Kroniki Nekromantki 01 - Tonące Miasto - Downum Amanda.zip
-
■ Epoka Lodowcowa 2 Odwilż PL-SPHiNX -
■ Epoka Lodowcowa 3 Era Dinozaurów PL -
▣ Epoka Lodowcowa 4 Wędrówka Kontynentów PC -
101 (102) Dalmateńczyków -
Android-Aplikacje -
audiobook sofoklesa -
Bambi -
Baranek Shaun -
Bernard i Bianka -
chemia - chemia nowej ery 3 npp(kartkówki) -
CYKL GRA O TRON -
Demotywatory -
Demotywatory(1) -
Demotywatory(2) -
Demotywatory(3) -
Demotywatory.pl Najlepsze -
Dzwonki na telefon -
Ebook -
e-booki -
ebooki nowości -
ELI.2.0.Multi.Plus.Full.Version -
Emaskotki (na pulpit) -
Fasolki - Najpiękniejsze kolędy (2011) -
geografia -
Gry 240x320 -
Gry o koniach -
historia -
inne -
INRAtion 4.07 -
j. polski -
Kabaret Ani Mru Mru -
Kolorowanki_ -
Książki do nauki itp -
książki;0 -
Najczęściej pobierane -
plastyka -
Poważne -
religia -
sims 3 wszystkie dodatki -
Spakowane różności -
streszczenia -
SYMULATOR CHIRURGICZNY 2011 -
śmieszne demotywatory -
Świąteczne piosenki -
Świerzy upload -
Tekstowe -
turniej -
W JEDNYM PLIKU -
Wszystkie -
Zimowe
Papież Jan Paweł II umiera, plac Świętego Piotra oblegają pielgrzymi, składający Mu ostatnią cześć. Trwają przygotowania do konklawe. Właśnie wtedy, dwaj wysoko postawieni w rankingach kardynałowie zostają brutalnie zamordowani, a ich ciała bestialsko okaleczone. Po Rzymie grasuje psychopata - seryjny morderca ścigany przez Paolę Dicanti, psychologa i kryminologa. Podczas śledztwa kobieta odkrywa najciemniejsze tajemnice Watykanu oraz dowiaduje się o istnieniu centrum rehabilitacyjnego dla katolickich duchownych oskarżonych o molestowania seksualne. Oficjalnie śmierć kardynałów nie miała miejsca, a konklawe powinno przebiegać bez zakłóceń... Doskonały thriller, pełen akcji i tajemniczości, w którym rzeczywistość miesza się z fikcją.
Pod koniec dwudziestego pierwszego wieku, stara, mieszkająca w Kornwalii kobieta ratuje z oceanu nagiego młodzieńca i zabiera go do swego pięknego domu. Bohaterka jest światowej sławy skrzypaczką i - mimo nowoczesnych metod przedłużania życia - zbliża się do kresu swych dni. Niedoszły topielec z kolei cierpi na utratę pamięci, nie wie o sobie nic. Kobieta nadaje mu imię Adam. Zaczyna opowiadać mu swoje wspomnienia, on okazuje się wiernym słuchaczem. Opowieści bohaterki są przerywane scenami z codziennego życia w kornwalijskim domu. Barwne, pełne wydarzeń życie artystki prawie pozwala nam zapomnieć, że cała historia rozgrywa się w chaotycznym i niebezpiecznym świecie epoki. MacLeod przedstawia w książce specyficzną, fascynującą wizję dwudziestego pierwszego stulecia - wieku katastrof i nowych, śmiertelnych chorób. Niemniej, jak często w pisarstwie tego autora, okazuje się, że historia osobista zawsze jest ważniejsza od tej powszechnej. - Ray Olson, Booklist Podróże MacLeod pisze niewiarygodne opowiadania. Od otwierającej tom „Opowieści młynarza” po finałową „Drugą podróż króla” trafiamy do światów pełnych zapierającego dech piękna, straszliwego cierpienia i przyjemnej przeciętności. Szczególnie dobrym przykładem talentu autora do tworzenia światów i snucia w nich opowieści jest wspomniana „Opowieść młynarza” - piękna historia ostatniego właściciela starego wiatraka, którego z wiatrem łączy coś więcej niż przelotny romans. „Druga podróż króla” jest nieziemsko zrelacjonowaną opowieścią o drugiej wyprawie do Betlejem jednego z Trzech Króli. „Żywioły” z kolei rozgrywają się w epoce pary i przedstawiają życie człowieka, który sądzi, że odkrył nowe źródło energii, okazujące się z czasem czymś o wiele starszym. „Dywan z Hobów” to dziwaczna i zapadająca w pamięć medytacja na temat niewolnictwa i strasznego, osuwającego się w dekadencję świata. Wszystkie zawarte w tym tomie teksty lśnią podobnym blaskiem jak powieści MacLeoda. - Regina Schroeder, Booklist.
To powieść o kobiecie poszukującej idealnego mężczyzny i idealnej miłości. Wzorem dla Emmy stają się postacie czytanych przez nią romansów. Życie u boku męża, lekarza, wydaje jej się trywialne, a szczere uczucie, którym ją obdarza, niewarte wzajemności. Szukając wielkich uniesień, namiętności i wzniosłych uczuć, chętnie przebywa w kręgach arystokracji, sądząc, że właśnie tam spełni swoje marzenia.
Powieść jest kontynuacją Trzech muszkieterów, a dalsze losy jej bohaterów komplikują się, nabierając rozpędu, mimo upływu czasu. Atos, Portos, Aramis, d'Artagnan zostali politycznymi przeciwnikami i są zmuszeni walczyć z sobą. Zmieniła się też sytuacja polityczna XVII-wiecznej Francji. Rządzi regentka Anna Austriaczka, natomiast miejsce Richelieu zajął ambitny kardynał Mazarin. D'Artagnan i Portos pomagają stronnictwu królewskiemu, Aramis i Atos popierają frondę i bunt paryżan. Pojawia się skrytobójczy mściciel Milady Winter, podążając trop w trop za czterema bohaterami. Różnice poglądów nie wpływają jednak na przyjaźń, jaką przysięgli sobie muszkieterowie, choć z pewnością oddziałują na zawrotne tempo ich przygód.
Tom 1 Gdzie diabeł nie może, wspomoże go… anielica. O ile bezczelny ogoniasty dogada się z delikatną skrzydlatą Ona ze sfer niebieskich, on z piekła rodem. Ezergil i Alona, choć z różnych "parafii”, stoją przed wspólnym zadaniem. Muszą zaliczyć letnią praktykę, wyznaczoną im przez anielskiego VIP-a z diabelską przeszłością, skrzydlatego Monterrey'a. Diabeł i anioł ruszają więc na ziemski padół w sprawie zbłąkanej duszy, z misją pomocy poniewieranemu przez własnego ojca i schodzącemu na bardzo złą drogę Aloszy. Przed nimi spore kłopoty. Z nieletnimi złodziejami, mafią, skorumpowaną milicją i z Ksefonem, diabelnym głupkiem torpedującym ich poczynania. Wpadają więc na szatański pomysł zjednoczenia przeciwstawnych jak piekło i niebo sił. Diabli nadali! W tej piekielnie inteligentnej i dowcipnej powieści, przejrzycie się na wylot, okiem anioła i diabła. Tom 2 Gdzie diabeł nie może, wspomoże go? anielica. I pop, z którym Ezergil, Alona i ojciec Fiodor stworzą tercet diabelnie egzotyczny. Anioł z diabłem, ręka w rękę, przedzierają się przez piekło na Ziemi. Piekło wybrukowane ludzkimi słabościami i zwątpieniami. Piekło agresji, żądzy pieniądza i wódki, w której toną całe rodziny. Nawet anielsko-diabelskiemu tandemowi Ezergila i Alony trudno rozeznać się w zawiłościach ludzkiej natury. Bo my, ludzie, prędzej uwierzymy w rogatego diabła, niż zrozumiemy, że szatan wcale nie musi kupować naszych dusz. Sami je oddajemy. Za darmo i ze śpiewem na ustach. Do diabła! Ty naprawdę sądziłeś, że o piekle, niebie i raju powiedziano już wszystko!
Historia rozgrywająca się w Anglii, w drugiej połowie XVI wieku za panowania królowej Elżbiety I.
Debiutancka powieść Christiny Schwarz porównywanej do Jane Austin, od razu odniosła sukces wydawniczy. Książka zachwyca sposobem narracji, niezwykłym nastrojem, tajemniczą intrygą, malowniczymi opisami przyrody. Autorka krok po kroku odsłania owiane dziwną tajemnicą losy Amandy i jej siostrzenicy Ruth. Amanda wychowuje dziewczynkę po śmierci siostry, Mathildy, która pewnej burzliwej zimowej nocy tonie w jeziorze...
Minione wojny, minione życia, byli kochankowie. Czy kiedykolwiek o nich zapomnimy... i czy powinniśmy? Życie Jordan Weiss, oficer wywiadu w Departamencie Stanu, legło w gruzach, kiedy się okazało, że jej chłopak Jared utonął w rzece. Po dziesięciu latach Jordan dokonuje wstrząsającego odkrycia: dowiaduje się, że prawda wygląda zupełnie inaczej, jej chłopak żyje, a ona sama została okłamana i zdradzona. Rezygnuje z pracy i wyrusza na poszukiwanie ukochanego. Na Riwierze Francuskiej, gdzie ostatnio widziano Jareda, poznaje Nicole – tajemniczą kobietę, która prawdopodobnie jest zaangażowana w sprawę. Dziewczyna jednak znika i Jordan ściga ją po całej Europie. Wkrótce przekonuje się, że Nicole jest poszukiwana również przez Aarona, przystojnego i tajemniczego Izraelczyka. Nie mają do siebie zaufania, lecz wspólnie angażują się w niebezpieczne śledztwo. Kiedy Jordan zbliża się do rozwiązania zagadki, która nękała ją przez lata, pojawia się kolejne pytanie: czy może związać się z Aaronem, chociaż wciąż jeszcze kocha Jareda? Czy prawda ją zniszczy czy wyzwoli? Czy będzie jeszcze w życiu szczęśliwa?
"Biała Bogini" powstała między dwoma najbardziej znanymi dziełami tego angielskiego twórcy: powieścią "Ja, Klaudiusz" i "Mitami greckimi". Jest badaniem historycznym opartym na "natchnieniu poetyckim", badaniem nienaukowym w zwykłym sensie, lecz tym bardziej przez to fascynującym. Graves wysuwa kontrowersyjne hipotezy, które nadają jego dziełu wprost sensacyjny charakter. Czytelnik wraz z autorem tropi ślady domniemanej tytułowej bogini w obrzędach i mitach starożytnej Irlandii i Brytanii, odkrywa tajemnice "zaszyfrowane" w ówczesnych tekstach poetyckich, a nawet galickim alfabecie.