Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Live for speed PC.rar

Tomek230470 / gry komputerowe / GRY-WYŚCIGI / Live for speed PC.rar
Download: Live for speed PC.rar

186,68 MB

0.0 / 5 (0 głosów)






Live for Speed to wyścigi samochodowe, które bez wątpienia należy zaliczyć do gier typu „real driving simulator”. Co ciekawe, za powstanie tego tytułu nie odpowiada żadna znana grupa developerska, lecz trzech fanów motoryzacji: Scawen Roberts, Eric Bailey oraz Victor van Vlaardingen.

Głównym założeniem LfS jest przede wszystkim realistyczny model fizyczny. Autorzy skupili się na maksymalnie zbliżonym do rzeczywistości zachowaniu się samochodu podczas wyścigu i w związku z tym uwzględnili niespotykaną wręcz ilość czynników fizycznych wpływających na tenże samochód. Przed każdym wyścigiem gracz może ustawić siłę hamowania przednich i tylnich hamulców, dowolnie zestopniować skrzynię biegów, dobrać odpowiednie zawieszenie i wpłynąć na jeszcze szereg innych rzeczy, a następnie sprawdzić swoje umiejętności podczas wyścigu.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D Kolejna odsłona jednej z żelaznych sportowych serii korporacji Electronic Arts. Jak już sugeruje sam tytuł tematem tego cyklu są popularne wyścigi samochodowe NASCAR, które rozgrywają się zamkniętych torach. Autorzy zawarli w tej produkcji ponad 175 autentycznych samochodów (a właściwie skórek), jakie brały udział w sezonie 03/04 wyścigów NASCAR. Łącznie gracz może sprawdzić swoje umiejętności i ścigać się na 23 autentycznych oraz 11 wymyślonych trasach wraz z ponad 70 autentycznymi kierowcami wyścigów NASCAR (43 kierowców może brać udział w jednym wyścigu). Każdy zawodnik charakteryzowany jest przez szereg parametrów indywidualnych, posiada też własny styl jazdy, charakter i pamięć, dzięki czemu gracz może być pewien tego, że jeżeli zadarł z jakimś kierowcą to ten nie zawaha się odgryźć i będzie utrudniał mu poszczególne wyścigi. W NASCAR Thunder 2004 zaimplementowano nowy tryb kariery, dzięki któremu po raz pierwszy w tej serii gracze mogą zarządzać własnymi zespołami, organizować pracę ekip, zabiegać o sponsorów, inwestować w nowe technologie związane z konstrukcją samochodów, itp. W ręce gracza oddano też tak odpowiedzialną funkcję jak odpowiednie dostrojenie samochodu przed wyścigiem, w tym zestopniowanie skrzyni biegów, ustawienie sztywności zawieszenia, ciśnienia powietrza w oponach, siły hamowania przednich i tylnich hamulców, położenia spoilerów oraz innych parametrów wpływających na osiągi maszyny.
obrazek procesor 800MHz, karta graficzna 64 MB RAM, 256 MB RAM Evolution GT to owoc współpracy studia Milestone i koncernu wydawniczego Black Bean Games. Nie jest to pierwsze obopólne podejście tych firm do próby stworzenia idealnej gry wyścigowej. W 2005 roku na rynku pojawił się S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo, który poza zręcznościowym ściganiem, na ręce gracza kładzie również nowatorską ideę wykorzystania elementów cRPG. Evolution GT to właśnie rozwinięcie tego pomysłu, jak również wynik doświadczenia załogi Milestone zebranego przy produkcji swoich wcześniejszych gier, typu dwukołowa seria Superbike, czy też Screamer. Przystępując do drogowej rywalizacji, gracz jawi się jako kompletny żółtodziób i to jak potoczą się jego losy, zależne jest nie tylko od manualnych predyspozycji. Sterowana postać, wraz z kolejnymi wyścigami zyskuje bowiem bezcenną praktykę, co naturalnie procentuje w następnych startach pozwalając tym samym na osiąganie korzystniejszych wyników. Użytkownik programu kształtuje swojego kierowcę, nakierowując go na wybrany styl jazdy, odpowiednie techniki, a nawet zdolności mentalne. Dopiero to, w połączeniu szybkością, przyśpieszeniem i innymi możliwościami zaimplementowanych pojazdów, zapewnia odnoszenie przekonywujących sukcesów.
obrazek wymagania: Procesor 1.3GHz ,256MB RAM OutRun 2006: Coast 2 Coast to wirtualna gra wyscigowa, powstala z okazji dwudziestolecia pamietnej serii, której jest piata czescia. Wspomniany cykl zostal zapoczatkowany w 1986 roku na salonowych automatach zrecznosciowych dzieki wysilkom slynnego japonskiego twórcy elektroniczno-rozrywkowego nazwiskiem Yu Suzuki. Po dlugiej nieobecnosci marka powrócila na rynek wraz z komercyjna premiera dwóch wersji OutRun 2 (maszyny coin-op i system Xbox), natomiast za sprawa niniejszej pozycji korporacja Sega chce dotrzec do znacznie szerszego grona odbiorców, poniewaz wsród docelowych platform sprzetowych figuruja komputery PC oraz konsole PlayStation 2, Xbox i PlayStation Portable.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB Piąta część najpopularniejszej na świecie rajdowej serii z firmy Codemasters, promowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy zawodów World Rally Championship (WRC) - Colina McRae. Główną oś zmagań w Colin McRae Rally 2005 stanowi rozbudowany tryb Kariery, w którym rozgrywkę rozpoczynamy jednej z niższych klas światowych rajdów, by z czasem awansować do grona czołowych kierowców. Wirtualną jazdę możemy szkolić w 20 rodzajach imprez rajdowych o różnej randze - m.in. Championship, Challenge, Cup, SuperCup oraz Shield. Zmagania na kolejnych odcinkach tras rajdowych odbywają się w następujących kategoriach: 2-Wheel Drive, super 2WD, 4-Wheel-Drive, 4WD Classic (i innych). Najciekawiej wygląda oczywiście rywalizacja w klasie samochodów z napędem na cztery koła (4WD championship). Twórcy Colin McRae Rally 2005 zaimplementowali również tryb rozgrywki wieloosobowej (do 8 graczy rywalizujących jednocześnie).
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D Downtown Run to bardzo dynamiczne wirtualne wyścigi samochodowe, którymi mogą cieszyć się właściciele komputerów osobistych klasy PC i konsol Sony PlayStation 2. Niniejszą pozycję przygotowała korporacja Ubisoft Entertainment, znana z wysokiej jakości produktów elektroniczno-rozrywkowych pokroju Tom Clancy’s Splinter Cell i Prince of Persia: The Sands of Time. Dzięki staraniom developerów możemy zasiąść za kierownicą jednego z czternastu licencjonowanych czterokołowców, wśród których znajduje się m.in. Ford Mustang SVT Coupe, Mitsubishi Lancer Evolution VII, Audi TT, Volkswagen New Beetle i MG ZT 500. Każda dwuosiowa maszyna nie tylko posiada zgodny z rzeczywistością wygląd zewnętrzny, ale również prawdziwe parametry mechaniczne, determinujące zachowanie się auta na drodze. Jednakże omawianą grę stworzono według zręcznościowej konwencji, dlatego też sterowanie samochodami nie ma zbyt wiele wspólnego z profesjonalną symulacją. Ponad dwadzieścia zaimplementowanych tras umiejscowiono w autentycznych miastach z różnych zakątków globu ziemskiego. Możemy więc przejechać się obok słynnego rzymskiego Koloseum, przemknąć pomiędzy nowojorskimi drapaczami chmur, a nawet zobaczyć z bliska czerwony kremlowski mur w stolicy Rosji. Podczas przemierzania poszczególnych odcinków wyścigowych w ramach ośmiu odmiennych trybów rozgrywki rywalizujemy oczywiście z przeciwnikami, w czym wydatnie pomagają rozmaite gadżety ofensywne i defensywne, zbierane po drodze. Efektowne prowadzenie owocuje przyznawaniem specjalnych punktów prestiżu, które wykorzystuje się do ulepszania pojazdu.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D Moto GP 2 to kolejna część, znanych i niewątpliwie udanych wyścigów motocyklowych, pierwotnie wydanych na konsolę Sony Playstation 2. PeCetowa wersja tego tytułu odziedziczyła po swym konsolowym pierwowzorze zręcznościowy charakter rozgrywki, a co za tym idzie grywalność, dodając do tego ładniejszą grafikę (wyższa rozdzielczość, efekty dostępne w nowych kartach graficznych), a także kilka nowych cech. W poprzedniej części braliśmy udział w zawodach motocykli o pojemności 500cc w sezonie 2001, tym razem dano nam możliwość uczestniczenia w zawodach w sezonie 2002. Podobnie jak poprzednio, gra posiada status „oficjalnej gry wyścigów Moto GP”, dlatego też znajdziemy tu szesnaście oficjalnych tras na których toczą się wyścigi, wszystkie motocykle, zespoły i zawodników. Gracz może stać się jednym z owych kierowców lub też stworzyć swojego własnego zawodnika o indywidualnych parametrach i ścigać się z prędkościami sięgającymi 200km/h. Przed każdym wyścigiem można zapoznać się z trasą i przewidywaną pogodą, a następnie odpowiednio zmienić ustawienia podzespołów swej maszyny, wymienić opony, inaczej zestopniować skrzynię biegów, itp. Moto GP 2 oferuje aż osiem trybów rozgrywki, tj.: Stunt, Grand Prix, Time Trial, Training Challenges, Tag, Live, Single Race oraz Multiplayer, dzięki któremu w jednym wyścigu może brać udział do 16 osób równocześnie.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1.3 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna 64 Znakiem rozpoznawczym Rainbow Studios są bez wątpienia gry wyścigowe. Grupa ta swego czasu zasłynęła takimi produkcjami jak ATV Offroad Fury, czy też MX Unleashed. To co nas jednak najbardziej interesuje, to zaimplementowane w tych grach maszyny. W ATV Offroad Fury sterujemy tytułowymi quadami, natomiast w drugim programie są to motocykle crossowe. MX vs. ATV Unleashed to właśnie mieszanina tych dwóch tytułów, wskutek czego do naszej dyspozycji oddano oba typy wspomnianych pożeraczy kilometrów. Twórcy gry posunęli się jednak znacznie dalej. O ile wdrożenie do szerokiego wachlarza wyboru takich pojazdów jak monster trucki, czy też rajdowe ciężarówki można zrozumieć, to już obecność wózków golfowych zakrawa na swego rodzaju szaleństwo. Na tym jednak nie koniec, bowiem w MX vs. ATV Unleashed dostępne są także... samoloty oraz helikoptery. Takie nieszablonowe wehikuły są jednak tylko dodatkiem do właściwych maszyn i mają podkreślać zręcznościowy charakter programu, który ma dostarczać jak najwięcej radości z rozgrywanych wyścigów. Każdy kto miał styczność z wcześniejszymi, konsolowymi produkcjami Rainbow Studios, nie powinien mieć żadnych problemów z dostosowaniem się do panujących tu reguł. Technika jazdy dalej pozostaje intuicyjna, jak również serwuje graczom podniebne wyskoki pełne wyrafinowanych trików, dające z biegiem czasu dostęp do sekretnych opcji. Użytkownicy, pierwszy raz uruchamiający program, również nie muszą się obawiać jakichkolwiek problemów, wystarczy jedynie poświecić kilka minut na trening, aby wyuczyć się pewnych schematów.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB Volvo: The Game to darmowa gra promująca jeden z modeli samochodów stworzonych przez tytułową firmę. Dzieło zostało opracowane przez specjalistów w dziedzinie symulatorów motoryzacyjnych, czyli studio SimBin. Ekipa jest odpowiedzialna między innymi za takie produkcje, jak: GT Legends, RACE Pro oraz STCC The Game. Tytuł skupia się właściwie na konkretnym modelu Volvo, czyli S60, ale zawiera również szereg innych, znanych samochodów wyścigowych stworzonych przez ten koncern. Gracze mogą przetestować świetnie odtworzone wizualnie i technicznie pojazdy na dwóch szczegółowych oraz autentycznych torach. Twórcy stworzyli przyjemny model jazdy, który na pewno może być sporym wyzwaniem. W grze zawarto trzy poziomy trudności, umożliwiające zabawę zarówno mniej oraz bardziej doświadczonym graczom.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB SBK 08 to gra wyścigowa, nakierowana na sympatyków jednośladów. Zgodnie z tym co może sugerować jej tytuł, uczestniczymy w wyścigach motocyklowych. Produkt ten opracowany został przez włoskie studio developerskie Milestone, znane też dzięki takim grom jak S.C.A.R., Screamer czy Evolution GT. Firma ta w latach 1998-2001 zajmowała się ponadto developingiem tytułów z serii Superbike dla koncernu Electronic Arts. Omawiany produkt podejmuje tematykę wyścigów Superbike World Championship, stanowiących poważną konkurencję dla cyklu Moto GP. W grze dostępni są wszyscy zawodnicy, zespoły oraz większość tras z sezonu 2008. Warto dodać, że elementem odróżniającym mistrzostwa Superbike od zawodów z cyklu MotoGP jest rodzaj zastosowanych maszyn. Są to bowiem seryjne motocykle, które na potrzeby wyścigów w pewnym stopniu stuningowano. Nie jest więc tak, że dosiada się niedostępnych w sprzedaży modeli. Producent SBK 08 położył szczególny nacisk na zapewnienie wysokiego realizmu rozgrywki. Do dyspozycji gracza oddano jednak wiele opcji pozwalających na korzystanie z różnego rodzaju asyst. Mogą one wspomagać hamulce, przyczepność czy uczynić sterowaną maszynę niezniszczalną. Możliwe jest także wyłączanie obowiązujących w serii Superbike reguł. Gracz przed każdym startem może dokonywać zmian w ustawieniach swojej maszyny, modyfikując zawieszenie czy wydłużając przełożenia skrzyni biegów. Możliwe jest także skonsultowanie się z osobistym inżynierem w celu dopracowania szczegółów.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB W Alarm for Cobra 11: Nitro gracz wciela się w członka elitarnej jednostki policyjnej – tytułowej Cobra 11. Przynależność ta stawia nas praktycznie ponad prawem – siedząc za kierownicą wozu patrolowego mamy jeden cel – dopaść przestępców, bez względu na okoliczności i podejmowane działania (czerwone światła i znaki drogowe nie są dla nas żadną przeszkodą). W grze bierzemy udział w efektownych pościgach ulicami (i autostradami) znanych metropolii: Paryża, Londynu czy Nowego Jorku. Pewnym utrudnieniem jest dość gęsty ruch uliczny, dzięki temu jednak możemy przetestować nasze umiejętności jako kierowcy. System widowiskowych powtórek, „Replay-Technik”, pozwala nam na obejrzenie bardziej efektownych karamboli czy eksplozji. Alarm for Cobra 11: Nitro oferuje 25 trzymających w napięciu misji w trybie kariery oraz 3 tryby rozgrywki przeznaczone dla miłośników rozgrywek wieloosobowych. Całości dopełnia doskonała, realistyczna grafika oraz przyzwoicie zrealizowane efekty dźwiękowe.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności