Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Anthony Piers - Xanth 01 - Zaklęcie Kameleona.zip

TheJezierski12 / ebooki / Anthony Piers - Xanth 01 - Zaklęcie Kameleona.zip
Download: Anthony Piers - Xanth 01 - Zaklęcie Kameleona.zip

1,39 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Fantasy


Xanth. Kraina, gdzie każdy ma jakiś magiczny talent bądź sam jest magiczny. Albo inteligentny. Trochę to skomplikowane, ale jeśli w grę wchodzi magia, trzeba się do tego przyzwyczaić.
Młody Bink jest chyba pozbawiony talentu, za to ma determinację i nadzieję, z którymi udaje się do czarodzieja Humfreya. W drodze trafia na centaury i nagle akcja rusza z kopyta. Później w dziwnej Rozpadlinie, której nie ma na mapach, chłopak spotyka smoka i w trakcie ucieczki pytanie, czy stwór jest inteligentny, czy ma talent magiczny, nabiera praktycznego wymiaru...
Tak zaczyna się pierwszy tom legendarnej serii "Xanth", którą Wydawnictwo "Nasza Księgarnia" przypomina czytelnikom w nowym przekładzie.


Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek

Fantasy Król Trent wysyła na wyprawę w poszukiwaniu źródła magii wyjątkową ekipę. Binka, który ma przechlapane, bo żona niedługo rodzi (a do tego jest piekielnie inteligentna), centaura Chestera (który ma przechlapane, bo jego żona niedawno urodziła i interesuje się głównie źrebakiem, a nie małżonkiem) oraz Crombiego (który ma jeszcze bardziej przechlapane, bo na czas misji został zamieniony w gryfa i może tylko krakać). Niedługo później do grupy dołączają Dobry Czarodziej Humfrey oraz grudka gliny w postaci golema z niewyparzoną gębą i darem tłumaczenia każdego języka na ludzki. Gdzie znajduje się źródło magii? Czy bohaterowie do niego dotrą? Jak wygląda wieczór w wiosce zamieszkanej przez same kobiety? Na te oraz wiele innych pytań odpowiada drugi tom serii "Xanth", który przypominamy czytelnikom w zupełnie nowym przekładzie (wydawca zapewnia, że żaden golem nie ucierpiał podczas jego powstawania).

Bowden Oliver - Assassin's Creed 03 - Tajemna krucjata obrazekNiccolò Polo, ojciec Marco, ujawnia historię, którą utrzymywał w tajemnicy przez całe życie – historię Altaïra, jednego z najznamienitszych asasynów Bractwa. Altaïr podejmuje się doniosłej misji i wyrusza w podróż do Ziemi Świętej. By dowieść swojego poświęcenia, zmierzy się z dziewięcioma śmiertelnymi wrogami, pośród których znajdzie się sam przywódca templariuszy, Robert de Sable. Podczas niezwykłej wyprawy Altaïr odkryje prawdziwe znaczenie Creda Asasynów. Nikt nigdy wcześniej nie opowiedział o losach Altaïra: o jego brzemiennej w skutki podróży, która zmieniła bieg historii; o nieustającej walce ze spiskiem templariuszy; o tragedii, jaka stała się udziałem wielkiego asasyna i jego rodziny oraz o haniebnej zdradzie najbliższego przyjaciela.
obrazek1. Strażnicy Zachodu 2. Król Murgów 3. Demon, władca Karandy 4. Czarodziejka z Darshivy 5. Prorokini z Kell 1. Strażnicy Zachodu Malloreon to seria mająca miejsce po wydarzeniach znanych z Belgariady Davida Eddingsa. Po zwycięstwie nad bogiem Torakiem Garion spokojnie zasiada na tronie Rivy. Wydaje się, że nic już nie może zakłócić jego sprawiedliwych i szczęśliwych rządów. Tymczasem pewnej nocy klejnot Aldura zmienia barwę, a głos Proroctwa ostrzega Gariona przed nowym niebezpieczeństwem grożącym Rivie i innym Królestwom Zachodu. Jedyną możliwością obrony jest znalezienie Saridona, kamienia dorównującego mocą Klejnotowi Aldura. Garion z grupą przyjaciół wyrusza z kolejną misją. Musi pokonać nie tylko czas, ale również wyprzedzić w poszukiwaniach tajemniczego Zandramasa. 2. Król Murgów Zandramas porywa syna Gariona, by wypełnić przepowiednię o ostatecznej rozprawie pomiędzy Dziećmi Światła i Dziećmi Mroku. Król Rivy wraz z żoną Ce'Nedrą, i kilkoma towarzyszami rzuca się w pościg za porywaczami. Przemierzając nieprzyjazne ziemie pełne pułapek członkowie ekspedycji docierają przed oblicze władcy swoich wrogów - króla Murgów ... 3. Demon, władca Karandy Garion i jego towarzysze w pogoni za Zandramas udają się do Rak Hagga na spotkanie z Imperatorem 'Zakathem. Chcąc pozyskać w nim nowego sprzymierzeńca, Garion wyjawia sekret prawdziwego pochodzenia Urgita i opowiada historię Proroctwa. Zandramas wykorzystuje natomiast zwłokę w wyprawie, by przygotować nowy podstęp... 4. Czarodziejka z Darshivy Uciekając przed Zakathem i jednocześnie goniąc Zandramas, Garion i jego towarzysze docierają na wyspę Melcenę. Spotykają tam kulawego alchemika Senjiego, który w swej bibliotece przechowuje księgę wyroczni. Członkowie wyprawy odczytują z niej przyszłe losy syna Gariona i decydują się na zmianę planów. Porzycają trop Zandramas i kierują się w stronę siedziby wieszczów - Kell... 5. Prorokini z Kell Belgarion z Rivy i jego przyjaciele kontynuują wędrówkę do tajemniczego Miejsca, Którego Już Nie Ma. Tam dochodzi do ostatecznej konfrontacji między Dzieckiem Światła a Dzieckiem Ciemności, a prorokini z Kell musi dokonać wyboru Nowego Boga Angaraku. Nikt nie wie, jak jej decyzja wpłynie na losy świata...
obrazekPierwszy tom antologii najnowszej rosyjskiej fantastyki. zawiera 5 mikropowieści: Oleg Diwow "Zdrajca" (urban fantasy. Ziemia od wieków nawiedzana jest przez elfy ze świata Irrheinu, traktujące naszą planetę jako miejsce zsyłki orków i goblinów). Marina i Siergiej Diaczenko "Wilcza krew" (człowiek obdarza zwierzęta ludzkim analitycznym intelektem). Jewgienij Łukin "Robotnicy Zalustrza" (świat za lustrzaną taflą). Michail Achmanow "Kononow barbarzyńca" (parodia Conana, heros w świecie rosyjskiej mafii). Julij Burkin "Motyl i bazyliszek" (nowela znana z łamów SFinksa).
obrazekGenialna powieść sci-fi. Klasyka gatunku. Przed laty inwazja Potworów - Obcych o gigantycznych rozmiarach - rozbiła w proch ludzką cywilizację. Potomkowie Ziemian, zdobywców kosmosu, są teraz członkami prymitywnych szczepów. Żyją niczym myszy w ścianach domostw Potworów, tocząc krwawe bratobójcze walki. Aż do dnia, gdy młody wojownik podejmuje wędrówkę ku tajemniczej krainie. Musi wypełnić swoje przeznaczenie - sprawić, by człowiek powrócił w kosmos.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności