Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Hugo wielka ucieczka 2008 pl.nrg

Download: Hugo wielka ucieczka 2008 pl.nrg

616,69 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Hugo wygląda zdecydowanie lepiej. To dobra wiadomo?ć. Dotšd bowiem, choć w telewizji troll trzymał się cišgle ?wietnie (nie z takich maszkar wizaży?ci potrafiš zrobić Claudię Schiffer), to jednak w wersji roboczej, mianowicie w grach ze swoim udziałem, Hugo odsłaniał swoje prawdziwe oblicze ? już nie tak rumiane i nieco kanciaste. Trochę więcej pracy włożonej w filmiki i menu poprawiło jednak sytuację, i w kolejnej czę?ci swoich przygód - Hugo: Runamukka - troll prezentuje się o niebo lepiej.

Jedno już wiemy, wizualia znacznie się poprawiły, choć i tu medal ma dwie strony, ale o tym za chwilę...

Tym razem Hugo podczas kolejnej ze swoich wędrówek trafia na ziemie należšce do plemienia Kawa. I jego małe różki, ?wiadczšce o lekko diabelskiej naturze, stajš się przyczynš katastrofy, z której gracz musi trolla wycišgnšć. Tubylcy czczš bowiem róg we wszelkiej postaci, a ujęci oryginalno?ciš wyrostków na głowie Huga, obwołujš go królem. Problemy zaczynajš się dopiero wtedy, gdy główny bohater chce wrócić do swoich bliskich. Otóż posada władcy okazuje się być tu dożywotnia i dlatego o legalnym wyje?dzie nie ma mowy. Trzeba zorganizować kilka rekwizytów i z ich pomocš spróbować zwyczajnie nawiać.

Jak widzimy, fabuła jest nawet niczego sobie, jednak choć nasze poczynania sš logicznym następstwem opowiedzianej historii, to jednak w trakcie zabawy zupełnie o tym zapominamy. Ziemie Kawów to istny labirynt, w którym musimy znale?ć dynamit, lont i detonator, a następnie bramę, którš wysadzamy za pomocš zebranych rekwizytów. I voila! Jeste?my w kolejnej lokacji... która niestety niewiele różni się od poprzedniej. I to jest największa bolšczka Hugo: Runamukka. Wcišż chodzimy po labiryncie, szukajšc cišgle tych samych przedmiotów i używajšc ich w tym samym, wiadomym celu. Po wysadzeniu kilku bram zmieniamy otoczenie, choć w rzeczywisto?ci różnice zachodzš tylko w kolorystyce, wystroju i rozmieszczeniu obiektów. Krótko mówišc, rozgrywka jest do?ć monotonna i może ucieszyć rzeczywi?cie jedynie najmłodszych graczy.

W labiryncie nie jeste?my sami. Naszych przeciwników możemy sobie dokładnie obejrzeć na poczštku, klikajšc w jednš z zakładek menu. Prezentacji poszczególnych członków plemienia, którzy nam będš utrudniali ucieczkę, towarzyszy krótki opis czytany przez lektora. Postacie wrogów różniš się od siebie i dopracowano je zarówno pod względem szczegółowo?ci, jak i animacji. Cóż z tego jednak ? i to wła?nie ta druga strona medalu, o którym wspominałam - je?li w trakcie zabawy wszystko oglšdamy z góry, wobec czego animacja i detale, które nas tak miło przywitały na poczštku gry, nie odgrywajš większej roli, ba, sš trudno zauważalne. Omijamy więc lub likwidujemy to co się rusza, nie wnikajšc czy to plemienny czarownik, czy jaki? inny dzikus. Narzędzi po temu mamy trzy rodzaje, mianowicie wybuchajšce miksturki, którymi rzucamy, strzałki usypiajšce i biczyk niczym sam H. Ford w Indianie. Nasi oponenci brak tego ostatniego rekompensujš sobie zarzucajšc na nas sieci, a mikstury i strzałki posiadajš podobnie jak my. Zdrówko regenerujemy standardowo ? za pomocš apteczek, a rozsiane tu i ówdzie bonusy zaopatrujš nas w broń.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek "Zima to czy lato" to piąta część serii "Ucz się z Rodzicami".Dziecko oglądają ją zapozna się z porami roku oraz ich specyfikacją tzn.śnieg w zimie,kwitnące łąki wiosną,wysokie temperatury powietrza latem a kolorowe liście jesienią.Po obejrzeniu tego filmu,malec będzie wiedział w jakich porach roku przypadają ważniejsze święta,a kiedy można się spodziewać wakacji.
Przygód sympatycznego trolla imieniem Hugo ciąg dalszy. Tym razem, nasz bohater postanowił wcielić się w rolę agenta wywiadu i niczym słynny James Bond rozwikłać zagadkę żądnej władzy organizacji. Oczywiście najpotężniejszą bronią Hugo, jest humor.Przestępczą siatką o nazwie SUSPECTRA kieruje diaboliczny Dr. Nogo. To na skutek jego zbrodniczej aktywności, czarne chmury zawisły nad miastem Aquapolis. Co więcej, istnieje realna groźba, iż Dr. Nogo w swych planach ma także dominację nad całym światem. Nie widząc innego rozwiązania, agencja wywiadowcza R.I.S.K. (Risky Intelligent Spy Knights) na pomoc wzywa właśnie Hugo. Wcielony w trybie natychmiastowym do służb specjalnych, już pierwszego dnia przywdziewa stosowny, czarny garnitur i rusza do akcji. Jego zadaniem jest powstrzymanie despotycznych zapędów Dr. Nogo i wyjaśnienie tajemniczych okoliczności zaginięcia Agenta 01. Całą akcję, torpeduje zatrudniony w charakterze kreta człowiek SUSPECTRY.Jak na szpiega przystało, Hugo do swojej dyspozycji ma niezbędne w takiej pracy kieszonkowe gadżety, jak np. okulary rentgenowskie, po założeniu których każdy posiadacz broni zostanie natychmiast zdemaskowany. Jeszcze inne dostarczą mu cennych informacji na temat niedostępnych lokacji lub sparaliżują na pewien czas sługusów Dr. Nogo. Oczywiście samemu też należy uważać na podobne niespodzianki, bowiem nie raz nadarzy się okazja do utraty przez Hugo jedynego zęba. W walce z wrogiem, nasz śmiałek może ponadto wykorzystać sztukę kamuflażu zamieniając się w roślinę czy też hydrant. W trakcie wypełniania głównego zadania, na Hugo czekają pełne niespodzianek misje poboczne, gdzie zazwyczaj należy się zmierzyć z mniejszym ale i tak wymagającymi sporego wysiłku złem. Typową rozgrywkę urozmaicają wszelkiego rodzaju pojazdy, które nasz podopieczny jest w stanie kontrolować. Nie są to jednak żadne zwykłe środki transportu, tylko prawdziwe bestie wyposażone w takie zabawki jak wyrzutnie rakiet, torpedy, zamrażacze, a nawet miniaturowe bomby nuklearne.Agent Hugo to bez wątpienia pozycja dla najmłodszych, co zresztą sugeruje producent ustalając zakres wieku od pięciu do dwunastu lat. Podkreśla to dowcipna grafika, lekki i przyjemny soundtrack, ale przede wszystkim humorystyczne i stereotypowe podejście do tematu.
Hugo wygląda zdecydowanie lepiej. To dobra wiadomo?ć. Dotšd bowiem, choć w telewizji troll trzymał się cišgle ?wietnie (nie z takich maszkar wizaży?ci potrafiš zrobić Claudię Schiffer), to jednak w wersji roboczej, mianowicie w grach ze swoim udziałem, Hugo odsłaniał swoje prawdziwe oblicze ? już nie tak rumiane i nieco kanciaste. Trochę więcej pracy włożonej w filmiki i menu poprawiło jednak sytuację, i w kolejnej czę?ci swoich przygód - Hugo: Runamukka - troll prezentuje się o niebo lepiej. Jedno już wiemy, wizualia znacznie się poprawiły, choć i tu medal ma dwie strony, ale o tym za chwilę... Tym razem Hugo podczas kolejnej ze swoich wędrówek trafia na ziemie należšce do plemienia Kawa. I jego małe różki, ?wiadczšce o lekko diabelskiej naturze, stajš się przyczynš katastrofy, z której gracz musi trolla wycišgnšć. Tubylcy czczš bowiem róg we wszelkiej postaci, a ujęci oryginalno?ciš wyrostków na głowie Huga, obwołujš go królem. Problemy zaczynajš się dopiero wtedy, gdy główny bohater chce wrócić do swoich bliskich. Otóż posada władcy okazuje się być tu dożywotnia i dlatego o legalnym wyje?dzie nie ma mowy. Trzeba zorganizować kilka rekwizytów i z ich pomocš spróbować zwyczajnie nawiać. Jak widzimy, fabuła jest nawet niczego sobie, jednak choć nasze poczynania sš logicznym następstwem opowiedzianej historii, to jednak w trakcie zabawy zupełnie o tym zapominamy. Ziemie Kawów to istny labirynt, w którym musimy znale?ć dynamit, lont i detonator, a następnie bramę, którš wysadzamy za pomocš zebranych rekwizytów. I voila! Jeste?my w kolejnej lokacji... która niestety niewiele różni się od poprzedniej. I to jest największa bolšczka Hugo: Runamukka. Wcišż chodzimy po labiryncie, szukajšc cišgle tych samych przedmiotów i używajšc ich w tym samym, wiadomym celu. Po wysadzeniu kilku bram zmieniamy otoczenie, choć w rzeczywisto?ci różnice zachodzš tylko w kolorystyce, wystroju i rozmieszczeniu obiektów. Krótko mówišc, rozgrywka jest do?ć monotonna i może ucieszyć rzeczywi?cie jedynie najmłodszych graczy. W labiryncie nie jeste?my sami. Naszych przeciwników możemy sobie dokładnie obejrzeć na poczštku, klikajšc w jednš z zakładek menu. Prezentacji poszczególnych członków plemienia, którzy nam będš utrudniali ucieczkę, towarzyszy krótki opis czytany przez lektora. Postacie wrogów różniš się od siebie i dopracowano je zarówno pod względem szczegółowo?ci, jak i animacji. Cóż z tego jednak ? i to wła?nie ta druga strona medalu, o którym wspominałam - je?li w trakcie zabawy wszystko oglšdamy z góry, wobec czego animacja i detale, które nas tak miło przywitały na poczštku gry, nie odgrywajš większej roli, ba, sš trudno zauważalne. Omijamy więc lub likwidujemy to co się rusza, nie wnikajšc czy to plemienny czarownik, czy jaki? inny dzikus. Narzędzi po temu mamy trzy rodzaje, mianowicie wybuchajšce miksturki, którymi rzucamy, strzałki usypiajšce i biczyk niczym sam H. Ford w Indianie. Nasi oponenci brak tego ostatniego rekompensujš sobie zarzucajšc na nas sieci, a mikstury i strzałki posiadajš podobnie jak my. Zdrówko regenerujemy standardowo ? za pomocš apteczek, a rozsiane tu i ówdzie bonusy zaopatrujš nas w broń.
Dzieci Hugo: Rit, Rat i Rut, będąc na spacerze, zawędrowały do wesołego miasteczka, które właśnie przyjechało do lasu. Pomimo tego, iż lunapark był zamknięty, postanowiły sprawdzić jego atrakcje. Najciekawszą okazuje się kolejka górska, wokół której postawiono wyrzeźbione w drewnie figury, przedstawiające postacie historyczne. Kolejka jednak nie działa, gdyż zła czarownica Scylla zesłała błyskawicę, która zniszczyła wiatrak zaopatrujący kolejkę w prąd. Obsługująca wszystkie urządzenia w wesołym miasteczku mucha Buzzy, potrzebuje ośmiu przedmiotów koniecznych do naprawy zepsutej kolejki. Rat i Buzzy wyruszają więc w podróż na poszukiwanie potrzebnych przedmiotów. Wszystkie gry z serii Hugo są doskonałym połączeniem interaktywnej zabawy i edukacji. Dzieci spotka wiele niespodziewanych i niesamowitych przygód, a także mogą wykonać ciekawe zadania. Gry uczą elementów matematyki, geografii, przyrody, ćwiczą pamięć, rozwijają zdolności logicznego myślenia i kojarzenia faktów. HASŁO DO WYPAKOWANIA;ASTER
Dzieci Hugo: Rit, Rat i Rut, będąc na spacerze, zawędrowały do wesołego miasteczka, które właśnie przyjechało do lasu. Pomimo tego, iż lunapark był zamknięty, postanowiły sprawdzić jego atrakcje. Najciekawszą okazuje się kolejka górska, wokół której postawiono wyrzeźbione w drewnie figury, przedstawiające postacie historyczne. Kolejka jednak nie działa, gdyż zła czarownica Scylla zesłała błyskawicę, która zniszczyła wiatrak zaopatrujący kolejkę w prąd. Obsługująca wszystkie urządzenia w wesołym miasteczku mucha Buzzy, potrzebuje ośmiu przedmiotów koniecznych do naprawy zepsutej kolejki. Rat i Buzzy wyruszają więc w podróż na poszukiwanie potrzebnych przedmiotów. Wszystkie gry z serii Hugo są doskonałym połączeniem interaktywnej zabawy i edukacji. Dzieci spotka wiele niespodziewanych i niesamowitych przygód, a także mogą wykonać ciekawe zadania. Gry uczą elementów matematyki, geografii, przyrody, ćwiczą pamięć, rozwijają zdolności logicznego myślenia i kojarzenia faktów. HASŁO DO WYPAKOWANIA;ASTER
Dzieci Hugo: Rit, Rat i Rut, będąc na spacerze, zawędrowały do wesołego miasteczka, które właśnie przyjechało do lasu. Pomimo tego, iż lunapark był zamknięty, postanowiły sprawdzić jego atrakcje. Najciekawszą okazuje się kolejka górska, wokół której postawiono wyrzeźbione w drewnie figury, przedstawiające postacie historyczne. Kolejka jednak nie działa, gdyż zła czarownica Scylla zesłała błyskawicę, która zniszczyła wiatrak zaopatrujący kolejkę w prąd. Obsługująca wszystkie urządzenia w wesołym miasteczku mucha Buzzy, potrzebuje ośmiu przedmiotów koniecznych do naprawy zepsutej kolejki. Rat i Buzzy wyruszają więc w podróż na poszukiwanie potrzebnych przedmiotów. Wszystkie gry z serii Hugo są doskonałym połączeniem interaktywnej zabawy i edukacji. Dzieci spotka wiele niespodziewanych i niesamowitych przygód, a także mogą wykonać ciekawe zadania. Gry uczą elementów matematyki, geografii, przyrody, ćwiczą pamięć, rozwijają zdolności logicznego myślenia i kojarzenia faktów. HASŁO DO WYPAKOWANIA;ASTER
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności