CitiesXL.iso
-
█ WAŻNE ! -
█ RIP I REPACK -
█ AKCJI -
█ BIJATYKI -
█ DLA DZIECI -
█ PRZYGODOWE -
█ SPORTOWE -
█ STRATEGIE -
█ STRZELANKI -
█ SYMULATORY -
█ WYŚCIGI -
█ ZRĘCZNOŚCIOWE -
Empire Earth III -
Grimm 6 sezonów s01 -
Jasna Liryka - 2011 - Rozpala -
Lalka Chucky1-5 -
Reggae -
Warrior Kings Battles -
Wilczy Szaniec 2 -
Wings Of Prey -
Winter Sports 2011 -
Władca Pierścieni - Podbój -
Władca Pierścieni - Podbój(1) -
Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie -
Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie 2 -
Władca Pierścieni Powrót Króla -
Władca Pierścieni Powrót Króla(1) -
Wolfenstein -
World in Conflict -
World of Warcraft - Cataclysm -
World Snooker Championship 2009 -
Worms -
Worms 2 -
Worms 3d -
Worms 4-Totalna Rozwałka PL -
Worms Armageddon PL -
Worms Blast -
Worms Forts Under Siege -
Worms Reloaded -
Worms United -
Wrc Fia World Rally Championship -
Wwe Raw Ultimate Impact -
Xenus 2 - White Gold -
X-Men Origins -
Xpand Rally Xtreme -
Yager -
You Are Empty -
Zenit 2 -
Zoo Tycoon -
Zoo Tycoon 2
Cities XL 2011
POLSKA WERSJA
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
OPIS GRY :
Strategia ekonomiczna, w której wcielamy się w burmistrza miasta i musimy dbać o rozwój naszej metropolii oraz zadowolenie jej mieszkańców.
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.
OBRAZKI Z GRY :