Harvest Moon Magical Melody [PAL][Wii].part2.rar
-
- Supergirl sezon 2 -
2002 Harry Potter i Komnata Tajemnic -
3D Driving-School 5.1 -
45 SPOSOBÓW JAK ROZWINĄĆ SWÓJ UMYSŁ -
5 - 6 latek -
Adobe Photoshop 7.0 PL + SERIAL -
Allan Kardec -
Andrija Puharich -
Arthur E Powell -
Bibliotekarze -
Bp Charles W Leadbeater -
Chemia dla amatorów -
Chiromancja -
DOM ( remont,porady,triki,itd...) -
Edredd Thorsson aka Stephen E Flowers -
Enochian Entities by SaToGa -
Ezoteryka -
Franz Hartmann -
głoski -
Jacques Vallée -
James Churchward -
Kod Lyoko -
Kod Lyoko Ewolucja -
książki o magii -
KURSY rysowania -
LEGO Idea Book -
magia enochiańska -
Magia enochiańska(1) -
magia okultyzm rytuały demony(1) -
MAGIJA ENOCHIAŃSKA -
Magyia Chaosu -
Michael X Barton -
nauka gramatyki i ortografii -
ORIGAMI -
Paul Brunton -
Ramtha -
Robert Blumetti -
Runy -
Shurangama Sutra -
Skylanders Academy.S01 rar -
Steven M Greer -
Subnautica Below Zero -
Tarot -
The Shorter Works of Steven Edred Flowers -
W.I.T.C.H sezon 2 -
W.I.t.C.H sezon1 -
William Q Judge -
Wolnomularstwo -
word,pdf itd -
Z Nation S03 PL
Harvest Moon: Magical Melody to produkcja Marvelous Interactive, wydana w 2006 roku na Nintendo GameCube. Nigdy nie trafiła jednak do Europy, aż do czasu premiery wersji dla posiadaczy konsolki Wii. Cała seria Harvest Moon sięga jednak o wiele bardziej zamierzchłej przeszłości – czasów, kiedy niepodzielnie rządziła konsola SNES. Tak jak i poprzednie części, tak i ta łączy symulację życia rolnika z grą przygodową.
W produkcji, jak przystało na prawdziwego farmera (bądź farmerkę, możemy wybrać płeć swojego bohatera), uprawiamy pola, łowimy ryby, sadzimy roślinki i hodujemy zwierzęta. Wśród tych ostatnich mamy między innymi krowy, konie i owce. Aby zapewnić im dobre warunki życiowe, a sobie korzyści, nie wystarczy je karmić i poić. Musimy zapewnić im ochronę od dzikich zwierząt i ogrodzić ich pastwiska, aby nie stracić swojego dorobku życiowego.
W czasie wykonywania rutynowych czynności należących do obowiązków rolnika, kontrolować musimy pasek energii. Każda praca osłabia naszego bohatera. Gdy pasek spadnie do zera, postać zasypia, więc należy rozważnie wybierać to, co chcemy w danym dniu zrobić. Pomagają nam trochę posiłki, które zwiększają poziom energii farmera.
Na początku gry jesteśmy posiadaczami niewielkiej połaci ziemi, ale w miarę postępów możemy dokupić dodatkowe hektary. Aby urozmaicić rozgrywkę, autorzy dodali możliwość ożenku (czy wyjścia za mąż) oraz motyw rywalizacji między farmerami – na dwa sposoby. Pierwszy z nich to walka rolnicza – kto osiągnie lepsze plony, więcej sztuk inwentarza itd. Drugi – konfrontacja bezpośrednia, możliwa w czasie festynów i zabaw wiejskich. Miłym dodatkiem są ukryte przez autorów mini-gierki dla kilku osób, zgromadzonych przy jednej konsoli.