FEARZONE_22_PL.mdf.003
-
__MACOSX -
2008 horytnica -
2011 głos patriotów -
2012 Historia walk o wolność -
Brain dead familia -
Californication -
CD I -
CD II -
Chamskie rzeczy -
Cztery i pół -
Dolina klaunoow -
Droga krajowa 0.7 -
Eripe -
Horytnica -
Koniec żartów -
Łona -
Łona & Webber - Nawiasem Mówiąc (2016) -
Marmur -
Muzyka poważna -
Nawiasem mówiąc -
Nic dziwnego -
Nowy folder -
Opium EP -
Patokalipsa -
Pezet -
serial dexter -
składanka -
Słoń -
Stadium Arcadium -
Sumertime holocaust -
Szprycer -
Świt -
Taco Hemingway -
Taco Hemingway - Marmur -
Taco Hemingway - Szprycer -
trójkąt warszawski -
Trójkąt warszawski -
Trzeci wymiar -
Trzeci Wymiar - Dolina Klaunoow [2012] -
Umca -
Umowa o dzieło -
Wersy Ludzie Hip Hop -
Wosk -
WOSK -
WSRH -
WSRH - Czarne Słońce - Świt EP (2016) -
WSRH - Czarne Słońce Zenit EP -
WSRH – Czarne Słońce Zmierzch EP -
Zenit -
Zmierzch
FearZone: Strefa 22 to trzecioosobowa gra akcji utrzymana w klimatach survival horroru. Pozycja zaprojektowana przez tureckie studio Son Isik czerpie inspiracje z takich dzieł gatunku, jak serie Silent Hill oraz Resident Evil.
Akcja opisywanego produktu przenosi nas do tytułowej Strefy 22, będącej jedną z mrocznych dzielnic Istambułu. Naszpikowany przerażającymi monstrami rejon to miejsce, do którego na własną odpowiedzialność wchodzi trójka głównych bohaterów: Demir, Ebru oraz Inzar. Ich zadaniem jest bezustanna walka z potworami zamieszkującymi ponad sto poziomów, a cała podróż odbywa się w czterech różnorodnych lokacjach.
Każda z postaci, nad jakimi możemy objąć kontrolę, dysponuje odmiennymi zdolnościami bojowymi. Najciekawiej pod tym względem prezentuje się Inzar, gdyż jako jedyny potrafi korzystać z sześciu rodzajów zaklęć. W odróżnieniu od 26-letniej Ebru, której domeną jest walka przy użyciu rewolweru, wojownik doskonale radzi sobie również w bezpośrednim starciu z wrogami, aplikując im 15 śmiercionośnych combosów. Demir z kolei stawia na posługiwanie się wieloma typami uzbrojenia. Autorzy przygotowali dla niego siedem narzędzi zagłady, wśród których obok granatów oraz zwykłego pistoletu pojawiły się także strzelba i mutacja karabinu MP5, nie wspominając już o możliwości uruchomienia broni stacjonarnej.
Obfitująca w zwroty akcji fabuła niejednokrotnie zmusza bohaterów do rozwiązywania prostych łamigłówek logicznych, umożliwiających przejście do kolejnych obszarów gry. Autorzy FearZone starali się również wiernie odtworzyć historyczne budynki Istambułu. W projektach lokacji posłużyli się ponadto ciemną, wzbudzającą niepokój kolorystyką, mającą stanowić tło dla hord piekielnych potworów, opanowujących Strefę 22.