SWAT 4 - Special Edition DVD.iso.002
-
♦!!!!BLUR -
♦ALPHA PROTOCOL The Espionage RPG.[PL] -
♦BULLETSTORM.[PL] -
♦CRYSIS 2.[PL] -
♦DEAD SPACE 2 -
♦Delta Force Xtreme.[PL] -
♦DRAGON AGE II.[PL] -
♦Hank Haney World Golf -
♦HOMEFRONT.[PL] -
★GRY PC DO 1 GB★ ═══════════════ -
★GRY PC OD 1-6 GB★ ═══════════════ -
01 2013 -
02 2013 -
03 2013 -
05 2013 - PDF -
13 2012 -
Action Mag -
Al i Iphone -
Alternativa -
AlterPOP -
CD Action - Bonusy -
CD-Action_Bonusy_10_2012 -
CD-Action_Bonusy_11_2012 -
CD-Action_Bonusy_12_2012 -
e-book -
ebook Pawelka -
Esencja -
Esensja -
FAQ 3.3 -
GIFy -
HD wallpaper na swieta -
Hitman -
Inne Sfery -
Jolly Rover poradnik -
Na luzie -
Na Luzie -
Nokia 808 PureView -
PGA galeria -
Podkladka -
Poltergeist -
Poradnik -
QFant -
RW2010 -
ScreenShock -
Tapety -
tawerna -
Tawerna -
The Book of Unwritten Tales -
Tipsomaniak grafa okladkowa -
Zyczenia
Pentium 4 1.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 4 lub lepsza), 2 GB HDD.
POLSKA WERSJA !
Autorzy zaznaczają, iż ich produkcja zdecydowanie zalicza się do grona „realistycznych symulacji”. Znajdziemy w niej bogaty arsenał broni, jakie znajdują się na wyposażeniu jednostek SWAT (karabin Colt M-4, Benelli M4 Super 90 shotgun, granaty dymne, gazowe, etc.) oraz pokaźną ilość sprzętu często wykorzystywanego przez terrorystów (typu karabin AK-47). To samo tyczy się wszelakiego dodatkowego wyposażenia, kamizelek kuloodpornych, ładunków wybuchowych przeznaczonych do wysadzania drzwi czy specjalnych kamer, np. Opti-1. By wiernie odwzorować otoczenie zespół Irrational Games zdecydował się na wykorzystanie silnika graficznego firmy Epic (Unreal engine), wykorzystującego efekty zawarte w DirectX 9.0, a także ostatnią nowinkę technologiczną – Pixel Shader 3.0. Za odtworzenie oddziaływań fizycznych, a także autentyczną trajektorię lotu pocisków odpowiada zaś sprawdzony engine Havoc. Przy czym autorzy zrezygnowali z opracowywania rykoszetów, ponieważ mogłyby one prowadzić do zbyt wielu przypadkowych sytuacji i śmierci (mowa głownie o grach wieloosobowych).
Gracz ma możliwość bezpośredniego uczestniczenia w akcji i sterowania wybranym policjantem (można przełączać się pomiędzy ludźmi), a też nic nie stoi na przeszkodzie, by dzięki kamerom umieszczonym na kaskach i mikrofonom kierował ruchami oddziału z centrum dowodzenia. W stosunku do poprzedniej SWAT 3, ta część wykorzystuje całkiem nowy interfejs użytkownika. Ten wykorzystany w trójce był co prawda bardzo elastyczny i konfigurowalny, co podobało się zatwardziałym fanom, ale równocześnie odstraszał mniej zaawansowanych graczy. Nowy interfejs działa na zasadzie komend tekstowych. Przykładowo, gdy na swej drodze napotkamy zamknięte drzwi i klikniemy na nich, to pokaże się menu z akcjami, jakie mogą wykonać policjanci – może to być np. wyważ, wysadź, otwórz za pomocą wytrychu. Po wybraniu jednej z opcji podkomendni przystępują do jej wykonania.
Bardzo przyłożono się również do procedur sztucznej inteligencji odpowiedzialnych za zachowanie się policjantów, bandytów i osób cywilnych. Członkowie oddziału SWAT poruszają się zgodnie z zasadami walki w terenach zabudowanych i według wszelkich prawideł walki z uzbrojonymi przestępcami – unikają nieosłoniętych miejsc, poruszają się przy ścianach, obserwują różne kierunki, wzajemnie się ubezpieczają, itd. W akcjach biorą też udział snajperzy, niemniej jednak gracz nie może bezpośrednio nimi sterować. Może co najwyżej skorzystać z ich wsparcia wyznaczając cele do „ściągnięcia”.
SWAT 4 poza rozgrywką jednoosobową pozwala również na grę wieloosobową w trzech trybach, a także w trybie „cooperative campaign mode”. Gra zawiera także specjalny edytor, pozwalający na tworzenie nowych misji bądź modyfikację już istniejących.
.
.
.
2.Zamontuj np. w Daemon Tool's.
3.Zainstaluj grę.
4.Zainstaluj spolszczenie.
5.GRAJ !