Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Peake Mervyn - Gormenghast 01 - Tytus Groan.rar

TheJezierski12 / ebooki / Peake Mervyn - Gormenghast 01 - Tytus Groan.rar
Download: Peake Mervyn - Gormenghast 01 - Tytus Groan.rar

5,12 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek

Kontynuacja "Władcy Pierścieni" Tolkiena. I Ostrze Elfów II Czarna Włócznia III Adamant Henny Wydawać by się mogło, że wraz z postawieniem ostatniej kropki we "Władcy Pierścieni" zostały zatrzaśnięte wrota do niezwykłej krainy hobbitów, orków, goblinów, krasnoludów i żaden Śmiertelny nigdy już tam nie dotrze. Nik Pierunow potrafił jednakże odnaleźć koniec nici wiodącej do kruchego, czarownego Śródziemia. Nie jest łatwo się w nim poruszać; każdy niewłaściwy krok grozi utratą owej przewodniczki, każde źle użyte słowo może zniszczyć panującą tu magię. Autor "Pierścienia Mroku" dokonał tego, co wydawało się niemożliwe: świat Tolkiena ukazał wszystkie swoje barwy, odkrył też wiele osobliwości. Po Śródziemiu wędruje trójka niespokojnych duchów - hobbit i dwa krasnoludy. Nie są zwyczajnymi poszukiwaczami przygód. Oni już wiedzą, że Zło, które uważano za pokonane, odrodziło się, a jego niszczycielska Moc wzrasta. Podejmują więc heroiczną walkę, by je unicestwić, zanim stanie się wszechpotężne i Mrok pokona Światłość.

W skład pakietu wchodzą:

obrazek

obrazek

obrazek

Ian R. MacLeod (ur. 1956 Solihull, Wielka Brytania) – brytyjski pisarz science-fiction i fantasy. Zdobywca nagród Hugo, Nebula, Locusa oraz World Fantasy Award, głównie za krótsze formy. Pierwsza powieść MacLeoda pod tytułem The Great Wheel, opublikowana w 1997 roku, zdobyła Nagrodę Locusa za najlepszy debiut powieściowy. Ian R. MacLeod jest też autorem powieści Wieki światła oraz Dom Burz, których akcja jest umiejscowiona w odpowiedniku dziewiętnastowiecznej Anglii, znajdującej się w alternatywnej rzeczywistości, w której eter – substancja, którą można kontrolować za pomocą umysłu - spowodowała, że angielskie społeczeństwo zostało podzielone na cechy, a rozwój techniczny został zatrzymany.

obrazek

Gra o tron W Zachodnich Krainach o ośmiu tysiącach lat zapisanej historii widmo wojen i katastrofy nieustannie wisi nad ludźmi. Zbliża się zima, lodowate wichry wieją z poacute;łnocy, gdzie schroniły się wyparte przez ludzi pradawne rasy i starzy bogowie. Zbuntowani władcy na szczęście pokonali szalonego Smoczego Kroacute;la, Aerysa Targaryena, zasiadającego na Żelaznym Tronie Zachodnich Krain, lecz obalony władca pozostawił po sobie potomstwo, roacute;wnie szalone jak on sam... Tron objął Robert - najznamienitszy z buntownikoacute;w. Minęły już lata pokoju i oto możnowładcy zaczynają grę o tron. W pakiecie znajduje się 6 części: 1. Gra o tron 2. Starcie królów 3/1 Nawałnica mieczy (Krew i złoto) 3/2 NAWAŁNICA MIECZY (Stal i śnieg) 4/1 Uczta dla wron (Cienie śmierci) 4/2 Uczta dla wron (Sieć spiskowców)

obrazek

Fantasy Król Trent wysyła na wyprawę w poszukiwaniu źródła magii wyjątkową ekipę. Binka, który ma przechlapane, bo żona niedługo rodzi (a do tego jest piekielnie inteligentna), centaura Chestera (który ma przechlapane, bo jego żona niedawno urodziła i interesuje się głównie źrebakiem, a nie małżonkiem) oraz Crombiego (który ma jeszcze bardziej przechlapane, bo na czas misji został zamieniony w gryfa i może tylko krakać). Niedługo później do grupy dołączają Dobry Czarodziej Humfrey oraz grudka gliny w postaci golema z niewyparzoną gębą i darem tłumaczenia każdego języka na ludzki. Gdzie znajduje się źródło magii? Czy bohaterowie do niego dotrą? Jak wygląda wieczór w wiosce zamieszkanej przez same kobiety? Na te oraz wiele innych pytań odpowiada drugi tom serii "Xanth", który przypominamy czytelnikom w zupełnie nowym przekładzie (wydawca zapewnia, że żaden golem nie ucierpiał podczas jego powstawania).

obrazek

Fantastyka Wikingowie nie zniknęli z kart historii. Europa znów drży! Jest rok 1940 – ledwie ludzie zapomnieli o I wojnie światowej, grozi im kolejny kataklizm. Jednak nie ze strony Niemiec, którymi wciąż rządzi kajzer, a nie führer. Nie chodzi też Rosję, w której przed ponad 20 laty zdławiono rewolucję komunistyczną. W alternatywnej historii Marcina Mortki kraje północnej Europy wciąż są pogańskie i rządzą nimi potomkowie wikingów. To jednak inni wikingowie – używający karabinów maszynowych zamiast toporów i okrętów podwodnych zamiast drakkarów. Lecz podobnie jak wieki temu – pokój ciąży im niczym wyrzut sumienia. W tym właśnie świecie Jeremy Baldwin, angielski korespondent wojenny, wyrusza na wyprawę do ogarniętego wojną domową Sudanu. Nie ma pojęcia, że odkryje kulisy nadchodzącej zagłady.

obrazekGenialna powieść sci-fi. Klasyka gatunku. Przed laty inwazja Potworów - Obcych o gigantycznych rozmiarach - rozbiła w proch ludzką cywilizację. Potomkowie Ziemian, zdobywców kosmosu, są teraz członkami prymitywnych szczepów. Żyją niczym myszy w ścianach domostw Potworów, tocząc krwawe bratobójcze walki. Aż do dnia, gdy młody wojownik podejmuje wędrówkę ku tajemniczej krainie. Musi wypełnić swoje przeznaczenie - sprawić, by człowiek powrócił w kosmos.
obrazek1. Strażnicy Zachodu 2. Król Murgów 3. Demon, władca Karandy 4. Czarodziejka z Darshivy 5. Prorokini z Kell 1. Strażnicy Zachodu Malloreon to seria mająca miejsce po wydarzeniach znanych z Belgariady Davida Eddingsa. Po zwycięstwie nad bogiem Torakiem Garion spokojnie zasiada na tronie Rivy. Wydaje się, że nic już nie może zakłócić jego sprawiedliwych i szczęśliwych rządów. Tymczasem pewnej nocy klejnot Aldura zmienia barwę, a głos Proroctwa ostrzega Gariona przed nowym niebezpieczeństwem grożącym Rivie i innym Królestwom Zachodu. Jedyną możliwością obrony jest znalezienie Saridona, kamienia dorównującego mocą Klejnotowi Aldura. Garion z grupą przyjaciół wyrusza z kolejną misją. Musi pokonać nie tylko czas, ale również wyprzedzić w poszukiwaniach tajemniczego Zandramasa. 2. Król Murgów Zandramas porywa syna Gariona, by wypełnić przepowiednię o ostatecznej rozprawie pomiędzy Dziećmi Światła i Dziećmi Mroku. Król Rivy wraz z żoną Ce'Nedrą, i kilkoma towarzyszami rzuca się w pościg za porywaczami. Przemierzając nieprzyjazne ziemie pełne pułapek członkowie ekspedycji docierają przed oblicze władcy swoich wrogów - króla Murgów ... 3. Demon, władca Karandy Garion i jego towarzysze w pogoni za Zandramas udają się do Rak Hagga na spotkanie z Imperatorem 'Zakathem. Chcąc pozyskać w nim nowego sprzymierzeńca, Garion wyjawia sekret prawdziwego pochodzenia Urgita i opowiada historię Proroctwa. Zandramas wykorzystuje natomiast zwłokę w wyprawie, by przygotować nowy podstęp... 4. Czarodziejka z Darshivy Uciekając przed Zakathem i jednocześnie goniąc Zandramas, Garion i jego towarzysze docierają na wyspę Melcenę. Spotykają tam kulawego alchemika Senjiego, który w swej bibliotece przechowuje księgę wyroczni. Członkowie wyprawy odczytują z niej przyszłe losy syna Gariona i decydują się na zmianę planów. Porzycają trop Zandramas i kierują się w stronę siedziby wieszczów - Kell... 5. Prorokini z Kell Belgarion z Rivy i jego przyjaciele kontynuują wędrówkę do tajemniczego Miejsca, Którego Już Nie Ma. Tam dochodzi do ostatecznej konfrontacji między Dzieckiem Światła a Dzieckiem Ciemności, a prorokini z Kell musi dokonać wyboru Nowego Boga Angaraku. Nikt nie wie, jak jej decyzja wpłynie na losy świata...
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności