Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Portal.7z

Skarbimir / Gry / Portal / Portal.7z
Download: Portal.7z

583,31 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Portal to gra komputerowa z gatunku first-person shooter, wyprodukowana i wydana w 2007 roku przez Valve Corporation. Jej wersja pudełkowa miała premierę w zestawie The Orange Box. W 2011 roku został wydany jej sequel, Portal 2.

Gra opiera się na wykorzystywaniu Aperture Science Handheld Portal Device, podręcznego urządzenia, które tworzy portale na płaskich powierzchniach, pozwalając na swobodne podróżowanie oraz interakcję pomiędzy dowolnymi dwiema lokacjami w przestrzeni trójwymiarowej. Portale tworzyć można jedynie na płaskich powierzchniach. Jeśli portale zostaną stworzone na różnych płaszczyznach, powstaną wahania geometrii i grawitacji, na przykład przechodząc przez portal na ścianie prowadzący do portalu na ziemi, przechodzący zostanie odepchnięty przez grawitację ziemi przed portal na ścianie. Jednocześnie mogą być tworzone tylko dwa portale, tak więc przy stworzeniu nowego portalu, wcześniej powstały portal znika. Urządzenie działa też jak gravity gun z gry Half-Life 2, czyli może podnosić i trzymać obiekty, chociaż nie można nim rzucać obiektów na taką odległość jak przy użyciu gravity gun.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Game Dev Tycoon to strategia ekonomiczna rozgrywana w czasie rzeczywistym. Grę opracowało niezależne studio Greenheart Games. Akcja rozpoczyna się w latach 80-tych ubiegłego wieku. Gracze wcielają się w fana gier, który w garażu rodziców zakłada swoje pierwsze studio deweloperskie. Naszym zadaniem jest przeobrażenie tej skromnej firmy w potężną korporację. Metodą realizacji tych ambicji jest projektowanie i produkcja gier. W początkowych fazach nasz budżet jest ograniczony, więc musimy decydować jakiemu aspektowi produkcji poświęcić więcej uwagi kosztem pozostałych elementów. Nasze dzieła są oceniane przez prasę branżową, co wpływa na ich wyniki sprzedaży. Wymagania klientów z każdym rokiem są coraz bardziej wygórowane, więc musimy cały czas prowadzić badania nad nowymi technologiami oraz silnikami graficznymi. Wraz ze wzrostem poziomu skomplikowania projektów konieczne staje się także zatrudnianie kolejnych deweloperów oraz zmiana biura na większe. Z czasem stać nas będzie również na otwarcie własnego sekretnego laboratorium, gdzie spróbujemy opracować takie rewolucyjne pomysły jak technika motion-capture czy serwis dystrybucji cyfrowej. Game Dev Tycoon symuluje zmiany, jakie zachodziły na prawdziwym rynku gier. Kolejne konsole i komputery zyskują popularność, a potem odchodzą w cień. Wraz z upływającymi latami możemy obserwować przestawienie się branży na grafikę trójwymiarową, narodziny zabezpieczeń antypirackich oraz dystrybucji elektronicznej.
obrazek W Bad Piggies naszym zadaniem jest konstruowanie dziwacznych maszyn zdolnych bezpiecznie przetransportować prosiaki na koniec planszy. Udostępnione części pozwalają zarówno na tworzenie pojazdów oraz jednostek latających, jak i hybryd łączących cechy obu tych kategorii. Wszystkich podzespołów są w sumie dziesiątki i dzięki nim da się złożyć tysiące różnorodnych kombinacji. Instalacja: -Instalujesz -używasz patcha - Patch.exe klikasz na przycisk patch wyszukujesz plik Assembly-CSharp.dll znajdujący się w folderze gry - ...\Bad Piggies\BadPiggies_Data\Managed. Klikasz przycisk otwórz i exit, mozna juz grać Uwaga! Często plik Patch.exe pokazywany jest jako wirus
obrazek Euro Truck Simulator 2 to druga odsłona symulatora od SCS Software, w którym zasiadamy za sterami potężnych samochodów ciężarowych. Tytuł wprowadza szereg usprawnień w stosunku do poprzedniczki, które miały za zadanie urealnić rozgrywkę. Dla fanów tego typu pozycji cenną informacją powinien być fakt, że za grę odpowiadają między innymi ludzie pracujący wcześniej nad Hard Truck 18 Wheels of Steel – inną, całkiem niezłą produkcją o tej tematyce. Autorzy projektując swoje dzieło skupili się przede wszystkim na dostosowaniu go pod kątem europejskich odbiorców. Dzięki temu po raz drugi zwiedzamy tysiące kilometrów dróg ciągnących się przez Stary Kontynent, trafiając do wielu znanych miast. Rozgrywka tradycyjnie polega na dowiezieniu wyznaczonego ładunku we wskazane miejsce, robiąc to najlepiej w jak najkrótszym czasie, popisując się po drodze sztuką umiejętnego prowadzenia ciężarówki. Twórcy zadbali o licencje znanych marek, dzięki czemu pokierujemy pojazdami takich producentów jak Mercedes, Scania i wielu innych. Poszczególne ciężarówki przypominają zatem swoje rzeczywiste odpowiedniki. Bez problemu możemy także modyfikować ich wygląd. Pojawiła się bowiem możliwość aplikowania nowych halogenów i innych dodatków, a także zmiany malowania. Deweloper postawił na symulacyjne podejście do tematu, co daje się odczuć choćby za sprawą modelu jazdy. Dla miłośników tematu największą gratką pozostaje sterowanie przy użyciu widoku z kabiny, kiedy to można się najbardziej wczuć w swoją rolę. Twórcom udało się także przystosować sterowanie ciężarówką do układu przycisków na padzie, dzięki czemu gra staje się przystępna również dla graczy korzystających z tego typu kontrolerów.
Killing Floor Strzelanina (FPP) 14 maja 2009 ( światowa data premiery ) 20 listopada 2009 ( data wydania w Polsce ) 14 maja 2009 ( data premiery w USA ) Wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista Killing Floor to specjalna wersja popularnej modyfikacji Unreal Tournament 2004, opracowanej w całości przez niezależną, amatorską grupę Shatterline Productions. Jej komercyjny debiut mógł nastąpić dzięki wsparciu studia Tripware Interactive, założonego kilka lat wcześniej również przez amatorów. Zasłynęło ono oczywiście z produkcji modyfikacji Red Orchestra: Ostfront 41-45, która zwyciężyła w konkursie Make Something Unreal. Akcja Killing Floor, strzelaniny FPP utrzymanej w konwencji survival horroru, osadzona została w Wielkiej Brytanii, gdzie wskutek eksperymentów genetycznych ludzie zaczęli zmieniać się w mutanty. Zaraza ta, będąca efektem działań tajemniczej organizacji Horizon, została na chwilę powstrzymana, jednakże w wyniku przeniesienia prac badawczych do podziemi największych brytyjskich miast, tragiczne w skutkach działania laborantów doprowadziły do wypełznięcia mutantów na powierzchnię. Wcielając się w jednego z sześciu śmiałków staramy się powstrzymać mroczną inwazję zarażonych ludzi, uratować zdrowych i przywrócić wcześniejszy porządek. Killing Floor poza rozbudowanym trybem multiplayer (oferującym przede wszystkim opcję kooperacji z obsługą sześciu osób) pozwala nam także na podjęcie rozgrywki przeznaczonej dla pojedynczego gracza. W ramach gry uzyskujemy możliwość zmierzenia się z dziewięcioma typami przeciwników, przetestowania ponad dwunastu rodzajów broni oraz prowadzenia walk na rozległych, otwartych terenach, stworzonych na potrzeby eksterminacji dużej liczby oponentów. Cechą wyróżniającą Killing Floor jest system perków, pozwalający wymieniać osiągnięcia zdobyte w czasie gry na poprawę umiejętności bohatera. W ramach produkcji nie zabrakło też edytora umożliwiającego tworzenie nowych poziomów i modyfikacji, które następnie można przetestować w samej grze, działającej na silniku Unreal Engine 2.5. NOWE MAPY DO GRY
obrazek Faraon to strategiczna gra ekonomiczna rozgrywająca się na tajemniczych ziemiach doliny Nilu w czasach 2900-700 p.n.e. Będąc władcą tej ziemi masz doprowadzić, by egipskie wioski przekształciły się w kwitnące metropolie. Twoim zadaniem jest też poznawanie swojego ludu - jego potrzeb i zachowań, ponieważ tylko w ten sposób możesz zapewnić państwu zrównoważony rozwój.
obrazek Twierdza: Krzyżowiec to kontynuacja wydanej w 2001 roku strategii czasu rzeczywistego Twierdza, przygotowana przez team deweloperski studia FireFly. Tym razem akcja gry przeniesiona została na Bliski Wschód, w czasy wypraw krzyżowych. Zadanie gracza polega na wznoszeniu i rozbudowie twierdz, zaspokajaniu potrzeb mieszkańców, rekrutacji armii, a wreszcie pokonaniu przeciwników. Stronghold: Crusader to sequel świetnej gry strategicznej Stronghold (w Polsce Twierdza), tym razem przenoszący nas do świata Bliskiego Wschodu w epoce wypraw krzyżowych (XI – XII wiek). Podobnie jak poprzednik, Stronghold: Crusader jest określany mianem „symulator twierdzy”. Gracz może od podstaw wybudować swoją twierdzę, zapewnić jej ludności i żołnierzom wyżywienie oraz odeprzeć niejeden potężny atak, czy nawet samemu zdobyć wrogi zamek. W stosunku do Twierdzy poza oczywistą zmianą scenerii oferuje m.in. cztery oddzielne kampanie, zarówno po stronie europejskiego rycerstwa prowadzonego przez Ryszarda Lwie Serce, jak i arabskich wojowników dowodzonych przez Saladyna. Do tego nowe jednostki, m.in. konni łucznicy, teutońscy rycerze, grenadierzy i przenośne ballisty
obrazek Risen to pierwsza produkcja niemieckiego studia Piranha Bytes, która nie należy do serii Gothic. Śmiało można jednak stwierdzić, że tytuł jest jedną z nielicznych rzeczy, która odróżnia ją od poprzednich dzieł tej firmy. Określa się ją jako ich „duchowego spadkobiercę” i głównego konkurenta Arcania: A Gothic Tale, oficjalnej czwartej części słynnej serii. Światem gry jest niewielka, wulkaniczna wyspa, zwana Zakazaną. Panuje na niej tropikalny klimat, a fauna i flora ma charakter dość specyficzny – występują tutaj rośliny i stworzenia niespotykane dotychczas w innych grach (choć można doszukać się pewnych analogii). Obszar udostępniony graczowi rozmiarem nie imponuje, wydaje się być niewiele większy od Górniczej Doliny z pierwszego Gothica. Oznacza to jednak, że jest wypełniony po brzegi wieloma niebezpieczeństwami, dzięki którym jej przemierzanie z pewnością nie będzie nudzić. O fabule nie wiadomo na razie zbyt wiele. Obraca się wokół tajemniczych, wyrastających spod ziemi świątyń, wraz z którymi na wyspie pojawiły się groźne bestie, oraz surowych rządów Inkwizycji, wysłanej tutaj przez króla w celu zbadania tych niepokojących wydarzeń i ochraniania mieszkańców. Podobnie jak to było w Gothicach, esencję Risena stanowią frakcje. Są trzy – Inkwizytorzy, Buntownicy i Magowie. Gracz prędzej czy później będzie zmuszony do dołączenia do jednej z nich. Z gildiami powiązanych jest wiele zadań i wyborów. Mechanika do złudzenia przypomina tę z trzeciego Gothica. Cechy i umiejętności podnosimy dzięki punktom nauki, a do ich spożytkowania potrzebujemy odpowiedniego nauczyciela. Nieco zmieniony został natomiast system walki, która to jest istotnym elementem gry, choć sterowanie nadal odbywa się podobnie – dzięki odpowiedniej kombinacji przycisków myszy i klawiatury możemy wyprowadzać efektowne sekwencje. Oprawa audiowizualna także przywodzi na myśl tę z poprzednich produkcji Piranha Bytes. Można odnieść wrażenie, że niektóre tekstury są wręcz żywcem wyciągnięte z Gothic 3. Grafika prezentuje wysoką jakość, a na uwagę mogą zasługiwać przyjemne dźwięki, które są dziełem etatowego kompozytora „Piranii” – Kaia Rosenkrantza.
obrazek Counter-Strike: Source jest ostatnią wersją jednej z najlepszych gier sieciowych wyprodukowanej na komputery. Rozpoczynając rozgrywkę przychodzi nam wcielenie się w jedną z dwóch drużyn. Antyterroryści - mający głównie na celu dobro człowieka, ich zadaniem jest powstrzymanie wroga przed sianiem chaosu. Terroryści - dla tych drani ważne są tylko ich zadania, często są zmuszani do użycia broni. Pojmania, wybuchy, strzelaniny to ich chleb powszedni. Różnice między nimi prowadzą do nieustannych potyczek. Gra praktycznie posiada nieskończoną ilość mapek, codziennie znajdzie się ktoś kto zapragnie coś stworzyć lub ulepszyć i wprowadzić to w życie. Trybów jest kilka: de- podkładanie bomby przez terrorystów i rozbrajanie jej przez oddział anty, cs- ratowanie zakładników i zapewnienie im eksorty, as- obrona VIP'a i doprowadzenie go do wyznaczonego miejsca, aim- rozgrywka na małych mapach z bronią już spoczywającą na ziemi, zm- walka hord zombiaków z oblężonymi ludźmi itd.
obrazek Firma SCS Software, odpowiedzialna za serię 18 Wheels of Steel, tym razem przenosi swój symulator kierowcy/managera firmy przewozowej na europejskie drogi. Euro Truck Simulator to swoista kontynuacja wyżej wspomnianej serii. Na europejskie drogi wyruszamy w solidnie wymodelowanych ciągnikach, znacznie różniących się od swoich kolegów zza Oceanu. Pomimo wyglądu, model jazdy jest bardzo zbliżony do tego z poprzednich epizodów, a co za tym idzie - prezentuje się zręcznościowo; nowicjusze będą mogli szybko opanować arkana prowadzenia wielotonowych maszyn. Nasz fach polega na dostarczaniu zleceń w wybrane miejsce i w określonym czasie. Przyjmujemy zadanie, podpinamy naczepę i ruszamy na szerokie drogi i miejskie ulice, by zdążyć na czas - lecz zgodnie z prawem i zasadami ruchu drogowego! Przychodzi nam zwiedzić niemal całą zachodnią i część środkowej Europy. Takie miasta jak Paryż, Berlin, Madryt, Rzym stoją przed nami otworem. Istnieje także możliwość wynajęcia pomocników i wyznaczania im kolejnych zleceń. To zaś pozwoli rozszerzać nasze wpływy i zbijać fortunę na przewoźnictwie rozprzestrzenionym na terenie Starego Kontynentu.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności