The Tiny Bang Story to pozycja wyraźnie inspirowana dokonaniami studia Amanita Design, znanego z nietypowych przygodówek. Produkcja Colibri Games garściami czerpie z rozwiązań, z którymi mieliśmy do czynienia w Machinarium. Akcja gry rozgrywa się na fikcyjnej planecie Tiny. Jej delikatny ekosystem runął w gruzach, gdy uderzył w nią asteroid. Naszym zadaniem jest pomoc mieszkańcom Tiny, usiłującym przywrócić utracone piękno ich świata. Fabułę podzielono na pięć rozdziałów, w czasie których rozwiązujemy liczne zagadki logiczne, głównie związane z naprawianiem napotykanych maszyn i mechanizmów. Atutem gry jest bez wątpienia przepiękna, ręcznie rysowana grafika i klimatyczna ścieżka dźwiękowa. Za muzykę odpowiada niezależne rosyjskie studio Strategic Music, które ma w swoim portfolio wiele podobnych, niskobudżetowych projektów. W odróżnieniu od wspomnianego już Machinarium, oprawa graficzna jest dużo bardziej "optymistyczna" i kolorowa.
obrazek Mercenaries 2: World in Flames to sequel jednej z największych elektroniczno-rozrywkowych niespodzianek 2005 roku. Początkowo utalentowani developerzy z firmy Pandemic Studios postanowili skupić się tylko na jednej konsoli (PlayStation 3), ale po podpisaniu umowy wydawniczej z korporacją Electronic Arts zapowiedziano jeszcze wersję dla Xboxa 360, PlayStation 2 oraz PeCetów. Tym razem nie trafiamy do Korei Północnej, lecz wykonujemy misje na terytorium Wenezueli. Operujemy zarówno w głębi lądu (np. w dżungli), jak i na przybrzeżnych wodach, odwiedzając chociażby platformę wiertniczą. Przebieg akcji obserwujemy oczywiście z perspektywy trzeciej osoby, aczkolwiek przykładowo w trakcie precyzyjnego celowania włącza się widok FPP. Kampanię w trybie single player podzielono na szereg trudnych zadań, traktujących o różnych akcjach militarnych (m.in. wysadzanie w powietrze określonych budowli i uprowadzenie konkretnej osoby). Naszymi reprezentantami w wirtualnej rzeczywistości są naturalnie postaci tytułowych najemników (łącznie trójka awanturników), wśród których ponownie obecny jest np. widowiskowo działający Mattias Nilsson rodem ze Szwecji. Każdy bohater może używać bogatego arsenału broni ręcznej (karabiny, granatniki etc.) i narzędzi dodatkowych oraz kierować rozmaitymi wehikułami (czołgi, ciężarówki, transportery opancerzone, śmigłowce, samochody terenowe itp.). Warto zauważyć, iż teraz przejęcie maszyny bojowej od przeciwnika nie sprowadza się de facto do uaktywnienia jednego przycisku, ponieważ autorzy zaimplementowali specjalną zręcznościową mini-grę. Dopiero zwycięstwo w tej ostatniej pozwala na usadowienie się za sterami danego urządzenia militarnego. Na polu walki, oprócz wspomnianych protagonistów, obecne są przeróżne stronnictwa. Lewicowa partyzantka ukrywa się w leśnych ostępach, rządowe wojska rezydują w pilnie strzeżonych bazach itd. Nie musimy jednak wcale poruszać się wśród tych frakcji samotnie, albowiem developerzy wprowadzili opcję dwuosobowej kooperacji na podzielonym ekranie (drugi użytkownik może dołączyć do zabawy w dowolnym momencie kampanii single player). Twórcy zaprojektowali środowisko o bardzo wysokim stopniu interaktywności. Nie ma zatem chociażby problemu ze staranowaniem lichego domu za pomocą rozpędzonego pojazdu pancernego lub podpaleniem uschniętych drzew, od których zajmują się stojące w pobliżu cysterny z benzyną. Realistycznie prezentuje się też model fizyczny (engine Havok 4.5).
obrazek Far Cry 2 jest oficjalną kontynuacją wydanej w 2004 roku i bardzo wysoko ocenianej przez graczy strzelaniny. Akcję ponownie obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby, dowolnie przemieszczając się po przygotowanych przez producentów mapach i staczając walki z wyjątkowo inteligentnymi przeciwnikami. Jednym z podstawowych elementów odróżniających opisywany sequel od pierwszej części Far Cry’a jest całkowita zmiana lokalizacji rozgrywanych misji. O ile w poprzedniej odsłonie serii była to tropikalna wyspa, o tyle przedstawione w kontynuacji wydarzenia rozgrywają się w Afryce. Badamy więc między innymi sawanny, pustynie oraz nieliczne dżungle i lasy. Całkowita zmiana wystroju map nie wpłynęła jednak znacząco na właściwą rozgrywkę. W trakcie zabawy po każdej z przygotowanych plansz przemieszczamy się bez żadnych ograniczeń. Decydujemy również w jakiej kolejności wykonywać poszczególne misje, a ponadto możemy zajmować się wykonywaniem zleceń pobocznych. Przewidziano także możliwość podejmowania współpracy z lokalnymi organizacjami. Do przemieszczania się po mapach możemy używać różnych środków transportu, których w sumie jest czternaście. Są to zarówno pojazdy kołowe, jak i na przykład paralotnie. Sztuczna inteligencja komputerowych przeciwników prezentuje wyższy od pierwszej części poziom zaawasowania. Wrogowie są w stanie między innymi przystosować taktykę działania do aktualnie panujących warunków pogodowych czy pory dnia. Do ich likwidacji możemy używać około trzydziestu różnych rodzajów broni. Oprócz zwykłych karabinów czy pistoletów są to też na przykład wyrzutnie rakiet. Warto też dodać, iż bronie w miarę ich używania mogą podlegać zniszczeniu. To samo tyczy się także otoczenia. Gracz może niszczyć wybrane obiekty, tak aby oczyścić sobie drogę czy pozbyć się trudno dostepnej grupy przeciwników. Far Cry 2 oferuje pełne wsparcie dla bibliotek Direct-X 10.
obrazek Delta Force 3 Land Warrior to kolejna część jednej z najbardziej znanych symulacji działań taktycznych jednostki specjalnej spod znaku Delta Force. Wcielamy się w doskonale wyszkolonego komandosa z jednostki Delta Force, operującej w punktach zapalnych konfliktów militarnych na całym świecie. Do wykonania jest wiele trudnych i niebezpiecznych misji, które mogą zakończyć się sukcesem jedynie przy perfekcyjnej współpracy wszystkich żołnierzy z drużyny. Sama konstrukcja gry oparta jest na tym samym systemie, który jest wykorzystywany do szkolenia prawdziwych żołnierzy. Mimo tego, iż trójwymiarowy engine graficzny nie jest perfekcyjny, to jednak idealnie nadaje się do wiernej symulacji realistycznego otoczenia działań bojowych. W trybie single player dowodzimy najskuteczniejszym oddziałem szturmowym, jaki dotychczas powstał. Każde zadanie wymaga określenia taktyki dla poszczególnych żołnierzy, których największym atutem są dywersyjne działania z ukrycia. Ponieważ obszar operacyjny Delta Force jest bardzo szeroki, będziemy musieli ratować zakładników z rąk arabskich ekstremistów w cieniu piramid, czy też chronić tajne obiekty wojskowe przed atakiem terrorystycznym. Jako ciekawostkę można dodać, iż w czwartej misji nasz oddział komandosów musi zmierzyć się z doskonale wyszkolonymi i uzbrojonymi terrorystami z Polski. Gra pozostawia niezapomniane wrażenia po rozgrywce w trybie wieloosobowym, do którego głównie została stworzona. Można bez wahania powiedzieć, iż jest to jedna z najlepszych gier tego typu. * Gra powstała na tym samym engine, którego użyto do stworzenia narzędzia szkoleniowego US Army - Elite Land Warrior Soldiers. * Nowe rodzaje broni takie jak: strzelby, karabiny maszynowe, broń ciężkia czy wyrzutniki granatów. * Możliwość wyboru postaci spośród wielu różnych żołnierzy, z których każdy posiada indywidualne umiejętności. * Edytor Misji umożliwiający stworzenie własnych scenariuszy do rozgrywki w trybach single lub multiplayer.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności