Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Esslemont Ian Cameron - Imperium Malazańskie.rar

TheJezierski12 / ebooki / Esslemont Ian Cameron - Imperium Malazańskie.rar
Download: Esslemont Ian Cameron - Imperium Malazańskie.rar

6,52 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazekImperium Malazańskie #1 - Noc noży

Ian Cameron Esslemont jest współtwórcą świata Malazańskiej Księgi Poległych. Bestsellerowej serii fantasy, autorstwa Stevena Eriksona. Akcja Nocy noży rozgrywa się w świecie Malazu i jest debiutem literackim Esslemonta.
Imperium zawdzięcza mu nazwę, ale obecnie miasto Malaz jest jedynie sennym, prowincjonalnym portem. Nadeszła jednak noc, gdy mieszkańcy zabarykadowali drzwi i zamknęli szczelnie okiennice. Księżyc Cienia, który zdarza się raz na pokolenie, przyniósł ze sobą demoniczne ogary i inne, jeszcze groźniejsze istoty.
Z ową nocą wiąże się również proroctwo zapowiadające powrót zaginionego od kilku lat cesarza Kellanveda. Gdy różne frakcje walczą o tron imperium, Księżyc Cienia sprowadza na wyspę znacznie bardziej obcą i starożytną siłę, pragnącą zdobyć ją szturmem. To starcie rozstrzygnie o losach Malazu i całego świata.

Imperium Malazańskie #2 - Powrót Karmazynowej Gwardii #1

Powrót kompanii najemników, Karmazynowej Gwardii, nie mógł nastąpić w chwili gorszej dla Imperium Malazańskiego. Jego siły wyczerpała wojna i dodatkowo osłabiły je zdrady oraz rywalizacje. Są tacy, którzy zadają sobie pytanie, czy cesarzowa Laseen nie utraciła panowania nad sytuacją. Niepokoje narastają, a podbite królestwa i księstwa jedno po drugim upominają się o niepodległość.
Do kipiącego kotła, jakim stało się Quon Tali, wkraczają oddziały Gwardii. Razem z nimi wraca wspomnienie złożonych przed stuleciem Ślubów wiecznego sprzeciwu wobec istnienia imperium. Jednakze niektórzy członkowie elity Gwardii, Zaprzysiężonych, mają dalej idące ambicje. Pewne starożytne istoty również próbują zrealizować swe tajemnicze cele. Jest też szermierz zwany Wędrowcem, który razem ze swym towarzyszem, Erekiem, zmierza ku konfrontacji, jakiej nikt dotąd nie przeżył.
Nie tylko Gwardia przygotowuje się do wojny. Również dowódcy i magowie Laseen, „Stara Gwardia”, są coraz bardziej zniecierpliwieni tym, co uważają za jej błędy. Czy to możliwe, by Laseen przechytrzyła wszystkich? Czyżby chciała wykorzystać powstania jako pretekst do wyeliminowania ostatnich, irytujących współpracowników swego sławnego poprzednika, Kellanveda?
Epicka, wciągająca powieść, jaką jest Powrót Karmazynowej Gwardii, stanowi kolejny rozdział w burzliwej historii Imperium Malazańskiego.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek

Kontynuacja "Władcy Pierścieni" Tolkiena. I Ostrze Elfów II Czarna Włócznia III Adamant Henny Wydawać by się mogło, że wraz z postawieniem ostatniej kropki we "Władcy Pierścieni" zostały zatrzaśnięte wrota do niezwykłej krainy hobbitów, orków, goblinów, krasnoludów i żaden Śmiertelny nigdy już tam nie dotrze. Nik Pierunow potrafił jednakże odnaleźć koniec nici wiodącej do kruchego, czarownego Śródziemia. Nie jest łatwo się w nim poruszać; każdy niewłaściwy krok grozi utratą owej przewodniczki, każde źle użyte słowo może zniszczyć panującą tu magię. Autor "Pierścienia Mroku" dokonał tego, co wydawało się niemożliwe: świat Tolkiena ukazał wszystkie swoje barwy, odkrył też wiele osobliwości. Po Śródziemiu wędruje trójka niespokojnych duchów - hobbit i dwa krasnoludy. Nie są zwyczajnymi poszukiwaczami przygód. Oni już wiedzą, że Zło, które uważano za pokonane, odrodziło się, a jego niszczycielska Moc wzrasta. Podejmują więc heroiczną walkę, by je unicestwić, zanim stanie się wszechpotężne i Mrok pokona Światłość.

W skład pakietu wchodzą:

obrazek

obrazek

obrazek

Ian R. MacLeod (ur. 1956 Solihull, Wielka Brytania) – brytyjski pisarz science-fiction i fantasy. Zdobywca nagród Hugo, Nebula, Locusa oraz World Fantasy Award, głównie za krótsze formy. Pierwsza powieść MacLeoda pod tytułem The Great Wheel, opublikowana w 1997 roku, zdobyła Nagrodę Locusa za najlepszy debiut powieściowy. Ian R. MacLeod jest też autorem powieści Wieki światła oraz Dom Burz, których akcja jest umiejscowiona w odpowiedniku dziewiętnastowiecznej Anglii, znajdującej się w alternatywnej rzeczywistości, w której eter – substancja, którą można kontrolować za pomocą umysłu - spowodowała, że angielskie społeczeństwo zostało podzielone na cechy, a rozwój techniczny został zatrzymany.

obrazek

Gra o tron W Zachodnich Krainach o ośmiu tysiącach lat zapisanej historii widmo wojen i katastrofy nieustannie wisi nad ludźmi. Zbliża się zima, lodowate wichry wieją z poacute;łnocy, gdzie schroniły się wyparte przez ludzi pradawne rasy i starzy bogowie. Zbuntowani władcy na szczęście pokonali szalonego Smoczego Kroacute;la, Aerysa Targaryena, zasiadającego na Żelaznym Tronie Zachodnich Krain, lecz obalony władca pozostawił po sobie potomstwo, roacute;wnie szalone jak on sam... Tron objął Robert - najznamienitszy z buntownikoacute;w. Minęły już lata pokoju i oto możnowładcy zaczynają grę o tron. W pakiecie znajduje się 6 części: 1. Gra o tron 2. Starcie królów 3/1 Nawałnica mieczy (Krew i złoto) 3/2 NAWAŁNICA MIECZY (Stal i śnieg) 4/1 Uczta dla wron (Cienie śmierci) 4/2 Uczta dla wron (Sieć spiskowców)

obrazek

Fantastyka Wikingowie nie zniknęli z kart historii. Europa znów drży! Jest rok 1940 – ledwie ludzie zapomnieli o I wojnie światowej, grozi im kolejny kataklizm. Jednak nie ze strony Niemiec, którymi wciąż rządzi kajzer, a nie führer. Nie chodzi też Rosję, w której przed ponad 20 laty zdławiono rewolucję komunistyczną. W alternatywnej historii Marcina Mortki kraje północnej Europy wciąż są pogańskie i rządzą nimi potomkowie wikingów. To jednak inni wikingowie – używający karabinów maszynowych zamiast toporów i okrętów podwodnych zamiast drakkarów. Lecz podobnie jak wieki temu – pokój ciąży im niczym wyrzut sumienia. W tym właśnie świecie Jeremy Baldwin, angielski korespondent wojenny, wyrusza na wyprawę do ogarniętego wojną domową Sudanu. Nie ma pojęcia, że odkryje kulisy nadchodzącej zagłady.

obrazekPięciotomowy cykl książek Lian Hearn, rozgrywających się w na w pół fantastycznej średniowiecznej Japonii. Tradycyjne japońskie motywy składają się tu na opowieść oryginalną i fascynującą, okrutną i piękną, w której zawiłości politycznych intryg i efektowne opisy walk łączą się z wyrafinowaną prostotą stylu, niespiesznym tempem narracji i niezwykłą atmosferą. Wzorując się na dyskretnych i oszczędnych pociągnięciach pędzla, znanych ze starojapońskich szkiców, autorka kreśli fascynujące tło dla pełnej rozmachu opowieści o miłości i obowiązku, przemocy i współczuciu, kłamstwie i honorze. Lian Hearn udało się przekroczyć granice między gatunkami literackimi, między tradycją a współczesnością, a także między pokoleniami. Stosunki społeczne w średniowiecznej Japonii były niezwykle złożone. Mój świat Trzech Krain jest znacznie prostszy i raczej zasugerowany niż szczegółowo opisany. Myślę, że moje książki można określić jako artystyczną odpowiedź na historię Japonii, a nie jako próbę jej odtworzenia.
obrazekZniszczona Ziemia #1 - Sny kamienia Druga Wojna Czarnoksiężników wywołała kataklizm, który zmienił oblicze świata i sprawił, że młody czarodziej Kai zwątpił w istnienie i sens magii. Jego ukochana uczennica, księżniczka Gemma, wyrusza w długą, niebezpieczną podróż do Południowych Krain, aby tam szukać prawdy o czarach. Musi tego dokonać, zanim otaczający ją świat do reszty pogrąży się w szaleństwie. Zniszczona Ziemia #2 - Mroczne królestwo Świat pogrąża się w szaleństwie. Nadchodzący kataklizm może powstrzymać tylko księżniczka Gemma, obdarzona niezwykłą mocą wskrzeszania magii. Odkrycie przez nią tajemnicy Kamienia, stojącego na Diamentowej Pustyni, rozpoczyna proces odnowy świata, przerwany jednak przez siły przeciwne odrodzeniu się magii. Przyjaciel Gemmy, Arden, uwięziony pod ziemią, poznaje mieszkańców Mrocznego Królestwa. Tylko sojusz sił światła i wiecznego mroku może dać nadzieje na uratowanie magii. Zniszczona Ziemia #3 - Wiek chaosu Księżniczka Gemma wraz z Ardenem, wspomagani przez czarodziei z latającego miasta, podejmują walkę z Wielkim Przywódcą, który, wykorzystując wysoko rozwiniętą technologię, pragnie zawładnąć światem.
obrazekSłudzy Arki #1 - Pierwszy Nazwany Król Ark został zabity, a prawa do tronu uzurpuje sobie kapitan straży popierany przez swoich żołnierzy. Odzyskanie tronu spoczywa na barkach królewskich synów. Słudzy Arki #2 - Pośrodku kręgu Królestwo Arki pogrążyło się w chaosie. Zamordowany został król, a jego rodzina utraciła władzę. Nadworny czarodziej Ferregamo wraz z jedynym pozostałym przy życiu księciem Markiem podejmują rozpaczliwą próbę ratowania ojczyzny przed wszechogarniającym złem. Złośliwa magia jest jednak tak potężna, że odżywa w następnym pokoleniu. Słudzy Arki pod wodzą księcia Luka, syna Marka, znów muszą stawić czoło magicznym mocom i wspólnie zapobiegają pogrążeniu się wyspy w mrocznej otchłani zła. Słudzy Arki #3 - Magiczne dziecko Następuje trzeci atak złowrogich sił, aby go odeprzeć, trzeba wyzwolić pierwotną utajoną moc Ziemi. Dokonuje tego młoda czarodziejka Yve, wspierana przez smoka i małą dziewczynkę imieniem Tzigana. Niezwykli sprzymierzeńcy doprowadzają do upadku złego czarodzieja Alzeda, ale wtedy świat bezpowrotnie odmienia swe oblicze.
obrazek

Złota Królowa #1 - Złota Królowa Gallen O'Day jest przewodnikiem wędrowców przemierzających leśne ostępy planety Tihrglas. Pewnego razu zgadza się pomóc szukającym drogi do Wrót Światów dwojgu tajemniczym podróżnym. Ścigają ich stwory służące obcym, wrogim ludziom istotom. Znajomość z uciekinierami prowadzi Gallena na odległą planetę, którą włada Złota Królowa pragnąca objąć panowanie nad całym Wszechświatem... Złota Królowa #2 - Klucz do Ciemności Gallen O'Day staje do walki z Silami Ciemności - tajemniczą organizacją stworzoną przez dawnych władców galaktyki, Drononów. Dążąc do podporządkowania sobie całej ludzkości, Drononowie skonstruowali urządzenie, dzięki któremu mogą oddziaływać na podświadomość i kształtować światopogląd. Aby uwolnić wszystkich, którzy padli ich ofiarą, Gallen musi zdobyć pilnie strzeżony magiczny artefakt - Klucz do Ciemności. Złota Królowa #3 - Władcy siódmego roju Uciekając przed pościgiem Drononów, Gallen O'Day i jego żona Maggie docierają na odległą planetę. Porasta ją niespotykana roślinność, w gąszczu żyją niesamowite, drapieżne stwory, a krajem rządzi szalony władca, poddający ludzi eksperymentom genetycznym. Wkrótce przybywają Drononi, by rozprawićsię ze zbiegami i niepodzielnie zapanować nad wszechświatem...

więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności