Company of Heroes - Cross of Iron.exe
-
- ♫♪ Muza - Albumy ♫♪ -
� PES 13 REPACK - KONKURS -
■Tony Hawk's American Wasteland PL -
►Bear Grylls - Szkoła przetrwania ► -
♣ MEN OF WAR Oddział Szturmowy -
✦FILMY HD 2012 ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ -
3. Harry Potter i więzień Azkabanu -
A.D.H.D -
Amplifikacja 2010 -
Archiwum Kinematografii -
Biały (Sebastian Białek) -
Chada -
CHADA(1) -
Drużyna mistrzów -
Du-Rzy Blend -
Fajna muza ;) -
Filmy Nowości 2010 -
filmy xp -
Gry [PC] -
Hemp Gru - Jedność -
hip hop -
Jak poznałem waszą matke sezon 1 -
Mortal Kombat Legacy (2011) Odcinki 1-4 -
-Muza -
NAJLEPSZY RAP -
NOWOSCI MP3101 -
Oddałbym -
Order Of War -
Peja -
Peja - Reedukacja -
Peja - SLU -
peja album 2010 -
Photoshop cs3 + crack+polski język -
PIH -
Płyty -
Pro Evolution Soccer 2013 -
PTP -
PTP - Ulice Tego Słuchają -
Pyskaty - Pasja -
R.I.O. feat. U-Jean - Summer Jam -
RAHIM -
Rap -
Red Orchestra Ostfront 1941-45 -
Scooter - 75 best tracks -
Shrek -
Sniper -
Test Drive Ferrari Racing Legends -
VII dział -
Władca pierścieni HD -
Władca pierścieni HD(1)
Producent: Relic Entertainment Dystrybutor: CD Projekt Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 2006-09-29 Premiera Świat: 2006-09-11
Dzięki śmiałym i nowatorskim rozwiązaniom to dzieło ma szansę raz na zawsze zmienić nasz sposób postrzegania strategii osadzonych w czasach II Wojny Światowej. Usiądź wygodnie, zrelaksuj się, bowiem teraz wyruszymy w wycieczkę po polach bitew, jakiej jeszcze nie było. Przenieśmy się na południowe wybrzeża Wielkiej Brytanii roku pańskiego 1944 w miesiącu czerwcu. Siły Aliantów przygotowują się właśnie do największej w historii operacji desantowej. Nurtuje ich pytanie „czy się uda?”. Czy wszystko pójdzie tak jak należy? Wreszcie przychodzi ów pamiętny dzień D-Day, a wraz z nim zaczyna się nasza przygoda.Naszym podstawowym zadaniem będzie poprowadzić Kompanię Able od zwycięstwa do zwycięstwa przez okupowaną Francję, a potem już na terytorium III Rzeszy. To jeśli chodzi o tryb gry pojedynczej, bo w opcji Multiplayer będzie dostępna również gra Wehrmachtem. Będziemy mogli bawić się maksymalnie w 8 osób przez Internet lub sieć lokalną.Aby wypełnić cele w grze będziemy zbierać surowce. Czyżbym słyszał jęk zawodu? Taki już los wojsk, że potrzebują uzupełnień, amunicji i nowych typów broni, nie wspominając o paliwie niezbędnym do poruszania się pojazdów. To wszystko trzeba będzie jakoś zapewnić naszym chłopcom, a tak się składa, że mamy już pojęcie jak konkretnie będzie się to odbywać. Mapy będą podzielone na sektory. Teraz może się to wydawać błahe, banalne, ale w czasie rozgrywki to od nich będzie zależeć zwycięstwo. Kontrolując dane sektory mamy możliwość zaopatrywania naszych wojsk. W przypadku okrążenia któregoś z oddziałów traci on kontakt z bazą zaopatrzeniową, a jego potencjał surowcowy będzie niewykorzystany.Teraz wspomnę co nieco o wojskach, jakimi przyjdzie nam sterować. Niestety wiemy o nich niewiele więcej niż to, co można przypuszczać na postawie wiadomości historycznych, bowiem wydawca trzyma nas wciąż w niepewności i mimo wydania mocno okrojonej wersji beta nadal nie ujawnia szczegółów. Wiadomo że będziemy mieli dostępne jednostki inżynierów (po stronie Aliantów) i pionierów (w szeregach Niemców), których zadaniem będzie podkładanie ładunków wybuchowych i budowanie różnych konstrukcji wojennych; mogą być wyposażeni w miotacze ognia. Kolejnym rodzajem wojsk są oddziały elitarne (szturmowe). Charakteryzują się wysokim morale i dużą skutecznością oraz posiadaniem najnowszych broni. Do dyspozycji dostaniemy różnego rodzaju pojazdy, np. zwiadowcze (M3 Greyhound i motocykl BMW R75) i opancerzone (M4A3 Sherman i Panzerkampfwagen V “Panther”). Oczywiście Niemcy będą korzystać ze swego słynnego działa 88mm Flak 36, a Alianci z M2A1 105 mm. W sumie po stronie Nazistów będzie 16 różnych jednostek, a wśród wojsk alianckich będziemy rozróżniać ich 14. Nigdy więcej prowadzenia żołnierzy za rączkę! Tak przynajmniej zapewnia nas producent. Twierdzi on, że znakomite AI przeciwników zastosowano również do naszych jednostek i same będą oceniać sytuację, a w związku z tym kryć się i próbować sprytnie zaskoczyć przeciwnika. Mam szczerą nadzieję, że to zadziała, bo już mam dość osłów, którzy stoją na środku drogi wprost pod ostrzałem wroga.Nie będzie możliwości prowadzenia walk wewnątrz budynków, natomiast będziemy mogli wprowadzić ludzi do środka i stamtąd prowadzić ostrzał. Ale wszystko w granicach rozsądku, bowiem przy zniszczeniu budynku nasi ludzie na tym znacznie ucierpią. Skoro jesteśmy przy zniszczeniach, to należy powiedzieć, że jest to produkcja typu „zniszcz wszystko”, co oznacza, że jesteśmy panami dosłownie wszystkiego. Możemy wysadzić każdy budynek i przeorać pociskami każdą piędź ziemi. Co więcej, nasze oddziały będą mogły wykorzystać na swoją korzyść te zmiany. Dozwolone jest ograniczanie widoczności przeciwnika poprzez granaty dymne lub kurz. Ale nie zapominajmy, że o wiele bardziej pożądane jest trafienie w przeciwnika, niż nawet najefektowniejszy strzał w pagórek.Relic Entertainment uraczył nas kolejną strategią czasu rzeczywistego, której akcja rozgrywa się w czasach II Wojny Światowej. Ten temat wydaje się już mocno oklepany, ale nieunikniony postęp techniki daje programistom z czasem możliwości, o których mogliby parę lat wcześniej tylko pomarzyć. Po przeanalizowaniu zrzutów ekranowych chyba dla nikogo nie będzie zaskoczeniem, że gra będzie mieć duże wymagania sprzętowe. Nieoficjalnie wiadomo, że gra ma być optymalizowana pod karty grafiki nVidia GF7900GT w trybie SLI (czyli dwóch kart pracujących równolegle). Koszt takich kart przekracza 3000zł, więc większość graczy będzie zmuszona zadowolić się niższymi detalami w grze. A będzie na co popatrzeć, ponieważ mamy być świadkami niemal kinowego odwzorowania rzeczywistości, w czym pomoże technologia Havok 3 odpowiedzialna za zachowanie praw fizyki. Realistyczne wybuchy, odbicia, leje po pociskach miażdżone przez czołgi przedmioty – to wszystko będzie dostępne dzięki najnowszemu silnikowi graficznemu Essence Engine. Patrzeć na to gracz będzie dzięki kamerze o pełnej rotacji i sporym zoomie.Co ciekawe, gra będzie korzystać z bibliotek DirectX10 i najlepiej ma się spisywać na nowym Windows Vista, choć oczywiście ma działać też przy DirectX9 i Windows XP. Starsze wersje systemu nie będą obsługiwane.