Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

THRILL KILL.7z

Spartan2315 / ► Gry PC w 1 pliku / THRILL KILL.7z
Download: THRILL KILL.7z

457,86 MB

5.0 / 5 (2 głosy)
THRILL KILL PSX
Format BIN
Rozmiar po rozpakowaniu ok. 600 MB

Thrill Kill to jedna z tych produkcji, których los przypieczętowany został przez niezrozumiałą dla niektórych ekscentryczność. Owszem, gra jak na tamte czasy była niesamowicie brutalna i to nawet w porównaniu do wydanej wcześniej pierwszej odsłony Mortal Kombat. Nie zmienia to jednak faktu, że produkcja ta oferowała kilka nowatorskich rozwiązań. Trójwymiarowa bijatyka z opcją jednoczesnej zabawy dla czterech graczy mogła okazać się strzałem w dziesiątkę. Niestety, tytuł pogrążyła zarówno szalona otoczka fabularna - rozgrywający się w piekle turniej potępionych o możliwość reinkarnacji, jak i niezwykle kontrowersyjny sposób przedstawienia całej akcji.

Twórcy nie przebierali w środkach, żeby zwrócić uwagę graczy na swój tytuł. Znajdziemy w nim zatem nie tylko sporą dawkę brutalności, ale również mocno zakręcone klimaty. Sadomasochizm, fetyszyzm, kanibalizm, a nawet mało dwuznaczny sex - to wszystko można było zobaczyć w grze. Szalone walki w pokoju "bez klamek", w czasie których postacie okładają się oderwanymi kończynami, porażają się prądem czy wręcz uprawiają sex tak mocno przeraziły nowego wydawcę - Electronic Arts (wcześniej gra znajdowała się pod pieczą Virgin Interactive, które w 1998 roku zostało wykupione przez EA), że projekt ten jak najszybciej skasowano. Co ciekawe, gra była już w tym czasie niemal w całości ukończona.

O dziwo jednak Thrill Kill trafił do graczy. Stało się tak za sprawą byłych pracowników producenta, którzy udostępnili w sieci kilka wersji beta tejże gry.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować


GRY PROSZĘ POBIERAĆ ZA POMOCĄ INTERNET DOWNLOAD MANAGER

ZALECAM POBRAĆ NAJNOWSZE STEROWNIKI KARTY GRAFIKI + DIRECTX

TU SPRAWDZAMY CZY DANA GRA WEJDZIE NAM NA KOMPUTER: CAN YOU RUN IT


Inne pliki do pobrania z tego chomika
Amnesia Przygodowa gra akcji (survival horror) 08 września 2010 ( światowa data premiery ) 19 listopada 2010 ( data wydania w Polsce ) 08 września 2010 ( data premiery w USA ) Wymagania sprzętowe : Pentium 4 1.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki GeForce 9600 lub lepsza, Windows XP/Vista/7. Survival horror rozgrywający się w XVIII wieku. Akcja gry toczy się głównie na terenie upiornego zamku. Amnesia: The Dark Descent (Mroczny Obłęd) to survival horror stworzony przez studio Frictional Games, które miłośnicy gatunku pamiętają zapewne z serii Penumbra. Kolejna produkcja szwedzkiego dewelopera w dalszym ciągu nawiązuje do klimatów rodem z opowiadań i powieści pisarza H.P. Lovecrafta. W grze wcielamy się w niejakiego Daniela, który błądzi po mrocznych korytarzach osiemnastowiecznego zamczyska. Bohater stracił pamięć z własnej inicjatywy i nie wie dokładnie co się stało, chociaż nie ma wątpliwości, że jego życie jest zagrożone. Przemierzając kolejne części twierdzy odkrywamy przerażające wydarzenia z przeszłości Daniela i próbujemy zrozumieć dlaczego bohater sam wywołał swoją czasową amnezję. Amnesia: The Dark Descent łączy elementy eksploracji, survival horroru i przygodówki. Twórcy gry postanowili zrezygnować z walki i zastąpić ją znacznie ciekawszymi pomysłami. Gracz musi dbać o stan psychiczny i zdrowotny Daniela, a więc uciekać lub chować się przed wszelkimi przerażającymi istotami oraz unikać mroku. Taki model rozgrywki sprawia, że szczególnie istotnymi przedmiotami są lampa olejna oraz zapałki, którymi możemy rozświetlić kolejne komnaty. Korzystając z tych form pomocy rozwiązujemy zagadki, uruchamiamy maszyny i poszukujemy kolejnych fragmentów listów oraz notatek. Na potrzeby gry studio Frictional Games podrasowało swój silnik graficzny (HPL2), dzięki czemu lokacje i efekty świetlne wyglądają naprawdę dobrze. Nie jest to oczywiście poziom technologiczny znany z wysokobudżetowych produkcji, ale mimo wszystko autorom udało się stworzyć sugestywne środowisko. Bardzo ważnym elementem są też odgłosy, które pomagają budować klimat i po prostu straszyć. Dodatkowym atutem gry jest to, że w sieci są dostępne narzędzia edytorskie pozwalające stworzyć własne przygody.
Bloodlines Vampire The Masquerade - Bloodlines jest kolejną wirtualną interpretacją klasycznego (pen & paper) systemu RPG firmy White Wolf Publishing. Głównymi wykonawcami produktu są programiści, którzy stworzyli wcześniej m.in. Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura i debiutancką odsłonę kultowego cyklu Fallout. Nieliniowa warstwa fabularna przedstawia nam alternatywną wizję współczesnego Los Angeles, zatopionego bez reszty w mrocznej atmosferze (niebo szczelnie przykryte ciemnymi chmurami, zadymione nocne kluby, przesiąknięte wilgocią kanały, spowite mgłą cmentarze itp.). Właśnie w takim otoczeniu rozpoczynamy drogę na szczyt hierarchii jednego z siedmiu klanów wampirów. Każde stronnictwo oferuje swojemu członkowi specyficzne umiejętności (niewidzialność, nadnaturalna szybkość, kontrola umysłu itd.), determinujące sposób prowadzenia rozgrywki. Bohater może posiadać maksymalnie dwanaście zdolności, ulegających rozwojowi za sprawą punktów doświadczenia. Pomocne w eliminowaniu wszelakich oponentów okazują się jednak nie tylko wspomniane sprawności, ale również rozmaite rodzaje broni (m.in. nóż, katana, pistolet maszynowy i miotacz płomieni). Ponadto developerzy zaimplementowali system dialogów, oparty o przygotowane wcześniej ścieżki i ukazujący realistyczne emocje na twarzach rozmówców. Do tego dochodzą jeszcze zaawansowane algorytmy Sztucznej Inteligencji i wysoki stopień interaktywności wirtualnego środowiska. Całości dopełnia opcja wieloosobowej zabawy online, traktująca o walkach grup wampirów z łowcami. MODY SPOLSZCZENIE
AudioSurf- Ride Your Music Audiosurf jest grą autorstwa tylko jednej osoby, niezależnego developera - Dylana Fitterera. Sam twórca zaklasyfikował ją jako „music-adapting puzzle racer”, co rozumieć należy jako „gra logiczno-wyścigowa dopasowująca się do muzyki”. Esencją tego tytułu jest podróż, jedną z 14 dostępnych do wyboru postaci, wijącą się trasą, której kształt i kolorystyka zależy od grającej w tle muzyki. Gracz otrzymuje punkty grupując wedle koloru napotkane klocki. Otrzymane wyniki trafiają później do internetowego rankingu, gdzie można je porównać z osiągnięciami innych fanów tej produkcji. Oprawa Audiosurf jest raczej umowna – kojarzy się z pełnoekranowymi wizualizacjami widma znanymi chociażby z WinAmpa. Nie jest to skojarzenie przypadkowe – gracz może bowiem załadować do gry swoje pliki muzyczne w takich formatach, jak: MP3, iTunes M4A, WMA, Flac, CD i OGG. Audiosurf korzysta z dobrodziejstw technologii Steamworks, takich jak np. Steam Achievements (system zdobywania różnych osiągnięć). W 2007 roku jurorzy kalifornijskiej imprezy Independent Games Festival nagrodzili ją w następujących kategoriach: doskonałość w warstwie dźwiękowej oraz techniczna doskonałość. Ponadto otrzymała nagrodę im. Seumasa McNally’ego.
BLOOD 2 W czasach dominacji Duke Nukem 3D wiele konkurencyjnych firm starało się zaćmić sukces produktu 3D Realms. Jedną z nielicznych, której produkt nie odszedł szybko w zapomnienie była firma Monolith. Jej Blood zapadł w pamięci graczy jako jeden z najbardziej krwistych FPS-ów, co oczywiście zaowocowało wydaniem sequela. Jego akcja rozgrywa się w sto lat po wydarzeniach z części pierwszej. Jako Caleb masz stawić czoła złowrogiej korporacji Cabalco, która szuka zemsty na głównym bohaterze, którego obwinia o wcześniejsze niepowodzenia. Do naszej dyspozycji oddano również inne postacie, które razem tworzą całkiem niezłą grupę uderzeniową. A droga do celu w Blood 2: The Chosen jest bardzo długa... * ponad 30 zróznicowanych poziomów podzielonych na cztery rozdziały; * kilkanaście rodzajów przeciwników * ponad 30 odmian "argumentów" do ostatecznej rozprawy z wrogiem; * nowoczesny engine graficzny LithTech; * krwawa i mroczna atmosfera dodatkowo podsycana sugestywnymi odgłosami i podkładem muzycznym; * tryb wieloosobowy umożliwiający rozgrywkę z udziałem 32 osób.
Rage - BlackBox Gra akcji (FPP, Postapokalipsa, Otwarty Świat) 04 października 2011 ( światowa data premiery ) 07 października 2011 ( data wydania w Polsce ) 04 października 2011 ( data premiery w USA ) Wymagania sprzętowe: Core 2 Quad 2 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 9800 GTX lub lepsza), 25 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Rage nie jest zwykłym tradycyjnym przedstawicielem gatunku pierwszoosobowych strzelanin, choć niewątpliwie jest to jego najważniejszym element. Gra stanowi miks typowego dla id Software shootera z wyścigami samochodowymi na zrujnowanej w wyniku uderzenia asteroidy Ziemi. Postapokaliptyczny klimat przywodzi na myśl klasyczny obraz kina akcji Mad Max 2: The Road Warrior. Podobnie jak w filmie z Melem Gibsonem w roli głównej, tak i w Rage głównym środkiem lokomocji oraz najważniejszym dobrem jest odpowiednio zmodyfikowany oraz przystosowany do pokonywania zdradzieckich bezdroży wehikuł. W trakcie trwającej około dziesięciu godzin przygody można zdobyć w sumie cztery pojazdy, różniące się osiągami i liczbą slotów na broń. Główny bohater gry, określany przez samych jej twórców osobnikiem o klasie Bucka Rogersa (herosa z kart amerykańskich komiksów), wywodzi się z Arki – jednego ze specjalnych schronów, które pozwoliły starannie wyselekcjonowanym Ziemianom przetrwać kataklizm. Zmuszony do wyjścia na zewnątrz, szybko brata się z ocalonymi z pogromu ludźmi, którzy próbują przetrwać w nowej niebezpiecznej rzeczywistości. Mutanci, bandyci i wojskowy reżim zwany Władzą – to główni przeciwnicy bohatera, który chcąc nie chcąc, staje do walki o lepsze jutro. Gra jest zubożonym sandboksem, a rozgrywka koncentruje się na wykonywaniu krótkich, niezbyt skomplikowanych misji. Istotną rolę w trakcie zmagań pełnią pojazdy. Z ich pomocą można szybko przemieścić się z miejsca na miejsca, a także wziąć udział w serii morderczych wyścigów, których stawką są certyfikaty uprawniające do kupna usprawnień samochodów. W grze obecny jest ponadto system craftingu, pozwalający tworzyć użyteczne gadżety w oparciu o znalezione schematy. Świat w Rage skonstruowano w oparciu o nowy silnik firmy id Software (id Tech 5) oraz technologię Virtual Texturing, będącą rozbudowaną wersją MegaTexture, użytej po raz pierwszy w Quake Wars: Enemy Territory. Oprócz standardowej kampanii dla jednego gracza, Rage oferuje również ubogi tryb multiplayer. W grze dostępne są raptem dwa tryby zmagań: Furia, czyli deathmatch na kółkach i Legendy Pustkowi – specjalnie zaprojektowane scenariusze dla dwóch osób.
obrazek Gra akcji ( survival horror ) 11 kwietnia 2006 ( światowa data premiery ) 25 maja 2006 ( data wydania w Polsce ) Condemned: Criminal Origins to mroczny, pierwszoosobowy thriller psychologiczny, w którym gracz ma okazję doświadczenia anormalnego poziomu napięcia psychicznego tropiąc seryjnych morderców i korzystając w swoim śledztwie z własnych instynktów, procedur sądowych, wyrafinowanych narzędzi śledczych, oraz w częstych przypadkach, z umiejętności walki wręcz. Wcielamy się w postać Ethana Thomasa, agenta FBI, który w poszukiwaniu seryjnych morderców przemierza środowiska miejskie pełne zabójczych socjopatów czających się na obrzeżach ludzkości. Naszym zadaniem jest badanie miejsc przestępstw, zbieranie dowodów oraz znajdowanie poszlak wiodących do sprawców zbrodni i w końcu postawienie ich przed wymiarem sprawiedliwości. Za każdym rogiem może czaić się morderca, użycie więc jakiejkolwiek broni, która sprawi, iż przeżyjemy, jest naszym priorytetem. Gdy zabraknie kul w służbowym pistolecie, równie dobrze w charakterze broni spisuje się łopata, topór strażacki czy kawałek deski wyrwanej z ławki - wszystko, co uda nam się znaleźć w pobliżu. Nasza postać wyposażona została również w szereg innych pomocnych narzędzi, m.in. w kamerę cyfrową czy palmtop, dzięki któremu możemy kontaktować się z kwaterą główną. Condemned: Criminal Origins oferuje fotorealistyczną grafikę (w tym bardzo dobrze wykonany motion capture), zaawansowaną fizykę rozgrywki (stworzoną przy wykorzystaniu Havok 3) oraz bardzo wyrafinowane algorytmy sztucznej inteligencji. Psychodeliczną atmosferę rozgrywki potęgują efekty dźwiękowe, generowane przez otoczenie oraz wydawane przez czających się w mroku psychopatów.
Killing Floor Strzelanina (FPP) 14 maja 2009 ( światowa data premiery ) 20 listopada 2009 ( data wydania w Polsce ) 14 maja 2009 ( data premiery w USA ) Wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista Killing Floor to specjalna wersja popularnej modyfikacji Unreal Tournament 2004, opracowanej w całości przez niezależną, amatorską grupę Shatterline Productions. Jej komercyjny debiut mógł nastąpić dzięki wsparciu studia Tripware Interactive, założonego kilka lat wcześniej również przez amatorów. Zasłynęło ono oczywiście z produkcji modyfikacji Red Orchestra: Ostfront 41-45, która zwyciężyła w konkursie Make Something Unreal. Akcja Killing Floor, strzelaniny FPP utrzymanej w konwencji survival horroru, osadzona została w Wielkiej Brytanii, gdzie wskutek eksperymentów genetycznych ludzie zaczęli zmieniać się w mutanty. Zaraza ta, będąca efektem działań tajemniczej organizacji Horizon, została na chwilę powstrzymana, jednakże w wyniku przeniesienia prac badawczych do podziemi największych brytyjskich miast, tragiczne w skutkach działania laborantów doprowadziły do wypełznięcia mutantów na powierzchnię. Wcielając się w jednego z sześciu śmiałków staramy się powstrzymać mroczną inwazję zarażonych ludzi, uratować zdrowych i przywrócić wcześniejszy porządek. Killing Floor poza rozbudowanym trybem multiplayer (oferującym przede wszystkim opcję kooperacji z obsługą sześciu osób) pozwala nam także na podjęcie rozgrywki przeznaczonej dla pojedynczego gracza. W ramach gry uzyskujemy możliwość zmierzenia się z dziewięcioma typami przeciwników, przetestowania ponad dwunastu rodzajów broni oraz prowadzenia walk na rozległych, otwartych terenach, stworzonych na potrzeby eksterminacji dużej liczby oponentów. Cechą wyróżniającą Killing Floor jest system perków, pozwalający wymieniać osiągnięcia zdobyte w czasie gry na poprawę umiejętności bohatera. W ramach produkcji nie zabrakło też edytora umożliwiającego tworzenie nowych poziomów i modyfikacji, które następnie można przetestować w samej grze, działającej na silniku Unreal Engine 2.5. NOWE MAPY DO GRY
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności