spx-q4pl.iso.014
-
- █▬█ █ ▀█▀ Farming Simulator 2015 -
Assassin's Creed III -
Baldur’s Gate Enhanced Edition PL -
Call of Duty Black Ops II -
Counter-Strike.1.6 Aim WH -
Crash time V -
Diablo 3 PL EMULATOR -
Emergency 2013 -
Far Cry 3 Cracked-p2p -
Far Cry 3 PL -
Far Cry 3 PL XBOX360-X360CLUB -
Far Cry 3-Deluxe Edition-MULTI 5 -
Fifa 13 -
FIFA Manager 13 -
Fifa Menager 12 -
FILMY 2012 RMVB -
GTA San Andreas PL (Pełna Wersja) Tylko 670MB -
Hitman Rozgrzeszenie [-NAPISY+DUBBING-] [PC] -
Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012 -
Kac Wawa -
King Arthur II The Roleplaying Wargame Repack -
kuchenne rewolucje -
Lato Na MTV 2011 -
LEGO Władca Pierścieni 2012 -
Mass Effect 3 Limited Edition + DLC PL -
Nero 11 -
Nowe -
Oddworld stranger's wrath -
Of Orcs And Man -
PES 2013 -
Pes13 -
Red Orchestra 2 Bohaterowie Stalingradu -
SEUS -
Sezon 1 -
Sezon 2 -
Sezon 3 -
Silent Hill Homecoming -
SWK -
Sztos2 -
Świat według Kiepskich - wszystkie odcinki -
Świat według Kiepskich Sezon 13(1) -
Świat według Kiepskich Sezon 14 -
The Elder Scrolls V Skyrim Dawnguard [PL] -
The Sims 3 -
The Sims 3 Cztery pory roku -
Twierdza 3 Złota edycja PL -
Ukryta kamera -
Underworld Awakening - Przebudzenie (2012) -
W JEDNYM PLIKU -
WERSJA PODSTAWOWA [ 11,67 GB ]
Akcja Quake IV rozpoczyna się tuż po zakończeniu drugiej części, wydanego w 1997 roku programu. Bezimienny komandos, który samotnie postanowił przemierzyć planetę Stroggów, ostatecznie pokonał głównego przeciwnika – Makrona. Bolesny cios, jaki został zadany rasie obcych nie przypieczętował jednak ich klęski. Niedobitki żołnierzy wroga przegrupowały się i stworzyły nowe, realne zagrożenie. Na dodatek Stroggowie powołali do życia nowego Makrona, znacznie bardziej niebezpiecznego, niż ich dotychczasowy lider. Do akcji wkracza specjalna grupa komandosów, kryjąca się pod kryptonimem Rhino Squad. Jej zadanie jest proste: raz na zawsze pozbyć się obcych.
Podobnie jak to miało miejsce w części drugiej, także teraz rozgrywka koncentruje się na trybie dla jednego gracza. Matthew Kane – bo tak nazywa się komandos, w którego rolę się wcielimy – będzie musiał polegać nie tylko na swoich umiejętnościach w operowaniu bronią, ale również zdać się na pomóc kolegów, którzy wezmą aktywny udział w kampanii przeciwko Stroggom. Mimo ogromnego ładunku akcji, rozgrywającej się zarówno na otwartej przestrzeni, jak i w klaustrofobicznych korytarzach instalacji obcych, w Quake IV pojawią się również proste zadania, polegające np. na przeniesieniu przedmiotu z jednego miejsca do drugiego, itp. – zupełnie jak w starszym o osiem lat bracie.
W grze pojawił się silny wątek eksperymentów medycznych przeprowadzanych przez Stroggów na ludziach (część z nich mogliśmy oglądać już w Quake II). Podczas zmagań, schwytany Kane sam staje się ofiarą dyskusyjnych moralnie zabiegów, dzięki czemu uzyskuje specjalne implanty, pozwalające mu siać jeszcze większe zniszczenie. W kwestii tradycyjnych broni nie dokonano drastycznych zmian. Wróciły stare i dobre środki zagłady, np. Nailgun, Hyper Blaster, Railgun, Shotgun, a także Lightning Gun, czyli destrukcyjny miotacz energii, który pojawił się w pierwszej odsłonie programu. Jakby tego wszystkiego było mało, w Quake IV siądziemy za kierownicą kilku pojazdów. Szybka jazda połączona z eksterminacją potworów, jest jednym z najjaśniejszych punktów zmagań.
Również wizerunki przeciwników to powrót do korzeni. Powrócą doskonale znani wrogowie: Berzerkerzy, Gunnerzy i Grunty. W trakcie zmagań zobaczymy również upiorne postacie odpowiedzialne za eksperymenty medyczne, potężnych bossów i samego Makrona – ogromnego robota, pokrytego żywą tkanką.
Program korzysta z dobrodziejstw najnowocześniejszego obecnie silnika, stworzonego przez id Software dla potrzeb Doom 3. Doskonała gra świateł i cieni doskonale komponuje się z ogromnymi budowlami wzniesionymi przez Stroggów. Autorzy postarali się, aby obok klaustrofobicznych lokacji spowitych mrokiem, znalazło się dużo otwartych przestrzeni, powalających rozmachem oglądanych konstrukcji. O zgodność z duchem Quake II postarano się również w inny sposób. W grze ujrzymy mnóstwo symboli i flag z drugiej części gry, a także specyficzny styl budownictwa, który charakteryzował Stroggów.