Czy chcesz zobaczyć zawartość tego folderu?
Cities.part3.rar
-
►Amatorki -
►Briana Banks -
►Cumshots -
►Czy leci z nami pilot -
►Dzień niepodległości -
►Fajne laski -
►Filmy porno polskie -
►Gry od MOTYL-1964 -
►KASIA CICHOPEK -----NAGO !!!! -
►Miss marca -
►MobileForces -
►MOFOS -
►Naga broń 2 1,2 -
►Naga broń 33 i 1,3 -
►Nienarodzony -
►Poznaj moich spartan -
►Rocco Siffredi -
►Twój na zawsze -
►Unreal Tournament 2004 -
♣ Air Conflicts Secret Wars -
♣ Alice Madness Returns -
♣ Aliens vs Predator -
♣ Alpha Polaris -
♣ Alpha Protocol -
♣ Anomaly Warzone Earth -
♣ APACHE AIR ASSAULT -
♣ Arcania Gothic 4 -
♣ ARMA 2 -
♣ Arma 2 Operation Arrowhead -
♣ ArmA 2 Reinforcements -
♣ Assassin's Creed Brotherhood -
♣ Assassin's Creed II -
♣ AUTA 2 -
♣ Batman Arkham Asylum -
♣ Battle Los Angeles -
♣ Battle vs Chess -
♣ BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 -
♣ Bionic Commando -
♣ BioShock 2 -
♣ Black Mirror III -
♣ BLUR -
♣ BRINK -
♣ BULLETSTORM -
♣ Call Of Juarez Bound In Blood -
♣ Chernobyl Terrorist Attack -
♣ Cities XL 2011 -
Amatorskie Fotki -
PORNO DO 50 MB -
Young Porn -
Zdjęcia Emo Amatorskie
Minimalne : Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.
W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Rozbudowano opcje transportu publicznego (autobusy, koleje podziemne itp.) oraz systemu podatkowego. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, Cities XL 2011 oferuje tylko zabawę solową.
Całość gry ukazana jest w dość szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Wszystko to możemy oglądać z bardzo dużej wysokości lub bezpośrednio z poziomu ulicy.