Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

F-22 Lightning III PC.iso

Talar13 / Gry PC / ▶ GRY SYMULATORY CHOMIKUJ / F-22 Lightning III PC.iso
Download: F-22 Lightning III PC.iso

684,67 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D + dodatkowo: joystick

Trzecia część symulatora myśliwca F-22, najnowszego samolotu wykorzystywanego przez US Air Force. Tym razem firma Novalogic postawiła bardziej na fabułę gry niż czystą symulację, przez co całość przypomina hollywoodzka produkcję. Przed rozpoczęciem kampanii możemy ćwiczyć umiejętności prowadzenia myśliwca w misje treningowych. Do standardowego uzbrojenia doszła najpotężniejsza broń – taktyczne pociski jądrowe.Producent znacznie udoskonalił model lotu i zwiększył szczegółowość grafiki widocznych obiektów. Całość wykonana jest na zaawansowanym silniku graficznym 3D znakomicie obsługującym wszelkie zmiany atmosferyczne i efekty działania broni (szczególnie termojądrowej). Oprócz zmiennych warunków pogodowych (deszcz, śnieg, wiatr) duże znaczenie podczas lotu odgrywa również temperatura, wpływająca na aktualne możliwości samolotu. Dla ułatwienia pilotażu mniej doświadczonym graczom, dostępne są opcje automatycznego lądowania, startu, formacji, wybierania celu, a nawet tankowania w powietrzu.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 450MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D Echelon: Wind Warriors to dodatek do zręcznościowego symulatora Echelon. Akcja rozgrywa się w tym samym, znanym z podstawowej wersji gry futurystycznym świecie przyszłości. Grę zaczniemy w 2351 roku jako major Jason „Wolf” Scott, jeden z najlepszych pilotów Federacji Galaktycznej. Do wykonania dostaniemy rozbudowaną kampanię podzieloną na ponad 40 misji bojowych. Rozgrywka toczy się na olbrzymim terytorium, gdzie spotkamy ponad 30 typów samolotów, 100 pojazdów oraz przeszło 100 różnych obiektów i budynków.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Najnowsza część sztandarowej gry firmy NovaLogic, która to od momentu ukazania się pierwszej części w roku 1992 dla wielu graczy nosi miano legendarnego tytułu. Jak to miało miejsce w poprzednich częściach, tak i tu mamy do czynienia z bardzo dobrej jakości trójwymiarową grafiką wykorzystującą większość współczesnych akceleratorów graficznych. Dokładnie odtworzono maszynę, awionikę, teren, instalacje naziemne oraz całą występująca broń. Sama gra nie odbiega od koncepcji gry z 1992 roku (części pierwszej), tzn. nie jest to super realistyczny symulator, do którego opanowania trzeba przeczytać 150 stronicową instrukcję, lecz wciągająca gra o charakterze „first-person shooter”, oczywiście z regulowanym poziomem trudności. Nie znaczy to jednak, że Comanche 4 jest zręcznościówką całkowicie pozbawioną realizmu. Autorzy dokładnie odtworzyli wszystkich naszych przeciwników, między innymi: śmigłowce Ka-50, Ka-52 oraz Mi-24, a także całą gamę wykorzystywanego uzbrojenia, jak: rakiety AIM-9s, AGM-114s, Hydra-70s i działka 20 mm XM301.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 64MB RAM akcelerator 3D Lock On: Modern Air Combat to następca słynnego symulatora rosyjskich myśliwców – Flanker 2.0. Tym razem autorzy zdecydowali się umożliwić graczom wypróbowanie również i kilku dzieł amerykańskiej myśli konstrukcyjnej. Do dyspozycji gracza oddano aż osiem maszyn: A-10A Warthog (NATO), F-15C Eagle (NATO), MiG-29 Fulcrum A (wersja NATO), Su-27 Flanker B (Rosja), MiG-29 Fulcrum C (Rosja), Su-25 Frogfoot (Rosja), Su-33 Flanker D (Rosja), MiG-29 Fulcrum A (wersja Rosyjka). Każda posiada specyficzny dla siebie model lotu oraz doskonale odwzorowane plusy i minusy swoich prawdziwych odpowiedników. Poza nimi na terenie zmagań można spotkać cała gamę różnych maszyn obu stron (tj. NATO i Rosji). Są w śród nich myśliwce, zarówno te przeznaczone do przechwytywania celów powietrznych (MiG-31 Foxhound, MiG-25P Foxbat) lub niszczenia instalacji naziemnych (F-117 Black Jet, Tu-22M3 Backfire), jak i wielozadaniowe (F-16C Fighting Falcon, F-4E Phantom, F/A-18C Hornet). Nie brakuje też standardowych dla działań militarnych, samolotów-tankowców czy wielkich AWACS-ów, przeczesujących przestrzeń w obrębie kilkuset kilometrów i naprowadzających sojusznicze myśliwce na odlegle cele. Pojawiają się też helikoptery, zarówno bojowe AH-64D Longbow Apache i Mi-24D Hind, jak również transportowe UH-60 Blackhawk oraz Mi-26 Halo. Poza wyżej wymienionymi autorzy wykorzystali w Lock On jeszcze wiele innych samolotów, pełniących role swoich prawdziwych odpowiedników.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 400MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Beach Life to nowa gra zespołu Deep Red Games, twórców takich hitów jak Risk II czy Monopoly Tycoon. Tym razem jest to symulacja zarządzania ekskluzywnym kompleksem wypoczynkowym w nadmorskim kurorcie, pełnym słońca, piasku, bogatych turystów i seksownych wczasowiczek. W tej grze zaprawionej dużą szczyptą humoru nie brakuje niczego co można spotkać w najpopularniejszych kurortach na świecie: alkohol, sporty wodne, flirt, seks, opalanie, dancingi, a nawet zbierania pamiątek. Na wybranej tropikalnej wyspie musimy zbudować ośrodek wypoczynkowy z hotelami, barami, klubami, zagospodarować plaże i stworzyć warunki do uprawiania sportów wodnych. Każda wyspa ma swoją charakterystykę zmuszając graczy do odmiennego wykorzystania terenów pod budowę poszczególnych atrakcji. Oprócz zwykłych wakacyjnych przyjemności, jak oglądanie wypoczywających turystów czy flirtujących z ratownikami panien, czekają nas też przykre niespodzianki. Losowe zdarzenia mogą przynieść sztorm lub zatrutą żywność w restauracjach, co z pewnością nie przyczyni się do popularności naszego kurortu.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB Speedway Liga to symulator wyścigów żużlowych skupiający się na polskiej lidze speedway. Za dzieło odpowiada wrocławskie studio Techland, znane między innymi z takich produkcji jak Chrome oraz Xpand Rally. W grze zawarto trzy rodzime ligi oraz wszystkie występujące w nich zespoły. Twórcy przygotowali rozbudowany tryb kariery, w którym zaczynamy od podstaw i powoli pniemy się na sam szczyt, wygrywając poszczególne zawody. Zwieńczeniem tej ścieżki i ostatecznym sukcesem jest oczywiście zdobycie mistrzostwa Polski. Dzieło spodoba się szczególnie miłośnikom FIM Speedway Grand Prix 3, w stosunku do którego wprowadzono jednak wiele zmian i ulepszeń. Głównym atutem jest tryb symulacji, oferujący nieznany dotąd poziom realizmu. Gwarantujące to wierne odwzorowanie modelu jazdy. Prowadząc motor musimy zwracać uwagę na wiele niuansów – np. odpowiednio balansować ciałem na zakrętach i sprzęgłem przy starcie.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows XP/Vista Aquadelic GT to zręcznościowy symulator superszybkich łodzi motorowych. Bierzemy udział w szaleńczych wyścigach sportowych kutrów, po drodze odwiedzając urocze, egzotyczne krajobrazy i nierzadko uprzykrzając życie rywalom za pomocą pomysłowego zestawu uzbrojenia. Program jest debiutanckim projektem czeskiego zespołu deweloperskiego Hammerware (przy wsparciu ludzi z iHobo, twórców m.in. Attack on Pearl Harbor), składającego się z programistów i grafików o sporym doświadczeniu w tworzeniu niezależnych gier komputerowych. Projekt również miał być pierwotnie tytułem niezależnym (ongiś nosił on nazwę Yaga!), lecz twórcom udało się ostatecznie pozyskać wydawcę w postaci słowackiej firmy 3D People. Udało się to m.in. dzięki zwycięstwu projektu w konkursie Becherovka Game 2005, w kategorii symulacji.Główna atrakcją programu są oczywiście wyścigi potwornie szybkich motorówek o niebanalnym uzbrojeniu. W trybie 'free ride' wcielamy się w rolę gwiazdy motorowych sportów wodnych, nic więc dziwnego że publiczność żąda od nas zwycięstw. Nasi przeciwnicy są jednak podobnego kalibru i trudno jest ich pokonać standardowymi metodami. W sukurs przychodzi nam niezwykle użyteczna paleta uzbrojenia. Możemy oczywiście nie wysilać się na oryginalność i po prostu storpedować przeciwnika albo włączyć podwójny dopalacz nitro, ale w grze nie brakuje bardziej innowacyjnych bonusów, którymi możemy "popieścić" łódki rywali, np. agresywne stado skaczących żab. Umiejętne korzystanie z tych bardziej pomysłowych dodatków wymaga co prawda odpowiedniego treningu, lecz po osiągnięciu pewnej wprawy możemy uzyskać efekty trudne do osiągnięcia w przypadku korzystania z konwencjonalnego wachlarza uzbrojenia.Zanim jednak wskoczymy do wody, nie ominie nas przyjemność związana z wyborem łodzi. Różnią się one parametrami i możliwościami, dodatkowo każdą możemy samodzielnie przemalować wedle naszego gustu. Efektownie pomalowana łódka, która dodatkowo często zwycięża, jest łakomym kąskiem dla wszelkiego rodzaju sponsorów, którzy po każdym zwycięskim wyścigu ochoczo i hojnie obdarzają nas walizkami pełnymi pieniędzy. Dostępne fundusze przeznaczamy na wszelkiego rodzaju luksusy – wszakże mamy do czynienia raczej z elitarnym sportem dla bogaczy. Kupno rozległej willi czy wynajęcie prywatnego wodolotu to tylko część atrakcji, na które możemy przeznaczyć premię za kolejne zwycięstwa. Co ciekawe, nie są to tylko statyczne trofea – w wolnych chwilach możemy np. wsiąść do wspomnianego samolotu i podziwiać różnorodne krajobrazy, począwszy od Wysp Karaibskich przez greckie wybrzeża, na rosyjskich rzekach kończąc.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 2 GHz, 768 MB RAM, karta grafiki 128 MB, 3 GB HDD, Windows XP/Vista Ikaro to symulator lotniczy, w którym zasiadamy za sterami ultralekkich samolotów i bierzemy udział w wyścigach lotniczych. Bierzemy udział w szesnastu wyzwaniach, rozgrywających się w czterech zróżnicowanych sceneriach – m.in. w otoczeniu kanionów oraz pośród terenów górzystych. Walcząc z przeciwnikami powinniśmy postarać się jednak nie tylko o doskonały czas przelotu trasy, ale także wykonanie szeregu wysoko punktowanych akrobacji.W zmaganiach rywalizujemy także z dynamicznie zmieniającymi się warunkami atmosferycznymi. Autorski silnik graficzny opracowany przez Włochów z Magic Dream Games zapewnia w tym aspekcie wyjątkowe doznania – wyścig możemy bowiem rozpoczynać w pełnym słońcu, a kończyć w czasie burzy śnieżnej. Każde załamanie pogody wpływa oczywiście bezpośrednio na płynność lotu oraz wzrost poziomu trudności rozgrywki.Ikaro to jednak nie tylko kampania dla pojedynczego gracza. Twórcy opracowali również opcję wieloosobową, w ramach której jednoczesne boje może prowadzić do sześciu graczy. Magic Dream Games uruchomiło również rankingi z najlepszymi wynikami, które zachęcają nabywców Ikaro do nieustannego podnoszenia swoich umiejętności.
obrazek wymagania sprzętowe: System operacyjny: Windows XP SP3 / Windows Vista SP1,CPU: .8 GHz 64 2.4Ghz lub lepszy,1 GB RAM,Karta graficzna: GeForce 6600, ATI X1300 albo lepszy,1 GB HDD Są dwa rodzaje łowienia ryb: na kolację i dla sportu. Jeśli chodzi o to pierwsze, to nie mam zastrzeżeń. Obiekcje pojawiają się przy moczeniu kija (ups!) dla samego łowienia – a jak się pojechało nad jeziorko z kumplami, to i można nieco twarz “zmoczyć”, i świńskie kawały poopowiadać… Uważam, że nie usprawiedliwia to beztroskiego dziurawienia rybich twarzy. I właśnie dlatego lubię symulatory wędkarskie – jednym z nich jest Bass Pro Shops: The Strike, .Wyciągajcie wędziska, panowie! (ups! I did it again…)W grze znajdziesz realistyczną fizykę i autentyczne narzędzia do połowu. Gra zawiera 111 przynęt, 11 gatunków ryb, 10 unikalnych jezior, 10 turniejów, dziewięć łodzi. Strike zawiera opcje gry dla graczy podstawowych jak i doświadczonych wędkarzy..
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB Cities in Motion to symulator tworzenia infrastruktury transportowej oraz późniejszego nią zarządzania, jak również organizowania wykorzystujących ją przewozów. Wcielamy się we właściciela specjalistycznej firmy zajmującej się tą właśnie sferą miejskiej zabudowy. Tworzyć własną sieć komunikacyjną będziemy w jednej z czterech dużych aglomeracji europejskich. Udostępnione zostały Wiedeń, Helsinki, Berlin oraz Amsterdam. Oczywiście, wszystko musimy zaplanować i wykonać w ten sposób, by obyło się bez opóźnień na trasach oraz odwołanych połączeń. W grze znajdziemy ponad 30 różnorodnych środków transportu, w tym autobusy, tramwaje, pociągi czy promy wodne. Wraz z rozwojem każdego miasta, rosnąć i zmieniać się będą potrzeby jego mieszkańców, zmuszając nas do ciągłego zaspokajania ich nowych wymagań, przy jednoczesnym dbaniu o opłacalność całego przedsięwzięcia. Do naszej dyspozycji oddane zostało ponad 100 różnorodnych budynków.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 lub lepsza), 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Studio Gaijin Entertainment znane było dotychczas z solidnych gier o tematyce lotniczej. Na pierwszy plan wysuwa się tu nader udana próba przeniesienia kultowego Il-2 Sturmovik na konsole, który siłą rzeczy nie zdobył pierwszych miejsc na listach sprzedaży, natomiast dobrze odebrali go krytycy oraz fanatycy symulacji. Drugim sztandarowym tytułem została seria Wings of Prey. Rosyjski zespół poszedł za ciosem i postanowił opracować produkt przeznaczony dla miłośników helikopterów bojowych. Apache: Air Assault to luźno nawiązująca do klasyki (mowa tu o Desert Strike oraz Gunship 2000) gra akcji z pewnymi ambicjami.Apache: Air Assault posiada domyślnie trzy tryby rozgrywki. Kampania, jak sama nazwa wskazuje, kieruje gracza przez 16 misji. Operacje Eskadry to nic innego jak multiplayer z 13 specjalnie przygotowanymi scenariuszami, w których może wziąć udział do czterech użytkowników naraz. Tryb wieloosobowy skupia się wyłącznie na kooperacji, co w ostatecznym rozrachunku jest ogromną zaletą. Twórcy położyli ogromny nacisk na współpracę i jakość samej rozgrywki w sieci – nie zanotowałem przeraźliwych lagów ani przesadnie utrudniających zabawę błędów. Jeżeli dopracowanie jednego trybu odbyło się kosztem usunięcia pozostałych, to jest to moim zdaniem dobry ruch. Ostatnim typem zabawy jest Lot swobodny, w którym można ustawić kilkanaście opcji dotyczących uzbrojenia, liczby jednostek sojuszniczych i wrogich, a przede wszystkim lokacji, w której postanowimy potrenować.Brzmi zachęcająco? Pomijając multiplayer, w rzeczywistości wygląda to odrobinę gorzej. Kampania cierpi przede wszystkim na brak sensownego wątku, który mógłby faktycznie zainteresować gracza globalnym konfliktem. Historia nie ma w zasadzie konkretnego wprowadzenia i od razu rzuca nas w wir świszczących dookoła kul i rakiet. Mam ogromny żal do autorów, że nie spróbowali świadomie nawiązać do starych, niesamowicie grywalnych symulatorów, które posiadały menu briefingu, pokazujące sytuację geopolityczną oraz zarys następnej misji. Skopiowanie tak prostego pomysłu nie byłoby wielkim grzechem, a na pewno przyczyniłoby się do bardziej pozytywnego odbioru wklejonej od niechcenia, pretekstowej fabuły. W konsekwencji ciężko pisze się o kampanii Apache’a jako kampanii, bardziej wygląda to na zlepek zadań porozrzucanych na kilku wyimaginowanych terytoriach – afrykańskim wybrzeżu Lualu, południowoamerykańskiej dżungli Salcedo oraz chłodnym i górzystym Tazyrstanie.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności