Swiat Edeny 02.cbr
-
100 numerów Kaczora Donalda -
101 Airbone Screaming Eagles -
11 11 = Niepodległość -
Barbarzyncy -
Bart Simpson Comics -
Baśnie -
Dragon Ball -
Gigant Poleca -
Gigant Poleca 2001 -
Gigant Poleca 2002 -
Gigant Poleca 2003 -
Gigant Poleca 2004 -
Gigant Poleca 2005 -
Gigant Poleca 2006 -
Gigant Poleca 2007 -
Gigant Poleca 2008 -
Gigant Poleca 2009 -
Gigant Poleca 2010 -
Kaczogród -
Kaczor Donald - Wydanie Specjalne -
Kaczor Donald rok 1994 -
Kaczor Donald rok 1995 -
Kaczor Donald rok 1996 -
Kaczor Donald rok 1997 -
Kaczor Donald rok 1998 -
Kaczor Donald rok 1999 -
Kaczor Donald rok 2000 -
Kaczor Donald rok 2001 -
Kaczor Donald rok 2002 -
Kaczor Donald rok 2003 -
Kaczor Donald rok 2004 -
Kaczor Donald rok 2005 -
Kaczor Donald rok 2006 -
Kaczor Donald rok 2007 -
Kaczor Donald rok 2008 -
Kaczor Donald rok 2009 -
Kaczor Donald rok 2010 -
Komiks Gigant -
Komiks Gigant 1992 -
Komiks Gigant 1993 -
Komiks Gigant 1994 -
Komiks Gigant 1995 -
Komiks Gigant 1996 -
Komiks Gigant 1997 -
Komiks Gigant 1998 -
Komiks Gigant 1999 -
Komiks Gigant 2000 -
Komiksy eng -
Komiksy z kaczogrodu -
Simpsonowie
Oryginalna wizja rajskiego świata przyszłości w wykonaniu giganta komiksu - Moebiusa! Główni bohaterowie, astronauci Stel i Atan, na skutek awarii stacji kosmicznej trafiają na obcą, pustynną planetę. Zwabieni dziwnym światłem, odnajdują gigantyczną piramidę, a wokół niej koczowisko tysięcy istot z różnych ras całej galaktyki. Okazuje się, że nie znaleźli się tu przypadkowo. Czeka ich podróż na legendarną, rajską planetę Edenę, położoną w centrum wszechświata. Nawet nie podejrzewają, w jaki sposób ta podróż ich zmieni. Dotąd uzależnieni od technologii i przez to "bezpłciowi" towarzysze zaczynają się przeistaczać: jeden staje się mężczyzną, a drugi kobietą... Rozłąka wskutek kłótni będzie początkiem niezwykłych przygód, które bohaterowie, chcąc ponownie się spotkać, przeżywają w różnych krainach Edeny... "Świat Edeny" to fascynująca opowieść o poszukiwaniu własnej tożsamości, o wyrywaniu się ze schematów życia, o przemianie duchowej i fizycznej, która może doprowadzić człowieka na wyższe stadium świadomości. Autor stworzył komiks, który, mieszając elementy klasycznego science fiction z oniryzmem, prowadzi czytelnika znacznie dalej w głąb samego siebie, niż byłaby to w stanie uczynić zwykła, przygodowa opowieść. Jednocześnie w albumie nie brakuje akcji, walki, intryg, potworów, dziwnych światów. To historia znakomicie łącząca elementy przygodowe z walorami intelektualnymi i duchowymi.