-
11 -
132 -
2245 -
74
2762 plików
124,01 GB
FIFA 97 to kolejna odsłona cyklu gier sportowych, stworzona przez firmę EA Sports i nawiązująca do tematyki piłkarskiej. Po raz pierwszy w historii serii bitmapowe sylwetki zawodników zostały zastąpione przez w pełni trójwymiarowe modele, które wykonano przy użyciu nowatorskiej techniki MotionBlending (za wzorzec posłużył popularny w tamtych latach piłkarz David Ginola).
Gra oferuje następujące tryby rozgrywki: mecz towarzyski, zmagania ligowe (reprezentowane przez kilkadziesiąt zespołów z 11 krajów plus wszystkie zawarte w programie drużyny narodowe), oraz turniej o mistrzostwo świata, z kwalifikacjami i fazą play-off. Oprócz potyczek na trawie, użytkownicy FIFA 97 mogą również pokusić się o rozgrywki w hali, w której rządzą nieco inne prawidła, niż na tradycyjnej murawie (brak możliwości wybicia piłki poza boisko, mniejsza liczba zawodników, itd.). Jak zwykle w przypadku produktów firmy Electronic Arts, gracze dysponują sporymi możliwościami ingerencji zarówno w rozwiązania taktyczne (również w trakcie meczu), jak i zestawem opcji, zmieniających podstawowe aspekty zabawy (długość rozgrywki, uwzględnienie fauli, tzw. „spalonych”, czy kontuzji zawodników).
Trójwymiarową oprawę wizualną uzupełnia znakomite udźwiękowienie, które zostało znacznie rozwinięte w stosunku do tego, co można było usłyszeć w poprzednich edycjach gry. W FIFA 97 skorzystano z usług aż trzech profesjonalnych komentatorów: Johna Motsona, Andy’ego Gray’a i Desa Lynmana. Program może pochwalić się również rozbudowanym trybem multiplayer, pozwalającym bawić się jednocześnie dwudziestu graczom naraz.
Rok-1996
Wymagania sprzętowe:
dowolny procesor 66 MHz, 8 MB RAM, akcelerator 2D VGA
- sortuj według:
-
0 -
1 -
0 -
0
1 plików
7 KB