Esslemont Ian Cameron - Imperium Malazańskie.rar
-
- Programy do nawigacji WINCE v.5.0 -
- █ FILMY CHOMIKUJ [ ANIMOWANE ] -
! NOWE FILMY[2022-23-24] -
◢◤ - NOWE FILMY 2023 -
A_FilmySeriale2024 - główna -
Ananasek-25 -główna -
Bitwy, Kampanie, Dowódcy (Wydawnictwo MON) -
Czasopisma - Top Secret -
DZIACHO1966 - główna -
ebooki -
eleganckie midi -
Elektryka -
Esperanto -
F_I_L_M_Y - główna -
Falerystyka (medale i ordery) -
femin2018 - główna -
FILMY 2024 -
FILMY 2024(1) -
FILMY 2024(2) -
Filmy dokumentalne -
Filmy_Gry_Seriale_ - główna -
Filmy_Seriale_XXX - główna -
Grafika komputerowa -
HERALDYKA - herbarze -
Historia, Militaria - książki -
Hobby i zainteresowania -
II wojna światowa -
Kącik militarysty -
KOCISKO_MISIOR - pliki z głównej -
Kolektor Słoneczny -
Kumpel_Kolegi - główna -
Literatura i dokumenty -
MASSIVE-MX-2019 - główna -
MIDI - KAR - Podkłady(6) -
monicapawlus - główna -
MOVIES -
Muzyka i aranże -
Numizmatyka -
Numizmatyka - książki -
NUTY ( KEYBOARD SYNTEZATOR PIANO) -
OKRĘTY WOJENNE -
Pieszczoch696 - główna -
Podkłady midi -
Podkłady MP3 -
Programowanie, itp -
REKLAMA -DAPS-M.P.3 -
Religijne -
SPOKOS-2024 - główna -
Treści o grach, itp -
Treści powiązane z nauką, etc
Kontynuacja "Władcy Pierścieni" Tolkiena. I Ostrze Elfów II Czarna Włócznia III Adamant Henny Wydawać by się mogło, że wraz z postawieniem ostatniej kropki we "Władcy Pierścieni" zostały zatrzaśnięte wrota do niezwykłej krainy hobbitów, orków, goblinów, krasnoludów i żaden Śmiertelny nigdy już tam nie dotrze. Nik Pierunow potrafił jednakże odnaleźć koniec nici wiodącej do kruchego, czarownego Śródziemia. Nie jest łatwo się w nim poruszać; każdy niewłaściwy krok grozi utratą owej przewodniczki, każde źle użyte słowo może zniszczyć panującą tu magię. Autor "Pierścienia Mroku" dokonał tego, co wydawało się niemożliwe: świat Tolkiena ukazał wszystkie swoje barwy, odkrył też wiele osobliwości. Po Śródziemiu wędruje trójka niespokojnych duchów - hobbit i dwa krasnoludy. Nie są zwyczajnymi poszukiwaczami przygód. Oni już wiedzą, że Zło, które uważano za pokonane, odrodziło się, a jego niszczycielska Moc wzrasta. Podejmują więc heroiczną walkę, by je unicestwić, zanim stanie się wszechpotężne i Mrok pokona Światłość.
W skład pakietu wchodzą:
Ian R. MacLeod (ur. 1956 Solihull, Wielka Brytania) – brytyjski pisarz science-fiction i fantasy. Zdobywca nagród Hugo, Nebula, Locusa oraz World Fantasy Award, głównie za krótsze formy. Pierwsza powieść MacLeoda pod tytułem The Great Wheel, opublikowana w 1997 roku, zdobyła Nagrodę Locusa za najlepszy debiut powieściowy. Ian R. MacLeod jest też autorem powieści Wieki światła oraz Dom Burz, których akcja jest umiejscowiona w odpowiedniku dziewiętnastowiecznej Anglii, znajdującej się w alternatywnej rzeczywistości, w której eter – substancja, którą można kontrolować za pomocą umysłu - spowodowała, że angielskie społeczeństwo zostało podzielone na cechy, a rozwój techniczny został zatrzymany.
Gra o tron W Zachodnich Krainach o ośmiu tysiącach lat zapisanej historii widmo wojen i katastrofy nieustannie wisi nad ludźmi. Zbliża się zima, lodowate wichry wieją z poacute;łnocy, gdzie schroniły się wyparte przez ludzi pradawne rasy i starzy bogowie. Zbuntowani władcy na szczęście pokonali szalonego Smoczego Kroacute;la, Aerysa Targaryena, zasiadającego na Żelaznym Tronie Zachodnich Krain, lecz obalony władca pozostawił po sobie potomstwo, roacute;wnie szalone jak on sam... Tron objął Robert - najznamienitszy z buntownikoacute;w. Minęły już lata pokoju i oto możnowładcy zaczynają grę o tron. W pakiecie znajduje się 6 części: 1. Gra o tron 2. Starcie królów 3/1 Nawałnica mieczy (Krew i złoto) 3/2 NAWAŁNICA MIECZY (Stal i śnieg) 4/1 Uczta dla wron (Cienie śmierci) 4/2 Uczta dla wron (Sieć spiskowców)
Fantastyka Wikingowie nie zniknęli z kart historii. Europa znów drży! Jest rok 1940 – ledwie ludzie zapomnieli o I wojnie światowej, grozi im kolejny kataklizm. Jednak nie ze strony Niemiec, którymi wciąż rządzi kajzer, a nie führer. Nie chodzi też Rosję, w której przed ponad 20 laty zdławiono rewolucję komunistyczną. W alternatywnej historii Marcina Mortki kraje północnej Europy wciąż są pogańskie i rządzą nimi potomkowie wikingów. To jednak inni wikingowie – używający karabinów maszynowych zamiast toporów i okrętów podwodnych zamiast drakkarów. Lecz podobnie jak wieki temu – pokój ciąży im niczym wyrzut sumienia. W tym właśnie świecie Jeremy Baldwin, angielski korespondent wojenny, wyrusza na wyprawę do ogarniętego wojną domową Sudanu. Nie ma pojęcia, że odkryje kulisy nadchodzącej zagłady.
Złota Królowa #1 - Złota Królowa Gallen O'Day jest przewodnikiem wędrowców przemierzających leśne ostępy planety Tihrglas. Pewnego razu zgadza się pomóc szukającym drogi do Wrót Światów dwojgu tajemniczym podróżnym. Ścigają ich stwory służące obcym, wrogim ludziom istotom. Znajomość z uciekinierami prowadzi Gallena na odległą planetę, którą włada Złota Królowa pragnąca objąć panowanie nad całym Wszechświatem... Złota Królowa #2 - Klucz do Ciemności Gallen O'Day staje do walki z Silami Ciemności - tajemniczą organizacją stworzoną przez dawnych władców galaktyki, Drononów. Dążąc do podporządkowania sobie całej ludzkości, Drononowie skonstruowali urządzenie, dzięki któremu mogą oddziaływać na podświadomość i kształtować światopogląd. Aby uwolnić wszystkich, którzy padli ich ofiarą, Gallen musi zdobyć pilnie strzeżony magiczny artefakt - Klucz do Ciemności. Złota Królowa #3 - Władcy siódmego roju Uciekając przed pościgiem Drononów, Gallen O'Day i jego żona Maggie docierają na odległą planetę. Porasta ją niespotykana roślinność, w gąszczu żyją niesamowite, drapieżne stwory, a krajem rządzi szalony władca, poddający ludzi eksperymentom genetycznym. Wkrótce przybywają Drononi, by rozprawićsię ze zbiegami i niepodzielnie zapanować nad wszechświatem...