-
503 -
37538 -
6856 -
416
50276 plików
73485,81 GB
Call of Duty: Black Ops to siódma odsłona znanej serii FPS-ów, która stawia na widowiskową akcję. Studio odpowiedzialne za grę – Treyarch – przygotowało kilka poprzednich części marki (Call of Duty 3, Call of Duty: World at War).
Kolejna odsłona serii odchodzi zarówno od klimatów pierwszych Call of Duty jak i nowszych Modern Warfare, przenosząc graczy do ery Zimnej Wojny. W kolejnych misjach wcielamy się w tajnych agentów pracujących za liniami wroga i wykonujących najtrudniejsze misje w różnych rejonach świata. Dzięki temu możemy zwiedzić takie miejsca jak Wietnam, czy góry Uralu. Jednocześnie produkcja nawiązuje w pewnym stopniu do gry Call of Duty: World at War, bo powraca w niej jeden ze znanych bohaterów – Reznov.
Black Ops to przede wszystkim kampania jednoosobowa składająca się z niezwykle widowiskowych misji, które stawiają graczy w wyjątkowo nietypowych sytuacjach. W jednym z zadań pilotujemy więc helikopter Hind i eliminujemy posterunki wroga w dżungli, a w innym znajdujemy się na pokładzie samolotu zwiadowczego Lockheed SR-71, z którego wspieramy naziemne jednostki (informując je o pozycjach wroga). Misje opierają się na skryptach, więc są liniowe, chociaż z drugiej strony gwarantują niesamowite przeżycia. W większości z nich skupiamy się tylko na strzelaniu, chociaż niektóre pozwalają także zakradać się i walczyć z ukrycia.
Sama rozgrywka nie uległa zasadniczym zmianom, chociaż w grze pojawiło się kilka nowych broni, pasujących bardziej do epoki i realiów Zimnej Wojny. Gracze mogą postrzelać z kuszy z celownikiem optycznym, do której przygotowano kilka typów amunicji (w tym ładunki wybuchowe). Wśród innych nowych broni pojawiają się też chociażby potężne pociski Dragon’s Breath („oddech smoka”) do strzelb. Przeciwników jak zwykle spotykamy na drodze sporo – tym razem są oni nieco bardziej inteligentni. Warto dodać, że twórcy zastosowali system trafień w różne punkty ciała (podobne rozwiązanie zostało użyte w World at War).
Ważnym elementem kolejnej odsłony popularnej strzelanki jest oczywiście tryb multiplayer, w którym pojawiają się ponownie pojazdy (znane z World at War). Podstawą zabawy jest system perków (umiejętności) oraz zróżnicowanego uzbrojenia, który pozwala stworzyć własną klasę i unikalnego żołnierza. W grze powracają również killstreaki (zabójstwa pod rząd), chociaż działają one teraz na innych zasadach (ich liczba jest przenoszona po śmierci postaci). Ciekawym urozmaiceniem jest też odrębny czteroosobowy tryb kooperacji (z opcją dwuosobowej gry na jednym ekranie). Warto dodać, że w pecetowej wersji produkcji przywrócono wsparcie dla serwerów dedykowanych (zabrakło go w Modern Warfare 2).
Silnik graficzny gry to mocno zmodyfikowana technologia z Call of Duty: World at War. Autorzy starali się wprowadzić lepszą fizykę i ograniczoną destrukcję otoczenia oraz stworzyć niezwykle szczegółowe lokacje
http://amcy.npx.pl
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
3 plików
103,24 MB