mvl-swtf.iso.008
-
- Supergirl sezon 2 -
2002 Harry Potter i Komnata Tajemnic -
3D Driving-School 5.1 -
45 SPOSOBÓW JAK ROZWINĄĆ SWÓJ UMYSŁ -
5 - 6 latek -
Adobe Photoshop 7.0 PL + SERIAL -
Allan Kardec -
Andrija Puharich -
Arthur E Powell -
Bibliotekarze -
Bp Charles W Leadbeater -
Chemia dla amatorów -
Chiromancja -
DOM ( remont,porady,triki,itd...) -
Edredd Thorsson aka Stephen E Flowers -
Enochian Entities by SaToGa -
Ezoteryka -
Franz Hartmann -
głoski -
Jacques Vallée -
James Churchward -
Kod Lyoko -
Kod Lyoko Ewolucja -
książki o magii -
KURSY rysowania -
LEGO Idea Book -
magia enochiańska -
Magia enochiańska(1) -
magia okultyzm rytuały demony(1) -
MAGIJA ENOCHIAŃSKA -
Magyia Chaosu -
Michael X Barton -
nauka gramatyki i ortografii -
ORIGAMI -
Paul Brunton -
Ramtha -
Robert Blumetti -
Runy -
Shurangama Sutra -
Skylanders Academy.S01 rar -
Steven M Greer -
Subnautica Below Zero -
Tarot -
The Shorter Works of Steven Edred Flowers -
W.I.T.C.H sezon 2 -
W.I.t.C.H sezon1 -
William Q Judge -
Wolnomularstwo -
word,pdf itd -
Z Nation S03 PL
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
XBOX-360
Kontynuacja przygód sekretnego ucznia Dartha Vadera - potężnego Starkillera.
Star Wars: The Force Unleashed II to druga odsłona serii gier akcji TPP, prezentujących nieznane dotąd wydarzenia ze świata stworzonego przez George’a Lucasa z perspektywy Ciemnej Strony Mocy. Za opracowanie produkcji, rozgrywającej się w okresie między III i IV epizodem Gwiezdnych Wojen, odpowiada firma LucasArts.
W kontynuacji The Force Unleashed ponownie wcielamy się w rolę Starkillera, czyli sekretnego ucznia samego Dartha Vadera. Autorzy nazywają tę część „mrocznym” epizodem – na wzór filmowego Imperium Kontratakuje. Podobnie jak w części pierwszej uczestniczymy w wielu epickich wydarzeniach, podczas których wykorzystujemy ogromną potęgę Mocy. Główny bohater dysponuje wieloma technikami walki – nowością w tym odcinku są umiejętności m.in. Mind Trick (zmuszająca przeciwników do walki po naszej stronie lub np. do skakania w przepaść) i Force Fury (pozwala kilka razy na poziom „wymaksować” wszystkie posiadane umiejętności), chociaż najczęściej korzysta z niezawodnych mieczy świetlnych. Zmianom uległa również sama rozgrywka stawiając równie silny akcent na taktykę i zagadki, co na walkę. Sama walka zaś wymaga większego skupienia, pojawiają się bowiem przeciwnicy o przeróżnych opornościach wymuszający zmianę taktyki.
Jako urozmaicenie dla tradycyjnych poziomów chodzonych autorzy przygotowali sekwencje, w których siedzimy za sterami myśliwca TIE oraz wstępy do niektórych poziomów prezentujących swobodne opadanie w połączeniu z omijaniem przeszkód i walką.
SCREENY Z GRY :